DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá

Šéf Red Bullu, Dietrich Mateschitz, znovu pohrozil odchodem z F1. Na konci října rozhodne, jestli značka Red Bull a její dva týmy v F1 zůstanou nebo ne. Podle mnohých je to naznačení, že se blíží odchod Red Bullu a Toro Rosso ze světa Grand Prix. Je ale také možné, že přesně takto si to Mateschitz přál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 11.10.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 16 lidí) 09.10.2015 10:43
Red Bull dostal co zaslouží. Jen blázen ukončí… »
» Lahva (Hlasovalo 14 lidí) 08.10.2015 21:50
Ne! Ať je to jak chce, F1 nesmí přijít o 4… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 12 lidí) 09.10.2015 11:12
Víš, když si někdo myslí, že kvůli němu každej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              samozrejme, ale kdyz neni zadna realna cesta, jak to vsechno mit, tak je tady varianta, ze skoncis, kdyz vis, ze vyhrat nemuzes, ikdyby jsi nakrasne udelal maximum a dokonce lepe nez ostatni.
              V F1 je to neco podobneho jako s nasi primou volbou hlavy statu. Upravi se nejake pravidlo(zakon) na ktere jsou navazany dalsi, ale ty uz se nijak neresi a potom se deji extremni situace. RB v teto hre neni pouze obet, je jeden z hlavnich spoluviniku, to nijak nepopiram, ale nejsou v tom sami a maslo na hlave maji vsichni. Pokud odejdou, tak boj na cele se na dlouhe roky snizi max. na 4 vozy a to jeste pri optimisticke variante. Pri soucasnych pravidlech je naopak realne, ze to bude boj pouze tymovych kolegu a stejne tak i boj ve stredu pole a na chvostu bude pomerne nudny jako jsme mohli videt v nekolika letosnich zavodech, kdy byla auta serazena presne podle tymu a byly mezi nima znacne rozestupy. Pokud se vam takova F1 libi, ok, ale ja o takovou F1 zajem jednoduse nemam.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mr.B

                Mr.B

                188.92.14.XXX
                Ježíš, to je z mého pohledu hroznej a nepochopitelnej názor.
                Proč by měl někdo z motorářů dodávat RBR kvalitní motor, když se mu z nějakého důvodu nechce, ať už je ten důvod jakýkoli?

                1. RBR měl zajištěn status továrního týmu - u Renaultu a místo toho, aby ho motivoval ho k lepším výsledkům a v krizové situaci ho podpořil, začaly veřejné pomluvy a dosáhli akorát opaku, kdy málem hrozilo stažení Renaltu z F1.
                2. RBR měl možnost (teď už je pozdě), jako kdokoli jiný, oslovit jakéhokoli výrobce motorů na světě a přesvědčit ho o tom, aby s nimi vstoupili do F1 tak, jak to udělal třeba McLaren s Hondou. Se všemi výhodami i nevýhodami, které z toho plynou. S rizikem, že se budou trápit, ale s nadějí, že na konci přijdou vítězství.

                + 6 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  1. RB motivoval Renault v maximalni mozne mire, co mohli udelat ze sve strany. Dokonce jim dali vlastni prachy, aby se vyvoj urychlil a sel kupredu. A Renault jim nasliboval hory doly a jak to dopadlo s motorem v teto sezone muzeme videt. Vykonem se nepriblizili, spise naopak a spolehlivost je naprosto tragicka. Vazne bych chtel videt kohokoli z vas, jak byste zustali klidni a dal rikali jak je Renault super, kdyz vas vysplouchl druhou sezonu a nadeje na napravu jsou nejdrive za 2-3 roky.
                  2. Vyvinout novy motor a navic komplikovany jako je ten soucasny evidentne neni zadna sranda, jinak by v sampionatu bylo automobilek plno. Stoji to obrovske financni, lidske i materialni zdroje a vysledek je nejisty. Navic pro firmy, ktere s tim soucasnym motorem nemaji moc zkusenosti a jejich vyvoj byl zameren jinym smerem.
                  Pokud preferujes F1, kde se zavody z rozhoduji z 99% v garazich, vyvojovych laboratorich a v politickem zakulisi, ok, ja jen preferuju F1 , ktera se rohoduje primarne na trati 03

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.102.157.XXX
            Jo máš recht, tak to vyřešili skvěle. Hej Renaulte, dáš mi příští sezonu dobrý motor ? Hm ne. OK, jdi do pr***e najdu si lepší. Hej Mercedes, dáš mi motor ? Ne. Aha, hm a co ty Ferrari ? Jo, ale jen starej. Hm aha, tak já na to kašlu, jste na mě zlý, tak já jdu čau. Panečku to je byznys 11

            + 10 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001836

              uzivatel001836

              212.158.133.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jindrich K.

                Jindrich K.

                89.102.157.XXX
                Je to zjednodušené, ale tak to prostě je, bez omáček okolo. Jedno je koupit motor od někoho kde svůj tým nemá a jedno je když ho má. Většinou byly a jsou ve F1 buď automobilky (Ferrari, Toyota, Renault ...) nebo ty automobilky úzce spolupracují s jedním týmem (McLaren/Honda, Williams/BMW, McLaren/Mercedes ...) a pokud dávají svůj motor dalším, obvykle je to pro týmy druhého sledu, pro které mají buď starší specifikace a nebo jim klidně dají novou specifikaci, ale stejně ví, že jim to bude k ničemu, protože mají na pytel auto. Red Bull by potřeboval dalšího dodavatele s nímž by úzce spolupracoval, v současném složení jim motor (jaký chtějí) neposkytne nikdo.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ladys

                  ladys

                  178.23.219.XXX
                  Red Bull a Renault mají stále smlouvu ...
                  Je o tom zmínka u druhého tréninku.
                  Sice se dohodli na rozchodu,ale co není na papíru nemůže nikdo vymáhat
                  Každopádně je to v rukách FOM a FIA, aby RB případně pomohli.
                  Postavit motory určitě může v tom problém nebude.
                  Inženýry pro jeden tým muselo chystat pro Hass a jeden tým navíc by určitě zvládli, když Manor jde k Mercedesu...
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000914

    uzivatel000914

    77.242.90.XXX
    Na Sky právě přinesli horkou novinku: Ferrari odmítlo poskytnout Red Bullu motor. Bude dodávat jen Torro Rosso.

    Takže... co dál?

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    195.158.253.XXX
    To zasahovani sem myslel hlavne tak, ze jim nemuzou nakazat dodavani motoru ani jakou specifikaci, jelikoz se jedna o smlouvu mezi vyrobcem motoru a tymem.

    S dodavanim nejlepsi specifikace je to tezke. Precejen vyrobce plati vyvoj a tak chce byt odmenet titulem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Oni si ten vyvoj ale sami nechaji zaplatit v tech cenach motoru. Nebo ty vazne veris, ze vyrobni naklady 8 motoru na sezonu bez nakladu na vyvoje jsou skutecne 20 milionu eur, neboli 2,5 milionu eur na jeden motor, neboli nejakych 7 milionu korun za jeden motor????? ten vyvoj v tom hraje min. 50% ceny, spise tak 75%.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        ne 7 ale 70 milionu samozrejme

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        188.92.14.XXX
        No, motor + špičkový rekuperační hardware a úložiště energie bude stát nějakou tu korunu. Těžko odhadovat, ale ani bych se těm 20M EUR nedivil.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.138.XXX
          Když se na začátku sezóny řešilo dodatečné zvýšení počtu pohonných jednotek na sezónu o jednu, padlo číslo navýšení nákladů (tedy v podstatě čisté výrobní náklady bez vývoje) 1 mil euro. Nejsem si tím jistý ale řekl bych, že bylo míněno za pár (tedy celkové navýšení nákladů pro jeden tým).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    kopirovani evidentne neni zadna sranda. Honda mohla taky kopirovat nejlepsi motor na trhu a jak to dopadlo 13

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jestli je neco pravdy na tom, ze koncern chce postavit motor za 2,3 roky a chce koupit Redbull, tak se dnesni vyrobci mohou bat o sve hov-nou. Nechteji proste dat to nejlepsi a mozna vubec nic, protoze by vw mohl od nich kopirovat. Pokud je na tom planu o odkupu RB neco pravdy, tak bych veril ze RB klidne odejde bez motoru. Po kauze s emisemi, ale nevim nevim, jestli bude chtit VW utracet.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      To jsou zase hovadiny... Kdyby to takhle chodilo, tak by nemohli dodávat nikdy nikomu, protože nikdo se nezaváže dokonce existence F1, že bude odebírat jen jejich motory... 20

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Na tom něco bude...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama