DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: 12 milionů dolarů je za motory málo, už teď hodně proděláváme

Podle Mercedesu by bylo těžké ospravedlnit zahození současných pohonných jednotek, jejichž vývoj stál hodně pneěz, je však otevřený vůči diskusím s Mezinárodní automobilovou federací ohledně zavedení nezávislého motoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: 12 milionů dolarů je za motory málo, už teď hodně proděláváme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 06.11.2015 16:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 17 lidí) 06.11.2015 09:21
"Naši partneři očekávají, že budou mít ten… »
» Kalty (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2015 08:25
Tak tak. Celá formule 1 nemá žádnou jasnou vizi,… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2015 09:45
Najlepšie na to je, že im ten "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ludaf1

    ludaf1

    193.179.111.XXX
    At zacnou motorama ze seriove vyroby vyrobeno min. 5tis. kusu rocne o 3L s omezovacem otacek a vykonu a minimalni upravy a meli by to za hubicku.A mam zato ze kazdy soucastny vyrobce F1 motoru ma seriovy motor odpovidajici tem parametrum co jsem napsal.A na kazdy zavod si muze dovolit novy motor i nejslabsi staj.V Nascar to tak maji.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      193.29.76.XXX
      Chapu, kam tim miris, ale asi bude rozdil v seriovem motoru od Ferrari a Renaultu :)
      Da-li se tedy v pripade Ferrari vubec mluvit o seriove vyrobe.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.237.XXX
        Zrovna Ferrari by bylo docela nahraný, protože masově dělá jenom V8 4.5l. Ale třeba by se v produkci koncernu Fiat / Chrysler něco našlo...

        ad Ferrari a sériovka mne napadla jedna zajímavost: zrovna ta zmíněná 4.5l V8 kdysi jezdila v A1GP. Hezkých 600 k s minimální snahou.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.237.XXX
    "Naši partneři očekávají, že budou mít ten nejkonkurenceschopnější motor, ...tak utrácíme hodně vysoké částky za vývoj těchto motorů"

    To je přece demagogie nejhrubšího zrna, hraničící se lží. Oni ten motor vyvíjejí pro svůj tovární tým, ne pro partnery.
    Tenhle argument by mohl použít nezávislý motorář bez svého továrního týmu - třeba ten hypotetický Cosworth. Z úst představitele Mercedesu je to prostě k smíchu.

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      Najlepšie na to je, že im ten "najkonkurencieschopnejší" motor, za ktorý minuli tie horibilné čiastky, nakoniec ani nedali.

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Pokud si uvědomíš, že těmi partnery myslel jejich akcionáře, tak to zase tak demagogické není.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.237.XXX
        O akcionářích mluví v jiné souvislosti. Z kontextu podle mne jednoznačně vyplývá, že pod pojmem partneři jsou míněni zákazníci
        ("... dotování těchto motorů pro některé naše partnery ... Naši partneři očekávají...").

        Pořád je to demagogie až stydno.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Vypadá to, že Red Bull už má motor na příští rok, ICE od Renaultu s vlastním ERS.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Tak tak.
    Celá formule 1 nemá žádnou jasnou vizi, myšlenku a cíl.
    Udělají změnu jak kráva, všichni se na to adaptujou, investujou a pak najednou se to zase nehodí do krámu, tak to celé předěláme.
    Co takhle se nad tím trochu zamyslet napřed.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama