DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 29.09.2015 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 35 lidí) 23.09.2015 09:21
Rozmazlené dítě závislé na Red Bullu.... Je to… »
» Pavel A. (Hlasovalo 21 lidí) 23.09.2015 07:57
Být Ferrari, tak si moc diktovat nenechám...… »
» jumpman (Hlasovalo 18 lidí) 23.09.2015 09:47
hodně prosté? Ale Adi není jedinej na koho red… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    188.122.196.XXX
    Kdo chce kam, pomozme mu tam! Tak asi dopadne "výrobce limonád", jak Red Bull nazvali u Ferrari, že když si soustavně "otvíral hubu" na Renault, že nakonec nebude mít motor!! Vrchol blbosti od Marka, který se namlsal čtyřmi tituly po sobě. Kdyby si prohlédl historii F1, nikdy by nepostupoval proti Renaultu tímto způsobem! Mrzí mě to, ale přeju jim to! Ferrari a Mercedes si nenechají poroučet od výrobce limonád!

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Já prostě nechápu, jak může RedBull poslat Renault do háje a nemít při tom otevřená nějaká zadní vrátka. Připadá mi to jako naprosto zkratovité jednání. Musí v tom být ještě něco. Točej se tam příliš velký prachy na to, aby se mohli chovat jak zhrzená milenka.

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Na tom není nic nepochopitelného. Stávající stav není finančně udržitelný. Proto mají zadní vrátka. Buď regulérní motor Ferrari, nebo odchod. Nechovají se jako milenka, ale jako ekonomicky myslící lidé. 03

      + 12 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.43.XXX
    Tak neni to moc hezke, tohle vyhrozovani ... ale na druhou stranu, dodavatel motoru by mel mit povinnost dodat nejnovejsi pohonnou jednotku. Tj. stejnou, jakou ma tovarni tym. Jaky ma vyznam pro tym, ktery chce vyhravat, kupovat si min vykonny agregat? To postrada smysl ... nedivim se jim ...

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Někdo se s tím smíří, někdo ne. Jiní jezdí se zákaznickou specifikací.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.43.XXX
        Ale je otazkou, jestli je to v poradku. Dodavatel by mel nabidnout primarne nejnovejsi motor, to by mela byt jeho povinnost. Pokud jsem maly tym a nemam na to, pak by mohla existovat levnejsi varianta se starsi verzi motoru. Ale primarne by meli poskytovat stejne motory jako maji v tovarnim tymu ...

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          dodávat všem stejné motory si může dovolit dodavatel motorů. ne tovární tým, který jako "vedlejšák" dodává motory ještě někomu dalšímu.
          ono by se to taky dalo pojmout tak, že tovární tým bude jezdit s osvědčenou specifikací a zákaznické týmy budou pojízdnými laboratořemi. ale to si dneska asi nikdo "nelajzne"......

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ale nevráží do F1 jeden z největších balíků peněz, ale zlomek toho co špička. A vo tom to je. 03

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pavel A.

      Pavel A.

      94.199.40.XXX
      NIkde nebylo psáno, že Ferrari nabídlo RB slabší motor. To jen RB řve dopředu a stanovuje si podmínky bez ohledu na nabídku.
      Ostatně, ať jim dodají motory jakékoli, vždycky bude v případě neúspěchu RB nadávat a frflat na motor, tak jak to dělá s Renaultem.

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.32.XXX
        No ale ani nikde neni napsano, ze slabsi motor Ferrari nenabidlo a to "frflani" tak muze byt i k veci ...

        + 8 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pavel A.

          Pavel A.

          94.199.40.XXX
          Red Bull nenapsal, že mu Ferrari nabídlo starší zákaznické motory, a ani Ferrari neřeklo, že mu chce dodávat pouze staré zákaznické motory. Red Bull vzkazuje dopředu přes media, že taková varianta je nepřijatelná. Už medializují případný problém a to ještě není ani nic dohodnuto.
          Pro mě je takové jednání těžko stravitelné...

          + 13 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • huhukoktejl

            huhukoktejl

            37.48.43.XXX
            To, ze to ani Red Bull a ani Ferrari nerekli jeste neznamena, ze to tak neni ... Tam muzou byt ruzne tlaky uvnitr Ferrari nebo na Ferrari a ruzne nazorove proudy jaky motor jim vlastne dodat. Reakce Red Bullu je naprosto pochopitelna, proste vyviji tlak na to, aby nedostal motory mene vykonne.

            + 2 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              No a jsme zase u toho. Pokud by red bull jednal seriozně, tak se bude snažit vást jednání s potencionálním dodavatelem a do medií oznámí výsledek a ne že začne brečet a ještě nemá nabídku na stole...
              ... to je jak ten jura knutel ve slovácko sa nesúdí - ať si ty sáně strčí do pr....

              + 8 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pavel A.

                Pavel A.

                94.199.40.XXX
                Přesně tohle jsem myslel - ať je to, jak je to, napřed by si to měli vyříkat a až pak o tom psát.
                Ostatně, Red Bull se sám vmanévroval do pozice, kdy má jen dvě možnosti - buď přijmout nabídku Ferrari, nebo odejít, takže si moc vyskakovat nemůže.

                + 9 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  Jde i o to, že red bull evidentně není schopen fungovat s alespoň nějakou vizí do budoucnosti. Pokud by měli zájem o dlouhodobé setrvání v F1, tak by se zaměřili na rok 2017-18 a snahu vtáhnout audi jehož by mohli být továrním týmem s tím, že by jeli ekonomicky nějakou střední linii a soustředili se s předstihem na budoucí sezony a ne jen vyhrožovat stále odchodem,
                  Když red bull do F1 vstoupil, působil velice sympatickým dojmem, ale nyní je to asi nejhorší tým pole co se mojich sympatií týká...

                  + 10 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Pokud dodají stejný šmejd jako renault, pak jistě ano.
        Trošku mi to tu připomíná socialismus. Jako když jsme měli děkovat vládě a straně za to, že se máme blbě.

        + 10 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      91.197.117.XXX
      Pokud nechce zákaznický motor, ať si vyrobí svůj, ne? Prostě tovární tým bude vždy jen jeden a myslet si (nebo snad nařizovat) něco jiného, je utopie.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.128.XXX
    Rozmazlené dítě závislé na Red Bullu....

    Je to svým způsobem smutný příběh. Když v roce 2005 Red Bull neměl motor, jediný, kdo s ním tehdy byl ochoten vyjednávat byl Renault... od r. 2009, kdy se Renault jako tovární tým stáhl z F1 se začal orientovat na Red Bull a jejich partnerství jim hned v r. 2010 přineslo 2 tituly, pak další a další...dohromady 8 titulů a status továrního týmu. Z tohoto pokorného a sympatického týmu se záhy stala mladá hvězda, jediný soukromý tým (ne automobilka), který přišel, zainvestoval a zvítězil...4x za sebou. Najednou tu máme rozmazlenou hvězdičku kopající kolem sebe jako spratek. Nejdřív tento fakan odehnal svého tátu (Renault), po 4 titulech a po 2 místě v PK v minulém roce!!! Kope do něj nepřetržitě 1,5 roku a ani si neuvědomuje, že status továrního týmů dostal tento spratek náhodou... nebýt "crashgate", nebýt Symose, Briatoreho, je velmi pravděpodobné, že by RB nikdy neměl tovární status... jenže táta se naštval a Red Bullu dává pouze to, co si zaslouží. On si ten spratek neuvědomuje, že konekce Renault - Mercedes jdou dalece nad programy F1 (např. projekt Kangoo/Citan, Smart/Twingo, 1,5 dCi se montuje do Mercedeů A a B, 1,6 dCi do Mercedesů C, konzultace Mercedesu při vývoji nového Talismanu, akciové propojení obou automobilek, atd, atd.) a proto stačila schůzka mezi vrcholnými představiteli obou koncernů a spratek utřel.... utřel si slzičky a běžel k Ferrari a čekal, že tam tu hvězdu každý obejme a přivítá.. jenže Ferrari roky bojuje samo se sebou a nyní se jim pomalu skládá dream team..jen blázen by si toto nechal uniknout mezi prsty... takže v Maranellu/Turíně jim nabídli logickou volbu - nejste tovární tým, nedostanete tovární motor... nyní to už nejsou slzy, už je to hysterický křik toho rozmazleného dítka, té hvězdičky... kope kolem sebe a vyhrožuje, vyhrožuje, vyhrožuje... jenže otec (Renault) se již otočil a odchází od spratka pryč a za ramena bere strejdu Mercedesa. Jediný, kdo tomuto divadlu ještě s kroutící hlavou přihlíží, je strejda Ferrari... jak dlouho to vydrží... kdo ví... možná to bude odchod hvězdičky, která vyletěla moc rychle... no a jak to v životě chodí, po rychlém úspěchu často přichází rychlé pády.... Red Bull je toho dalším důkazem...

    + 35 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Že by houby, nebo nějaký prášek? :P

      Nejsem fanda RBR, takže to není obhajoba, ale takto jednoduše to snad nemůže nikdo chápat. Přirovnání RBR k rozmazlenému ukřičenému spratkovi je hodně prosté, myslím že stojí pevně nohama na zemi a ví co dělají. Ve hře je tolik proměnných a podle mě čekají na správnou chvíli pro to finální rozhodnutí. Spekulace okolí nebo neurčitá prohlášení managementu se nemusí shodovat nebo se nerovnají skutečnosti.

      V tento moment se snaží vyjednat si co možná nejlepší výchozí pozici pro následujících pár let. Pokud by neměli být konkurenceschopní, tak je logické, že by se na tuhle dobu stáhli.

      + 14 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama