DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 01.02.2016 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 14 lidí) 29.01.2016 14:37
Protože financovat stavbu současných motorů je z… »
» fifo (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 08:55
daju sa postavit 900 konove motory za zlomok… »
» airwar1939 (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 09:03
To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                a financovat to z pozice jinýho výrobce reálný je?

                + 6 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.135.XXX
                  Z pozice výrobce možná jo. Z pozice týmu ne. Já fakt nevěřím, že v tom ročním rozpočtu subjektu Scuderia Ferrari (odhadovaných 418 mil. E za r. 2015) je zahrnut kompletní vývoj motorů. Dokonce si nejsem jistý, jestli by to utáhlo Ferrari SpA bez koncernu FIAT coby záchranné sítě (ale o tom už bych se přesvědčit možná nechal, narozdíl od toho předchozího tvrzení).

                  Pokud zastáváš názor, že to tým Ferrari (znovu opakuji, tým Scuderia Ferrari, ne výrobce Ferrari SpA) táhne ze svýho, neberu ti to, ale pak se nemáme o čem bavit, protože se rozcházíme v základním předpokladu.

                  + 9 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • dannak

                dannak

                10.250.2.XXX
                Myslis si, ze Redbull Technology nedisponuje dostatecnym rozpoctem, aby to zvladli, kdyz to zvladne Ferrari ? ;)
                Spis jde o to, zej e mnohem vyhodnejsi motor kupovat od nekoho, na koho se pripadne da svalit vina, kdyz se nezadari. A pokud je soucasna F1 o tom, kdo postavi lepsi motor spis nez o aerodynamice, proc se nedokazi prizpusobit, misto toho, aby se snazili prizbousobit si soutez, protoze zrovna maji lepsi sasi ?!

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Kde všude ty nestihneš si rýpnout do RB.... 13
            Marko je amatér. 12

            + 9 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              To není rýpnutí. Nebo si myslíš, že alternativní motory Bernie prosazuje kvůli krásným očím Moniši?

              + 7 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Ne, kvůli dominanci Mercedesu a kvůli tomu, že 2 výrobci motorů určují rozložení sil v F1. O RB nebo očích Moniši to fakt není. 20

                + 8 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  *** Mergl vévodí F1 dva roky a Berniemu to už vadí? Proč mu nevadila dominance Ferrari na přelomu tisíciletí? Proč mu nevadila dominance RedBullů od roku 2010? Proč mu nevadila dominance McLarenůna konci osmdesátých let? všechny tyto dominance trvaly mnohem déle než současná Mercedesů? Rozložení sil v F1 určovaly výrobci motorů už dávno a teprve od minulé sezóny to Berniemu vadí? Blbost.
                  Berniemu to vadí až od doby, kdy RedBull nemohl najít dodavatele motoru, když se před tím rozkmotřil s Renaultem.
                  13
                  Zase jen kličkuješ a vymýšlíš blbosti, které pak tvrdošíjně obhajuješ.
                  Kdyby to bylo tak, jak píšeš, pak už tu alternativní motory musely být dávno před dominancí McLarenů. 13
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 6 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    1.Nejde o to jak dlouho, ale jak moc. Neřekl, že to nemá v historii obdoby, ale něco takového netrvalo nikdy déle. Pokud to bude trvat další rok, nenajdeš rovnocený příklad z historie.
                    2. Bernie to kritizoval už loni, dokonce nové motory kritizoval ještě dřív, než se zavedly, takže jsi tradičně s RB totálně mimo. Prostě si jen zase hledáš špínu, kterou by jsi na ně hodil. Což je to, co neustále kritizuješ u Marka.
                    3. Nějaký příklad, kdy si 2 výrobci určovali, komu jak staré jednotky rozdají?

                    + 6 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      1) Nechápu, co tím básník chtěl říci. Dominance Ferrari 1999-2004 šest let, McLarenu 1988-1992 čtyři roky a RedBullu též čtyři roky.Tak jakto že nenajdu příklad z historie, když bude Mergl třetím rokem dominantní?
                      2) Co je za špínu, když napíšu pravdu? Já na tom nic špinavého nevidím. Dokonce i souhlasím s tím, že by týmy neměly být vazaly motorářů. Ale za větší podraz a špinavost považuji, že Bernie a spol, nesplnili slib malým týmům, ohledně jejich nákladů. Protože pokud si dobře pamatuji, tak jeden z argumentů pro změnu pravidel byly i finanční stropy. A o nich se přestalo mluvit jako o prvních.
                      3) V sedmdesátých letech se prodávala celá auta. Ne jenom motory. Jedním z nejagilnějších prodejců zákaznických vozů byl Bernieho kámoš a pozdější šéf FIA Maxík Mosley. A doopravdy neprodával svým soupeřům to nejlepší co měl. To si samozřejmě nechával pro svůj tým March. Tak že nevím, co je divného na tom, když konstruktéři motorů si nechají to nejlepší pro sebe a s tím vyzkoušeným, ale méně výkonným kšeftují.

                      + 5 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                        + 5 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Mikův způsob uvažování jsi odhadl dobře. Jen bych řekl, že on je schopen pochopit leccos. Ale nechce.

                          + 5 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Že bez motoru vítězné auto nepostavíš vysvětli Odinovi. Ten není schopný pochopit, že s Renaultem se titul fakt získat nedá. 12
                          A ty bys mi konečně mohl najít, kde požadoval RB nejlepší motor a tvrdil, že na to má právo. Pořád dokola si tuto stupiditu omíláš, aniž by na ní byla špetka pravdy. 20
                          A taky by sis už mohl zapamatovat, že RB nefandím. Fandil jsem mu v některých letech za Vettela, Ricci s Kvjatem mi fakt sympatičtí nejsou. 12

                          + 7 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            tak nevím, proč ten red bull pořád obhajuješ. Red bull není jediný, kdo nemá nejlepší agregát a bez práce ho ani mít nebude.
                            Když to srovnám s minulostí, co by mělo říkat takové ferrari, které nedokázalo dát titul 21 let v řadě a když ten motor nedokázali postavit sami, tak jiné východisko neměli, protože by to byl konec ferrari jako takového?

                            + 3 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Ale já vůbec netuším, kde pořád bereš to, že RB požaduje nejlepší agregát!!! To někde někdo psal??? Jen si stěžovali na to, že Renaultu platí obrovské peníze za špičkový produkt (ne nutně nejlepší, ale konkurenceschopný) a místo toho dostanou něco, s čím se prostě dá vyhrát jen shodou náhod. Tak proč bych je neměl obhajovat? Platit cenu za nejlepší mobil a dostat nějaký šmejd, taky bych se nasr...

                              + 7 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • jumpman

                                jumpman

                                178.255.168.XXX
                                tak si občas po sobě přečti svoje příspěvky. Nejsem sám, na koho takhle působíš!
                                Nevím proč máš pořád potřebu srovnávat motor, který je vyvíjen na požadavek odběratele s nějakou běžně dostupnou seriovou věcí? Jasně, že pokud budeš běžným zákazníkem, který si jde koupit produkt o kterém bude výrobce něco deklarovat že plní a ono to dělat nebude, tak to budu reklamovat, ale v případě týmu F1 a motoru je situace naprosto odlišná! Uvědom si, že red bull není (nebyl) žádným zákazníkem, nýbrž partnerem (v podání red bullu dosti pochybným) a motor byl postupně vyvíjen dle požadavků red bullu! Red bull si diktoval vlastnosti a renault se snažil splnit, ovšem asi nebude až tak jednoduché ten motor postavit, protože to by asi v F1 jezdil každý, ale jsou tam jenom 4 výrobci a dvěma se to povedlo lépe. A investice neznamená automaticky úspěch, nebo si myslíš, že Honda do toho šla s tím, že tam pošle nějakejch 50mil eur a bude to stačit???

                                + 4 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Je jedno, jestli je to běžná věc nebo vyjímečná. RB je ZÁKAZNÍK Renaultu. To že spolupracovali na tom nic nemění. A pokud zákazník platí cenu, obvyklou pro zboží jisté kvality, tak by tu kvalitu měl dostat. Pokud dostane něco mnohem horšího, je pro mne důvod ke kritice. Toť vše.
                                  Jak působím na tebe nebo Odina je v tomto úplně jedno.

                                  + 6 / − 5

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama