DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí
Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:56 25.09.2015 93.99.87.XXXNa to, že vsázejí na vysoký přítlak jezdili v Monze a Spa na rovinkách nějak rychle.
A jsou tratě, kde je potřeba jak přítlak, tak motor (Spa). A nečekaně (asi pro tebe) tam byli lepší jak v Monze, ale daleko horší než v Singapuru.
To není o tom, kolik kterých okruhů je. Je to o tom, že mají slabý motor. A ten nedostatek výkonu se projeví na všech tratích. Někde hodně, někde ne moc. Ale projeví se vždy.-
odin
20:08 25.09.2015 77.240.103.XXXAle Miku, to není o rychlosti na rovinkách za použití DRS. Je to o celkové koncepsi o vyvážení, o přítlaku generující vůz "bez křídel" (při pomalejší jízdě, třeba v zatáčkách) atd.
Ano motor Renault není nejvýkonnější, ale to nebyl v posledních letech nikdy. Přesto RBR s tímto motorem získávalo tituly. Protože tu ztrátu výkonu dokázali bohatě nahradit jinde. Po znemožnění foukání a osvědčených map, jim sklaplo. najednou Renault nemá čím nahradit to, co fungovalo a páni od RBR jsou netrpěliví, nervózní a zbrklí. Newey nebral ohled na potřeby nového motoru (což dokazují díry v šasi vyřezané v testech pro dodatečné chlazení). Já prostě nevěřím, že jediným viníkem je Renault. I letos se RBR zlepšil až po přepracování šasi a to se starým motorem, bez použití jediného žetonu, jak sám rád uvádíš. Tak že jejich kritika Renaultu od počátku letošní sezóny nebyla oprávněná. Nebo minimálně jejich neakceptovatelné výkony nebyly jen vinou motoru. A jak jsem také mnohokrát zmínil, bylo na vině i šasi. Což ale soudruzi od RBR a jejich papoušci zapomínají brát na vědomí.-
Mike17
10:25 29.09.2015 93.99.87.XXXProstě ten výkon tam chybí a je přesně vidět na různých závodech, že to tak je. Všichni se na tom shodují, i sám Renault to přiznává (dokonce i ty), tak nevím co pořád okecáváš.
Ano dřív mu chyběl také výkon. Sice ztrácel několikrát míň, ale dorovnával to jinými mapami a foukáním. A RB byl schopen případný deficit dorovnat skvělým šasim. Dorovnat 60k je už celkem sci-fi. A je vidět, že ani Mclaren svým šasim nedokáže dohnat ztrátu výkonu aspoň na úroveň Sauberu nebo STR. Až na ty okruhy, kde ten výkon tolik potřeba není.
Samozřejmě, že RB ztrácel na začátku roku i šasim. A sami to přiznali. Takže "soudruzi z RB a jejich papoušci" to na vědomí berou. Jen ty nebereš na vědomí, že to přiznávají. Teď už je jejich vůz někde jinde a jde to na pomalejších okruzích vidět. Ale pořád jim na Mercedes hodně chybí a bez zlepšení výkonu motoru nemají šanci je dohnat.-
odin
16:53 29.09.2015 46.135.5.XXXMůj názor je, že páni od RedBullu stavěli šasi a páni od Renaultu stavěli motor, aniž by spolu úzce spolupracovali. Což je pro mne dost nepochopitelné, když před turboérou právě RBR dostal statut továrního týmu Renaultu. A vznikl z toho paskvil. Ale svést vše jen na jednoho ze zúčastněných je sprosťárna, se kterou se neztotožním nikdy.
Já jsem si nějak nevšiml, že by RBR na začátku roku přiznával svůj podíl viny. Přiznali to až nedávno, když měli postavené nové šasí. Mimochodem, teď v Japonsku to jejich nové "nejlepší šasi" dostalo pěkně na zadek od "B"týmu se stejným motorem pod kapotou. Ale uznávám, že Kvjat startoval z boxů a Ricci měl kolizi hned na začátku závodu. Ale i Verstappen se musel probojovávat ze zadních pozic. Prostě je vidět, jak jsou auta obou týmů Mateschitze koncipována. Na rychlejších tratích to mají STR jednodužší. Podotýkám, se stejným motorem.-
Mike17
18:13 29.09.2015 93.99.87.XXX-Hmm, to je možné. Ale pořád je tu problém, že motor Renaultu ztrácel nejmíň 60k, které by RB stačily na boj o titul (loni a pravděpodobně).
Nevím kdy přesně to přiznali. A je to celkem jedno.
Já osobně nepsal, že mají nejlepší šasi, ale momentálně nepochybně patří mezi špičku. A to, že se STR výrazně zlepšilo na tom nic nemění. Ono je to celkem logické, když už konečně měli stejný motor a tudíž mohli využívat poznatky RB. A Suzuku komentovat nebudu, neviděl jsem ji. Ale podle toho co jsem četl, se to nedá srovnávat. Sám píšeš proč.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
08:36 23.09.2015 194.228.11.XXXSouhlas. Nevím, co čekali, když se chovali k Renaultu bez respektu. Mohou být rádi, že má alespoň to Ferrari zájem jim dát alespoň nějaký motor.
On totiž je hlavní problém v tom, že RB má nastavený šílený rozpočet a v případě bojů v PK v nejlepším případě o třetí místo (s Williamsem, možná i Renaultem a McLarenem - po pár letech) jim moc nevoní, protože by pak museli z větší části dotovat tým.
Ono totiž kvůli rétorice soudruha Marka se k nim nepohrne ani nepřeberné množství sponzorů ... -
erdedy
08:47 23.09.2015 195.80.166.XXXJe dost mozne, ze preto Renault "vyčkáva"...
A co im vlastne vadi na zakaznickych motoroch? Doteraz som si myslel, ze hovorili "lepsi zakaznicky Ferrari ako tovarny Renaultu..." a oni predsa svojim nadpozemským šasi taku malu stratu nielen stiahnu ale aj...
Ale vyzyvam vsetkych vyrobcov: dajte im prosim nejaky motor, lebo sa Dr. Helmut stiahne z F1 a kto ho potom nahradi... Kto bude robit zabavu? Aspon nejake "vzrůšo" každy tyzden...
Inak - tak to vyzera, ze nadsenie z Audi padlo, ze...? (naraz sa nieco zmenilo asi...)
Ak budu chciet VW "zodrat z kože" (kauza emisie), tak tie údajné dva-tri potrebne podpisy mozno uz nebude mat kto načmárať.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek