DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nemá žádnou jistotu, že bude opět ve formě. Doplatil na nové předpisy?
Lewis Hamilton s Mercedesem přijíždějí do Suzuky zmateni. Stále nenašly definitivní odpověď na svůj náhlý propad v Singapuru. Doufají, že šlo o jednorázový výkyv, který souvisel se specifickými podmínkami na okruhu Marina Bay. Jinak by jejich letošní tažení za tituly mohlo být vážně ohroženo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes nemá žádnou jistotu, že bude opět ve formě. Doplatil na nové předpisy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000720
11:41 23.09.2015 195.146.152.XXXmozem redakciu poprosit o info, z ktorej stranky prevzala Hornerovu citaciu? ja som jeho velmi podobne vyjdrenia cital asi na troch zahranicnych servroch a nikde nebola spomenuta veta, "Pokud ne, pak jde očividně o něco, co bylo zavedeno a co ovlivnilo jejich výkonnost,"
Pokud ne, pak jde očividně o něco, co bylo zavedeno a co ovlivnilo jejich výkonnost," (Zdroj: [odkaz na stránku]
dakujem -
Xinho
11:20 23.09.2015 217.118.100.XXXVzhladom na to, ze nove pravidla platili aj v Monze a Mercedes tam bol dominantny, da sa predpokladat, ze to bude platit aj v Suzuke. Podla analyz Mercedes zjavne nebol schopny spravne zahriat gumy/dostat ich do prevadzkoveho okna....na inych tratiach toho su schopni na zaklade aerodynamickeho pritlaku...v Singapure bol vsak potrebny hlavne mechanicky a s tym mali pravdepodobne problem. Tak ci tak je to divne, lebo v Monaku mal Lewis pred koncom 20s naskok na vsetkych...pravdepodobne to bude kombinacia trat, asfalt, horucava, mechanicky pritlak. Dufam ze v Suzuke bude vsetko po starom-
ladys
11:26 23.09.2015 193.165.74.XXXTřeba zavedli nové pravidlo, že může Mergl vyhrávat jenom ob závod
Ještě tam je faktor Ferrari, ta trať jim sedla.
Přivezli pár novinek a najednou je největší slabina, trakce v pomalých zatáčkách pryč.
Tomu možná napomohlo asi devět výřezů před zadním kolem, měli by způsobovat výry a napomoct utěsnění difuzoru po stranách - taková náhrada foukání... -
-
-
-
-
-
skejpa
12:59 24.09.2015 88.146.158.XXXTlaky ano ale procedury na měření tlaků ne. Takže ve výsledku mohly být reálně tlaky odlišné (viz. přehřáté nahřívací dečky apod.)
A kdo reaguje na Petra, má tak trochu smůlu v tom, že ten tady má výsostní postavení (oprávněně) a kdokoliv mu ve vlákně nejde na ruku, je tak trochu v nelibosti protože nikdo nepředpokládá, že by Petr neměl pravdu (což se taky dá chápat, když jí většinou má) :D-
ladys
18:27 24.09.2015 178.23.219.XXXJasně k nějakým odchylkám nebo chybám(upečené pneu) docházelo, ale kdyby jezdil někdo s polovičním tlakem,tak by si toho někdo všiml buď od Pirelli nebo konkurence.
Nevím to mi připomíná stádo ovcí, někdo něco napíše a všichni s tím souhlasí a berou to jako skutečnost.
Jenže realita je dost často jiná nebo trochu složitější a na první pohled třeba nepochopitelná.
...
Jiný názor je prostě špatně. Arai řekne máme nejlepší ICE a tady je to pravda, za 14dní je slabý kompresor,ale bez něj je ICE naprd.
A pokud něco napíšu, tak proč někdo nenapíše někdo k věci -/+ a je hotovo...
Přečetl bych si to a třeba usoudil že má pravdu
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Petr
21:51 24.09.2015 78.157.160.XXXCo si tady vymýšlíš, ty lháři? Nikomu jsme nikdy nesmazali příspěvek, pokud by neporušil náš kodex.
A nikdo tady nepsal a Araj nikdy neřekl, že mají nejlepší ICE. Řekl, že mají lepší než Renault, což platilo - a to jsem nikdy nezměnil ani nedementoval. Pokud jsi k tomu došel z článku o tom, v čem má Honda problém, pak jsi nepochopil vůbec nic.
+/- píšeme k věci, kde si nejsme jisti. Tam, kde si to ověříme, tam z vody nemusíme vařit. Nikdo se tady nechová jako stádo ovcí, jak obviňuješ druhé, ale logicky přemýšlejí o argumentech - a já se snažím vždy přinášet z obou stran. Ty se tady snažíš vymýšlet hlouposti, ptáš se na funkci turbokompresoru a šíříš bludy. Pak se nediv, že s tebou nikdo neztrácí čas, když si vymýšlíš. Mám žel málo času, a pokud se už k diskusi dostanu, odpovím raději slušným diskutérům.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek