DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 01.02.2016 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 14 lidí) 29.01.2016 14:37
Protože financovat stavbu současných motorů je z… »
» fifo (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 08:55
daju sa postavit 900 konove motory za zlomok… »
» airwar1939 (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 09:03
To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Nevím jestli je to trolování, ale já fakt kupovat špatné zboží za cenu špičkového nebudu a nebudu a nebudu. Přesvědčovat mne fakt nemá cenu. 12 03

                                      + 8 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      V mailu se mi zobrazilo, co jsi napsal. Pokud někomu za něco platím JSEM ZÁKAZNÍK!!!!! Nevím, co na tom nechápeš. Jestli jsem výrobci s něčím pomáhal, na tom nic nemění. 19

                                      + 7 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Miku vysvětli nám tu, co je to "jistá kvalita zboží"? Co tento pojem znamená? Obzvláště ve sportu?
                                    Upozorňiji tě, že všichni zákazníci platí za zboží jisté kvality. A většina z nich končí ještě hůře, než tví milášci. 02 Přesto nikdo jiný se nechová jako ubulenci.

                                    + 5 / − 6

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Pokud platíš nejvyšší cenu, pak snad ta nejvyšší kvalita. Nebo snad ne? Pokud je cena srovnatelná s konkurencí, tak i výrobek by měl být kvalitativně srovnatelný. Máš tento princip za hloupý?
                                      Pokud to výrobce nedodrží, pak každý aspoň normálně inteligentní člověk výrobek vrátí, reklamuje, nebo při nejmenším kritizuje. Pouze lidé zaslepení nenávistí to považují za bulení, nebo nenávistnou kampaň. 13

                                      + 6 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.103.XXX
                                        No, ono je otázka, zda cena za motor je opravdu nejvyšší. Co myslíš, kolik procent z této ceny jim Renault obratem vrátil přes Infiniti zase zpět?
                                        To za prvé. A za druhé. Je naprosto běžné, že za "stejný" výrobek platí zákazník různou cenu. Běž do krámu a kup si tričko od Addidas a od Lacoste. Zjistíš, že v druhém případě zaplatíš dvojásobek. A to tričko není dvojnásobně lepší, nevydrží dvojásob déle. A podobně. Zkus po několika letech dražší tričko reklamovat a vrátit s argumentem, že nevydrželo dvojnásobě déle. Každý se ti vysměje. Stejně jako se každý musí smát nad těmito tvými argumenty v případě motorů.Na to, že se živíš ekonomikou, máš dost zkreslené představy.

                                        + 4 / − 6

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          -Pokud vím byla nejvyšší a i kdyby nebyla, byla srovnatelná s cenou za Mercedes. A výkon srovnatelný nebyl ani omylem.
                                          -Nepřidávej se prosím k těm hloupým názorům, že reklama na voze RB je zadarmo. To je ti nedůstojné. Cena pro Infinity je pokud si vzpomínám srovnatelná s cenou PVDSA na voze Lotus. Cena za motory a cena za reklamu jsou 2 různé věci. Na to mi znalosti ekonomiky stačí. 13
                                          -Tvoje srovnání s tričkama je pěkné. Problém je v tom, že tady je cena "stejná" a velmi rozdílná je kvalita. Podle tvého přirovnání, by motor Renault měl stát polovinu Mercedesu. A pak bych s tebou naprosto souhlasil. Tady je to tak, že RB zaplatil za Lacoste (a rozhodně nečekal 2 násobný výkon, ale stejný a za ty prachy dostal Adidas. 12)

                                          + 5 / − 4

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.103.XXX
                                            Add 1. účetně možná, ale ve finále ty peníze proběhnou stejnými dvěma kapsami, jak v případě motorů, tak v případě reklamy.
                                            Add 2. Tak je cena stejná, nebo nejvyšší ze všech? V mnoha článcích jsi mluvil o nejvyšší ceně. A za tu cenu dostali druhý nejlepší pohonnou jednotku 2014. Tedy srovnatelné zboží. Tak o co jde?
                                            Krom toho i v tričku Addidas lze vyhrát mistrovství světa v čemkoliv a zaplatit jen polovinu. 13
                                            Stále nechápeš, že je to sport, kde si nelze předplatit vítězství. I když v případě F1...
                                            Asi proto ubulenci tak vyvádějí, že momentálně nevyhrávají.

                                            + 4 / − 5

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              1. To, že platba za motory jde ze "stejné" kasy jako platba za reklamu přece neznamená, že za ty motory nic neplatil. Tak hloupý nejsi. Kdyby měli motory Mercedes, zaplatili by za ně "stejnou" částku a za reklamu by dostali peníze od někoho jiného.
                                              2. Pokud vím byla vyšší, ale jistý si 100% nejsem. Ale i kdyby byla stejná, motor za tu cenu nestojí ani omylem. Za nejvyšší nebo stejnou cenu, mám dostat nejlepší, nebo stejně dobrý motor!!!!! Ne něco, s čím nemají nejmenší šanc na vítězství.
                                              3. Nikdo (RB) si vítězství předplácet nechce. Chce za adekvátní peníze adekvátní produkt. A to je velký rozdíl. 03

                                              + 6 / − 3

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • odin

                                                odin

                                                77.240.103.XXX
                                                Nemyslím si, že by NIC neplatili, jen že ta cena nemusela být ve výsledku největší.
                                                Kdy už pochopíš, že za dohodnutou cenu, dostali nejlepší zboží, které se Renaultu podařilo vyrobit? Že nebylo nejlepší ze všech je druhá věc.
                                                Adekvátní produkt dostali. Pokud to nestačilo, měli místo pomluv, makat na vylepšeních. Jako v McLarenu

                                                + 5 / − 3

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Mike17

                                                  Mike17

                                                  93.99.87.XXX
                                                  Pokud vím, cena za Infinity byla srovnatelná s PSVDA. Tudíž nemám důvod si myslet, že to nějak snižuje cenu motoru. A ono by to nějak nedávalo smysl.
                                                  A nevím podle čeho soudíš, že Mclaren maká víc jak RB.

                                                  + 4 / − 1

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • odin

                                                    odin

                                                    77.240.103.XXX
                                                    Jenom Infiniti je součást jednoho spolku s Renaultem. To jaksi PSVDA není.
                                                    Napsal jsem jako McL. Nepomlouvat jako McL a spolupracovat jako McL. Igen?

                                                    + 1 / − 4

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Mike17

                                                      Mike17

                                                      93.99.87.XXX
                                                      A tím že Infinity spolupracuje s Renaultem jako zvyšuje cenu reklamy na Red Bullu????? Tomu nerozumím.
                                                      Nepomlouvat myslíš prohlášení Alonsa? 12

                                                      + 3 / − 2

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Jak to, že s Renaultem se titul získat nedá? Zase papouškuješ RedBullíkovské nesmysly. Renault v minulosti mnohokrát dokázal, že s nimi se titul získat dá. Problém je jiný. Se současným Renaultem se titul nedá získat hned. A to je i částečně argument na to, že RBR požadují nejlepší motor. V r.2014 měl Renault nezpochybnitelně druhý nejlepší agregát. Lepší než zákazníci Mercedesu i Ferrari. Přesto jim to bylo málo a štvali proti Renaultu. Logicky mi vychází, že chtěli nejlepší motor. Bohužel ty máš s logikou obrovské problémy. Nebo, že by to byla zaslepenost?
                            S tímto motorem se dalo pracovat. a to je argument, který nejspíše jumpman má na mysli, když píše o práci.
                            Jo Miku, tvoje fandící eskapády se tu časem stanou folklórem. Vždyť ani ty nevíš, komu fandíš. V době s Vettelem jsi mi několikrát psal, že jim nefandíš a že bys titul raději přál Webberovi, a že fandíš pilotům... v tomto případě Buttonovi. A plno dalších výmyslů. tak si to ujednoť. Aby ses nedostával do trapných situací...

                            + 5 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Odine bavíme se o historii, nebo o současných motorech? S motorem Renault OD ROKU 2014 se titul získat prostě nedá. To není papouškování kohokoliv, je to čistě logická úvaha, které dosáhli všichni, kteří o tom mluvili (tudíž všem kromě tebe).
                              -Ano, loni měli druhý nejlepší agregát (po VŠECH týmech s Mercedesem pod kapotou). Ale byl daleko za Mercedesem, tudíž se s ním titul vyhrát nedá. Kde ti v tom utíká logika? Když budou 4 týmy s motorem F1, čtyři s motorem Fabie a 2 s motorem Trabant, tak týmy s motorem Fabie mají šanci na titul, protože existují ještě 2 týmy s trabantem??? Je to dost polopatě, abys v tom našel logiku?
                              -V roce 2014 po Mercedesu nic nechtěli (pokud vím). Chtěli po Renaultu částečné STAŽENÍ ztráty!!! Tobě z toho vychází, že chtěli nejlepší motor????? Tomu říkáš logika? No to si děláš pr... 20
                              - citace: "Fandil jsem mu v některých letech za Vettela, Ricci s Kvjatem mi fakt sympatičtí nejsou."
                              Umíš číst? Zkus se zamyslet nad pátým a šestým slovem, možná ti to trochu docvakne. A pak se zkus zamyslet, jestli když někdo fandí RB za DOB Vettela, neměl ještě RB i jiného pilota. Zkusím napovědět. Byl to Australan. 12 20
                              Opět pokus mi vnutit nejednotnost názorů a přitom jsi jen líný vnímat text??? 12
                              Ty máš dnes den.... 17

                              + 7 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Jasně jsem ti napsal, že se současným Renaultem se nedá titul získat hned. Ty vylučuješ, že by se za pár let s tímto motorem získat titul nedal? Jaké k tomu máš důvody? Vždyť jde jeno vývoj opráci o spolupráci s týmy. Jenže o tuto práci a spolupráci RedBull evidentně nestál, a tak raději kritizoval, pomlouval a vypovídal smlouvy, až to dospělo až sem.
                                Tvoje příklady postrádají reálný stav. renault nebyl zdaleka na úrovni Fabie a Ferrari nebylo na úrovni Trabantu. Ten náskok Merglu byl, ale ne tak veliký, jak dokládá sezóna 2014 a výsledky zákaznických týmů Mercedesu. To je totiž fakt, který jsi ty účelově vytěsnil. A nebýt štvavé kampaně ubulených RedBullíčků, a jejich nedočkavsti, tak se dalo s Renaultem spolupracovat na vylepšení a konkurenceschopnosti. Netvrdím, že by se to podařilo už v sezóně 2015, ale rozhodně by na tom nebyli tak, jak natom byli, když si Renault i RedBull hráli na vlastních písečcích v podmínkách rozchodu. Tvůj údiv, že nebylo zřetelné žádné zlepšení v této sezóně myslíš vážně? A jak mělo být, když si vzájemně dělali schválnosti? Když Renault měl vypovězenou smlouvu a řešil spíše svoji budoucnost, než nějaká vylepšení pro partnera, který nespolupracuje, pomlouvá a stejně odchází. Kdy tohle míníš vzít na vědomí? Netvrdím, že tento postoj Renaultu je kdoví jak atraktivní, ale dá se pochopit.
                                Ano v r.2014 po Merglu nic nechtěli a po Renaultu chtěli pokroky ve vývoji, aby stáhli náskok. To je fakt, ale proč spustili protirenaultovskou kampaň? Proč nepraštili Marka po palici, nebo nekopli do pr..., ať jde ty své kydy psát jako nezaměstnaný? Já si opravdu maslím, že se s tím agregátem pracovat dalo.
                                Při našich diskuzích z období "za Vettela" jsi několikrát tvrdil, že fandíš jednotlivcům, konkrétně "čudlíkovi" abych byl doslovný. Čímž jsi chtěl deklarovat svůj "nestranný" pohled na RedBull a kamuflovat důvody proč se zastáváš jejich prohlášeních a činnů. Jsem rád, že jsi se alespoň teď (sice jinému, než mě), přiznal, že jsi jim fandil. Tušil jsem to a několikrát jsem tě z toho také nařkl. Opět jsem se nemýlil. 11

                                + 5 / − 7

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  -Jó, možná se s ním za několik let bude dát vyhrát. A to má jako RB čekat třeba 5 let, než se Renaultu uráčí na tom začít pracovat? Do té doby do toho budou vrážet prachy zbytečně? 20
                                  -že RB spolupracovat nechtěl je hloupost, ikdyž to zopakuješ milionkrát. Jsou doložitelná fakta o nabízené i poskytnuté pomoci i o odmítnutí Renaultem.
                                  -štvavou kampaň v tom vidíš ty. Kritizovat ztrátu 60-80k, když tu ztrátu motor má není nic neslušného.
                                  -ano s agregátem se evidentně pracovat dalo. Jen by na tom měl snad dělat výrobce a ne zákazník ne?
                                  -Konkrétně tě upozorním na slova, které si "přehlédl" a stejně je ignoruješ pořád. 12 12 12 Fandil jsem a fandím pořád Čudlíkovi. Ale představ si, že i loni jsem mu fandil (pořád je můj nejoblíbenější pilot) a přesto jsem měl své oblíbence na špici. To je masakr co? Dovolil jsem si přát Vettelovi, aby zatápěl Mercedesům. Čímž jsem fandil i jemu, přestože mám Buttona radši. 18 Pro tvůj černobílý svět asi nepředsavitelné že? 03
                                  Takže opět jsi se mýlil. 11

                                  + 6 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    A proč by nečekal 5 let? Ve startovním poli je plno týmů, které čekaly a čekají mnohem déle. Je tam mnoho týmů, které do toho vráží prachy zbytečně po celou svoji působnost v F1. A to dokonce jenom proto, že se staly oběťmi podvodů a nesplněných slibů např. o finančních stropech.
                                    Jen by mne zajímalo, proč jinde popíráš, že RBR chcenejlepší materiál a hned? A teď zase pro změnu se ti zdá nějaká "čekací" doba vyplněná úsilím a prací pro ně nesmyslná? Přestaň kličkovat a smiř se s tím, že bez práce nejsou koláče a že Bernie má na seznamu mnohem více týmů od kterých vybírá tučné příspěvky. A kteří chtějí také chvíli vyhrávat mistrovské tituly.
                                    Ano RedBull poslal do Renaultu své softwarové odborníky, aby napsali nové programy pro jejich motor. A na konci sezóny Marko zrovna tyto věci Renaultu vyčetl. Dokonce jsme o tom diskutovali, že Marko kritizuje Renault za špatnou práci jejich lidí. 13
                                    Ohledně (ne)spolupráce RBR/Renault by mne právě zajímalo spousta informací z Renaultovského tábora. Ono je otázkou, co a proč odmítli a do čeho a proč se nechali natlačit. A pokud spolupracovali, tak je krajně neprofesionální, aby za výsledky jejich spolupráce kritizovali jen Renault. A svůj podíl na neuspokojivém výsledku nepřiznali.
                                    K tvým eskapádám ve tvém "fandění" se vyjadřovat nebudu. Podle mne fandíš Vettelovi a RedBullům. Vždycky to tak bylo a kecy o Webberovi a Buttonovi, případně Rosbergovi, jsou zástupné, když jsi potřeboval "neztratit tvář".

                                    + 2 / − 6

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Nedá mi to a rýpnu si. Píšeš, že RBR po Mercedesu v roce 2014 nic nechtěl?
                                Mike17
                                Mike17 17:26 24.01.2016 93.99.87.XXX
                                Hmm, auto stejné, na dráze žádné zlepšení, ale tobě je naprosto jasné, že je to výblitek. No asi to vystihuje, že data jsou irelevantní. Pokud někdo z RB řekne cokoliv, je to lež. 20
                                Stejné je to s Riccim. Ty víš naprosto přesně, že by nic nevyhrál. Člověk který v tom voze sedí a ví, kde má slabiny, je slaboduchý neználek. Je jasný, že ty tomu rozumíš mnohem víc.
                                Na základě tvých názorů si maslím, že spolu museli odjezdit minimálně několik tastovacích jízd. Když se oháníš konkrétními daty a bagatelizuješ, že řeči Ricciarda jsou jen výblitky.
                                Tak jak to tedy je? Máš někde konkrétní data, jak na tom byl RedBull s motorem Mercedes? Pokud ano, je to pro zdejší redakci na zamyšlení. Zda tu nemáme další posilu redakčního týmu.

                                + 5 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  To je masakr!!!!! 12 12 12 12 12
                                  Ty si vystřihneš citaci, týkajícího se POSLEDNÍCH 2 ZÁVODŮ ROKU 2015!!!!! a pak si z toho odvodíš, že mám konkrétní data z hypotetického srovnání RB s motorem Mercedes v ROCE 2014!!! 12 12 12 12 12
                                  No to je fakt k zamyšlení, jak ke svým obviněním docházíš. 11

                                  + 6 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama