DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 29.09.2015 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 35 lidí) 23.09.2015 09:21
Rozmazlené dítě závislé na Red Bullu.... Je to… »
» Pavel A. (Hlasovalo 21 lidí) 23.09.2015 07:57
Být Ferrari, tak si moc diktovat nenechám...… »
» jumpman (Hlasovalo 18 lidí) 23.09.2015 09:47
hodně prosté? Ale Adi není jedinej na koho red… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Na to, že vsázejí na vysoký přítlak jezdili v Monze a Spa na rovinkách nějak rychle. 12
              A jsou tratě, kde je potřeba jak přítlak, tak motor (Spa). A nečekaně (asi pro tebe) tam byli lepší jak v Monze, ale daleko horší než v Singapuru.
              To není o tom, kolik kterých okruhů je. Je to o tom, že mají slabý motor. A ten nedostatek výkonu se projeví na všech tratích. Někde hodně, někde ne moc. Ale projeví se vždy.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Ale Miku, to není o rychlosti na rovinkách za použití DRS. Je to o celkové koncepsi o vyvážení, o přítlaku generující vůz "bez křídel" (při pomalejší jízdě, třeba v zatáčkách) atd.
                Ano motor Renault není nejvýkonnější, ale to nebyl v posledních letech nikdy. Přesto RBR s tímto motorem získávalo tituly. Protože tu ztrátu výkonu dokázali bohatě nahradit jinde. Po znemožnění foukání a osvědčených map, jim sklaplo. najednou Renault nemá čím nahradit to, co fungovalo a páni od RBR jsou netrpěliví, nervózní a zbrklí. Newey nebral ohled na potřeby nového motoru (což dokazují díry v šasi vyřezané v testech pro dodatečné chlazení). Já prostě nevěřím, že jediným viníkem je Renault. I letos se RBR zlepšil až po přepracování šasi a to se starým motorem, bez použití jediného žetonu, jak sám rád uvádíš. Tak že jejich kritika Renaultu od počátku letošní sezóny nebyla oprávněná. Nebo minimálně jejich neakceptovatelné výkony nebyly jen vinou motoru. A jak jsem také mnohokrát zmínil, bylo na vině i šasi. Což ale soudruzi od RBR a jejich papoušci zapomínají brát na vědomí. 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Prostě ten výkon tam chybí a je přesně vidět na různých závodech, že to tak je. Všichni se na tom shodují, i sám Renault to přiznává (dokonce i ty), tak nevím co pořád okecáváš.
                  Ano dřív mu chyběl také výkon. Sice ztrácel několikrát míň, ale dorovnával to jinými mapami a foukáním. A RB byl schopen případný deficit dorovnat skvělým šasim. Dorovnat 60k je už celkem sci-fi. A je vidět, že ani Mclaren svým šasim nedokáže dohnat ztrátu výkonu aspoň na úroveň Sauberu nebo STR. Až na ty okruhy, kde ten výkon tolik potřeba není.
                  Samozřejmě, že RB ztrácel na začátku roku i šasim. A sami to přiznali. Takže "soudruzi z RB a jejich papoušci" to na vědomí berou. Jen ty nebereš na vědomí, že to přiznávají. 20 Teď už je jejich vůz někde jinde a jde to na pomalejších okruzích vidět. Ale pořád jim na Mercedes hodně chybí a bez zlepšení výkonu motoru nemají šanci je dohnat. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    46.135.5.XXX
                    Můj názor je, že páni od RedBullu stavěli šasi a páni od Renaultu stavěli motor, aniž by spolu úzce spolupracovali. Což je pro mne dost nepochopitelné, když před turboérou právě RBR dostal statut továrního týmu Renaultu. A vznikl z toho paskvil. Ale svést vše jen na jednoho ze zúčastněných je sprosťárna, se kterou se neztotožním nikdy.
                    Já jsem si nějak nevšiml, že by RBR na začátku roku přiznával svůj podíl viny. Přiznali to až nedávno, když měli postavené nové šasí. Mimochodem, teď v Japonsku to jejich nové "nejlepší šasi" dostalo pěkně na zadek od "B"týmu se stejným motorem pod kapotou. Ale uznávám, že Kvjat startoval z boxů a Ricci měl kolizi hned na začátku závodu. Ale i Verstappen se musel probojovávat ze zadních pozic. Prostě je vidět, jak jsou auta obou týmů Mateschitze koncipována. Na rychlejších tratích to mají STR jednodužší. Podotýkám, se stejným motorem. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      -Hmm, to je možné. Ale pořád je tu problém, že motor Renaultu ztrácel nejmíň 60k, které by RB stačily na boj o titul (loni a pravděpodobně).
                      Nevím kdy přesně to přiznali. A je to celkem jedno.
                      Já osobně nepsal, že mají nejlepší šasi, ale momentálně nepochybně patří mezi špičku. A to, že se STR výrazně zlepšilo na tom nic nemění. Ono je to celkem logické, když už konečně měli stejný motor a tudíž mohli využívat poznatky RB. A Suzuku komentovat nebudu, neviděl jsem ji. Ale podle toho co jsem četl, se to nedá srovnávat. Sám píšeš proč. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    Xinho

    217.118.100.XXX
    A sme doma. Mam rad to talianske buchanie do prs, ze oni oproti Mercedesu nemaju problem dodavat motory a neboja sa konkurencie...chapeme ako to mysleli 12

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    178.165.129.XXX
    Pro F1 by to byla velká rána. Atraktivita by zase šla dolů, protože by se přišlo o konkurenceschopný tým.. A to je to poslední, co F1 potřebuje.

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    94.199.40.XXX
    Být Ferrari, tak si moc diktovat nenechám...
    Osobně bych Red Bullu nelitoval, navíc věřím, že v takovém případě by ho koupil Renault.

    + 21 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Souhlas. Nevím, co čekali, když se chovali k Renaultu bez respektu. Mohou být rádi, že má alespoň to Ferrari zájem jim dát alespoň nějaký motor.
      On totiž je hlavní problém v tom, že RB má nastavený šílený rozpočet a v případě bojů v PK v nejlepším případě o třetí místo (s Williamsem, možná i Renaultem a McLarenem - po pár letech) jim moc nevoní, protože by pak museli z větší části dotovat tým.
      Ono totiž kvůli rétorice soudruha Marka se k nim nepohrne ani nepřeberné množství sponzorů ...

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.166.XXX
      01 Je dost mozne, ze preto Renault "vyčkáva"...

      A co im vlastne vadi na zakaznickych motoroch? Doteraz som si myslel, ze hovorili "lepsi zakaznicky Ferrari ako tovarny Renaultu..." a oni predsa svojim nadpozemským šasi taku malu stratu nielen stiahnu ale aj...

      Ale vyzyvam vsetkych vyrobcov: dajte im prosim nejaky motor, lebo sa Dr. Helmut stiahne z F1 a kto ho potom nahradi... Kto bude robit zabavu? Aspon nejake "vzrůšo" každy tyzden... 12

      Inak - tak to vyzera, ze nadsenie z Audi padlo, ze...? (naraz sa nieco zmenilo asi...)
      Ak budu chciet VW "zodrat z kože" (kauza emisie), tak tie údajné dva-tri potrebne podpisy mozno uz nebude mat kto načmárať.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama