DISKUZE K ČLÁNKU Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé

Jednou z překvapivě schválených změn od roku 2017 na zasedání Strategické skupiny byl návrat tankování v průběhu velkých cen. Podle sportovního ředitele Tota Wolffa k tomu ale nedojde, pokud by to mělo příliš zvýšit náklady.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 20.05.2015 11:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 18.05.2015 17:00
snad budou mít rozum a zruší zákaz tankování … »
» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 18.05.2015 17:10
Hodně lidí pořád nepochopilo, že zákaz… »
» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 18.05.2015 17:05
Zákaz tankování ničí možnosti více-zastávkové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Vyměnit celý monopost jako ve Formuli E :D

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ...

    193.165.74.XXX
    Snad budou mít rozum a zruší tankování. ..

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      snad budou mít rozum a zruší zákaz tankování 01

      + 7 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Hodně lidí pořád nepochopilo, že zákaz tankování ve svém důsledku nutí jezdce jezdit v pro pneumatiky úsporném režimu. Když chcete závody v šetření gum, tak podporujte zákaz tankování. Já volím závodě, které nutí jezdce jet v maximálním možné tempu.

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Karel

          78.157.160.XXX
          Je smutné, kolik lidí má krátkou paměť.. trvanlivé gumy a tankování = mnohem vyšší nuda než teď.

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Je smutné, kolik lidí nepoužívá mozek.
            Nebylo důvodem všeho kolem netrvanlivých pneumatik, udělat "bláznivější" závody, tedy s velkým počtem zastávek na základě jednoho bláznivého závodu v Montrealu ?

            Stačí si tedy odpověď na otázku, na kolik zastávek jezdí běžně vozy nyní a jak to tedy celé dopadlo ?
            A druhá otázka, proč jezdci nezajíždějí častěji do boxů i když mají poměrně netrvanlivé pneumatiky oproti minulosti ? Nebude to tím, že se zákazem tankování ztratili více-zastávkové strategie část své výhody v jízdě s lehčím vozem ?

            Stačí zavést tankování a hned se propočty strategií zásadně změní.

            Nudné závody neměli nic společného s tankováním ale v nemožnosti předjíždět. Nicméně rozdilná váha vozů v daný moment může spolu s DRS zásadně měnit rozložení výkonnosti vozů v daným moment. A o to snad šlo, aby se to přelévalo chvíli tak podruhé onak, nebo se mýlím ?

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              109.81.245.XXX
              Žel ty evidentně spadáš do obou kategorií, nejen do té s krátkou pamětí.
              K první otázce - nebylo.
              K druhé nesmyslné otázce: jezdci do boxů zajíždějí častěji než v minulosti, stačí krátký pohled do statistik (Bridgestone éra vs. Pirelli).

              Tankování vše jen zhroší, nic nevyřeší. Kořenem problémů je totiž něco úplně jiného. Nudné závody s tankováním částečně souvisely, protože všichni měli přibližně stejnou spotřebu, žádná výhoda s tím nesouvisí ani větší rozmanitost strategií.

              Pro ty, kteří pamatují stav před 5 lety, je to jasné. Je to hloupost, která zvýší riziko v boxech, zvýší počet převáženého materiálu a vše prodraží. Těžko to projde, když to navíc nikterak nepřispěje k lepší show - návrat nudy, úbytek diváků. Zjednoduší se nastavení, dnes je to těžké vyladit pro závod i kvalifikaci (viz Rosberg vs. Hamilton v Barceloně). A stačí zapátrat, co říkali odborníci o zákazu tankování v roce 2010.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Peter

    178.143.81.XXX
    MB Wolffik by mal byt jeden z poslednych ktoremu by navysenie nakladov malo prekazat. Pytat za motory 30 Mega mu neprekaza ale milion navyse za tankovacie zariadenie uz ano.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Na závody se taky neukážu,protože lístky jsou drahé a závody nudné03
    Hnusná politika02 02

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RevolutionX

    90.177.159.XXX
    Jiný systém tankování Možná by bylo vhodné mít systém tankování jako v nascar. Přeci jen odpadá potřeba mít velké vysokovýkonné čerpadlo a zajímavým způsobem se zmenší množství doplňeného paliva.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    88.146.158.XXX
    Nevrátí se nevrátí se nic, týmy si to odkývali a teď se to smete jako navýšení nákladů.....

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tanovanie bolo odstránené z F1 preto,... ...lebo bolo nebezpečné nielen pre jazdca, ale aj mechanikov. Preto nevidím dôvod sa k omu vracať. 02 Vracajú sa k tomu len hlupáci, ako Bernie a s pol, ktorí nemajú čo ponúknúť, tak len mlátia slamu, aby to niečo naniesli, čo ostatní rozumní ľudia zhodia zo stola, ako totálne hlúposti.18 11

    + 19 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      stále tu niekto vracia 04

      + 3 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Sa nečuduj ! Ak sa nevieš ani podpísať. 18 11

        + 23 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Zákaz tankování ničí možnosti více-zastávkové strategii a nutí používat strategii s maximální úsporou pneumatik. Takže absolutní nesouhlas vycházející nejspíš z tvého absolutného nepochopení problematiky strategií a jejich následků , z pohledu pneumatik, na úsporný způsob jízdy.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama