DISKUZE K ČLÁNKU Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé

Jednou z překvapivě schválených změn od roku 2017 na zasedání Strategické skupiny byl návrat tankování v průběhu velkých cen. Podle sportovního ředitele Tota Wolffa k tomu ale nedojde, pokud by to mělo příliš zvýšit náklady.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 20.05.2015 11:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 18.05.2015 17:00
snad budou mít rozum a zruší zákaz tankování … »
» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 18.05.2015 17:10
Hodně lidí pořád nepochopilo, že zákaz… »
» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 18.05.2015 17:05
Zákaz tankování ničí možnosti více-zastávkové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Vyměnit celý monopost jako ve Formuli E :D

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ...

    193.165.74.XXX
    Snad budou mít rozum a zruší tankování. ..

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      snad budou mít rozum a zruší zákaz tankování 01

      + 7 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Hodně lidí pořád nepochopilo, že zákaz tankování ve svém důsledku nutí jezdce jezdit v pro pneumatiky úsporném režimu. Když chcete závody v šetření gum, tak podporujte zákaz tankování. Já volím závodě, které nutí jezdce jet v maximálním možné tempu.

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Karel

          78.157.160.XXX
          Je smutné, kolik lidí má krátkou paměť.. trvanlivé gumy a tankování = mnohem vyšší nuda než teď.

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Je smutné, kolik lidí nepoužívá mozek.
            Nebylo důvodem všeho kolem netrvanlivých pneumatik, udělat "bláznivější" závody, tedy s velkým počtem zastávek na základě jednoho bláznivého závodu v Montrealu ?

            Stačí si tedy odpověď na otázku, na kolik zastávek jezdí běžně vozy nyní a jak to tedy celé dopadlo ?
            A druhá otázka, proč jezdci nezajíždějí častěji do boxů i když mají poměrně netrvanlivé pneumatiky oproti minulosti ? Nebude to tím, že se zákazem tankování ztratili více-zastávkové strategie část své výhody v jízdě s lehčím vozem ?

            Stačí zavést tankování a hned se propočty strategií zásadně změní.

            Nudné závody neměli nic společného s tankováním ale v nemožnosti předjíždět. Nicméně rozdilná váha vozů v daný moment může spolu s DRS zásadně měnit rozložení výkonnosti vozů v daným moment. A o to snad šlo, aby se to přelévalo chvíli tak podruhé onak, nebo se mýlím ?

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              109.81.245.XXX
              Žel ty evidentně spadáš do obou kategorií, nejen do té s krátkou pamětí.
              K první otázce - nebylo.
              K druhé nesmyslné otázce: jezdci do boxů zajíždějí častěji než v minulosti, stačí krátký pohled do statistik (Bridgestone éra vs. Pirelli).

              Tankování vše jen zhroší, nic nevyřeší. Kořenem problémů je totiž něco úplně jiného. Nudné závody s tankováním částečně souvisely, protože všichni měli přibližně stejnou spotřebu, žádná výhoda s tím nesouvisí ani větší rozmanitost strategií.

              Pro ty, kteří pamatují stav před 5 lety, je to jasné. Je to hloupost, která zvýší riziko v boxech, zvýší počet převáženého materiálu a vše prodraží. Těžko to projde, když to navíc nikterak nepřispěje k lepší show - návrat nudy, úbytek diváků. Zjednoduší se nastavení, dnes je to těžké vyladit pro závod i kvalifikaci (viz Rosberg vs. Hamilton v Barceloně). A stačí zapátrat, co říkali odborníci o zákazu tankování v roce 2010.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Peter

    178.143.81.XXX
    MB Wolffik by mal byt jeden z poslednych ktoremu by navysenie nakladov malo prekazat. Pytat za motory 30 Mega mu neprekaza ale milion navyse za tankovacie zariadenie uz ano.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Na závody se taky neukážu,protože lístky jsou drahé a závody nudné03
    Hnusná politika02 02

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RevolutionX

    90.177.159.XXX
    Jiný systém tankování Možná by bylo vhodné mít systém tankování jako v nascar. Přeci jen odpadá potřeba mít velké vysokovýkonné čerpadlo a zajímavým způsobem se zmenší množství doplňeného paliva.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    88.146.158.XXX
    Nevrátí se nevrátí se nic, týmy si to odkývali a teď se to smete jako navýšení nákladů.....

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tanovanie bolo odstránené z F1 preto,... ...lebo bolo nebezpečné nielen pre jazdca, ale aj mechanikov. Preto nevidím dôvod sa k omu vracať. 02 Vracajú sa k tomu len hlupáci, ako Bernie a s pol, ktorí nemajú čo ponúknúť, tak len mlátia slamu, aby to niečo naniesli, čo ostatní rozumní ľudia zhodia zo stola, ako totálne hlúposti.18 11

    + 19 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      stále tu niekto vracia 04

      + 3 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Sa nečuduj ! Ak sa nevieš ani podpísať. 18 11

        + 23 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Zákaz tankování ničí možnosti více-zastávkové strategii a nutí používat strategii s maximální úsporou pneumatik. Takže absolutní nesouhlas vycházející nejspíš z tvého absolutného nepochopení problematiky strategií a jejich následků , z pohledu pneumatik, na úsporný způsob jízdy.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama