DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1
Podle technického ředitele Red Bullu Adriana Neweyho jeho týmu zřejmě nezbude nic jiného, než Formuli 1 opustit. Vztah s Renaultem je podle něj definitivně ukončený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001718
(Hlasovalo 18 lidí)
13.10.2015 07:40
Chcete vyhravat? Tak si postavte vlastni motor a… »
» Rostislav M.
(Hlasovalo 12 lidí)
13.10.2015 08:27
To je mi filosofie - vypověděli smlouvu aniž by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:44 14.10.2015 93.99.87.XXX1. Když vynechám pár sezon na začátku 50-tých let, pak tým, který si šasi i motor dělal sám je naprostou vyjímkou. Zkus se zamyslet nad tím kdo a jak dlouho to dělal, kolik bylo týmů a vyjde ti mizivé procento.
Ano v dobách, kdy bylo dodavatelů motorů spousta, tak měli třeba jen jeden tým. To je případ i Mercedesu. Ale pokud dodávali dodavatelé JEN více zákazníkům, pak jsem neslyšel o nějakých rozdílech. Ani Mclarenu se občas nedařilo. Ale nevím o dobách, kdy po 2 neúspěšných letech měli prespektivu dalších 3. Ty ano? Můžeš mi uvést, kdy ta doba byla?
2. Na jednu stranu jim to asi jedno není, když vydávají prohlášení, kde by odchodu litovali. Na druhou stranu jim na RB nezáleží asi tolik, aby riskovali, že budou jezdit za nimi. Nic proti. Nikdo je nenutí, jen říkám že je to špatné kvůli divákům a tím F1.
RB počítá peníze a říká, že se mu ježdění uprostřed pole nevyplatí. Co je na tom socialistického? Já mám za to, že je to čistě kapitalistické rozhodnutí.-
jon
16:19 14.10.2015 46.135.3.XXX1. Pokud jde o McL, co treba ted? Minulou sezonu bida sasi + z pochopitelnych duvodu ten horsi material od Mercedesu. Letosni sezonu asi neni treba zminovat a pristich par sezon, kdo vi? :-) Jinak v dobach 1993-1998 to taky nebyla zadna slava a presto jezdili.
2. Co rikaji lide z F1 teamu je neco jineho. Zetsche a Marchionne (respektive predstavenstva obou koncernu) maji RB uplne na haku. :-) Pro oba koncerny je dost mozna mensi zlo udelat B-teamy pro mladez. Budou tim mit mensi riziko a lepsi vynos svych investic.
Jinak k tomu socializmu. Pokud nekdo cela, ze psychologickym natlakem dostane od nekoho za zlomek ceny vec, ktera ma daleko vetsi hodnotu a chce se prizivovat na jeho uspechu, potom je to socializmus. Ale v dusledku je vede ke kapitalistickemu rozhodnuti, kterou variantou pokracovani prodelaji nejmene. :-)
Jen tak mimo hru, nemel jsi stejny nick na jednom nejmenovanem pokecovem serveru? :-))-
Mike17
19:43 14.10.2015 93.99.87.XXX1 Já myslím, že Mclaren nečeká další takové sezony. Asi nečekají příští rok titul, ale určitě chtějí být na špici. Nemají tedy před sebou vizi 2-3 bídných sezon. To samé platí o 90-tých letech. Nedařilo se s Peugeotem, tak ho vyměnili za Mercedes a měli před sebou vidinu skvělých výsledků. A jestli se nepletu, tak v roce 1998 získali titul.
2. Souhlasím. Jak jsem psal, má to svoje pro a proti a můžou si dobrovolně zvolit, že motory RB dodávat nebudou. To jim taky nikdo nevyčítá.
Promiň, ale jaký psychologický nátlak? Jaký zlomek ceny? U Ferrari se ptali jestli jim dodají motor a naznačili, že o starou specifikaci nestojí. Tomu neříkám nátlak (natož psychologický). Tomu říkám domlouvání obchodu. A zlomek? Někde RB psal, že chce novou specifikaci levně??? Nezlob se, ale takové domýšlení co RB chce, aniž to někde napsal je to, co mne na těchto diskusích nutí vůbec reagovat. Jinak k RB žádné city nechovám. Jen by mi chyběly 2 slušně výkonné týmy a vytáčí mne neustálé překrucování toho co RB řekl, aby vypadal co nejhorší.
Nevím. Nikde jinde moc aktivně nediskutuju. O který server jde?-
jon
19:57 14.10.2015 194.228.11.XXXOni toho říkají docela dost, ale o tomhle nic neřekli, to je pravda. Ale logika mi velí, že by se tím určitě pochlubili, tak proto na to mám možná dost jednostranný pohled. Však uvidíme. Jestli nikdo nezmění to, co se dnes schválilo, tak mají asi vymalováno ...
K tomu serveru. Už je to spíš věc minulosti, ale byl tam člověk, který měl stejný nick jako Ty a později si ho měnil (jestli dobře pamatuji) na MikeXX (kde XX jsou dvě počáteční písmena našeho rodného města). Nechci tady dělat zbytečný rozruch, ať se toho pak někdo nechytá. :-)) Pokud jsi to Ty, tak už budeš vědět. :-)-
Mike17
12:44 15.10.2015 93.99.87.XXXUvidíme. Osobně si přeji, aby se spokojili s letošním motorem Ferrari. Budou na tom mnohem líp než letos a budou mít čas to vyřešit jinak. Nefandím ani Riccimu ani Kvjatovi. Prostě si to přeji proto, aby nejezdilo 18 (možná 16) vozů. Už tak je to bídná podívaná a jestli odpadnou ještě souboje RB a STR s FI, Williamsem či Sauberem, bude to už trapná podívaná.
Na tom serveru to byl asi někdo jiný. Nikdy jsem si nick neměnil a ani si moc nevzpomínám, že bych ho v posledních letech na nějakých diskusích používal. F1News je pro mne vyjímka. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:35 14.10.2015 93.99.87.XXXCo je lepší? Když to Marko s Hornerem budou vlastnoručně tlačit. Výsledek bude stejný a ušetří 30 mil. eur. (nadsázka).
Nic nenasvědčuje, že by se měl Renault zlepšit. Ani se neobtěžuje použít na to žetony. V takovém případě to budou muset zabalit dřív, než přijde bankrot.-
-
-
-
-
Iscarian
16:43 16.10.2015 89.177.195.XXXNic o tiskovkách jsem předtím nepsal, natož aby mi vadili. Já jsem pouze reagoval na tvůj příspěvek, kde podle tebe je lepší tlačit formuli než mít motor od Renaultu a tak se podivuji nad tím proč tak remcají? Protože oni opravdu remcají... To je celé... Jenže ono to asi není lepší tlačit formuli a ani to nevyjde nastejno, že? Red Bull prostě hóódně přestřelil a teď neví jak z toho ven. Ty, ale v podstatě tvrdíš něco jiného... Jinak mě nic neirituje, já se celkem bavím Red Bullem...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek