DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá

Šéf Red Bullu, Dietrich Mateschitz, znovu pohrozil odchodem z F1. Na konci října rozhodne, jestli značka Red Bull a její dva týmy v F1 zůstanou nebo ne. Podle mnohých je to naznačení, že se blíží odchod Red Bullu a Toro Rosso ze světa Grand Prix. Je ale také možné, že přesně takto si to Mateschitz přál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 11.10.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 16 lidí) 09.10.2015 10:43
Red Bull dostal co zaslouží. Jen blázen ukončí… »
» Lahva (Hlasovalo 14 lidí) 08.10.2015 21:50
Ne! Ať je to jak chce, F1 nesmí přijít o 4… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 12 lidí) 09.10.2015 11:12
Víš, když si někdo myslí, že kvůli němu každej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel A.

    Pavel A.

    94.199.40.XXX
    Nemůžu se zbavit dojmu, že Renault vyčkává s převzetím Lotusu, protože by mohl převzít Red Bull...

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Teorie to není úplně špatná ale... Renault se snaží na tom vstupu ušetřit co to dá... Red Bull by byl hodně drahý tým, jak na pořízení, tak na provoz... Větší smysl dávalo to Torro Rosso, ale to si zase myslím, že Lotus je co do zázemí mnohem dál...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.36.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      O téhle možnosti určitě vědí právníci Ferrari taky. Pokud to Mateschitz podepíše a pak bude tuto možnost vetovat, nakonec nedostane žádné motory a bude na tom stejně jako je teď.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      To je něco na způsob těch hovadin, jak jste vymejšleli, že Renault a Ferrari budou vyvíjet novej motor pod jinou značkou, aby se neomezovali na žetony...

      Opravdu miluji tyhle teorie... 02 02

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    91.45.238.XXX
    Problem odebirani motoru zminoval McLaren nekolikrat. Vsak je to logicke, vyvineme super motor a ted by sme meli dat nasi zbran souperi? Idealni scenar by dle me byl, aby RedBull vzal nabidku Ferrari a zacali na vyvoji vlastniho motoru jak jiz zminovali loni. Kazdopadne si nesmi vyrvat nejakou ulevu, nakonec mezi smlouvy dodavatelu motoru nemaji treti strany pravo zasahovat.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      jak nemaji pravo zasahovat? Naopak by pravidla mela byt jasna a kazdy v poli by mel mit stejny motor jako tovarni tym. Spousta lidi zde argumentuje nejakym sprotovnim duchem a srdcem, ale na druhou stranu jim prijde zcela normalni, ze ma nekdo beckovy motor zatimco jeho dodavatel ma motor vyznamne vykonnejsi, lepsi sotware atd. A to nema s nejakym "sportovnim duchem a srdcem" ale VUBEC NIC spolecneho. To me fakk neprestava udivovat, jak v jednom odstavci lidi popiraji sami sebe. 20

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Problém je v tom, že si vedení Red Bullu myslelo, že před nimi výrobci motorů sednou na zadek a oni si nesedli. A místo aby se Mateschitz z celé situace poučil, kope teď kolem sebe a háže ultimaty. Obávám se, že Red Bull a Torro Rosso na konci roku odejde a spousta lidí, včetně pilotů, bude bez práce. Je to škoda.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Naopak se poucil velice dobre. Ani se mu nedivim, ze chce z takove pokrivene show pryc, pokud se alespon castecne nenarovnaji podminky. Opravdu nechapu, proc by mel rocne utracet rozpocet Ferrarri s vedomim, ze o titul muze bojovat pouze v pripade, ze postavi o 2 sekundy lepsi auto, nez ostatni. To je jednoduse velice nepravdepodobny scenar a proto se nedivim, ze radeji skonci. Udelal by to kazdy soudny clovek v jeho pozici. Mercedes i Ferrarri jasne ukazali, ze kdyz jde do tuheho, tak nejaky "sportovni duch a srdce" jde uplne stranou a jde pouze o vlastni zajmy a to za jakoukoli cenu pro celou F1. Tak proc by se podle tebe mel Matechitz chovat jinak, kdyz jeho ambice jsou boj o titul stejne jako v pripade Ferrarri a Mercedesu? To mi jednoduse rozum nebere, ze chcete po nekom, aby se choval jako samaritana po druhem schvalujete, ze se chova jako ryzi byznysmen, ktery uprednostnuje vlastni zajmy, ktere postupne muzou nakonec vest k celkovemu konci F1 20

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To s tím odchodem je nesmysl. Kdyby chtěl Mateschitz odejít z F1, udělal tak po konci roku 2013. Tým měl na kontě šňůru osmi mistrovských titulů a Mateschitz by jej prodal s největší pravděpodobností Renaultu za velké peníze. Dneska Renault kupuje tým Lotusu a Mateschitz za ten svůj dostane mnohem méně, pokud jej vůbec dokáže prodat. Do "pokřivené" F1 se zájemci nehrnou, takže Mateschitze čeká konec hluboko v červených číslech.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          po roce 2013 nevedel, ze nastanou tezke casy a nebude v jeho silach ani nikoho z RB s tim neco udelat. To je ten hlavni problem.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Tak si rozmysli důvod, proč to chce Mateschitz zabalit. Buď chce pryč z pokřivené F1 a nebo chce pryč proto, že to podělal a neví, jak z toho ven. Nebo tomu mám rozumět tak, že pokud vyhrávali, ta pokřivená show mu nevadila?

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001836

              uzivatel001836

              212.158.133.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              Pokrivena show vadi vsem. Jenomze je problem stejny jako u politiku, ze kdyz by se melo resit cokoli zpusobem, ktery by se jich mohl byt minimalne dotknout, tak jde vsechno stranou a udelaji vse pouze a jen ve svuj vlastni kratkodoby prospech.
              A kazdy ma hranici co vydrzi, nebo kdyz plusy prevazuji nad minusy atd. Je to naopak velice jednoduche. Staci sledovat linku Ferrarri - v pohode nase motory mate k dispozici, my se vas nebojime - dame vam nase motory, ale holt budou mit o par desitek koni mene, nez ty se kterymi budeme jezdit my - radeji vam nedame nic, protoze vime jaci jsme tragedi a jeste byste nam mohli nalozit i s beckovym motorem. To mluvi uplne samo za sebe v jake situaci se nachazi dnesni F1. 13

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        91.197.117.XXX
        Promiň, ale to je blbost. Jestli má někdo ambice jako F a MB, utrácí tolik jako F a MB, měl by mít i svůj motor s tovární podporou. Prostě si za peníze (a výhodně) úplně všechno nekoupíš a tovární tým je jen jeden (pokud nebudou zákaznické motory úplně všechny).
        Podobně bys mohl požadovat, aby všechny týmy měly stejný tunel, stejně kvalitní zaměstnance nebo piloty atd.
        A když narážíš na sportovního ducha, neznamená to komunisticky všichni budou mít všeho stejně (málo), znamená to, že určitou věc (sport) neděláš jen jako práci a při prvním problému nejdeš hledat něco výnosnějšího/výhodnějšího/méně namáhavého... Což je u běžného zdroje obživy zcela normální věc.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Pokud je tvym snem sledovat zavody, kde je od predsezonnich testu jasne, jak bude vypadat poradi na konci roku a jedine skutecne souboje o poradi uvidis mezi tymovymi kolegy, prosim, fandi soucasnemu modelu F1. Ja si F1 jako sport predstavuju uplne jinak.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    89.24.124.XXX
    Ještě se budou rádi omlouvat Renaultu ať to s nimi ještě zkusí... Nevím co čekali, snad každej kdo má trochu rozumu tak si nejdřív najde záložní plán a až pak dá výpověď...

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    77.119.129.XXX
    Ne! Ať je to jak chce, F1 nesmí přijít o 4 monoposty, do kterých se nechodí vozit platiči! Snad to dopadne že jezdit budou. A co nejdřív si najdou vlastní řešení ohledně motorů.
    Kdyby odešli, třeba by přišel nějaký Brawn, který by je odkoupil, ale to asi stěží.. 09

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      pokud by nastal scénář alá Brawn, tak bychom příští rok uvítali místo STR ( Scuderia Torro Rosso ) STR ( Scuderia Tost Racing ) a místo RBR bych to viděl na Helmut F1 team 18
      to je ale veliká fantazie..............

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama