DISKUZE K ČLÁNKU "Zoufalé," hodnotí McLaren obavy Mercedesu o bezpečnost nových pravidel

McLaren označil obavy Mercedesu o bezpečnostní dopad velkých změn ve Formuli 1 od roku 2017 za zoufalé. Dominantnímu týmy posledních dvou sezón podle Erica Boulliera jde jen o to, aby si udržel svou nadvládu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Zoufalé," hodnotí McLaren obavy Mercedesu o bezpečnost nových pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.11.2015 10:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001904 (Hlasovalo 11 lidí) 16.11.2015 00:30
Vždycky je to nebezpečný když je to na hraně a F1… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 9 lidí) 15.11.2015 14:24
Zufalé? Věděl bych o jedné věci co je víc… »
» uzivatel001904 (Hlasovalo 9 lidí) 16.11.2015 08:57
Myslím že škaredější určitě nebudou.. Budou nižší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.225.XXX
    Zoufalé vůbec ne. Je to naprosto legitimní snaha udržet si náskok.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Čo je na tom zvláštne. Pre Mercedes je prijateľná len dlhodobá nadvláda. A mala by byť aj pre McLaren. Mne sa nové pravidlá tiež nepáčia, Autá budú väčšie, ťažšie a škaredšie. To za malé zvýšenie rýchlostí nestojí.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001904

      uzivatel001904

      213.235.140.XXX
      Myslím že škaredější určitě nebudou.. Budou nižší a širší, to bude jak za dob motorů V10 a v té době přece jezdili krásný F1čky.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Víc se bojím toho, že taková změna zase někoho vynese na špici, kde bude neohroženě kroužit... Auta s vyšším přítlakem dle mého budou zas o něco horší pro předjíždění... A vyšší rychlost nemusí znamenat lepší show a to ani pro diváky na místě... Pokud vůz zrychlí o 5 sec. na kolo, tak to divák na místě nemusí ani postřehnout... Řekněme, že máme okruh dlouhý 5000m => zrychlení 1 sec na 1000m, když budete na dobrém místě a uvidíte 100m trati, tak ten úsek nově F1 zajede o 0,1 sec rychleji => Žádný rozdíl...

    Ono je to vidět i v porovnání s nižšími kategoriemi, kdy vám F1 nepřijde o tolik rychlejší než GP2, GP3... Ale to není chyba GP2, GP3, ani F1... Ani 5 sec tzn. nejrychlejší vozy všech dob, by tomu moc nepomohly...

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001904

      uzivatel001904

      213.235.140.XXX
      No musím říct že F1čky z roku 2008 byli o poznání o dost rychlejší hlavně v zatáčkách na rovinkách ne než tydlencty moderní F1 počítače..

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        78.102.41.XXX
        Byly zase zoufale pomalé na rovinkách... A F1 2008 byla lehčí snad o 90kg... Pokud by našli cestu jak současné monoposty odlehčit, tak bych byl jednoznačně pro...

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    188.95.127.XXX
    Chlapi, Brojler vi, o cem mluvi. Vloni stali pred stejnym ukolem (zrychlit o 5s) a uz jsou za pulkou te snahy a stale nejsou ani zdaleka nebezpecni. :-))

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Sice má možná Boullier pravdu, ale bezpečnost bych nepodcenil. Kdyby se znovu náhodou něco stalo, tak by se zas hledalo jak tomu zabránit. A i Boullier by měl ty kecy jak je mu to líto apod.

    + 7 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    78.45.253.XXX
    Zufalé? Věděl bych o jedné věci co je víc zoufalejší, než že se Mercedes obává o své jezdce... třeba komplet motor Honda, to je zoufalé, až tragické!!!
    Sorry, ale jestli chtějí zrychlit vozy F1 o pět sekund, tak to musí nabrat v zatáčkách (protože budou používat pořád stejné pohonné jednotky, které určitě naberou něco málo na výkonu, ale rozhodně to nebude 5s z času na kolo, ale max tak 1s) a pořád musí zrychlit o 4s v zatáčkách, což nebezpečné pravděpodobně bude (ať potom nechodí FIA s křížkem po funusu, až se někomu něco stane)

    + 9 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001904

      uzivatel001904

      213.235.140.XXX
      Vždycky je to nebezpečný když je to na hraně a F1 jezdí přece na hraně ne?? Takže když to auto dokáže jezdit o cca 5s rychleji, myslim že to bude pořád na stejný hraně bezpečnosti jako teď ne? Protože v zatáčkách pojedou např 250Km/h místo 245 a to pak v celym okruhu udělá 5s.. Takže jsem stejnýho názoru jako šéfík McLarenu a to, že Mercedes si jen chrání náskok.. Ale to by dělal každej dominantní tým.. Ať jste fanouškem kohokoliv tohle musíte uznat všichni. Zvlášť McLeran v tom vidí šanci stáhnout ten náskok a doufá že Honda dá ten motor za 2 roky do kupy a v roce 17 bude chtít titul..

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama