DISKUZE K ČLÁNKU Zřejmé důsledky ze Spa, FIA si na piloty v Monze řádně posvítí
Dalo se očekávat, že po belgické Grand Prix, kde piloti "střihali" zatáčky velmi agresivním způsobem, bude i kvůli defektu Sebastiana Vettela nastaven přísnější metr. Jedná se o dlouhodobou snahu FIA předcházet nevynuceným závodním konfliktům.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zřejmé důsledky ze Spa, FIA si na piloty v Monze řádně posvítí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 6 lidí)
03.09.2015 14:08
Tak dlouho se chodí se džbánem... Všichni jezdci… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
15:49 03.09.2015 37.188.138.XXX"Už dlouho bojuje automobilová federace za to, aby piloti zvláště v první šikaně Variante del Rettifilo nevolili stopu mimo vymezenou dráhu."
Nerozumím, nechápu. Jaký bojování? To se dá vyřešit ve dvou krocích:
krok 1: Říct "budeme trestat"
krok 2: Trestat.
A bylo by dobojováno.
Vlastně by se to dalo ještě zkrátit, ten první krok by se dal vynechat.-
Pepan
15:58 03.09.2015 89.24.157.XXXDruhou variantou by bylo zrušení šedých zón pohybu. Hned za bílé čáry, vymezující trať, bych po celé délce závodní dráhy umístil kačírky, které by vyjetí z dráhy trestaly zpomalením nebo zastavením vozu. V Monacu to úspěšně dublují svodidla a tam si nikdo nelajzne jezdit mimo dráhu.-
rock
16:07 03.09.2015 37.188.138.XXXJiná forma trestu, takže přesně podle kroku 2 mého návrhu :-). Ale rozhodně je to lepší forma trestu
Jeden z důvodů současné sterility F1 je beztrestnost chyb.
Bývala doba kdy chyba znamenala hrozbu smrti nebo vážného zranění. Pak byla doba, kdy chyba znamenala hrozbu alespoň nějakého zranění. Pak přišla doba, kdy chyba sice zranění obvykle nepřinesla, ale znamenalo to konec závodu. Dneska chyba nepřináší žádný riziko. Je to pro piloty stejnej adrenalin, jako hra na PS3. Pro diváky u TV ještě mnohem menší, protože ta hra je alespoň interaktivní.
Jestli se zase nezačneme bát o pilota, jestli v té rychlosti udrží auto na trati a co by pro něj znamenalo, kdyby se mu to nepovedlo, tak půjde F1 do kopru.-
RoBertino
17:24 03.09.2015 83.208.82.XXXCož ale nabízí onu otázku bezpečnosti. Jak určitě brzy nebo později někdo sdělí, nikdo přece nechce, aby docházelo k nehodám a zraněním. On třeba někdo za chvíli zjistí, že obrubník může nějakým způsobem katapultovat auto proti svodidlům, takže přejdeme na betonové plochy, kde budou kuželíky vymezené obrysy trati. Když někdo vyletí, nic se mu nemůže stát. Odpadne riziko zranění při nárazu do bariér a bude v bezpečnosti opět o krok dál. Otázkou je, zda tohle vůbec potřebujeme jak my, tak F1. Pak si totiž opravdu můžeme, jak praví Rock, sednout k PS3 a tvářit se, že Vettel, Hamilton, Rosberg & spol. vlastně nejsou až takoví borci-
tom11
10:55 04.09.2015 77.48.94.XXXs těmi kuželíky pozor! ty jsou velmi nebezpečné! při nárazu se mohou vymrštit a bacit někoho do palice! bude stačit trať načmáraná na betonové ploše barvou. ovšem pozor - takovou barvou, aby nebyla ve slunci reflexní a neoslňovala a v dešti aby neklouzala........
a tak bychom mohli pokračovat až k těm PSkám. totální absurdita
-
-
-
uzivatel000677
15:15 03.09.2015 85.248.149.XXXz Historie Raidillon nie len vrchol, ale cela zatacka smerom doprava dokopca, Eau Rouge je iba ta kratka lavotociva cast :) ale to este ked trat bola verejna komunikacia a z Eau Rouge sa odbocovalo dolava do tej pomalej klukatej sekcie :)
Dnes sa Raidillonu vravi dost caxsto uz iba ten posledny vrchol.....viac je o tom na webe zahranicnom webe circuits of the past, zaujimave citanicko... -
uzivatel000635
14:08 03.09.2015 88.101.0.XXXTak dlouho se chodí se džbánem... Všichni jezdci by měli jít v řadě a jeden po druhém děkovat Sebánkovi.
-
-
RoBertino
17:27 03.09.2015 83.208.82.XXXAle rovněž dost silně zdůrazňují, že za to mohou nečistoty na trati. Jen doufám, že nějaký pan chytrý neřekne, že tzv. přírodní okruhy jsou krajně nebezpečné a šup s nimi ven ze šampionátu. Ostatně GoodYear dokázal právě na takový "sajrajt" na trati reagovat a výrobu gum například pro Nürburgring tomu přizpůsobil.-
Pepan
18:55 03.09.2015 89.24.157.XXXPokud sis všiml, tak Vettelovi ta guma prdla zhruba dvě vteřiny poté, co vyjel z pravého obrubníku. Já si myslím, že ji propíchl právě na tom obrubníku. Jenže někteří to neberou, na vině je pouze Pirelli. A to,že ve Spa je spousta nečistot na trati, je celkem pochopitelné. Je to přírodní okruh, takže kromě karbonových úlomků se tam nanesly i kamínky a bůhvícoještě.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek