DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění
Po dnech plných napětí, kdy se formát kvalifikace doslova v předvečer dění v Grand Prix Austrálie několikrát měnil a upravoval, měli piloti, týmy a diváci konečně možnost posoudit, jak funguje novinka v praxi. Můžeme říci - je to do jisté míry průšvih.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 19 lidí)
19.03.2016 08:21
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
JOCHEN RINDT
17:22 19.03.2016 88.102.230.XXXProboha co to bylo?Kdyby tahali pořadí z klobouku tak to bylo větší vzrůšo,škoda dřív bývala F1královnou sezoný v motosportu,dneska to poslali do kopru. -
Duncan66
12:20 19.03.2016 193.179.208.XXXTo mi vazne rozum nebere. Kdyz uz chteli udelat nejake drama, proc tem pilotum nedali neomezene mnozstvi pneu navic do kvaldy, aby melo smysl riskovat a pokouset se zlepsit? Navic tim, jak snizili tn zlom mezi Q3 a Q2 z 11. na 9. misto, tak se pro ruzne tymy vyplati ozelet boj a radeji startovat 9. s moznosti vyberu pneu a kompletne novych pneu, nez na pouzite smesi. Zase a znovu napad sity horkou jehlou bez poradneho promysleni, co by mohlo nasledovat a jak budou uvazovat tymy. Nejnudnejsi kvalifikace za poslednich X let. Sice par pilotu se snazilo zlepsit si cas, ale v minulych letech se snazili taky a najeli daleko vice kilometru nez dnes a bezne se stavalo, ze pred koncem dane casti bylo na trati i 15 pilotu. -
-
-
-
Jake HorseRadisher
09:27 19.03.2016 85.207.90.XXXNázorů na formát kvalifikace zde už padlo více než dost, více méně souhlasím, Q1 & Q2 tak hrozné nebyly, ale Q3 totální hrůza... Starší formát kvalifikace byl mnohem, ale mnohem lepší. Líbilo se mi co říkali komentátoři SkySports, místo abychom se dívali na auta na trati tak se díváme na hodinky a přemýšlíme jestli daný pilot stihne zajet ještě kolo. Doufám, že to změní během následujících závodů. Q1,2 bych třeba nechal tak být, ale místo Q3 bych dal něco jako SuperPole v SBK, tedy každý jedno rychlé kolo a šmitec!
Nechci být hnusný, ale jak tady po testech místní Ferrari fans slintali, že Ferrari bude rovnocenné Mercedesu, či dokonce před nimi, tak jsem se v duchu jen smál a teď se směju ještě víc... ne, upřímně bych byl rád, kdyby první 2 místa na roštu nebyly předem zabookovaná, ale co naděláme...
Jinak hodnocení jezdců/monopostů:
Manor: Pascal zklamal, čekal jsem, že bude podprůměrňáka s $ v kapsách porážet minimálně o 0,5s a místo toho je Haryanto před ním... Jinak bohužel jsou opět kus za zbytkem startovního pole a motor od Medvědů jim nijak výrazně nepomohl...
Haas: Gutierez, opět potvrzuje to co říkám celou dobu, nejhorší pilot co kdy v tomto desetiletí do F1 nastoupil, ztráta 1,3s na Romaina... Jinak jim dobře nový formát kvaldy nevyšel a byly to hloupé chyby od týmu, tohle si měli pohlídat :)
Sauber: když jsem viděl obě kvalifikační kola obou jezdců tak si říkám, že Sauber nemá zase tak špatné auto, jen má hrozné piloty...
Renault: čekal jsem je trošku výš, ale na to, že museli předělávat auto, které bylo navržené pro motor od medvědů je to pořád celkem solidní...
McLaren: tady to vypadá na jistý pokrok, snad to letos ještě nějak pořeší a příští rok budou zpět bojovat o špici :)
Force India: docela slušný výsledek, vloni by to vyšlo do poslední fáze kvaldy, a letos aspoň budou mít čerstvé pneu na startu
Red Bull: Oba monoposty poraženy sesterským Toro Rosso, to asi bolí... ale jinak moc neztácejí, pokud se Renaultu podaří vylepšit motor, tak můžou v budoucnu letošní sezony ještě dost otravovat Ferrari... jinak ještě jednou musím pochválit livery Red Bullu, to auto vypadá luxusně!!!
Williams: trošku zklamal, čekal jsem, že budou znepříjemňovat život Ferrari a místo toho si ho sami znepříjemnili...
Toro Rosso: wow, super výsledek na začátek sezony, mít letošní jednotku, tak si myslím, že minimálně jedno Ferrari by nehezky otravovali
Ferrari: vše při starém, dělají si choutky na Mercedes, ale spíš by si měli hlídat záda, je za nimi pěkná smečka vlků...
Mercedes: co dodat, opět odvedli nejlepší kus práce, opět se na ně bude díky tomu nadávat...
A co takhle oživit závod ve stylu kvaldy, že by co 5 minut vypadnul jeden jezdec, nebo co 5 kol ... -
Cooper
08:41 19.03.2016 188.120.212.XXXZa mě obrovský zklamání z Ferrari doufal jsem že budou na dostřel a nic se nezměnilo... o titulu je v podstatě rozhodnuto po první kvaldě a toho jsem se bál :-( No nic budu držet palce dál a doufat že se stane zázrak a mergl bude mít v každým závodě poruchu :-D Kvalda se mi nelíbí ale kdyby neměl mergl zas 0,8sec navrch tak bych jí skousal určitě lépe-
-
huhukoktejl
09:06 19.03.2016 37.48.37.XXXNa jinem webu psali, ze vitez prvni GP ma, dle udaju z minulosti, 50% jistotu celkoveho vitezstvi. Podle mne to je dost referencni ...-
Fanda.LH
10:01 19.03.2016 78.102.41.XXX50% není tak moc... Ale Neřeším vítěze... Že vyhraje titul Mercedes, jsem řekněme tušil ještě před Australii, nakonec fandím LH ...
Spíš mi jde o ty další pozice... Např. Mclaren 2014 na bedně a po zbytek sezóny nic... 2011 Petrov na bedně a pak nic... Zkrátka úvody sezóny přinášejí překvapení...
-
-
rock
09:16 19.03.2016 82.117.159.XXXAsi bych s tím souhlasil, kdyby šlo o desetiny. Ale Mercedes má sekundu náskok před Ferrari a Williams s Red Bullem zatím moc nepotvrzují roli třetého vzadu, kterej čeká na příležitost. Přičemž Ferrari a dvojnásob Mercedes by podle testů neměli mít zásadní problémy se spolehlivostí.
Tahle situace na mne působí hůř než nějaký formát kvaldy.
-
-
-
huhukoktejl
08:36 19.03.2016 37.48.37.XXXRed Bull boss Christian Horner offers apology to fans for qualifying anti-climax -
Lucas
08:26 19.03.2016 89.176.85.XXXAsi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho, aniž by se něco v neděli měnilo. Pořád se prohlašovalo, že jsou závody nudné a kvalifikace bývají napínavější. Stačilo jen sesadit kvalifikaci a už se nám budou zdát ty neděle lepší. Chytrý tah od pana Ecclestona, to je lišák. Takový optický klam na diváka
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek