DISKUZE K ČLÁNKU Wolff si nenechá nic líbit, oplácí Ecclestoneovi stejnou měrou

Kdo může za současnou krizi v F1? Kdo má na svědomí odliv fanoušků, menší atraktivitu a větší počet závodů, které vypadají jak přes kopírovací papir? Jisté je jedno, že nikdo nechce vzít odpovědnost na svá bedra.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff si nenechá nic líbit, oplácí Ecclestoneovi stejnou měrou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.11.2015 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 16 lidí) 16.11.2015 13:16
Ale rozdíl ve výkonnosti je jedním ze základních… »
» vojtano (Hlasovalo 14 lidí) 16.11.2015 11:59
Zapomněli vymyslel, kdo to zaplatí. Nové… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 16.11.2015 13:48
Nepsal jsem stejnými, ale téměř stejnými. Jako do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    "Vůbec nemyslí na automobilový sport, ale jen sami na sebe. "

    To teda zaznělo od toho pravého ...

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.225.XXX
    "Automobilky...Vůbec nemyslí na automobilový sport, ale jen sami na sebe"

    Joj, to je postřeh.

    Říkám to furt: seberte účastníkům soutěže hlasovací právo při tvorbě pravidel. Pravidla má stanovit organizátor a účastník je buď akceptuje a přihlásí se, nebo si hledá štěstí jinde.

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      To je sice pravda nicméně alternativní motory jsou kravina. Podívejte se třeba na WTCC když zavedli souběžně s benziňáky i diesely. Nikdy to nebylo spravedlivě rozložené. To totiž ani nejde... A kdo by pak zabránil takovým kravinám ?

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.225.XXX
        Účastníci by to rozhodně nebyli. Ti kravinu jakéhokoliv druhu s radostí odsouhlasí, když budou mít pocit, že je v jejich prospěch.

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Krom toho alternativní motory tak jak je staví FIA jsou především podvodem na výrobce, ti investovali nemalé prostředky, aby dosáhli určitého výkonu a ny¨ní by jim FIA vytvořila umělou konkurenci které by byla zvýhodněná pravidly. 02

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Připadá mi, že bylo lepší mít 3 výrobce, zásobující téměř stejnými motory všechny týmy bez rozdílu, než mít 4, kteří si nechávají konkurenceschopné motory jen pro sebe. To, že motory jednotlivých výrobců jsou výkonostně daleko od sebe je ještě negativní "třešníčka na dortu". 05

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Ale rozdíl ve výkonnosti je jedním ze základních atributý sportovního soupeření, to můžeš stejně tak vinit Messiho a Ronalda že ničí světový fotbal a že bude lepší mít v každém týmu hráče na stejné výkonnostní úrovni.

      Mít tří výrobce mortorů se stejným výkonem postrádá smysl, to je lepší najít jen jednoho výrobce, bude to podstatně levnější...ale už to nebude Formule 1.

      + 16 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nepsal jsem stejnými, ale téměř stejnými. Jako do roku 2013. A z posledních 8-mi ročníků s těmito "protisoutěžními" jednotkami se 6x rozhodovalo o titulu jezdců různých stájí v posledních 2 závodech a z toho 4x v posledním závodě. Nevím jak ty, ale mně se tyto ročníky hodně líbily. Rozhodně víc, něž když jsem po Austrálii věděl, že titul získá Hamilton.
        Nemám nic proti soutěžení, ale podle mne by měly mít týmy povinnost, dodávat stejné jednotky několika různým týmům. Výkonost jednotlivých výrobců se snad v budoucnosti trochu srovná.

        + 12 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Je přece jedno, zda mají stejný výkon, nebo téměř stejný, pokud je toho dosaženo z hlediska sportovního "podvodem". Ano máš pravdu v letech 2011 -2013 FIA zakonzervovala motory a slabším umožnila uměle dorovnat výkon...ale to nemělo nic společného se soutěží, byl to spíše tako wrestlink aneb "šméčko na lidi".

          Jasně, i mě se líbí když se o titul bude bojovat do posledního závodu a bude o něj bojovat více jezdců z několika stájí, ale chci aby toto bylo dosaženo sportovním způsobem, nikoli "podvody" typu umělé dorovnávání výkonu.

          TZakže já doufám že se příští rok Ferrari na Mercedes dotáhne a i Renault a Honda se výkonnostně zásadně posunou, aby to Mercedes něměl tak jednoduché.

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            "...sportovním způsobem..."

            On ten "sportovní způsob" znamená, že bohatší (nebo ten, kdo víc investuje, abych byl přesný) časem přetlačí chudšího.
            Sport jak vyšitej...

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              83.208.82.XXX
              Rocku, ale podívej se kamkoli do sportovní oblasti a řekni mi, kde nerozhoduje vyšší počet finančních prostředků. Dokonce peníze rozhodují i na úrovni okresních přeborů, tak jak to asi bude vypadat na špičkové úrovni? Prostě jsme dospěli do stádia (a už před nějakou dobou), kdy sport pro radost je asi takový nesmysl, jako fotbal bez úplatků.

              + 10 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Tak ona to není novinka, ikdyž se to zhoršuje. Tipuju, že mu jde spíš o to, nastavit podmínky tak, aby to bylo zajímavé i pro ty méně bohaté. Když to převedeu na fotbal, aby neměly bohaté mužstva kopačky co běhají samy, zatímco chudé týmy by si je nemohly dovolit. Uznávám, připrovnání celkem stupidní, ale nic jiného ve fotbalu mne nenapadlo. 03

                + 8 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                82.117.159.XXX
                Podle mne není pravda, že to nejde. Akorát chybí vůle, protože u kormidla jsou ti, kterým současný stav (uměle vyhoněná exkluzivita) vyhovuje
                Já tu sérii zmiňuji často, ale v ISR to jde. Jsou tam bohatý týmy, chudý týmy, hvězdy i platiči. Nejchudší tým může odjet sezónu (a třeba ne ani úplnou) s jedním vozem a rozpočtem, který by v průměrném týmu v F1 stačil tak možná na chlebíčky v paddocku - a přitom nebýt za chudý příbuzný z venkova, jak Manor v F1. Celkově pravděpodobně vyhrajou ti největší, ale když koukneš na letošní sezónu, tak zrovna letos to mohlo být úplně jinak, Rahal byl ve hře až do posledního závodu, vyhrávali i jiní piloti z malých stájí... jde to.

                Kdy se tohle naposledy povedlo v F1? Když válčil Frentzen za Jordan? A i o tom mám pochybnosti, protože Jordan v té době už nebyl tak úplně malej a chudej tým. Spíš mi přišlo, že se sune ze středu pole do první ligy a kdyby ho nevyšplouchlo Ferrari s Vodafonem, kdo ví...

                + 8 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Promiň, ale nikde netvrdím, že se má něco uměle dorovnávat. Podle mne je chyba omezovat něco žetony u úplně nových motorů. Měli vývoj v prvních letech nechat volný a pak něco konzervovat (z ekonomických důvodů se to dá pochopit).
            A ani si nepamatuju, že FIA dřív něco s motory dorovnávala. Ano pozastavil se vývoj (asi mnohem dřív než v roce 2011). Ale pokud vím tak všem. Povoleny byly úpravy pro zvýšení spolehlivosti (ano využívané i pro zvýšení výkonu). Nevím nic o tom, že by se někomu povolil vývoj, aby dohnal konkurenci.

            + 7 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    37.188.227.XXX
    Zapomněli vymyslel, kdo to zaplatí. Nové technologie jsou proti snaze snížit náklady, tak jak se na tomto směru vývoje mohla "většina" shodnout a teď brečet. Je to jak nekonečná telenovela, kde si nikdo nepamatuje, jak to začalo a nikoho nezajímá, jak to skončí.

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama