DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí

Formule 1 by se podle závodního ředitele McLarenu, Erica Boulliera, měla zamyslet nad tím, jak přistupuje k problému nákladů. Nucená snaha o jejich omezování podle něj k ničemu nevede - velkým týmům škodí a malým nepomáhá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 31.12.2015 00:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 29.12.2015 20:25
Rád bych souhlasil, ale nesouhlasím... Čím více… »
» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2015 00:39
Samozřejmě by bylo pěkný kdyby to bylo jak… »
» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2015 00:42
To co neutratěj na okruzích při testech, tak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Samozřejmě by bylo pěkný kdyby to bylo jak Boullier říká, ale to by F1 musela být zajímavá pro automobilky nebo různý pracháče. Už takhle je ten sport předraženej a dostat se na vrchol stojí o to víc, navíc není nikde zaručenej úspěch nebo dobrá reklama.

    To s tím nedostatkem peněz pro malý týmy by bylo hned jednodušší kdyby nedostávali o tolik míň než top týmy. Některý top týmy dostávaj jen za účast tolik, co mají menší týmy rozpočet na celej rok a i přesto by je měli dohnat, aby byla nějaká zábava a né dominance.
    To nepočítám o kolik méně musejí malý týmy mít od sponzorů.

    Co se týče FIA tak ta měla určit max. cenu za motor a hned by byli náklady a ceny nižší. Možnost volby pneumatik, povolit tabákovou reklamu a nezakazovat reklamu výrobcům alkoholu.

    Velký týmy by si prostě měli uvědomit, že malý týmy sou taky třeba, aby nebylo málo účastníků. I kdyby zůstali jen oni, tak někdo na konec pole klesnout musí.
    A nápady s více vozema sou taky kravina, chtěl by někdo snad aby Mercedesy měli jistých prvních třeba 5 pozic?

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Rád bych souhlasil, ale nesouhlasím... Čím více budou testovat tím lépe budou připraveni a čím lépe budou připraveni, tím nudnější závody budou...

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      78.102.231.XXX
      To co neutratěj na okruzích při testech, tak to utratěj v aerodynamickým tunelu. Takže je to úplně jedno.
      A určitě by neuškodilo kdyby někdo byl připravenej natolik, aby mohl Mercedesům konkurovat v každým závodě. Boje kdy nedominoval 1 tým byli nejlepší, viz finále 2008 a roky předtím kdy se často bojovalo o titul do posledního závodu.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama