DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo
Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 13 lidí)
29.01.2016 09:03
To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
19:51 30.01.2016 77.240.103.XXXMiku vysvětli nám tu, co je to "jistá kvalita zboží"? Co tento pojem znamená? Obzvláště ve sportu?
Upozorňiji tě, že všichni zákazníci platí za zboží jisté kvality. A většina z nich končí ještě hůře, než tví milášci. Přesto nikdo jiný se nechová jako ubulenci.-
Mike17
13:16 31.01.2016 93.99.87.XXXPokud platíš nejvyšší cenu, pak snad ta nejvyšší kvalita. Nebo snad ne? Pokud je cena srovnatelná s konkurencí, tak i výrobek by měl být kvalitativně srovnatelný. Máš tento princip za hloupý?
Pokud to výrobce nedodrží, pak každý aspoň normálně inteligentní člověk výrobek vrátí, reklamuje, nebo při nejmenším kritizuje. Pouze lidé zaslepení nenávistí to považují za bulení, nebo nenávistnou kampaň.-
odin
14:45 31.01.2016 77.240.103.XXXNo, ono je otázka, zda cena za motor je opravdu nejvyšší. Co myslíš, kolik procent z této ceny jim Renault obratem vrátil přes Infiniti zase zpět?
To za prvé. A za druhé. Je naprosto běžné, že za "stejný" výrobek platí zákazník různou cenu. Běž do krámu a kup si tričko od Addidas a od Lacoste. Zjistíš, že v druhém případě zaplatíš dvojásobek. A to tričko není dvojnásobně lepší, nevydrží dvojásob déle. A podobně. Zkus po několika letech dražší tričko reklamovat a vrátit s argumentem, že nevydrželo dvojnásobě déle. Každý se ti vysměje. Stejně jako se každý musí smát nad těmito tvými argumenty v případě motorů.Na to, že se živíš ekonomikou, máš dost zkreslené představy.-
Mike17
16:54 31.01.2016 93.99.87.XXX-Pokud vím byla nejvyšší a i kdyby nebyla, byla srovnatelná s cenou za Mercedes. A výkon srovnatelný nebyl ani omylem.
-Nepřidávej se prosím k těm hloupým názorům, že reklama na voze RB je zadarmo. To je ti nedůstojné. Cena pro Infinity je pokud si vzpomínám srovnatelná s cenou PVDSA na voze Lotus. Cena za motory a cena za reklamu jsou 2 různé věci. Na to mi znalosti ekonomiky stačí.
-Tvoje srovnání s tričkama je pěkné. Problém je v tom, že tady je cena "stejná" a velmi rozdílná je kvalita. Podle tvého přirovnání, by motor Renault měl stát polovinu Mercedesu. A pak bych s tebou naprosto souhlasil. Tady je to tak, že RB zaplatil za Lacoste (a rozhodně nečekal 2 násobný výkon, ale stejný a za ty prachy dostal Adidas. )-
odin
17:14 31.01.2016 77.240.103.XXXAdd 1. účetně možná, ale ve finále ty peníze proběhnou stejnými dvěma kapsami, jak v případě motorů, tak v případě reklamy.
Add 2. Tak je cena stejná, nebo nejvyšší ze všech? V mnoha článcích jsi mluvil o nejvyšší ceně. A za tu cenu dostali druhý nejlepší pohonnou jednotku 2014. Tedy srovnatelné zboží. Tak o co jde?
Krom toho i v tričku Addidas lze vyhrát mistrovství světa v čemkoliv a zaplatit jen polovinu.
Stále nechápeš, že je to sport, kde si nelze předplatit vítězství. I když v případě F1...
Asi proto ubulenci tak vyvádějí, že momentálně nevyhrávají.-
Mike17
17:46 31.01.2016 93.99.87.XXX1. To, že platba za motory jde ze "stejné" kasy jako platba za reklamu přece neznamená, že za ty motory nic neplatil. Tak hloupý nejsi. Kdyby měli motory Mercedes, zaplatili by za ně "stejnou" částku a za reklamu by dostali peníze od někoho jiného.
2. Pokud vím byla vyšší, ale jistý si 100% nejsem. Ale i kdyby byla stejná, motor za tu cenu nestojí ani omylem. Za nejvyšší nebo stejnou cenu, mám dostat nejlepší, nebo stejně dobrý motor!!!!! Ne něco, s čím nemají nejmenší šanc na vítězství.
3. Nikdo (RB) si vítězství předplácet nechce. Chce za adekvátní peníze adekvátní produkt. A to je velký rozdíl.-
odin
18:13 31.01.2016 77.240.103.XXXNemyslím si, že by NIC neplatili, jen že ta cena nemusela být ve výsledku největší.
Kdy už pochopíš, že za dohodnutou cenu, dostali nejlepší zboží, které se Renaultu podařilo vyrobit? Že nebylo nejlepší ze všech je druhá věc.
Adekvátní produkt dostali. Pokud to nestačilo, měli místo pomluv, makat na vylepšeních. Jako v McLarenu -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
14:24 30.01.2016 77.240.103.XXXJak to, že s Renaultem se titul získat nedá? Zase papouškuješ RedBullíkovské nesmysly. Renault v minulosti mnohokrát dokázal, že s nimi se titul získat dá. Problém je jiný. Se současným Renaultem se titul nedá získat hned. A to je i částečně argument na to, že RBR požadují nejlepší motor. V r.2014 měl Renault nezpochybnitelně druhý nejlepší agregát. Lepší než zákazníci Mercedesu i Ferrari. Přesto jim to bylo málo a štvali proti Renaultu. Logicky mi vychází, že chtěli nejlepší motor. Bohužel ty máš s logikou obrovské problémy. Nebo, že by to byla zaslepenost?
S tímto motorem se dalo pracovat. a to je argument, který nejspíše jumpman má na mysli, když píše o práci.
Jo Miku, tvoje fandící eskapády se tu časem stanou folklórem. Vždyť ani ty nevíš, komu fandíš. V době s Vettelem jsi mi několikrát psal, že jim nefandíš a že bys titul raději přál Webberovi, a že fandíš pilotům... v tomto případě Buttonovi. A plno dalších výmyslů. tak si to ujednoť. Aby ses nedostával do trapných situací...-
Mike17
17:41 30.01.2016 93.99.87.XXX-Odine bavíme se o historii, nebo o současných motorech? S motorem Renault OD ROKU 2014 se titul získat prostě nedá. To není papouškování kohokoliv, je to čistě logická úvaha, které dosáhli všichni, kteří o tom mluvili (tudíž všem kromě tebe).
-Ano, loni měli druhý nejlepší agregát (po VŠECH týmech s Mercedesem pod kapotou). Ale byl daleko za Mercedesem, tudíž se s ním titul vyhrát nedá. Kde ti v tom utíká logika? Když budou 4 týmy s motorem F1, čtyři s motorem Fabie a 2 s motorem Trabant, tak týmy s motorem Fabie mají šanci na titul, protože existují ještě 2 týmy s trabantem??? Je to dost polopatě, abys v tom našel logiku?
-V roce 2014 po Mercedesu nic nechtěli (pokud vím). Chtěli po Renaultu částečné STAŽENÍ ztráty!!! Tobě z toho vychází, že chtěli nejlepší motor????? Tomu říkáš logika? No to si děláš pr...
- citace: "Fandil jsem mu v některých letech za Vettela, Ricci s Kvjatem mi fakt sympatičtí nejsou."
Umíš číst? Zkus se zamyslet nad pátým a šestým slovem, možná ti to trochu docvakne. A pak se zkus zamyslet, jestli když někdo fandí RB za DOB Vettela, neměl ještě RB i jiného pilota. Zkusím napovědět. Byl to Australan.
Opět pokus mi vnutit nejednotnost názorů a přitom jsi jen líný vnímat text???
Ty máš dnes den....-
odin
19:35 30.01.2016 77.240.103.XXXJasně jsem ti napsal, že se současným Renaultem se nedá titul získat hned. Ty vylučuješ, že by se za pár let s tímto motorem získat titul nedal? Jaké k tomu máš důvody? Vždyť jde jeno vývoj opráci o spolupráci s týmy. Jenže o tuto práci a spolupráci RedBull evidentně nestál, a tak raději kritizoval, pomlouval a vypovídal smlouvy, až to dospělo až sem.
Tvoje příklady postrádají reálný stav. renault nebyl zdaleka na úrovni Fabie a Ferrari nebylo na úrovni Trabantu. Ten náskok Merglu byl, ale ne tak veliký, jak dokládá sezóna 2014 a výsledky zákaznických týmů Mercedesu. To je totiž fakt, který jsi ty účelově vytěsnil. A nebýt štvavé kampaně ubulených RedBullíčků, a jejich nedočkavsti, tak se dalo s Renaultem spolupracovat na vylepšení a konkurenceschopnosti. Netvrdím, že by se to podařilo už v sezóně 2015, ale rozhodně by na tom nebyli tak, jak natom byli, když si Renault i RedBull hráli na vlastních písečcích v podmínkách rozchodu. Tvůj údiv, že nebylo zřetelné žádné zlepšení v této sezóně myslíš vážně? A jak mělo být, když si vzájemně dělali schválnosti? Když Renault měl vypovězenou smlouvu a řešil spíše svoji budoucnost, než nějaká vylepšení pro partnera, který nespolupracuje, pomlouvá a stejně odchází. Kdy tohle míníš vzít na vědomí? Netvrdím, že tento postoj Renaultu je kdoví jak atraktivní, ale dá se pochopit.
Ano v r.2014 po Merglu nic nechtěli a po Renaultu chtěli pokroky ve vývoji, aby stáhli náskok. To je fakt, ale proč spustili protirenaultovskou kampaň? Proč nepraštili Marka po palici, nebo nekopli do pr..., ať jde ty své kydy psát jako nezaměstnaný? Já si opravdu maslím, že se s tím agregátem pracovat dalo.
Při našich diskuzích z období "za Vettela" jsi několikrát tvrdil, že fandíš jednotlivcům, konkrétně "čudlíkovi" abych byl doslovný. Čímž jsi chtěl deklarovat svůj "nestranný" pohled na RedBull a kamuflovat důvody proč se zastáváš jejich prohlášeních a činnů. Jsem rád, že jsi se alespoň teď (sice jinému, než mě), přiznal, že jsi jim fandil. Tušil jsem to a několikrát jsem tě z toho také nařkl. Opět jsem se nemýlil.-
Mike17
13:31 31.01.2016 93.99.87.XXX-Jó, možná se s ním za několik let bude dát vyhrát. A to má jako RB čekat třeba 5 let, než se Renaultu uráčí na tom začít pracovat? Do té doby do toho budou vrážet prachy zbytečně?
-že RB spolupracovat nechtěl je hloupost, ikdyž to zopakuješ milionkrát. Jsou doložitelná fakta o nabízené i poskytnuté pomoci i o odmítnutí Renaultem.
-štvavou kampaň v tom vidíš ty. Kritizovat ztrátu 60-80k, když tu ztrátu motor má není nic neslušného.
-ano s agregátem se evidentně pracovat dalo. Jen by na tom měl snad dělat výrobce a ne zákazník ne?
-Konkrétně tě upozorním na slova, které si "přehlédl" a stejně je ignoruješ pořád. Fandil jsem a fandím pořád Čudlíkovi. Ale představ si, že i loni jsem mu fandil (pořád je můj nejoblíbenější pilot) a přesto jsem měl své oblíbence na špici. To je masakr co? Dovolil jsem si přát Vettelovi, aby zatápěl Mercedesům. Čímž jsem fandil i jemu, přestože mám Buttona radši. Pro tvůj černobílý svět asi nepředsavitelné že?
Takže opět jsi se mýlil.-
odin
14:30 31.01.2016 77.240.103.XXXA proč by nečekal 5 let? Ve startovním poli je plno týmů, které čekaly a čekají mnohem déle. Je tam mnoho týmů, které do toho vráží prachy zbytečně po celou svoji působnost v F1. A to dokonce jenom proto, že se staly oběťmi podvodů a nesplněných slibů např. o finančních stropech.
Jen by mne zajímalo, proč jinde popíráš, že RBR chcenejlepší materiál a hned? A teď zase pro změnu se ti zdá nějaká "čekací" doba vyplněná úsilím a prací pro ně nesmyslná? Přestaň kličkovat a smiř se s tím, že bez práce nejsou koláče a že Bernie má na seznamu mnohem více týmů od kterých vybírá tučné příspěvky. A kteří chtějí také chvíli vyhrávat mistrovské tituly.
Ano RedBull poslal do Renaultu své softwarové odborníky, aby napsali nové programy pro jejich motor. A na konci sezóny Marko zrovna tyto věci Renaultu vyčetl. Dokonce jsme o tom diskutovali, že Marko kritizuje Renault za špatnou práci jejich lidí.
Ohledně (ne)spolupráce RBR/Renault by mne právě zajímalo spousta informací z Renaultovského tábora. Ono je otázkou, co a proč odmítli a do čeho a proč se nechali natlačit. A pokud spolupracovali, tak je krajně neprofesionální, aby za výsledky jejich spolupráce kritizovali jen Renault. A svůj podíl na neuspokojivém výsledku nepřiznali.
K tvým eskapádám ve tvém "fandění" se vyjadřovat nebudu. Podle mne fandíš Vettelovi a RedBullům. Vždycky to tak bylo a kecy o Webberovi a Buttonovi, případně Rosbergovi, jsou zástupné, když jsi potřeboval "neztratit tvář".
-
-
-
odin
20:09 30.01.2016 77.240.103.XXXNedá mi to a rýpnu si. Píšeš, že RBR po Mercedesu v roce 2014 nic nechtěl?
Mike17
Mike17 17:26 24.01.2016 93.99.87.XXX
Hmm, auto stejné, na dráze žádné zlepšení, ale tobě je naprosto jasné, že je to výblitek. No asi to vystihuje, že data jsou irelevantní. Pokud někdo z RB řekne cokoliv, je to lež. 20
Stejné je to s Riccim. Ty víš naprosto přesně, že by nic nevyhrál. Člověk který v tom voze sedí a ví, kde má slabiny, je slaboduchý neználek. Je jasný, že ty tomu rozumíš mnohem víc.
Na základě tvých názorů si maslím, že spolu museli odjezdit minimálně několik tastovacích jízd. Když se oháníš konkrétními daty a bagatelizuješ, že řeči Ricciarda jsou jen výblitky.
Tak jak to tedy je? Máš někde konkrétní data, jak na tom byl RedBull s motorem Mercedes? Pokud ano, je to pro zdejší redakci na zamyšlení. Zda tu nemáme další posilu redakčního týmu.-
Mike17
13:38 31.01.2016 93.99.87.XXXTo je masakr!!!!!
Ty si vystřihneš citaci, týkajícího se POSLEDNÍCH 2 ZÁVODŮ ROKU 2015!!!!! a pak si z toho odvodíš, že mám konkrétní data z hypotetického srovnání RB s motorem Mercedes v ROCE 2014!!!
No to je fakt k zamyšlení, jak ke svým obviněním docházíš.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek