DISKUZE K ČLÁNKU Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé
Jednou z překvapivě schválených změn od roku 2017 na zasedání Strategické skupiny byl návrat tankování v průběhu velkých cen. Podle sportovního ředitele Tota Wolffa k tomu ale nedojde, pokud by to mělo příliš zvýšit náklady.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
mi88ki
17:10 18.05.2015 165.72.200.XXXHodně lidí pořád nepochopilo, že zákaz tankování ve svém důsledku nutí jezdce jezdit v pro pneumatiky úsporném režimu. Když chcete závody v šetření gum, tak podporujte zákaz tankování. Já volím závodě, které nutí jezdce jet v maximálním možné tempu.-
-
mi88ki
10:36 20.05.2015 165.72.200.XXXJe smutné, kolik lidí nepoužívá mozek.
Nebylo důvodem všeho kolem netrvanlivých pneumatik, udělat "bláznivější" závody, tedy s velkým počtem zastávek na základě jednoho bláznivého závodu v Montrealu ?
Stačí si tedy odpověď na otázku, na kolik zastávek jezdí běžně vozy nyní a jak to tedy celé dopadlo ?
A druhá otázka, proč jezdci nezajíždějí častěji do boxů i když mají poměrně netrvanlivé pneumatiky oproti minulosti ? Nebude to tím, že se zákazem tankování ztratili více-zastávkové strategie část své výhody v jízdě s lehčím vozem ?
Stačí zavést tankování a hned se propočty strategií zásadně změní.
Nudné závody neměli nic společného s tankováním ale v nemožnosti předjíždět. Nicméně rozdilná váha vozů v daný moment může spolu s DRS zásadně měnit rozložení výkonnosti vozů v daným moment. A o to snad šlo, aby se to přelévalo chvíli tak podruhé onak, nebo se mýlím ?-
Karel
11:15 20.05.2015 109.81.245.XXXŽel ty evidentně spadáš do obou kategorií, nejen do té s krátkou pamětí.
K první otázce - nebylo.
K druhé nesmyslné otázce: jezdci do boxů zajíždějí častěji než v minulosti, stačí krátký pohled do statistik (Bridgestone éra vs. Pirelli).
Tankování vše jen zhroší, nic nevyřeší. Kořenem problémů je totiž něco úplně jiného. Nudné závody s tankováním částečně souvisely, protože všichni měli přibližně stejnou spotřebu, žádná výhoda s tím nesouvisí ani větší rozmanitost strategií.
Pro ty, kteří pamatují stav před 5 lety, je to jasné. Je to hloupost, která zvýší riziko v boxech, zvýší počet převáženého materiálu a vše prodraží. Těžko to projde, když to navíc nikterak nepřispěje k lepší show - návrat nudy, úbytek diváků. Zjednoduší se nastavení, dnes je to těžké vyladit pro závod i kvalifikaci (viz Rosberg vs. Hamilton v Barceloně). A stačí zapátrat, co říkali odborníci o zákazu tankování v roce 2010.
-
-
-
-
-
-
Kapor
08:21 18.05.2015 194.160.178.XXXTanovanie bolo odstránené z F1 preto,... ...lebo bolo nebezpečné nielen pre jazdca, ale aj mechanikov. Preto nevidím dôvod sa k omu vracať. Vracajú sa k tomu len hlupáci, ako Bernie a s pol, ktorí nemajú čo ponúknúť, tak len mlátia slamu, aby to niečo naniesli, čo ostatní rozumní ľudia zhodia zo stola, ako totálne hlúposti.-
-
-
mi88ki
17:05 18.05.2015 165.72.200.XXXZákaz tankování ničí možnosti více-zastávkové strategii a nutí používat strategii s maximální úsporou pneumatik. Takže absolutní nesouhlas vycházející nejspíš z tvého absolutného nepochopení problematiky strategií a jejich následků , z pohledu pneumatik, na úsporný způsob jízdy.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek