DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: 12 milionů dolarů je za motory málo, už teď hodně proděláváme

Podle Mercedesu by bylo těžké ospravedlnit zahození současných pohonných jednotek, jejichž vývoj stál hodně pneěz, je však otevřený vůči diskusím s Mezinárodní automobilovou federací ohledně zavedení nezávislého motoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: 12 milionů dolarů je za motory málo, už teď hodně proděláváme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 06.11.2015 16:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 17 lidí) 06.11.2015 09:21
"Naši partneři očekávají, že budou mít ten… »
» Kalty (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2015 08:25
Tak tak. Celá formule 1 nemá žádnou jasnou vizi,… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2015 09:45
Najlepšie na to je, že im ten "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ludaf1

    ludaf1

    193.179.111.XXX
    At zacnou motorama ze seriove vyroby vyrobeno min. 5tis. kusu rocne o 3L s omezovacem otacek a vykonu a minimalni upravy a meli by to za hubicku.A mam zato ze kazdy soucastny vyrobce F1 motoru ma seriovy motor odpovidajici tem parametrum co jsem napsal.A na kazdy zavod si muze dovolit novy motor i nejslabsi staj.V Nascar to tak maji.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      193.29.76.XXX
      Chapu, kam tim miris, ale asi bude rozdil v seriovem motoru od Ferrari a Renaultu :)
      Da-li se tedy v pripade Ferrari vubec mluvit o seriove vyrobe.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.237.XXX
        Zrovna Ferrari by bylo docela nahraný, protože masově dělá jenom V8 4.5l. Ale třeba by se v produkci koncernu Fiat / Chrysler něco našlo...

        ad Ferrari a sériovka mne napadla jedna zajímavost: zrovna ta zmíněná 4.5l V8 kdysi jezdila v A1GP. Hezkých 600 k s minimální snahou.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.237.XXX
    "Naši partneři očekávají, že budou mít ten nejkonkurenceschopnější motor, ...tak utrácíme hodně vysoké částky za vývoj těchto motorů"

    To je přece demagogie nejhrubšího zrna, hraničící se lží. Oni ten motor vyvíjejí pro svůj tovární tým, ne pro partnery.
    Tenhle argument by mohl použít nezávislý motorář bez svého továrního týmu - třeba ten hypotetický Cosworth. Z úst představitele Mercedesu je to prostě k smíchu.

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      Najlepšie na to je, že im ten "najkonkurencieschopnejší" motor, za ktorý minuli tie horibilné čiastky, nakoniec ani nedali.

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Pokud si uvědomíš, že těmi partnery myslel jejich akcionáře, tak to zase tak demagogické není.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.237.XXX
        O akcionářích mluví v jiné souvislosti. Z kontextu podle mne jednoznačně vyplývá, že pod pojmem partneři jsou míněni zákazníci
        ("... dotování těchto motorů pro některé naše partnery ... Naši partneři očekávají...").

        Pořád je to demagogie až stydno.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Vypadá to, že Red Bull už má motor na příští rok, ICE od Renaultu s vlastním ERS.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Tak tak.
    Celá formule 1 nemá žádnou jasnou vizi, myšlenku a cíl.
    Udělají změnu jak kráva, všichni se na to adaptujou, investujou a pak najednou se to zase nehodí do krámu, tak to celé předěláme.
    Co takhle se nad tím trochu zamyslet napřed.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama