DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1
Podle technického ředitele Red Bullu Adriana Neweyho jeho týmu zřejmě nezbude nic jiného, než Formuli 1 opustit. Vztah s Renaultem je podle něj definitivně ukončený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001718
(Hlasovalo 18 lidí)
13.10.2015 07:40
Chcete vyhravat? Tak si postavte vlastni motor a… »
» Rostislav M.
(Hlasovalo 12 lidí)
13.10.2015 08:27
To je mi filosofie - vypověděli smlouvu aniž by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Rostislav M.
14:30 13.10.2015 31.192.64.XXX1. Věřím, že v předchozí smlouvě také nebylo, že s tím nejslabším motorem v poli vyhrají 4x titul. Ejhle, stalo se. Kritika Renaultu je samozřejmě na místě. Ovšem kritika předváděná RedBullem nebyla příliš "košér". Hold Renault udělal motor slabší než soupeři a při dnešním omezeném testování a možnostech inovace se ztráta dohání hůře. Věřím ale, že Renault brzy soupeře dožene a nebo se řádně přiblíží. Ovšem RedBull je ta stáj, která pokud nevyhrává, tak neváhá přijít s prohlášeními o odchodu z F1 apod. Pro ně je prostě vítězství nebo nic. Naštěstí tento přístup nevidíme u Ferrari, McLarenu či jiných.
2. Silně pochybuji, že zákaznické týmy dostávají od továren totožné pohonné jednotky jako tovární tým. Tohle si dle mého názoru může myslet jen naivka. Předpoklad je takový, že zákazníci dostávají pohonné jednotky bez nových vylepšení a když dostanou pohonnou jednotku s vylepšením, tak stopro je to pro např. Mercedes to vylepšení už "staré" a hlavně dokonale implementované, odzkoušené.
To, který typ nabídlo Ferrari RedBullu dle mého názoru záleží hlavně na Ferrari. Na kom jiném také, že ano? Trh funguje principem poptávka/nabídka, to je standardní princip. V rámci motoristického sportu je přirozené, že si tovární týmy tímto způsobem hlídají konkurenci.-
Mike17
15:04 13.10.2015 93.99.87.XXX1. Způsob kritiky by se dal jistě zlepšit. Ale je rozdíl, jestli je nejslabší o 1%, nebo o 10%. A o tom to je. RB se vyjádřil, že mu nebude vadit motor o 5-10k slabší, stejně jako byl Renault tehdy. To zvládnou vyrovnat jako tehdy. Mít motor slabší o 60k nemá smysl. Ne pro tým, který valí stovky milionů do toho, aby byl na špici. Co se týká odchodů jiných týmů, máš krátkou paměť. Ferrari hrozilo odchodem několikrát, u Mclarenu si nejsem jistý, ale myslím že o tom také mluvili. Nikdo nebude valit nejvyšší rozpočty do ježdění v půlce pole. Byl by idiot a brzy zkrychoval.
2. Nevím, jestli jsem naivka, když věřím zdejším článkům. Ale bylo tu napsáno, že zákaznické týmy mají nejnovější specifikace s několikaměsíčním zpožděním (to je podle mne v pořádku). Ne ročním. Ale můžu se plést. Můžeš mi uvést, který z týmů jezdí se specifikací roku 2014? -
Duncan66
16:46 13.10.2015 89.103.167.XXXCo je to brzy? Pro sezonu 2018, nebo podle tebe drive? Mozna se to uz ani nedozvime, treba to Renault zabali s motory taky, kdo vi. Ale zpravy z RB byly, ze minimalne 2-3 roky by jim trvalo se s motorem dotahnout nekam k vykonu konkurence. A nikde jsem nevidel, ze by to Renault dementoval a tvrdil neco o mnohem kratsi dobe. Musis si uvedomit, ze uz 2 sezony RB jednoduse nemohl bojovat o titul primarne kvuli slabemu motoru. A cekat dalsi 2-3 roky na sanci bojovat o titul je pro kazdy tym s nejvyssimi ambicemi neco zcela neprijatelneho.-
uzivatel001874
16:51 13.10.2015 176.12.115.XXXNejde být jen nahoře. Takhle to prostě nechodí. At se podíváš kam chceš, nikde nic takovýho nenajdeš. Tady navíc je hodně věcí co to ovlivní.U lidí počínaje výrobkem konče.-
Mike17
17:15 13.10.2015 93.99.87.XXXNe tak to opravdu nechodí. A ani jsem nečetl, že RB podmiňuje svou účast v F1 každoročním titulem.
Ale jak to ještě nechodí je DLOUHODOBĚ vrážet jeden z největších rozpočtů v poli a díky slaboučkým motorům jezdit uprostřed pole. To prostě ekonomicky nejde.
-
-
Rostislav M.
07:49 14.10.2015 31.192.64.XXXTedy protože RedBull nemohl bojovat o titul, tak jim musí dát konkurence svůj nejlepší motor aby měli možnost bojovat o titul.
Připomínám, že minulý rok a letos nemá na titul šanci nikdo krom Mercedesu. Příští rok to bude stejně tak pokud se trochu nezvedne Ferrari. A vem si třeba Ferrari - to není tým s nejvyššími ambicemi? Prostě o tom je motosport. Není pět prvních míst a věřím, že jej nebudem zavádět. Je jedno první místo, jedno druhé atd.
Zamysli se jak dlouho čeká na další titul Ferrari nebo McLaren.
A na rok 2017 se budou stavět zase "nové" auta.-
Mike17
10:31 14.10.2015 93.99.87.XXXOno nejde o to, být pořád první. O tom nikdo z RB ani nemluví. Jde o to, mít šanci o to první místo bojovat. A o ten titul nedávno bojovalo jak Ferari tak Mclaren. S motorem Renault nemají šanci bojovat ani o bednu. Tento stav se dá udržet rok, nebo 2. Ale ne 5.
Zkus pochopit, že něco takového prostě finančně zvádnout nejde. Pokud nemáš za zády obrovský koncern, který je ochoten do tebe ty peníze sypat.-
Rostislav M.
13:22 14.10.2015 31.192.64.XXXAle jde, jsou týmy, které se ve středu pole drží a nemají zdaleka tak horentní rozpočty jako např. právě RedBull.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001718
07:40 13.10.2015 213.195.215.XXXChcete vyhravat? Tak si postavte vlastni motor a drzte pusu. Vsichni vi ze tovarni znacky proste maji vyhodu. proto Mcl sel do hondy at uz to vypada jak koliv, proto renault chce taky vlastni tovarni tym, a vy furt zijete v predstave, ze nebudete muset pohnout ani prstem a dostanete ten nejlepsi motor soucastnosti za zlomkovou cenu vyvoje. A jedine doceho nasypete strasne moc penez je aero protoze nemusite se soustredit na nic jineho. Moc pekna predstava. Jsem rad ze vas nekdo trosku uzemnil. Meli by jste si uvedomit realitu. :) jste obycejny zakaznicky tym bez historie, co cekate. A jeste takto drzkujete. Renault bude mit zlepseni v to verim ma furt 12 zetonu + 25 pres zimu no to je dost na velkou upravu motoru a vyladeni vseho co za tuhle a minulou sezonu zjistili ze je spatne.-
uzivatel001639
08:01 13.10.2015 89.111.73.XXXJojo, libi se mi jak za jejich problemy muze porad nekdo jiny Jsou to strasny chudaci. Uz me fakt zacinaji ...., klidne muzou tahnout-
Rostislav M.
08:28 13.10.2015 31.192.64.XXXOdejde-li další tým, respektive dva, tak to nebude pro F1 a její fandy vůbec žádná výhra. Spíše naopak.-
uzivatel001639
08:52 13.10.2015 89.111.73.XXXTak vyhra to samozrejme neni, ale tohle jsou fakt chudaci. V prvni rade musi makat sami a ne skucet ze chtej to a to. Kdyz nemam musim makat. Maji koupit motory od Renaultu, Ferrari a upravit si je. Jinak musi jezdit s tim co jejich obchodnici sezenou.
-
-
-
-
-
-
jon
16:01 13.10.2015 194.228.11.XXXRB sice Renaultu nepatří, ale tovární statut měli za cenu běžného zákaznického odběru. :-) Navíc pochybuji, že do celého toho díla investovali něco ze svého. Nechali Renault udělat motor pro ně a celé to zaplatit. Asi to nebylo o cca milardě EUR jako u Mercedesu (a aktuálně už asi i u Ferrari), ale pořád to bylo víc, než ti tlučhubové utratí za tu svoji továrnu na sny za řádku několika let.
Takže ano, měli za zadkem koncern, ať se to líbí nebo ne.
Jinak souhlas, že diskuze o úctě patří jinam. :-)-
-
jon
18:01 13.10.2015 194.228.11.XXXSilně pochybuji, že se ta částka pohybovala přes 100M za obě stáje. I tak by se za předpokládaného cyklu nemohla ta investice zaplatit. A asi to ani nikdo nečekal, ale stejně tak nečekal takovou nečekal takovou marketingovou masáž, kdy RB udělal z Renaultu nazdárky, kteří neumějí ani pořádně udělat motor.
Ano, už jsou zákazníci pryč. Jako předchozí. Jeden se jim asi vrátí, ostatní postupně utíkají mimo F1.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek