DISKUZE K ČLÁNKU Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel
Zatímco Mexiko v neděli ukázalo nadšený dav a nejen piloti, ale i týmoví manažeři si libují, čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel je značně zklamán klesajícím zájmem o Formuli 1 v jeho vlasti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Úbytek zájmu o F1 v mé domovině je záhadou, dumá Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001899
(Hlasovalo 8 lidí)
04.11.2015 11:10
Víte proč protože je f1 oničem. Už od začátku víš… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001899
11:10 04.11.2015 217.170.105.XXXVíte proč protože je f1 oničem. Už od začátku víš kdo vyhraje. Závod v Mexiku byl nuda. Závod se ve většině případů rozhodne v prvním kole. Někdy se během závodu stane obyčejná nehoda, kterou každý popisuje jako hrůzostrašnou nehodu. Formule se nepředjíždějí protože nemůžou jezdit za sebou. A zajímalo by mě kdo by si kupoval ty předražené lístky prakticky za nic. Nejsem obdivovatel nízké spotřeby a drs všechny tyto věci zabíjejí závodění. Rači se začnu dívat do stropu protože to je lepší zábava.-
Fanda.LH
12:04 04.11.2015 194.228.208.XXXTakhle to bylo po většinu času historie.. Víš to 85% fot. zápasů klubů jako je Real, Barca, Bayern apod... V Atletice a různých disciplínách máš jasně dané favority... Kolikrát v kariéře prohrál Usain Bolt ??
V každém sportu pracujeme s určitou mírou jistoty, větší míra jistoty rozhodně není na škodu... Bolt je jeden z nejoblíbenějších, nejsledovanějších atletů... Real, Barca nejoblíbenější, nejsledovanější fotbalové kluby... Nikdo nebrečí, že vyhrávají 7:0 apod.... Víc se brečí, když se silným soupeřem takticky uhrají 0:0...
PS: Tohle víte proč je nudná a blablabla... Jsou jen kecy... Recept na úspěch nefunguje...-
Mike17
13:07 04.11.2015 93.99.87.XXXNe nebylo to po většinu historie. Po většinu historie mohly za sebou jezdit vozy a předjíždět se a po většinu historie nebyl tým, který vyhrál 16 z 19-ti závodů. A ty zbývající nevyhrál jen kvůli nějakým problémům. Vůbec pochybuji, že najdeš jediný příklad, kdy nějaký tým měl takovou brutální převahu 2 roky po sobě. Ale můžeš to zkusit, třeba jsem na nějaký rok zapomněl.
A když chceš srovnávat fotbal: Můžeš si tipnout kdo vyhraje ligu mistrů, kdo bude poražený finalista a ještě si tipnout aspoň jednoho semifinalistu? Schválně, jestli budeš mít 30% šanci na správný tip, jako je to v F1.-
-
Mike17
11:08 05.11.2015 93.99.87.XXXNejen že to není stejné, ale jediný, kdo se k tomu přiblížil byl Mclaren 88-89. Ještě Ferarri 2002 a 2004 se k tomu dají přirovnat, ale aspoň tam byla roční pauza, kdy to bylo trochu napínavé. RB a Williams jsou úplně jinde. Do výkonosti Mercedesu měli hooodně daleko, navíc RB tam měl taky roční "pauzu", kdy vyhráli titul v posledním závodě.
RB 2011: 12 z 19-ti
2013: 13 z 19
Ferrari:
2001: 9 z 17
2002: 15 z 17
2004: 15 z 18
Williams:
1986: 9 z 16
1987: 9 z 16
1992: 10 z 16
1993: 9 z 16
Mclaren:
1988: 15 z 16
1989: 10 z 16
A to ani neřeším, že dominanci Mercedesu zřejmě není ještě konec. Jestli to bude příští sezonu stejné jako letos a loni, půjde o naprosto nesrovnatelný precedens v historii. Budiž jim to přáno, jistě si to zaslouží. Alo kdo se má dívat na závody, kdy víme 3 roky dopředu jak dopadnou?-
Fanda.LH
00:13 07.11.2015 78.102.41.XXXKaždá doba má svoje, srovnávat to nejde nikdy... V dnešní době je spolehlivost na jiné úrovni, než byla v 80tých a 90tých letech... 9/16ti a 10/16ti je super počin.
Budeš li se na to koukat dnešní optikou, tak Mercedes dominuje více než uvedené týmy, ale na věci to nic nemění... Např. RB vyhrál v roce 2013 13 závodů, to je méně než Mercedes letos i loni... Ale všechny z nich vyhrál Vettel a 9 vítězství dal v řadě. Komu se to kdy povedlo ?? LH dal v řadě nejvíc 5 vítězství... Ferrari 2001 rovněž nedominovalo jako současný Mercedes. Píšeš 9 vítěžství... Všechny je získal Schumi a radoval se z titulu 4 závody před koncem sezóny... Rozebírat by se to dalo neustále a nechci tím ztrácet čas... Mě více než statistiky zajímá boj o titul mezi jezdci... A v minulosti byl Vettel i Schumi dominantnější než Hamilton (Měli horší týmové kolegy) a tam to byla větší nuda než teď...
Pokud jeden rok někdo dominuje a další rok dominuje někdo jiný, tak to není o nic zajímavější... RB, Ferrari měly hodně dominantní sezóny, které proložili bojem o titul do posledního závodu... Nicméně u Mercedesu máš předem jasno... 3 rok bude dominovat a to je nuda... Jasno nemáš vůbec v ničem, stát se může cokoli...-
Mike17
17:10 09.11.2015 93.99.87.XXX-Zas takový rozdíl ve spolehlivosti není. Když se podíváš na výsledky, tak Mclaren v roce 1988 byl spolehlivější, než dnešní Mercedes. Podobně to platí o Ferrari 2002 a 2004.
-Bavíme se o STÁJÍCH. A je tedy jedno jestli vyhrál jeden nebo 2 piloti. Proto se RB vůbec nedá brát jako měřítko. V POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI příklady žádnou dominanci neměli. Pokud by byla první půlka sezony taková, že se budou střídat vítězové a druhou Lewis všechny převálcuje, bude to mnohem lepší než teď. Bude totiž aspoň půlka sezony zajímavá. Teď už jsou to 2 roky těžké nudy. A boj mezi jezdci? Promiň, on nějaký je? Ty jsi za poslední rok viděl nějaký souboj na špici? Pokaždé, když se náhodou vyskytnou LH a NR blízko sebe, tak se raději Nico uklidí z cesty, aby si náhodou "někdo" o něj neprořízl gumu a nedostal vyhazov. Od loňského Spa je celkem jasné, kdo má jaké místo (ono to bylo patrné už dřív). Žádný souboj o titul ani náznakem neproběhl. Na začátku sezony jsem psal, že bude letos dominantnější než loni a Lewisovi jsem pogratuloval ke 3-mu titulu. Sezonu má Mercedes možná jen stejně dominantní, ale to jen díky tomu, že 3 stabilně dojíždí Vettel a proto neměli rozhodnuto o titulu mnohem dřív.
-Příští rok? Úplně jasno jako loni nemám. Pořád si myslím, že ten vteřinový náskok příští rok ještě ostatní nedotáhnou a Nico titul určitě nezíská. Ale doufám v to, že bude aspoň o trochu zajímavější sezona a že se někomu podaří sebrat Mercedesu víc jak 3 vítězství. Tak snad to nebude taková nuda jako letos.
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
11:15 04.11.2015 89.24.157.XXXVelkou roli hraje to, že Vettel není současný mistr světa. Málokoho zajímají druhá a třetí místa, hraje se jenom na první metu.Vzpomeň si na dobu, kdy Schummacher vládl formuli jedna. I když je Ferrari italský tým, byla velká návštěvnost na německých velkých cenách. Stejně tak tomu bylo i za vlády Red Bullu, i když trochu tu návštěvnost zabila jejich velká dominance. Jsem přesvědčen, že kdyby byl za poslední dva roky mistrem Rosberg, návštěvnost v Německu by to značně zvedlo. Je to německý pilot. Svoji roli hraje i to, že má rodinu a není, stejně jako Schummacher, jeho rodina propírána v bulváru. Podobná paralela je rakouská velká cena. Loni byl Vettel čerstvý čtyřnásobný mistr světa. Red Bull je rakouský tým a taky loňská velká cena byla vyprodaná. Svoji roli hrálo samozřejmě i to, že se jednalo o novinku. Loni se Vettel v mistrovství propadl, Red Bull skončil až třetí a letošní návštěva na Red Bull ringu byla propadák. Jo a co se týče toho Lewise, jak jsme si do něj rýpnul. Nemusí se mi líbit některé jeho manýry, ale uznávám že umí jezdit. Prostě to má od pánaboha, i když si to musel vydřít vlastním úsilím. Protože talent je jenom deset procent úspěchu, to ostatní je dřina.-
RoBertino
12:49 04.11.2015 83.208.82.XXXPepane, ono to tak ale nebylo vždycky - zmínil jsem rok 1994, kdy Schumacher nebyl mistrem světa (sice o něj usiloval, ale jistý ho rozhodně neměl) a přesto na něj přišel plný dům. Pamatuju si ten ročník a dokonce bylo publikum tak "přátelsky" naladěno, že když Coulthard v tréninku neudělal Michaelovi rychle místo, vyletěla z hlavní tribuny jeho směrem světlice.
K tomuto tématu se chci vrátit v Paddocku, takže tady zatím jen takhle.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek