DISKUZE K ČLÁNKU Honda: McLaren MP4-30 není nejlepší po aerodynamické ani mechanické stránce
Honda sice nemá nejvýkonnější pohonnou jednotku v poli, jenže podle ní není ani šasi MP4-30 to nejvydařenější - za soupeři zaostává v oblasti aerodynamiky i mechanického přítlaku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda: McLaren MP4-30 není nejlepší po aerodynamické ani mechanické stránce
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» achmed-cz
(Hlasovalo 13 lidí)
01.09.2015 09:17
no co si budeme povídat - vzhledem k tomu, kolik … »
» uzivatel001639
(Hlasovalo 7 lidí)
01.09.2015 09:49
To same muze rici Honda, ze diky jejich uzkemu… »
» uzivatel001639
(Hlasovali 5 lidé)
01.09.2015 14:43
Jak rekla nepujde, kdyz rikas ze to nejde, rikas… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001639
09:49 01.09.2015 89.111.73.XXXTo same muze rici Honda, ze diky jejich uzkemu sasi se jim to prehriva a tudiz motor nenajezdil tolik, kolik mohl. Je to tak problem obou tak 50/50. Jde o to, ze Honda je tlacena do uzkeho sasi a to nakonec nic neprineslo navic. Sasi je relativne spatne a jeste dost omezilo vyrobce motoru. Klidne bych vesti zasluhu na vysledcich mozna hodil na McLaren-
-
uzivatel001639
14:43 01.09.2015 89.111.77.XXXJak rekla nepujde, kdyz rikas ze to nejde, rikas ze to neumis.
"McLaren letos zvolil velmi úzké bočnice, které označuje jako "size zero" (nulová velikost). Honda díky stísněnému prostoru měla pro vývoj ztížené podmínky: "Balík je velmi úzký. Samozřejmě, že bychom ho rádi zvětšili, ale kompaktní je lepší. To je ta oblast, kde se trápíme - kvůli velikosti," přiznává sportovní ředitel Hondy."
Honda chce vyjit McL vstric a dela vse proto, aby motor fungoval. Na druhou stranu cekala diky tomu omezeni nejaky bonus a ten se proste nekona. Japoncici jsou makaci a neuspech si nepripousti, ale kdyby ted rekli to uzke sasi je na ....., prehriva nam motor a aerodynamicky nic neprineslo tak maji pravdu. Skoda, ze se asi nepovede pristi rok dodavat do Toro Roso, hned by bylo videt kdo na tom jak je. Vzpominam pred x lety, jak prisel s podobnym konceptem uzkeho sasi take McL a po puli sezony se toho zbavili, protoze se to prehrivalo a nic to neprineslo. Koukam ze po 4,5 letech nebo po kolika se myslenka znovu vratila a podobne osvedcila
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek