DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění

Po dnech plných napětí, kdy se formát kvalifikace doslova v předvečer dění v Grand Prix Austrálie několikrát měnil a upravoval, měli piloti, týmy a diváci konečně možnost posoudit, jak funguje novinka v praxi. Můžeme říci - je to do jisté míry průšvih.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 19.03.2016 17:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 19 lidí) 19.03.2016 08:21
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 19.03.2016 08:02
Tak takhle pitomou kvalifikaci jsem snad ještě… »
» Lucas (Hlasovalo 12 lidí) 19.03.2016 08:26
Asi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Mně se ta kvalifikace líbila. Dle mého to zafungovalo dobře, pozornost se upínala k jezdcům, kterým hrozilo vyřazení => Byl tam prvek napětí. Jediné co je opravdu zlé, je fakt, že v 3. části vyjeli ke 2. pokusu jen vozy Mercedesu...

    Možná za to můžou pneumatiky... Ale roli hraje více věcí... Problém vidím v tom, že ty týmy si to umí spočítat, co je pro ně nejvýhodnější a fanoušek je jim u zadku... Proto ani nevěřím, když navrhují nějaké změny... Nakonec vždy vymyslí způsob jak se s tím popasovat tak, aby minimalizovali jakékoli riziko...

    Takže za mě formát dobrý 01

    + 8 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým hrozilo vyřazení? Vždyť jich o zlepšení času bojovala sotva třetina, ostatní to zapíchli a v době, kdy jim mělo jít o kůži stáli v boxech, nebo jako v případě Ferrari už hopsali po váze. Nejspíš jsme se každý dívali na něco jiného.

      + 19 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        To co říkáš se týkalo 3. části a to zmiňuji... Vyjeli do druhého kola jen jezdci Mercedesu... Ale v Q3 i Q2 to fungovalo....

        U Ferrari si spočítali, že už se nezlepší a nevyjeli... Pravděpodobně by nevyjeli stejně, to tak úplně není chyba letošního formátu... Zatím se o tom moc nemluví, ale dostali slušný výprask... Naštěstí závod může být o něčem jiném a pak loni Vettel vyhrál 2. závod => Je tu jistá naděje, že o titul / vítězství bude bojovat více jezdců než dva...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        94.112.62.XXX
        Co tak poslouchám všechny na Sky, tak se formát do příštího závodu dost možná vrátí k minulému systému. Tohle je výsměch.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.220.XXX
      Souhlas. Treti cast jen pridat pneumatiky, trochu posunout odpocet a nebude to takova katastrofa jako dnes :)

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 15 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.37.XXX
        Vidim to podobne, po dnesku jsem totalne rozcarovany. Kdyz k tomu pridam tu mega dominanci Mercedesu (na pateho v Q naskok 1,6 s), tak nevim, na co se letos tesit.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          Mercedes dominuje, odvedl nejlepší práci... A i když to zní absurdně, tak dnes vyjeli do druhého pokusu... Rozhodně jim nelze upřít snahu...

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        Další rok taky končím s F1... Je mi líto i těch F1 her, s tou hovadinou kolem hlavy se to bude těžko hráčům prodávat...

        Jinak jak říkám... Zaměňujete dvě věci... Jedna věc je, že současný kvalifikační systém jezdce průběžně vyřazuje a to dle mého fungovalo dobře... A druhá věc je, že to jezdci / týmy neřeší... Tohle zkrátka nemá moc řešení... Každý tým umí spočítat odhadnout, kde se nachází jejich maximum a čím je konkurence dál, tím větší je to riziko a menší to dává smysl....

        Zkrátka vše souvisí se vším... Při větší vyrovnanosti, by se bojovalo více... Spolehlivější technika by se taky nemusela tak šetřit atp. Nemůžeme to srovnávat s nějakou snovou představou... Srovnejme to s loňskem... A dle mého to loni lepší nebylo i tohohle neježdění jsme byli svědky...

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • huhukoktejl

          huhukoktejl

          37.48.37.XXX
          Byli, to mas pravdu, ale nejezdilo se pripadne na uvod Q3, v zaveru se to stupnovalo a gradovalo. Navic mi ani ta eliminace neprisla zajimava, povetsinou ten ohrozeny pilot nemel prostor se z eliminovane pzice dostat ... vlastne mohl jen v boxech sklopit hlavu ...

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            78.102.41.XXX
            Nevím... Nemám moc pocit, že by to loni gradovalo... Rozprostřelo se to možná po větší časový úsek a více jezdců jelo 2 kola... První na jistotu a druhý naplno, dalo se předvídat jak to dopadne bez věštecké koule...

            Samozřejmě, že z pohledu diváka na místě je to megaprůser... Zlaté MotoGp, tam se čas využívá naplno... Nepotřebují žádné nápady na zatraktivnění, ani spec. ochranu hlavy 06 06

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            Hned několik ohrožených pilotů se přímo z odpočtu dostat dokázalo, několik dalších mělo pokus a nezvládli to nebo to vzdali v jeho průběhu. To není tak, že by tu možnost neměli, spíš ji nedokázali využít.
            V Q1 mne to bavilo, v Q2 už Force Indie taktizovaly a zabily to a na Q3 se to vysloveně nehodí, navíc osm aut je málo na jakýkoliv formát (mimo superpole, tam na počtu nezáleží).

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          A co by bylo o tolik horší proti vyřazování, kdyby pilot mohl v závěru Q1, Q2 či Q3 vyrazit a dobrým časem vytřít ostatním zrak? Že se to nedělo? To je právě ona věc jezdců/týmů, ale šanci měli. Teď je to ultimátní záležitost. F1 se opět přiblížila počítačovým hrám - a v tomhle formátu kvalifikace to prostě nefunguje. Jestliže se pořád deklaruje, že F1 chce přitáhnout diváky, tak tohle přes skutečně ojedinělé výkřiky skončilo fiaskem. Při vší úctě.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            78.102.41.XXX
            Tohle bych označil za demagogii... Ty předkládáš snové podání min. formátu. Pravda připouštíš, že se tak v praxi nedělo... A to je o čem mluvím... Pokud je Mercedes rychlejší o 0,5 - 0,8 sec... Tak je jedno, jestli ti kvalifikace končí za 10sec, 10min nebo 10 hod... Protože víš, že už se nezlepšíš a nedává smysl vyjíždět... Měli pouze teoretickou šanci, prakticky ale šanci neměli...

            Pokud bychom si idealizovali současný formát... Tak v něm je větší riziko vypadnutí pro kohokoli... Vyžene jezdce trať ve velkém počtu a oni si musí najít prostor proto své kolo... A když se jim to nepodaří, tak je tu větší šance, že už se nezlepší a někdo jiný z toho může těžit... Samozřejmě největší riziko je tu v Q1, v Q3 už je to jedno...

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      78.45.229.XXX
      Tento formát kvalifikace by teoreticky nebyl tak špatný pokuď by jezdci nemuseli šetřit pneumatiky a mohli jezdit naplno. Zkrátka mít kvalifikační pneu a do závodu by si pak mohli zvolit pneumatiky jaké chtějí a hlavně by ty pneumatiky byly úplně nové.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Sunkael

    Sunkael

    78.45.153.XXX
    Btw, všiml si někdo Rosbergova přišitého ucha?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    89.233.183.XXX
    Tak chlapi souhlasim s vama...Ta kvalda je totalni blamaz...Q1 byla super...Q2 nuda....ale Q3 pruser nehorzanej....rozhodnuto bylo hned jak projel Ros podruhe cilem...4 minuty pred koncem..."tleskam FIA"..A to jsem zvedav na delsi okruhy..a nebo jak to do pristiho zavodu zmeni...Jinak me prijde ze z Renaultu se stava nejhorsi motor v poli...Na to ze proklamovali zlepseni,tak docela zklamani i kdyz Riccardo delal co mohl ,na mlady vlcaky u TR to nestacilo..a to zas bylo docela necekane blizko Ferrari...vazne jim preju podium..jak Sainzovi tak i Verstappenovi...Jinak McL docela mirnej optimismus..nedaleko za FI...

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama