DISKUZE K ČLÁNKU Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel

Zatímco Mexiko v neděli ukázalo nadšený dav a nejen piloti, ale i týmoví manažeři si libují, čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel je značně zklamán klesajícím zájmem o Formuli 1 v jeho vlasti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 09.11.2015 17:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 03.11.2015 19:07
"Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou,… »
» uzivatel001899 (Hlasovalo 8 lidí) 04.11.2015 11:10
Víte proč protože je f1 oničem. Už od začátku víš… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 04.11.2015 13:07
Ne nebylo to po většinu historie. Po většinu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Řekl bych, že důvodem bude kombinace všeho zmíněného. Pro Němce není F1 už tak exkluzivní záležitost, aby ze lístky utráceli tak vysoké částky.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Je to opravdu zvláštní... Vettel + Ferrari to měla být záruka, bohužel to nestačí... Řekl bych že se Němci F1 přejedli... Jeden čas měli třetinu startovního pole a dvě velké ceny... To si může vybírat svou daň...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001899

      uzivatel001899

      217.170.105.XXX
      Víte proč protože je f1 oničem. Už od začátku víš kdo vyhraje. Závod v Mexiku byl nuda. Závod se ve většině případů rozhodne v prvním kole. Někdy se během závodu stane obyčejná nehoda, kterou každý popisuje jako hrůzostrašnou nehodu. Formule se nepředjíždějí protože nemůžou jezdit za sebou. A zajímalo by mě kdo by si kupoval ty předražené lístky prakticky za nic. Nejsem obdivovatel nízké spotřeby a drs všechny tyto věci zabíjejí závodění. Rači se začnu dívat do stropu protože to je lepší zábava.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Takhle to bylo po většinu času historie.. Víš to 85% fot. zápasů klubů jako je Real, Barca, Bayern apod... V Atletice a různých disciplínách máš jasně dané favority... Kolikrát v kariéře prohrál Usain Bolt ??

        V každém sportu pracujeme s určitou mírou jistoty, větší míra jistoty rozhodně není na škodu... Bolt je jeden z nejoblíbenějších, nejsledovanějších atletů... Real, Barca nejoblíbenější, nejsledovanější fotbalové kluby... Nikdo nebrečí, že vyhrávají 7:0 apod.... Víc se brečí, když se silným soupeřem takticky uhrají 0:0...

        PS: Tohle víte proč je nudná a blablabla... Jsou jen kecy... Recept na úspěch nefunguje...

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ne nebylo to po většinu historie. Po většinu historie mohly za sebou jezdit vozy a předjíždět se a po většinu historie nebyl tým, který vyhrál 16 z 19-ti závodů. A ty zbývající nevyhrál jen kvůli nějakým problémům. Vůbec pochybuji, že najdeš jediný příklad, kdy nějaký tým měl takovou brutální převahu 2 roky po sobě. Ale můžeš to zkusit, třeba jsem na nějaký rok zapomněl. 03
          A když chceš srovnávat fotbal: Můžeš si tipnout kdo vyhraje ligu mistrů, kdo bude poražený finalista a ještě si tipnout aspoň jednoho semifinalistu? Schválně, jestli budeš mít 30% šanci na správný tip, jako je to v F1. 03

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.208.XXX
            Red Bull 2011, 2013 ; Ferrari 2001, 2002, 2004 ; Williams 1992, 1993 ; Mclaren 1988, 1989 ; Williams 1986, 1987...

            Ano nikdy to není na chlup stejné, vždycky to můžeš zpochybnit...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nejen že to není stejné, ale jediný, kdo se k tomu přiblížil byl Mclaren 88-89. Ještě Ferarri 2002 a 2004 se k tomu dají přirovnat, ale aspoň tam byla roční pauza, kdy to bylo trochu napínavé. RB a Williams jsou úplně jinde. Do výkonosti Mercedesu měli hooodně daleko, navíc RB tam měl taky roční "pauzu", kdy vyhráli titul v posledním závodě.
              RB 2011: 12 z 19-ti
              2013: 13 z 19
              Ferrari:
              2001: 9 z 17
              2002: 15 z 17
              2004: 15 z 18
              Williams:
              1986: 9 z 16
              1987: 9 z 16
              1992: 10 z 16
              1993: 9 z 16
              Mclaren:
              1988: 15 z 16
              1989: 10 z 16

              A to ani neřeším, že dominanci Mercedesu zřejmě není ještě konec. Jestli to bude příští sezonu stejné jako letos a loni, půjde o naprosto nesrovnatelný precedens v historii. Budiž jim to přáno, jistě si to zaslouží. Alo kdo se má dívat na závody, kdy víme 3 roky dopředu jak dopadnou? 17

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                78.102.41.XXX
                Každá doba má svoje, srovnávat to nejde nikdy... V dnešní době je spolehlivost na jiné úrovni, než byla v 80tých a 90tých letech... 9/16ti a 10/16ti je super počin.

                Budeš li se na to koukat dnešní optikou, tak Mercedes dominuje více než uvedené týmy, ale na věci to nic nemění... Např. RB vyhrál v roce 2013 13 závodů, to je méně než Mercedes letos i loni... Ale všechny z nich vyhrál Vettel a 9 vítězství dal v řadě. Komu se to kdy povedlo ?? LH dal v řadě nejvíc 5 vítězství... Ferrari 2001 rovněž nedominovalo jako současný Mercedes. Píšeš 9 vítěžství... Všechny je získal Schumi a radoval se z titulu 4 závody před koncem sezóny... Rozebírat by se to dalo neustále a nechci tím ztrácet čas... Mě více než statistiky zajímá boj o titul mezi jezdci... A v minulosti byl Vettel i Schumi dominantnější než Hamilton (Měli horší týmové kolegy) a tam to byla větší nuda než teď...

                Pokud jeden rok někdo dominuje a další rok dominuje někdo jiný, tak to není o nic zajímavější... RB, Ferrari měly hodně dominantní sezóny, které proložili bojem o titul do posledního závodu... Nicméně u Mercedesu máš předem jasno... 3 rok bude dominovat a to je nuda... Jasno nemáš vůbec v ničem, stát se může cokoli...

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Zas takový rozdíl ve spolehlivosti není. Když se podíváš na výsledky, tak Mclaren v roce 1988 byl spolehlivější, než dnešní Mercedes. Podobně to platí o Ferrari 2002 a 2004.
                  -Bavíme se o STÁJÍCH. A je tedy jedno jestli vyhrál jeden nebo 2 piloti. Proto se RB vůbec nedá brát jako měřítko. V POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI příklady žádnou dominanci neměli. Pokud by byla první půlka sezony taková, že se budou střídat vítězové a druhou Lewis všechny převálcuje, bude to mnohem lepší než teď. Bude totiž aspoň půlka sezony zajímavá. Teď už jsou to 2 roky těžké nudy. A boj mezi jezdci? Promiň, on nějaký je? Ty jsi za poslední rok viděl nějaký souboj na špici? Pokaždé, když se náhodou vyskytnou LH a NR blízko sebe, tak se raději Nico uklidí z cesty, aby si náhodou "někdo" o něj neprořízl gumu a nedostal vyhazov. Od loňského Spa je celkem jasné, kdo má jaké místo (ono to bylo patrné už dřív). Žádný souboj o titul ani náznakem neproběhl. Na začátku sezony jsem psal, že bude letos dominantnější než loni a Lewisovi jsem pogratuloval ke 3-mu titulu. Sezonu má Mercedes možná jen stejně dominantní, ale to jen díky tomu, že 3 stabilně dojíždí Vettel a proto neměli rozhodnuto o titulu mnohem dřív.
                  -Příští rok? Úplně jasno jako loni nemám. Pořád si myslím, že ten vteřinový náskok příští rok ještě ostatní nedotáhnou a Nico titul určitě nezíská. Ale doufám v to, že bude aspoň o trochu zajímavější sezona a že se někomu podaří sebrat Mercedesu víc jak 3 vítězství. Tak snad to nebude taková nuda jako letos. 03

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Velkou roli hraje to, že Vettel není současný mistr světa. Málokoho zajímají druhá a třetí místa, hraje se jenom na první metu.Vzpomeň si na dobu, kdy Schummacher vládl formuli jedna. I když je Ferrari italský tým, byla velká návštěvnost na německých velkých cenách. Stejně tak tomu bylo i za vlády Red Bullu, i když trochu tu návštěvnost zabila jejich velká dominance. Jsem přesvědčen, že kdyby byl za poslední dva roky mistrem Rosberg, návštěvnost v Německu by to značně zvedlo. Je to německý pilot. Svoji roli hraje i to, že má rodinu a není, stejně jako Schummacher, jeho rodina propírána v bulváru. Podobná paralela je rakouská velká cena. Loni byl Vettel čerstvý čtyřnásobný mistr světa. Red Bull je rakouský tým a taky loňská velká cena byla vyprodaná. Svoji roli hrálo samozřejmě i to, že se jednalo o novinku. Loni se Vettel v mistrovství propadl, Red Bull skončil až třetí a letošní návštěva na Red Bull ringu byla propadák. Jo a co se týče toho Lewise, jak jsme si do něj rýpnul. Nemusí se mi líbit některé jeho manýry, ale uznávám že umí jezdit. Prostě to má od pánaboha, i když si to musel vydřít vlastním úsilím. Protože talent je jenom deset procent úspěchu, to ostatní je dřina.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Pepane, ono to tak ale nebylo vždycky - zmínil jsem rok 1994, kdy Schumacher nebyl mistrem světa (sice o něj usiloval, ale jistý ho rozhodně neměl) a přesto na něj přišel plný dům. Pamatuju si ten ročník a dokonce bylo publikum tak "přátelsky" naladěno, že když Coulthard v tréninku neudělal Michaelovi rychle místo, vyletěla z hlavní tribuny jeho směrem světlice.
        K tomuto tématu se chci vrátit v Paddocku, takže tady zatím jen takhle.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          |Pokud bude na tohle téma celý článek, bude to fajn. Rád si to počtu, případně se rád "poštěkám" v diskusi s jinými. 12

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Ubohé...

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    "Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel"
    Trošku si rejpnu. Jestli to není tím, že sice mistrovský tým je z Německa, ale řídí jej Brit a ještě černoch?

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama