DISKUZE K ČLÁNKU První výsledky jednání Strategické skupiny F1

Včerejší dlouho očekávané setkání strategické skupiny v Biggin Hill. Dychtivě očekávaná rozhodnutí však nejsou v kontextu minulých dní až takovým překvapením, většinou se týkají oblastí, o kterých se dlouhodobě mluvilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První výsledky jednání Strategické skupiny F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 03.07.2015 10:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 02.07.2015 22:25
Chce těmito opatřeními snad strategická skupina… »
» Milan B. (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2015 05:58
O aké pomôcky ide? Mohli by obmedziť počet… »
» Rostislav M. (Hlasovali 3 lidé) 03.07.2015 07:08
První auto nadupeme elektronikou, voland má 25… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

37.48.61.XXX
Souhlasím s těmi zmenami v prubehu sezóny ale vyuzivat plny výkon, to je blbost, prostě by museli mit na kazdy zavodni vikend 2-3 motory, navic pro tymy je jednodušší jet s mene palivem a šetřit něž jet na plny výkon... a prostě palivem se šetřilo od pradávna jen teď je to prostě špatně... ale s těmi pneu by měli něco udělat to je pravda

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

31.192.64.XXX
První auto nadupeme elektronikou, voland má 25 tlačítek, 100 různých nastavení a procesů - pak řeknem pilotovi, ovládej si to sám, tým ti radit nebude. Proč to dělat uprostřed sezóny. Dejte na novou sezónu pravidla aby se omezili pomůcky a je to. Vraťte řadící páku a tak dál. A hlavně - nastavme závody tak aby závodník mohl využívat plný výkon auta - ne aby hlídal spotřebu a pneumatiky.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
O aké pomôcky ide? Mohli by obmedziť počet gombíkov na volante. Aj obmedziť počet aerodynamických plôch by sa mi páčil.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Chce těmito opatřeními snad strategická skupina naznačit, že doposud vyhrávaly závody "startovací automaty" a týmové režie podávané přes radiové komunikace?
Tak to se mnohým zdejším diskutujícím nebude líbit.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama