DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 29.09.2015 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 35 lidí) 23.09.2015 09:21
Rozmazlené dítě závislé na Red Bullu.... Je to… »
» Pavel A. (Hlasovalo 21 lidí) 23.09.2015 07:57
Být Ferrari, tak si moc diktovat nenechám...… »
» jumpman (Hlasovalo 18 lidí) 23.09.2015 09:47
hodně prosté? Ale Adi není jedinej na koho red… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Adi

        Adi

        176.74.128.XXX
        Vzal jsem to z jiného konce a i s trochou nadsázky a obávám se, že možnosti RB vidíš o dost růžověji než je realita. Že se RB chová jako spratek, za tím si stojím!
        Pevně na zemi nestojí ani náhodou. Škemrali u VAG koncernu, který po posledních událostech pravděpodobně nebude otevírat F1 program a i kdyby ano, kde je napsáno, že nedopadnou s jejich pohonnou jednotkou stejně bídně jako Honda?! Osobně si myslím, že v rozhodnutí Mercedesu nedávat RB motory je i práce aliance Renault - Nissan. Je to stejně logické jako rozhodnutí Ferrari dávat RB pouze zákaznické motory. Já se snažím přemýšlet logicky a těch argumentů proč to tak může být ve svém přísůěvku pár mám...ty žádný. A nakonec ti položím otázku: Ty při jednání s konkurentem (Ferrari vs. RB) vyhrožuješ odchodem z milionového podniku, kterého se oba účastníte jen proto, že ti konkurent nechce dát pohonnou jednotku jako má on sám? Nemyslíš, že je to Ferrari úplně u zadele?! Odchod RB jim naopak zjednoduší cestu k titulu 03 Jedinej, kdo stojí nyní v F1 pevně na zemi jsou tovární týmy, tedy Mercedes a Ferrari.

        + 15 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • MrWashek

          MrWashek

          89.24.200.XXX
          Co se týče argumentů - asi si to nečetl celé, já ano.

          Zapomínáš na to, že značka Ferrari stojí na F1. Red Bull dělá všechno od závodů koloběžek po skákání ze stratosféry. Zdravé prostředí F1 je důležitější pro Ferrari než pro Red Bull, i když je pravda že pár špatných let, nebo i deset, Ferrari výrazně neohrozí. Nicméně Red Bull nemusí utrácet peníze v F1 bez viditelné sebepropagace (tzn. dojíždět vepředu), může ty peníze přesunout jinam, kde budou výsledky lepší.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.128.XXX
            V pořádku, jsou tam z čistě marketingového důvodu, RB byl v F1 dávno předtím než si pořidil svůj tým (ve své době byli titulárním sponzorem Sauberu). Jestli odejdou jako tovární tým, najde se za ně náhrada. Ferrari, Mclaren a i ten Renault mají v F1 o mnoho zvučnější jméno než kdy RB bude mít. No a proto asi nikoho moc nepozastaví, když RB jako tým odejde. F1 byla zajímavá před rokem 2005, bude zajímavá i po roce 2015 ;) Jen vy rychlosti - napadá mě kromě VAG koncernu třeba Ford, Toyota, Huinday / KIA, toto jsou všechno automobilky, které mají zázemí, finance a technologie na to provozovat tým F1. A nová automobilka F1 prospěje rozhodně víc než setrvání RB. Mimochodem, nechápu, co si chtěl říct tím Ferrari... samozřejmě ,že na F1 jejich značka stojí... a stejně tak stát bude i bez RB v poli... ten jako takový klidně (výkonností) může nahradit již příští rok tovární tým Renault.

            + 11 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Určitě je hodně lidí, kterým RB chybět nebude. Ale spoustě lidí vadil odchod Caterhamu, nebo HRT. A stejně tak bude hodně lidem vadit odchod RB a STR. Sice nemají jediného pilota, kterému bych momentálně nějak fandil, ale ochod jednoho špičkového týmu a jednoho průměrného mi osobně vadit bude. A náhrada jedním nováčkem, který bude jen počítat kola ztráty to nenahradí.
              Takže podle mne je to další rána pro atraktivitu F1 a způsobí to další odliv diváků. A to určitě + pro F1 není.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                46.135.84.XXX
                Miku,Miku. 03 To tvoje vlezdopr... RedBullíkům mě fakt baví. Ještě před pár dny jsi tvrdil, že žádný problém neexistuje.
                Mike17
                Mike17 19:04 07.09.2015 93.99.87.XXX
                Nevím co řešíš. Ferrari není proti dodávkám motorů RBR i STR. 03
                [odkaz na stránku]

                Žádný problém tedy neexistuje. 04

                Dnes se najednou s Dr.Markem chystáte končit a držíš tryznu za padlé v propadlišti dějin?
                Měl bys více logicky uvažovat a brát názory diskuzujících ve větší vážnosti. A nepapouškovat kydy svého Guru, co RedBullu a F1 jen škodí. Jsem zvědavý, co k tomu napíše Pepan, (na kterého jsi takto reagoval), pokud se k tomu vůbec bude chtít vyjádřit. Protože vše vlastně řekl už dávno před dvěma týdny. 03 18 14

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Abych někomu lezl do pr..., musel by to dotyčný aspoň číst. Nic proti F1News, ale ty máš pocit, že komentáře někdo z RB čte??? 20
                  Ano, problém neexistuje. Buď budou mít motor, nebo odejdou. Kdybys tam četl dál, tak jsem psal, že buď budou mít motor od Ferrari, nebo ohlásí odchod. 13 Takže co jsem napsal špatně? 12
                  Žádnou tryznu nedržím. Ani Riccimu ani Kvjatovi nefandím. Tohle mne fakt nebolí.
                  Čtu narozdíl od tebe pořádně, co píší ostatní. A nemám potřebu se vším souhlasit. Myslím, že v tom se od tebe neliším. Co se týká Pepana, měl by si sjednotit pohled. Na jedné straně schvaluje stížnosti Mclarenu na motor a několikrát obvinil Hondu ze špatného motoru a na druhé straně nenávidí RB, že si dovoluje kritizovat Renault. Tady sis rozdílnosti názorů nějak nevšiml? Já myslel, že jsi na to expert. 03

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tys toho tam napsal více. Krom jiného, že když ohlásili odchod od Rencku mají připravené řešení, protože nejsou idioti. A naznačil jsi, že Ferrari není proti jim dodávat motory. Čili, že by to řešení mělo být Ferrari. [odkaz na stránku]
                    O možnosti jejich odchodu jsem psal já, pokud Marko nepostaví svůj motor, jak vyhrožoval loni, když začal Renault vydírat. Bohužel ty a tobě podobní rychle zapomínáte, co páni od RedBullíků vykřikovali loni a snažíte se překrucovat fakta.
                    Já s Pepanem naprosto souhlasím. Také vnímám jako oprávněné, když McLaren požaduje po Hondě lepší motor. Stejně bych to vnímal i v případě RBR a Renaultu. Jenomže McL nevydírá, neočerňuje Hondu při každém vyjádření v médiích. A to jsou na tom mnohem hůře, než spojení RBR/Renault. Tam se hodně od RBR liší. A to je právě ten rozdíl, který ty nechceš pochopit. 03

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      -Však mají připravené řešení. Nemůžou mít řešení 2?
                      -Ano psal jsi to. Odpovídal jsem ti někdy, že se to nikdy nestane? Co překrucuju?
                      -Takže stížnosti Mclarenu jsou oprávněné, nehledě na to, že Honda začala o rok později a bylo jisté, že jejich motory budou zaostávat. A nehledě na to, že dostali motory zcela zdarma, mají na stížnosti právo? Ale RB který má skoro stejně slabý motor, ku... drahý a slíbený měl špičkový, si stěžovat nemůže? Abych tomu rozumněl: Stěžovat si na motor je vydírání v případě, že to dělá RB a oprávněná kritika když to dělá Mclaren? Já jen abych rozumněl tomu, co je rovný přístup.
                      Já totiž nevím jak ty, ale od Mclarenu jsem hodně dlouho žádnou chválu na Hondu nečetl (se ani nedivím) a stížností bylo poslední dobou taky dost.
                      03

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hodně prosté? Ale Adi není jedinej na koho red bull takto působí. Pokud bych byl na místě Ferrari, vůbec bych ani neuvažoval, že budu svoji pověst riskovat dodávkou čehokoliv tomuto týmu. Pokud se podíváš na mcl a hondu, tak tam to taky dost skřípe, občas se dostane na veřejnost nějaké ufňuknutí, ale křičí na sebe za zavřenými dveřmi továrny a ne že by neustále shazovali svého partnera.
        Red bull systematicky podkopává pověst renaultu, přestože ty motory zase tak špatné nebudou, jak se red bull snaží malovat, ale na mercedes i ferrari ztrácí. Další věc je to, že do téhle situace renault dotlačil sám red bull svým přístupem, kdy je donutil nasadit neotestovanou specifikaci a pak nadávat na její nespolehlivost.
        Zkrátka a dobře, přirovnání red bullu k ukřičenému frackovi je víc než trefné a zaslouží si výchovný pohlavek...

        + 18 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.128.XXX
          Přesně tak 01

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Sunkael

          Sunkael

          78.45.153.XXX
          S tím McLarenem bych počkal na další sezonu a uvidíme jestli po nezlepšení motoru Hondy na sebe taky nezačnou řvát veřejně.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            třeba začnou, ale zatím se chovají profesionálně, ale red bull začal mít histerické záchvaty už na začátku loňské sezony, když zjistili, že nemají dominantní motor...

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Být na místě Ferrari, tak si nenechám diktovat podmínky. Oni mohli jet vesele dál s Renaultem ale chtěli Mercedes. Ten je poslal do kytek a teď už je pro ně Ferrari (a Honda) jedinou možností. Oni neodejdou. A pokud ano, tak to jen ukáže, jak jsou nesportovním týmem... Já chápu, že bez dobrého motoru je to naprd. Ale měli možnost si Renault ponechat nebo si mohli postavit svůj, stejně jako to udělal McLaren s Hondou.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Tak oni už se k tomu vyjadřovali kdysi (myslím RB), že dají dokupy šasí, ale aby udělali motor, tak v tomhle ohledu jsou v podstatě chudáci, protože takové prostředky zdaleka nemají. Motory Mercedesu a Ferrari stáli v řádu několik set milionů EUR a nedivil bych se, kdyby s celým vývojem došli až k miliardě EUR, což je přibližně 1/5 hodnoty celé značky Red Bull.
      Je mi jasné, že Renault vynaložil prostředky nižší, ale nikdo nebránil RB do toho projektu frknout pár set milionů a ono by to hned vypadalo jinak. Jenže oni nejen že motory kupovali za cca obvyklou cenu, ale ještě si nechali platit přes Infinity malou domů a jako projev vděčnosti nikdo z RB neváhal si do Renaultu kopnout, kdykoli se někdo zeptal nebo kolikrát ani nezeptal.
      Jinak Honda je pro ně zapovězená. Vyjádřili se, že jestli budou motor dávat jinak, tak to bude nejdříve v roce 2017 (čímž nepřímo naznačili, že jim enerigiťák minimálně v příští sezóně chutnat nebude). Ale je pravda, že si tím nechali otevřené vrátka pro případ, že by příští rok motor zázračně ožil a McL udělalo tragickou šasí a stejně se za celý rok na podium nepodívali. To by pak manželství s RB možná bylo na snadě. Ale to asi stejně za předpokladu, že by RB začal být pokornější.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      To není diktování podmínek. To je naprosto logický fakt. Buď budou dostávat normální motory (ne se staženým výkonem o pár desítek koní), nebo nemají důvod v F1 zůstat. Nemít ani malou šanci na titul, tak nemá pro RB absolutně žádný smysl v F1 zůstávat. Prodělávat stovky milionů si nemůže dovolit ani obrovský koncern, natož tak RB. A aktivit mají mraky, kde se jim peníze vrátí. 03

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Šanci na titul mají, stačí mít lepší šasy než Ferrari :-) Zase o tolik ten motor rozdílnej není...

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Stačí jen porovnat výsledky z rychlých a pomalých okruhů a je celkem výrazně poznat, že rozdíl v motoru je zřetelný a v šasi asi téměř žádný.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            A co si jako myslej ? Že jim Ferrari dá všechny trumfy ? Ferrari chce vyhrávat. Motory by jim dodali jen proto, aby v F1 zůstali. Ale rozhodně nemají v úmyslu se nechat porážet...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Všechny ne, jen motor. A ten by měli dodavatelé poskytovat zákazníkům stejný jako mají sami.
              Ale nemusí ho poskytnout. Pak se RB a STR sbalí a odejdou. Je to jednoduché. Nikdo Ferrari k ničemu nenutí. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Spíše stačí porovnat kolik je v kalendáři pomalých a kolik rychlých okruhů. Kdyby totiž poměr byl ve prospěch pomalých, tak tato diskuze vůbec není. Nejsou ani stížnosti RedBullíků na motor. Protože vsázejí na vysoký přítlak a s tím se na rychlých tratích vyhrávat nedá. 14

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama