DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Ferrari vysvětluje zamítnutí motorů Red Bullu: "Nebezpečné"

Prezident Ferrari Sergio Marchionne vysvětluje, proč Ferrari odmítlo příští rok dodávat Red Bullu své pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Ferrari vysvětluje zamítnutí motorů Red Bullu: "Nebezpečné"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 04.01.2016 13:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovalo 19 lidí) 30.12.2015 14:57
Kdyby všichni, v době kdy se RB dařilo, řekli, že… »
» Duncan66 (Hlasovalo 13 lidí) 30.12.2015 13:43
Tak preci jen nakonec rekl, co vsichni davno… »
» jako (Hlasovalo 11 lidí) 30.12.2015 13:11
Konecne to rekl na rovinu..Nechapu proc byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • Fanda.LH

                              Fanda.LH

                              78.102.41.XXX
                              Jj i v autíčku značky, které nikdy v F1 nebyla... Navíc nemáš pravdu, pokud dobře čtu tak bylo prvně nasazeno v leteckém průmyslu...

                              Ale ono je nakonec jedno, co napíšu... Ty když si řekneš, že 90% se jim vrátí, tak se jim vrátí a čert vem, všechny fakta okolo... Jakože hybridy tu byly dlouho před F1... Nebo, že je x možností, kde je vyvíjet...

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Promiň, někde jsem psal, že se poprvé turbo objevilo v F1? Ne, bylo známo dlouho předtím, než F1 vznikla. Ale bylo to prostředí, kde se technologie přeplňování vyvíjela (vyšší otáčky, nové materiály, natáčení lopatek, chlazení stlačeného vzduchu....) a díky závodům se začala prosazovat i civilních autech.
                                90% není žádná přesná cifra (ani jsem neřekl, že je to přesné číslo). Ale když vydělíš počet motorů vyrobených pro F1 počtem motorů, kde se postupně tyto technologie objeví, celkem pochybuju že se pod těch 90% dostaneš. A nebudu do toho počítat všechny hybridy, ale jen motory, které budou mít technologie použité právě při vývoji těchto motorů. A samozřejmě ne motory všech značek, ale jen těch výrobců, kteří své motory vyvíjejí v F1. 03
                                Kdo bude mít pravdu můžeme ta za 10 let posoudit. 03

                                + 1 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nevím, kde tu technologii prodá mercedes, ale ferrari asi nee.
          Vybíráš si co se ti hodí, uvědom si, že red bull požaduje, aby mu dodali to nejlepší co mají a přitom si chce zaplatit max. jako zákaznický tým. Ferrari tu investici muselo udělat a jediný návrat pro ferrari je v tom, že jejich tým bude bojovat o titul a tím si udělá reklamu pro svá auta, těžko pro ně bude reklama, když je s jejich motorem dá nějaká limonáda...

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.208.XXX
            LaFerrari má tuším KERS ne ? Určitě časem využijí hybridní technologie, jen pro ty účely budou muset stejně vyvíjet spec. motory. F1 je hlavně reklama, extrémní a špičkový řešení na úzce zaměřený úkol (Vydržet 4-5 víkendů VC)...

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            I Ferrari najdeš hybridní. Pravda, tam jsou jen stovky nebo tisíce kusů. Ale Ferrari je jen část Fiatu se všemi jeho značkami. Hybridů bude pořád víc a víc, ať se ti to líbí nebo ne. A to už se nebavíme ani o stovkách, ani o tisících kusů. 03
            Tady nejde o RB, nebo kterýkoliv jiný tým. Ten vývoj platí všechny zákaznické týmy. A ani jsem nikde nepostřehl, že by RB licitoval s Ferrari o výši částky za motory. 03

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ale jednali spolu, průběh jednání se na veřejnost nedostal, ale když red bull křičel ještě dřív než si sedli ke stolu, tak těžko mohli něco dojednat...
              věřím tomu, že kdyby ferrarimu nabídli ne peníze, ale nějakou technologii nebo pomoc v nějaké oblasti (nemuselo by jít jen o F1) tak by se asi dohodli alespoň na něčem. Uvědom si, že mají pod smlouvou verstapena a o toho asi bude velkej zájem, pokud by nabídli jeho smlouvu např za 2 roky, myslíš, že by se nedomluvili?

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.208.XXX
                Určitě by se nedomluvili... Žádný pilot nemá takovou hodnotu... 20 20

                Jsem si jistý, že Ferrari o žádnou spolupráci zájem nemá. Ostatně nikdy nedodávali motor přímé konkurenci... A tohle platí o výrobcích obecně... Pokud investují 100vky mega ročně do týmu, pak chtějí aby byl na špici, konkurenci své zbraně nedodají...

                + 6 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001836

                uzivatel001836

                109.105.39.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 6 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Jak sám píšeš, průběh jednání neznáme. Spekulovat "co by bylo kdyby někdo něco" je k ničemu.
                Pokud má Ferrari pocit, že se jim investice nevrátí, mají nabídnout cenu, za jakou jsou ochotni motory dodat. Nikde jsem nečetl, že RB nechtěl platit víc jak 25 mega. 03
                Ale aspoň musím smeknout, že přiznali strach z porážek od RB.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama