DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Ferrari vysvětluje zamítnutí motorů Red Bullu: "Nebezpečné"
Prezident Ferrari Sergio Marchionne vysvětluje, proč Ferrari odmítlo příští rok dodávat Red Bullu své pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf Ferrari vysvětluje zamítnutí motorů Red Bullu: "Nebezpečné"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Fanda.LH
(Hlasovalo 19 lidí)
30.12.2015 14:57
Kdyby všichni, v době kdy se RB dařilo, řekli, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
22:51 03.01.2016 78.102.41.XXXJj i v autíčku značky, které nikdy v F1 nebyla... Navíc nemáš pravdu, pokud dobře čtu tak bylo prvně nasazeno v leteckém průmyslu...
Ale ono je nakonec jedno, co napíšu... Ty když si řekneš, že 90% se jim vrátí, tak se jim vrátí a čert vem, všechny fakta okolo... Jakože hybridy tu byly dlouho před F1... Nebo, že je x možností, kde je vyvíjet...-
Mike17
13:28 04.01.2016 93.99.87.XXXPromiň, někde jsem psal, že se poprvé turbo objevilo v F1? Ne, bylo známo dlouho předtím, než F1 vznikla. Ale bylo to prostředí, kde se technologie přeplňování vyvíjela (vyšší otáčky, nové materiály, natáčení lopatek, chlazení stlačeného vzduchu....) a díky závodům se začala prosazovat i civilních autech.
90% není žádná přesná cifra (ani jsem neřekl, že je to přesné číslo). Ale když vydělíš počet motorů vyrobených pro F1 počtem motorů, kde se postupně tyto technologie objeví, celkem pochybuju že se pod těch 90% dostaneš. A nebudu do toho počítat všechny hybridy, ale jen motory, které budou mít technologie použité právě při vývoji těchto motorů. A samozřejmě ne motory všech značek, ale jen těch výrobců, kteří své motory vyvíjejí v F1.
Kdo bude mít pravdu můžeme ta za 10 let posoudit.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
14:57 30.12.2015 178.255.168.XXXnevím, kde tu technologii prodá mercedes, ale ferrari asi nee.
Vybíráš si co se ti hodí, uvědom si, že red bull požaduje, aby mu dodali to nejlepší co mají a přitom si chce zaplatit max. jako zákaznický tým. Ferrari tu investici muselo udělat a jediný návrat pro ferrari je v tom, že jejich tým bude bojovat o titul a tím si udělá reklamu pro svá auta, těžko pro ně bude reklama, když je s jejich motorem dá nějaká limonáda...-
-
-
Mike17
15:44 30.12.2015 93.99.87.XXXI Ferrari najdeš hybridní. Pravda, tam jsou jen stovky nebo tisíce kusů. Ale Ferrari je jen část Fiatu se všemi jeho značkami. Hybridů bude pořád víc a víc, ať se ti to líbí nebo ne. A to už se nebavíme ani o stovkách, ani o tisících kusů.
Tady nejde o RB, nebo kterýkoliv jiný tým. Ten vývoj platí všechny zákaznické týmy. A ani jsem nikde nepostřehl, že by RB licitoval s Ferrari o výši částky za motory.-
jumpman
15:59 30.12.2015 178.255.168.XXXale jednali spolu, průběh jednání se na veřejnost nedostal, ale když red bull křičel ještě dřív než si sedli ke stolu, tak těžko mohli něco dojednat...
věřím tomu, že kdyby ferrarimu nabídli ne peníze, ale nějakou technologii nebo pomoc v nějaké oblasti (nemuselo by jít jen o F1) tak by se asi dohodli alespoň na něčem. Uvědom si, že mají pod smlouvou verstapena a o toho asi bude velkej zájem, pokud by nabídli jeho smlouvu např za 2 roky, myslíš, že by se nedomluvili?-
Fanda.LH
16:06 30.12.2015 194.228.208.XXXUrčitě by se nedomluvili... Žádný pilot nemá takovou hodnotu...
Jsem si jistý, že Ferrari o žádnou spolupráci zájem nemá. Ostatně nikdy nedodávali motor přímé konkurenci... A tohle platí o výrobcích obecně... Pokud investují 100vky mega ročně do týmu, pak chtějí aby byl na špici, konkurenci své zbraně nedodají... -
uzivatel001836
16:54 30.12.2015 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Mike17
17:38 30.12.2015 93.99.87.XXXJak sám píšeš, průběh jednání neznáme. Spekulovat "co by bylo kdyby někdo něco" je k ničemu.
Pokud má Ferrari pocit, že se jim investice nevrátí, mají nabídnout cenu, za jakou jsou ochotni motory dodat. Nikde jsem nečetl, že RB nechtěl platit víc jak 25 mega.
Ale aspoň musím smeknout, že přiznali strach z porážek od RB.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek