DISKUZE K ČLÁNKU Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel

Zatímco Mexiko v neděli ukázalo nadšený dav a nejen piloti, ale i týmoví manažeři si libují, čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel je značně zklamán klesajícím zájmem o Formuli 1 v jeho vlasti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 09.11.2015 17:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 03.11.2015 19:07
"Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou,… »
» uzivatel001899 (Hlasovalo 8 lidí) 04.11.2015 11:10
Víte proč protože je f1 oničem. Už od začátku víš… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 04.11.2015 13:07
Ne nebylo to po většinu historie. Po většinu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Řekl bych, že důvodem bude kombinace všeho zmíněného. Pro Němce není F1 už tak exkluzivní záležitost, aby ze lístky utráceli tak vysoké částky.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Je to opravdu zvláštní... Vettel + Ferrari to měla být záruka, bohužel to nestačí... Řekl bych že se Němci F1 přejedli... Jeden čas měli třetinu startovního pole a dvě velké ceny... To si může vybírat svou daň...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001899

      uzivatel001899

      217.170.105.XXX
      Víte proč protože je f1 oničem. Už od začátku víš kdo vyhraje. Závod v Mexiku byl nuda. Závod se ve většině případů rozhodne v prvním kole. Někdy se během závodu stane obyčejná nehoda, kterou každý popisuje jako hrůzostrašnou nehodu. Formule se nepředjíždějí protože nemůžou jezdit za sebou. A zajímalo by mě kdo by si kupoval ty předražené lístky prakticky za nic. Nejsem obdivovatel nízké spotřeby a drs všechny tyto věci zabíjejí závodění. Rači se začnu dívat do stropu protože to je lepší zábava.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Takhle to bylo po většinu času historie.. Víš to 85% fot. zápasů klubů jako je Real, Barca, Bayern apod... V Atletice a různých disciplínách máš jasně dané favority... Kolikrát v kariéře prohrál Usain Bolt ??

        V každém sportu pracujeme s určitou mírou jistoty, větší míra jistoty rozhodně není na škodu... Bolt je jeden z nejoblíbenějších, nejsledovanějších atletů... Real, Barca nejoblíbenější, nejsledovanější fotbalové kluby... Nikdo nebrečí, že vyhrávají 7:0 apod.... Víc se brečí, když se silným soupeřem takticky uhrají 0:0...

        PS: Tohle víte proč je nudná a blablabla... Jsou jen kecy... Recept na úspěch nefunguje...

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ne nebylo to po většinu historie. Po většinu historie mohly za sebou jezdit vozy a předjíždět se a po většinu historie nebyl tým, který vyhrál 16 z 19-ti závodů. A ty zbývající nevyhrál jen kvůli nějakým problémům. Vůbec pochybuji, že najdeš jediný příklad, kdy nějaký tým měl takovou brutální převahu 2 roky po sobě. Ale můžeš to zkusit, třeba jsem na nějaký rok zapomněl. 03
          A když chceš srovnávat fotbal: Můžeš si tipnout kdo vyhraje ligu mistrů, kdo bude poražený finalista a ještě si tipnout aspoň jednoho semifinalistu? Schválně, jestli budeš mít 30% šanci na správný tip, jako je to v F1. 03

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.208.XXX
            Red Bull 2011, 2013 ; Ferrari 2001, 2002, 2004 ; Williams 1992, 1993 ; Mclaren 1988, 1989 ; Williams 1986, 1987...

            Ano nikdy to není na chlup stejné, vždycky to můžeš zpochybnit...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nejen že to není stejné, ale jediný, kdo se k tomu přiblížil byl Mclaren 88-89. Ještě Ferarri 2002 a 2004 se k tomu dají přirovnat, ale aspoň tam byla roční pauza, kdy to bylo trochu napínavé. RB a Williams jsou úplně jinde. Do výkonosti Mercedesu měli hooodně daleko, navíc RB tam měl taky roční "pauzu", kdy vyhráli titul v posledním závodě.
              RB 2011: 12 z 19-ti
              2013: 13 z 19
              Ferrari:
              2001: 9 z 17
              2002: 15 z 17
              2004: 15 z 18
              Williams:
              1986: 9 z 16
              1987: 9 z 16
              1992: 10 z 16
              1993: 9 z 16
              Mclaren:
              1988: 15 z 16
              1989: 10 z 16

              A to ani neřeším, že dominanci Mercedesu zřejmě není ještě konec. Jestli to bude příští sezonu stejné jako letos a loni, půjde o naprosto nesrovnatelný precedens v historii. Budiž jim to přáno, jistě si to zaslouží. Alo kdo se má dívat na závody, kdy víme 3 roky dopředu jak dopadnou? 17

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                78.102.41.XXX
                Každá doba má svoje, srovnávat to nejde nikdy... V dnešní době je spolehlivost na jiné úrovni, než byla v 80tých a 90tých letech... 9/16ti a 10/16ti je super počin.

                Budeš li se na to koukat dnešní optikou, tak Mercedes dominuje více než uvedené týmy, ale na věci to nic nemění... Např. RB vyhrál v roce 2013 13 závodů, to je méně než Mercedes letos i loni... Ale všechny z nich vyhrál Vettel a 9 vítězství dal v řadě. Komu se to kdy povedlo ?? LH dal v řadě nejvíc 5 vítězství... Ferrari 2001 rovněž nedominovalo jako současný Mercedes. Píšeš 9 vítěžství... Všechny je získal Schumi a radoval se z titulu 4 závody před koncem sezóny... Rozebírat by se to dalo neustále a nechci tím ztrácet čas... Mě více než statistiky zajímá boj o titul mezi jezdci... A v minulosti byl Vettel i Schumi dominantnější než Hamilton (Měli horší týmové kolegy) a tam to byla větší nuda než teď...

                Pokud jeden rok někdo dominuje a další rok dominuje někdo jiný, tak to není o nic zajímavější... RB, Ferrari měly hodně dominantní sezóny, které proložili bojem o titul do posledního závodu... Nicméně u Mercedesu máš předem jasno... 3 rok bude dominovat a to je nuda... Jasno nemáš vůbec v ničem, stát se může cokoli...

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Zas takový rozdíl ve spolehlivosti není. Když se podíváš na výsledky, tak Mclaren v roce 1988 byl spolehlivější, než dnešní Mercedes. Podobně to platí o Ferrari 2002 a 2004.
                  -Bavíme se o STÁJÍCH. A je tedy jedno jestli vyhrál jeden nebo 2 piloti. Proto se RB vůbec nedá brát jako měřítko. V POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI příklady žádnou dominanci neměli. Pokud by byla první půlka sezony taková, že se budou střídat vítězové a druhou Lewis všechny převálcuje, bude to mnohem lepší než teď. Bude totiž aspoň půlka sezony zajímavá. Teď už jsou to 2 roky těžké nudy. A boj mezi jezdci? Promiň, on nějaký je? Ty jsi za poslední rok viděl nějaký souboj na špici? Pokaždé, když se náhodou vyskytnou LH a NR blízko sebe, tak se raději Nico uklidí z cesty, aby si náhodou "někdo" o něj neprořízl gumu a nedostal vyhazov. Od loňského Spa je celkem jasné, kdo má jaké místo (ono to bylo patrné už dřív). Žádný souboj o titul ani náznakem neproběhl. Na začátku sezony jsem psal, že bude letos dominantnější než loni a Lewisovi jsem pogratuloval ke 3-mu titulu. Sezonu má Mercedes možná jen stejně dominantní, ale to jen díky tomu, že 3 stabilně dojíždí Vettel a proto neměli rozhodnuto o titulu mnohem dřív.
                  -Příští rok? Úplně jasno jako loni nemám. Pořád si myslím, že ten vteřinový náskok příští rok ještě ostatní nedotáhnou a Nico titul určitě nezíská. Ale doufám v to, že bude aspoň o trochu zajímavější sezona a že se někomu podaří sebrat Mercedesu víc jak 3 vítězství. Tak snad to nebude taková nuda jako letos. 03

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Velkou roli hraje to, že Vettel není současný mistr světa. Málokoho zajímají druhá a třetí místa, hraje se jenom na první metu.Vzpomeň si na dobu, kdy Schummacher vládl formuli jedna. I když je Ferrari italský tým, byla velká návštěvnost na německých velkých cenách. Stejně tak tomu bylo i za vlády Red Bullu, i když trochu tu návštěvnost zabila jejich velká dominance. Jsem přesvědčen, že kdyby byl za poslední dva roky mistrem Rosberg, návštěvnost v Německu by to značně zvedlo. Je to německý pilot. Svoji roli hraje i to, že má rodinu a není, stejně jako Schummacher, jeho rodina propírána v bulváru. Podobná paralela je rakouská velká cena. Loni byl Vettel čerstvý čtyřnásobný mistr světa. Red Bull je rakouský tým a taky loňská velká cena byla vyprodaná. Svoji roli hrálo samozřejmě i to, že se jednalo o novinku. Loni se Vettel v mistrovství propadl, Red Bull skončil až třetí a letošní návštěva na Red Bull ringu byla propadák. Jo a co se týče toho Lewise, jak jsme si do něj rýpnul. Nemusí se mi líbit některé jeho manýry, ale uznávám že umí jezdit. Prostě to má od pánaboha, i když si to musel vydřít vlastním úsilím. Protože talent je jenom deset procent úspěchu, to ostatní je dřina.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Pepane, ono to tak ale nebylo vždycky - zmínil jsem rok 1994, kdy Schumacher nebyl mistrem světa (sice o něj usiloval, ale jistý ho rozhodně neměl) a přesto na něj přišel plný dům. Pamatuju si ten ročník a dokonce bylo publikum tak "přátelsky" naladěno, že když Coulthard v tréninku neudělal Michaelovi rychle místo, vyletěla z hlavní tribuny jeho směrem světlice.
        K tomuto tématu se chci vrátit v Paddocku, takže tady zatím jen takhle.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          |Pokud bude na tohle téma celý článek, bude to fajn. Rád si to počtu, případně se rád "poštěkám" v diskusi s jinými. 12

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Ubohé...

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    "Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel"
    Trošku si rejpnu. Jestli to není tím, že sice mistrovský tým je z Německa, ale řídí jej Brit a ještě černoch?

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama