DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá
Šéf Red Bullu, Dietrich Mateschitz, znovu pohrozil odchodem z F1. Na konci října rozhodne, jestli značka Red Bull a její dva týmy v F1 zůstanou nebo ne. Podle mnohých je to naznačení, že se blíží odchod Red Bullu a Toro Rosso ze světa Grand Prix. Je ale také možné, že přesně takto si to Mateschitz přál.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovalo 16 lidí)
09.10.2015 10:43
Red Bull dostal co zaslouží. Jen blázen ukončí… »
» Jindrich K.
(Hlasovalo 12 lidí)
09.10.2015 11:12
Víš, když si někdo myslí, že kvůli němu každej… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Duncan66
12:38 09.10.2015 89.29.32.XXXsamozrejme, ale kdyz neni zadna realna cesta, jak to vsechno mit, tak je tady varianta, ze skoncis, kdyz vis, ze vyhrat nemuzes, ikdyby jsi nakrasne udelal maximum a dokonce lepe nez ostatni.
V F1 je to neco podobneho jako s nasi primou volbou hlavy statu. Upravi se nejake pravidlo(zakon) na ktere jsou navazany dalsi, ale ty uz se nijak neresi a potom se deji extremni situace. RB v teto hre neni pouze obet, je jeden z hlavnich spoluviniku, to nijak nepopiram, ale nejsou v tom sami a maslo na hlave maji vsichni. Pokud odejdou, tak boj na cele se na dlouhe roky snizi max. na 4 vozy a to jeste pri optimisticke variante. Pri soucasnych pravidlech je naopak realne, ze to bude boj pouze tymovych kolegu a stejne tak i boj ve stredu pole a na chvostu bude pomerne nudny jako jsme mohli videt v nekolika letosnich zavodech, kdy byla auta serazena presne podle tymu a byly mezi nima znacne rozestupy. Pokud se vam takova F1 libi, ok, ale ja o takovou F1 zajem jednoduse nemam.-
Mr.B
13:41 09.10.2015 188.92.14.XXXJežíš, to je z mého pohledu hroznej a nepochopitelnej názor.
Proč by měl někdo z motorářů dodávat RBR kvalitní motor, když se mu z nějakého důvodu nechce, ať už je ten důvod jakýkoli?
1. RBR měl zajištěn status továrního týmu - u Renaultu a místo toho, aby ho motivoval ho k lepším výsledkům a v krizové situaci ho podpořil, začaly veřejné pomluvy a dosáhli akorát opaku, kdy málem hrozilo stažení Renaltu z F1.
2. RBR měl možnost (teď už je pozdě), jako kdokoli jiný, oslovit jakéhokoli výrobce motorů na světě a přesvědčit ho o tom, aby s nimi vstoupili do F1 tak, jak to udělal třeba McLaren s Hondou. Se všemi výhodami i nevýhodami, které z toho plynou. S rizikem, že se budou trápit, ale s nadějí, že na konci přijdou vítězství.-
Duncan66
14:20 09.10.2015 89.29.32.XXX1. RB motivoval Renault v maximalni mozne mire, co mohli udelat ze sve strany. Dokonce jim dali vlastni prachy, aby se vyvoj urychlil a sel kupredu. A Renault jim nasliboval hory doly a jak to dopadlo s motorem v teto sezone muzeme videt. Vykonem se nepriblizili, spise naopak a spolehlivost je naprosto tragicka. Vazne bych chtel videt kohokoli z vas, jak byste zustali klidni a dal rikali jak je Renault super, kdyz vas vysplouchl druhou sezonu a nadeje na napravu jsou nejdrive za 2-3 roky.
2. Vyvinout novy motor a navic komplikovany jako je ten soucasny evidentne neni zadna sranda, jinak by v sampionatu bylo automobilek plno. Stoji to obrovske financni, lidske i materialni zdroje a vysledek je nejisty. Navic pro firmy, ktere s tim soucasnym motorem nemaji moc zkusenosti a jejich vyvoj byl zameren jinym smerem.
Pokud preferujes F1, kde se zavody z rozhoduji z 99% v garazich, vyvojovych laboratorich a v politickem zakulisi, ok, ja jen preferuju F1 , ktera se rohoduje primarne na trati
-
-
-
-
Jindrich K.
12:06 09.10.2015 89.102.157.XXXJo máš recht, tak to vyřešili skvěle. Hej Renaulte, dáš mi příští sezonu dobrý motor ? Hm ne. OK, jdi do pr***e najdu si lepší. Hej Mercedes, dáš mi motor ? Ne. Aha, hm a co ty Ferrari ? Jo, ale jen starej. Hm aha, tak já na to kašlu, jste na mě zlý, tak já jdu čau. Panečku to je byznys-
uzivatel001836
13:56 09.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Jindrich K.
15:52 09.10.2015 89.102.157.XXXJe to zjednodušené, ale tak to prostě je, bez omáček okolo. Jedno je koupit motor od někoho kde svůj tým nemá a jedno je když ho má. Většinou byly a jsou ve F1 buď automobilky (Ferrari, Toyota, Renault ...) nebo ty automobilky úzce spolupracují s jedním týmem (McLaren/Honda, Williams/BMW, McLaren/Mercedes ...) a pokud dávají svůj motor dalším, obvykle je to pro týmy druhého sledu, pro které mají buď starší specifikace a nebo jim klidně dají novou specifikaci, ale stejně ví, že jim to bude k ničemu, protože mají na pytel auto. Red Bull by potřeboval dalšího dodavatele s nímž by úzce spolupracoval, v současném složení jim motor (jaký chtějí) neposkytne nikdo.-
ladys
18:37 09.10.2015 178.23.219.XXXRed Bull a Renault mají stále smlouvu ...
Je o tom zmínka u druhého tréninku.
Sice se dohodli na rozchodu,ale co není na papíru nemůže nikdo vymáhat
Každopádně je to v rukách FOM a FIA, aby RB případně pomohli.
Postavit motory určitě může v tom problém nebude.
Inženýry pro jeden tým muselo chystat pro Hass a jeden tým navíc by určitě zvládli, když Manor jde k Mercedesu...
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000914
10:22 09.10.2015 77.242.90.XXXNa Sky právě přinesli horkou novinku: Ferrari odmítlo poskytnout Red Bullu motor. Bude dodávat jen Torro Rosso.
Takže... co dál?-
-
uzivatel001836
14:12 09.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Skull55
09:36 09.10.2015 195.158.253.XXXTo zasahovani sem myslel hlavne tak, ze jim nemuzou nakazat dodavani motoru ani jakou specifikaci, jelikoz se jedna o smlouvu mezi vyrobcem motoru a tymem.
S dodavanim nejlepsi specifikace je to tezke. Precejen vyrobce plati vyvoj a tak chce byt odmenet titulem.-
Duncan66
10:48 09.10.2015 89.29.32.XXXOni si ten vyvoj ale sami nechaji zaplatit v tech cenach motoru. Nebo ty vazne veris, ze vyrobni naklady 8 motoru na sezonu bez nakladu na vyvoje jsou skutecne 20 milionu eur, neboli 2,5 milionu eur na jeden motor, neboli nejakych 7 milionu korun za jeden motor????? ten vyvoj v tom hraje min. 50% ceny, spise tak 75%.-
-
rock
16:25 09.10.2015 37.188.138.XXXKdyž se na začátku sezóny řešilo dodatečné zvýšení počtu pohonných jednotek na sezónu o jednu, padlo číslo navýšení nákladů (tedy v podstatě čisté výrobní náklady bez vývoje) 1 mil euro. Nejsem si tím jistý ale řekl bych, že bylo míněno za pár (tedy celkové navýšení nákladů pro jeden tým).
-
-
-
uzivatel001639
08:55 09.10.2015 89.111.73.XXXJestli je neco pravdy na tom, ze koncern chce postavit motor za 2,3 roky a chce koupit Redbull, tak se dnesni vyrobci mohou bat o sve hov-nou. Nechteji proste dat to nejlepsi a mozna vubec nic, protoze by vw mohl od nich kopirovat. Pokud je na tom planu o odkupu RB neco pravdy, tak bych veril ze RB klidne odejde bez motoru. Po kauze s emisemi, ale nevim nevim, jestli bude chtit VW utracet. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek