DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění

Po dnech plných napětí, kdy se formát kvalifikace doslova v předvečer dění v Grand Prix Austrálie několikrát měnil a upravoval, měli piloti, týmy a diváci konečně možnost posoudit, jak funguje novinka v praxi. Můžeme říci - je to do jisté míry průšvih.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 19.03.2016 17:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 19 lidí) 19.03.2016 08:21
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 19.03.2016 08:02
Tak takhle pitomou kvalifikaci jsem snad ještě… »
» Lucas (Hlasovalo 12 lidí) 19.03.2016 08:26
Asi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Tak to byla fraška. Čekal jsem, že se bude jezdit na 100% celou dobu a ne že Q3 bude v polovině hotovo a nikdo nevytáhne paty z garáže.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JOCHEN RINDT

    JOCHEN RINDT

    88.102.230.XXX
    Proboha co to bylo?Kdyby tahali pořadí z klobouku tak to bylo větší vzrůšo,škoda dřív bývala F1královnou sezoný v motosportu,dneska to poslali do kopru.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    193.179.208.XXX
    To mi vazne rozum nebere. Kdyz uz chteli udelat nejake drama, proc tem pilotum nedali neomezene mnozstvi pneu navic do kvaldy, aby melo smysl riskovat a pokouset se zlepsit? Navic tim, jak snizili tn zlom mezi Q3 a Q2 z 11. na 9. misto, tak se pro ruzne tymy vyplati ozelet boj a radeji startovat 9. s moznosti vyberu pneu a kompletne novych pneu, nez na pouzite smesi. Zase a znovu napad sity horkou jehlou bez poradneho promysleni, co by mohlo nasledovat a jak budou uvazovat tymy. Nejnudnejsi kvalifikace za poslednich X let. Sice par pilotu se snazilo zlepsit si cas, ale v minulych letech se snazili taky a najeli daleko vice kilometru nez dnes a bezne se stavalo, ze pred koncem dane casti bylo na trati i 15 pilotu. 17

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    ... ale jedno se uznat musí. takovouhle diskusi, aby tu za dopoledne bylo bezmála 70 příspěvků tu nic dlouhou dobu nevyvolalo. v tomto ohledu je nový formát kvaldy jednoznačně obrovským sukcesem03.

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No jsem rád, že jsem věnoval tu ranní hodinu něčemu užitečnějšímu. Koukám, že jsem s Fandou LH po ránu jediný nenasr... 04

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.37.XXX
      01 12

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      moc často se neshodnem, Miku, ale teď jednoznačně 01 opravdu trošku lituji svojí zvědavosti, že jsem se neudržel a ten počítač takhle brzy pustil 11. doufám, že na tom nebudu stejně i zítra...........

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Od začátku kdy to schválili bylo jasný, že to bude tragédie. Bernie a spol by se radši měli zaměřit na samotný auta a nevymýšlet hovadiny.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      Bernie by se měl spíše zaměřit na důchod. oni se dají dost velké hovadiny vymyslet i na autech a mám obavu, že kdyby se na to intenzivně zaměřil, že by to jistě dokázal... 05

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Názorů na formát kvalifikace zde už padlo více než dost, více méně souhlasím, Q1 & Q2 tak hrozné nebyly, ale Q3 totální hrůza... Starší formát kvalifikace byl mnohem, ale mnohem lepší. Líbilo se mi co říkali komentátoři SkySports, místo abychom se dívali na auta na trati tak se díváme na hodinky a přemýšlíme jestli daný pilot stihne zajet ještě kolo. Doufám, že to změní během následujících závodů. Q1,2 bych třeba nechal tak být, ale místo Q3 bych dal něco jako SuperPole v SBK, tedy každý jedno rychlé kolo a šmitec!
    Nechci být hnusný, ale jak tady po testech místní Ferrari fans slintali, že Ferrari bude rovnocenné Mercedesu, či dokonce před nimi, tak jsem se v duchu jen smál a teď se směju ještě víc... ne, upřímně bych byl rád, kdyby první 2 místa na roštu nebyly předem zabookovaná, ale co naděláme...
    Jinak hodnocení jezdců/monopostů:
    Manor: Pascal zklamal, čekal jsem, že bude podprůměrňáka s $ v kapsách porážet minimálně o 0,5s a místo toho je Haryanto před ním... Jinak bohužel jsou opět kus za zbytkem startovního pole a motor od Medvědů jim nijak výrazně nepomohl...
    Haas: Gutierez, opět potvrzuje to co říkám celou dobu, nejhorší pilot co kdy v tomto desetiletí do F1 nastoupil, ztráta 1,3s na Romaina... Jinak jim dobře nový formát kvaldy nevyšel a byly to hloupé chyby od týmu, tohle si měli pohlídat :)
    Sauber: když jsem viděl obě kvalifikační kola obou jezdců tak si říkám, že Sauber nemá zase tak špatné auto, jen má hrozné piloty...
    Renault: čekal jsem je trošku výš, ale na to, že museli předělávat auto, které bylo navržené pro motor od medvědů je to pořád celkem solidní...
    McLaren: tady to vypadá na jistý pokrok, snad to letos ještě nějak pořeší a příští rok budou zpět bojovat o špici :)
    Force India: docela slušný výsledek, vloni by to vyšlo do poslední fáze kvaldy, a letos aspoň budou mít čerstvé pneu na startu
    Red Bull: Oba monoposty poraženy sesterským Toro Rosso, to asi bolí... ale jinak moc neztácejí, pokud se Renaultu podaří vylepšit motor, tak můžou v budoucnu letošní sezony ještě dost otravovat Ferrari... jinak ještě jednou musím pochválit livery Red Bullu, to auto vypadá luxusně!!!
    Williams: trošku zklamal, čekal jsem, že budou znepříjemňovat život Ferrari a místo toho si ho sami znepříjemnili...
    Toro Rosso: wow, super výsledek na začátek sezony, mít letošní jednotku, tak si myslím, že minimálně jedno Ferrari by nehezky otravovali
    Ferrari: vše při starém, dělají si choutky na Mercedes, ale spíš by si měli hlídat záda, je za nimi pěkná smečka vlků...
    Mercedes: co dodat, opět odvedli nejlepší kus práce, opět se na ně bude díky tomu nadávat...

    A co takhle oživit závod ve stylu kvaldy, že by co 5 minut vypadnul jeden jezdec, nebo co 5 kol ... 12 12 12

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      jasně! a každých pět závodů by tým na poslední pozici v PK vypadnul na další GP už by jezdit nemusel! to by bylo parádní oživení 18 11

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Za mě obrovský zklamání z Ferrari doufal jsem že budou na dostřel a nic se nezměnilo... o titulu je v podstatě rozhodnuto po první kvaldě a toho jsem se bál :-( No nic budu držet palce dál a doufat že se stane zázrak a mergl bude mít v každým závodě poruchu :-D Kvalda se mi nelíbí ale kdyby neměl mergl zas 0,8sec navrch tak bych jí skousal určitě lépe 07

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Jistého není vůbec nic... První závod není tak úplně referenční...

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.37.XXX
        Na jinem webu psali, ze vitez prvni GP ma, dle udaju z minulosti, 50% jistotu celkoveho vitezstvi. Podle mne to je dost referencni ...

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          50% není tak moc... Ale Neřeším vítěze... Že vyhraje titul Mercedes, jsem řekněme tušil ještě před Australii, nakonec fandím LH 18...

          Spíš mi jde o ty další pozice... Např. Mclaren 2014 na bedně a po zbytek sezóny nic... 2011 Petrov na bedně a pak nic... Zkrátka úvody sezóny přinášejí překvapení...

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        Uvidíme no... zatím to vypadá jako třetí rok přez kopírak... budu hrozně rád když se budu mýlit 03

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Asi bych s tím souhlasil, kdyby šlo o desetiny. Ale Mercedes má sekundu náskok před Ferrari a Williams s Red Bullem zatím moc nepotvrzují roli třetého vzadu, kterej čeká na příležitost. Přičemž Ferrari a dvojnásob Mercedes by podle testů neměli mít zásadní problémy se spolehlivostí.
        Tahle situace na mne působí hůř než nějaký formát kvaldy.

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.37.XXX
    Red Bull boss Christian Horner offers apology to fans for qualifying anti-climax 18

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lucas

    Lucas

    89.176.85.XXX
    Asi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho, aniž by se něco v neděli měnilo. Pořád se prohlašovalo, že jsou závody nudné a kvalifikace bývají napínavější. Stačilo jen sesadit kvalifikaci a už se nám budou zdát ty neděle lepší. Chytrý tah od pana Ecclestona, to je lišák. Takový optický klam na diváka 01

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama