DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí
Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
09:45 23.09.2015 176.74.128.XXXVzal jsem to z jiného konce a i s trochou nadsázky a obávám se, že možnosti RB vidíš o dost růžověji než je realita. Že se RB chová jako spratek, za tím si stojím!
Pevně na zemi nestojí ani náhodou. Škemrali u VAG koncernu, který po posledních událostech pravděpodobně nebude otevírat F1 program a i kdyby ano, kde je napsáno, že nedopadnou s jejich pohonnou jednotkou stejně bídně jako Honda?! Osobně si myslím, že v rozhodnutí Mercedesu nedávat RB motory je i práce aliance Renault - Nissan. Je to stejně logické jako rozhodnutí Ferrari dávat RB pouze zákaznické motory. Já se snažím přemýšlet logicky a těch argumentů proč to tak může být ve svém přísůěvku pár mám...ty žádný. A nakonec ti položím otázku: Ty při jednání s konkurentem (Ferrari vs. RB) vyhrožuješ odchodem z milionového podniku, kterého se oba účastníte jen proto, že ti konkurent nechce dát pohonnou jednotku jako má on sám? Nemyslíš, že je to Ferrari úplně u zadele?! Odchod RB jim naopak zjednoduší cestu k titulu Jedinej, kdo stojí nyní v F1 pevně na zemi jsou tovární týmy, tedy Mercedes a Ferrari.-
MrWashek
09:55 23.09.2015 89.24.200.XXXCo se týče argumentů - asi si to nečetl celé, já ano.
Zapomínáš na to, že značka Ferrari stojí na F1. Red Bull dělá všechno od závodů koloběžek po skákání ze stratosféry. Zdravé prostředí F1 je důležitější pro Ferrari než pro Red Bull, i když je pravda že pár špatných let, nebo i deset, Ferrari výrazně neohrozí. Nicméně Red Bull nemusí utrácet peníze v F1 bez viditelné sebepropagace (tzn. dojíždět vepředu), může ty peníze přesunout jinam, kde budou výsledky lepší.-
Adi
10:07 23.09.2015 176.74.128.XXXV pořádku, jsou tam z čistě marketingového důvodu, RB byl v F1 dávno předtím než si pořidil svůj tým (ve své době byli titulárním sponzorem Sauberu). Jestli odejdou jako tovární tým, najde se za ně náhrada. Ferrari, Mclaren a i ten Renault mají v F1 o mnoho zvučnější jméno než kdy RB bude mít. No a proto asi nikoho moc nepozastaví, když RB jako tým odejde. F1 byla zajímavá před rokem 2005, bude zajímavá i po roce 2015 ;) Jen vy rychlosti - napadá mě kromě VAG koncernu třeba Ford, Toyota, Huinday / KIA, toto jsou všechno automobilky, které mají zázemí, finance a technologie na to provozovat tým F1. A nová automobilka F1 prospěje rozhodně víc než setrvání RB. Mimochodem, nechápu, co si chtěl říct tím Ferrari... samozřejmě ,že na F1 jejich značka stojí... a stejně tak stát bude i bez RB v poli... ten jako takový klidně (výkonností) může nahradit již příští rok tovární tým Renault.-
Mike17
13:52 23.09.2015 93.99.87.XXXUrčitě je hodně lidí, kterým RB chybět nebude. Ale spoustě lidí vadil odchod Caterhamu, nebo HRT. A stejně tak bude hodně lidem vadit odchod RB a STR. Sice nemají jediného pilota, kterému bych momentálně nějak fandil, ale ochod jednoho špičkového týmu a jednoho průměrného mi osobně vadit bude. A náhrada jedním nováčkem, který bude jen počítat kola ztráty to nenahradí.
Takže podle mne je to další rána pro atraktivitu F1 a způsobí to další odliv diváků. A to určitě + pro F1 není.-
odin
13:53 24.09.2015 46.135.84.XXXMiku,Miku. To tvoje vlezdopr... RedBullíkům mě fakt baví. Ještě před pár dny jsi tvrdil, že žádný problém neexistuje.
Mike17
Mike17 19:04 07.09.2015 93.99.87.XXX
Nevím co řešíš. Ferrari není proti dodávkám motorů RBR i STR. 03
[odkaz na stránku]
Žádný problém tedy neexistuje. 04
Dnes se najednou s Dr.Markem chystáte končit a držíš tryznu za padlé v propadlišti dějin?
Měl bys více logicky uvažovat a brát názory diskuzujících ve větší vážnosti. A nepapouškovat kydy svého Guru, co RedBullu a F1 jen škodí. Jsem zvědavý, co k tomu napíše Pepan, (na kterého jsi takto reagoval), pokud se k tomu vůbec bude chtít vyjádřit. Protože vše vlastně řekl už dávno před dvěma týdny.-
Mike17
15:58 24.09.2015 93.99.87.XXXAbych někomu lezl do pr..., musel by to dotyčný aspoň číst. Nic proti F1News, ale ty máš pocit, že komentáře někdo z RB čte???
Ano, problém neexistuje. Buď budou mít motor, nebo odejdou. Kdybys tam četl dál, tak jsem psal, že buď budou mít motor od Ferrari, nebo ohlásí odchod. Takže co jsem napsal špatně?
Žádnou tryznu nedržím. Ani Riccimu ani Kvjatovi nefandím. Tohle mne fakt nebolí.
Čtu narozdíl od tebe pořádně, co píší ostatní. A nemám potřebu se vším souhlasit. Myslím, že v tom se od tebe neliším. Co se týká Pepana, měl by si sjednotit pohled. Na jedné straně schvaluje stížnosti Mclarenu na motor a několikrát obvinil Hondu ze špatného motoru a na druhé straně nenávidí RB, že si dovoluje kritizovat Renault. Tady sis rozdílnosti názorů nějak nevšiml? Já myslel, že jsi na to expert.-
odin
20:44 24.09.2015 77.240.103.XXXTys toho tam napsal více. Krom jiného, že když ohlásili odchod od Rencku mají připravené řešení, protože nejsou idioti. A naznačil jsi, že Ferrari není proti jim dodávat motory. Čili, že by to řešení mělo být Ferrari. [odkaz na stránku]
O možnosti jejich odchodu jsem psal já, pokud Marko nepostaví svůj motor, jak vyhrožoval loni, když začal Renault vydírat. Bohužel ty a tobě podobní rychle zapomínáte, co páni od RedBullíků vykřikovali loni a snažíte se překrucovat fakta.
Já s Pepanem naprosto souhlasím. Také vnímám jako oprávněné, když McLaren požaduje po Hondě lepší motor. Stejně bych to vnímal i v případě RBR a Renaultu. Jenomže McL nevydírá, neočerňuje Hondu při každém vyjádření v médiích. A to jsou na tom mnohem hůře, než spojení RBR/Renault. Tam se hodně od RBR liší. A to je právě ten rozdíl, který ty nechceš pochopit.-
Mike17
10:47 25.09.2015 93.99.87.XXX-Však mají připravené řešení. Nemůžou mít řešení 2?
-Ano psal jsi to. Odpovídal jsem ti někdy, že se to nikdy nestane? Co překrucuju?
-Takže stížnosti Mclarenu jsou oprávněné, nehledě na to, že Honda začala o rok později a bylo jisté, že jejich motory budou zaostávat. A nehledě na to, že dostali motory zcela zdarma, mají na stížnosti právo? Ale RB který má skoro stejně slabý motor, ku... drahý a slíbený měl špičkový, si stěžovat nemůže? Abych tomu rozumněl: Stěžovat si na motor je vydírání v případě, že to dělá RB a oprávněná kritika když to dělá Mclaren? Já jen abych rozumněl tomu, co je rovný přístup.
Já totiž nevím jak ty, ale od Mclarenu jsem hodně dlouho žádnou chválu na Hondu nečetl (se ani nedivím) a stížností bylo poslední dobou taky dost.
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
09:47 23.09.2015 178.255.168.XXXhodně prosté? Ale Adi není jedinej na koho red bull takto působí. Pokud bych byl na místě Ferrari, vůbec bych ani neuvažoval, že budu svoji pověst riskovat dodávkou čehokoliv tomuto týmu. Pokud se podíváš na mcl a hondu, tak tam to taky dost skřípe, občas se dostane na veřejnost nějaké ufňuknutí, ale křičí na sebe za zavřenými dveřmi továrny a ne že by neustále shazovali svého partnera.
Red bull systematicky podkopává pověst renaultu, přestože ty motory zase tak špatné nebudou, jak se red bull snaží malovat, ale na mercedes i ferrari ztrácí. Další věc je to, že do téhle situace renault dotlačil sám red bull svým přístupem, kdy je donutil nasadit neotestovanou specifikaci a pak nadávat na její nespolehlivost.
Zkrátka a dobře, přirovnání red bullu k ukřičenému frackovi je víc než trefné a zaslouží si výchovný pohlavek...
-
-
-
skejpa
09:16 23.09.2015 88.146.158.XXXBýt na místě Ferrari, tak si nenechám diktovat podmínky. Oni mohli jet vesele dál s Renaultem ale chtěli Mercedes. Ten je poslal do kytek a teď už je pro ně Ferrari (a Honda) jedinou možností. Oni neodejdou. A pokud ano, tak to jen ukáže, jak jsou nesportovním týmem... Já chápu, že bez dobrého motoru je to naprd. Ale měli možnost si Renault ponechat nebo si mohli postavit svůj, stejně jako to udělal McLaren s Hondou.-
jon
09:30 23.09.2015 194.228.11.XXXTak oni už se k tomu vyjadřovali kdysi (myslím RB), že dají dokupy šasí, ale aby udělali motor, tak v tomhle ohledu jsou v podstatě chudáci, protože takové prostředky zdaleka nemají. Motory Mercedesu a Ferrari stáli v řádu několik set milionů EUR a nedivil bych se, kdyby s celým vývojem došli až k miliardě EUR, což je přibližně 1/5 hodnoty celé značky Red Bull.
Je mi jasné, že Renault vynaložil prostředky nižší, ale nikdo nebránil RB do toho projektu frknout pár set milionů a ono by to hned vypadalo jinak. Jenže oni nejen že motory kupovali za cca obvyklou cenu, ale ještě si nechali platit přes Infinity malou domů a jako projev vděčnosti nikdo z RB neváhal si do Renaultu kopnout, kdykoli se někdo zeptal nebo kolikrát ani nezeptal.
Jinak Honda je pro ně zapovězená. Vyjádřili se, že jestli budou motor dávat jinak, tak to bude nejdříve v roce 2017 (čímž nepřímo naznačili, že jim enerigiťák minimálně v příští sezóně chutnat nebude). Ale je pravda, že si tím nechali otevřené vrátka pro případ, že by příští rok motor zázračně ožil a McL udělalo tragickou šasí a stejně se za celý rok na podium nepodívali. To by pak manželství s RB možná bylo na snadě. Ale to asi stejně za předpokladu, že by RB začal být pokornější. -
Mike17
11:12 23.09.2015 93.99.87.XXXTo není diktování podmínek. To je naprosto logický fakt. Buď budou dostávat normální motory (ne se staženým výkonem o pár desítek koní), nebo nemají důvod v F1 zůstat. Nemít ani malou šanci na titul, tak nemá pro RB absolutně žádný smysl v F1 zůstávat. Prodělávat stovky milionů si nemůže dovolit ani obrovský koncern, natož tak RB. A aktivit mají mraky, kde se jim peníze vrátí.-
-
-
-
odin
20:57 24.09.2015 77.240.103.XXXSpíše stačí porovnat kolik je v kalendáři pomalých a kolik rychlých okruhů. Kdyby totiž poměr byl ve prospěch pomalých, tak tato diskuze vůbec není. Nejsou ani stížnosti RedBullíků na motor. Protože vsázejí na vysoký přítlak a s tím se na rychlých tratích vyhrávat nedá.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek