DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy

Strategická skupina F1 se včera při jednání v Anglii dohodla na větší podpoře zákaznických vozů, návratu tankování a o pět až šest sekund rychlejších vozech s agresivnějším vzhledem od roku 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 19.05.2015 20:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 26 lidí) 15.05.2015 15:30
... a oni tě k tomu jednání nepozvou a nepozvou… »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 15.05.2015 14:46
Nechce se mi věřit. Oni se fakt jednou na něčem… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2015 10:19
Promiň, ale 2 zásadní věci jsi nepochopil: 1.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Pardon, chyba ve výpočtu: Ve druhém odstavci má být, že na startu bude mít o 16kg lehčí vůz po celou třetinu závodu (zhruba 20kol o 0,55-0,6s).

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Nechce se mi věřit. Oni se fakt jednou na něčem dohodli? A ještě na alespoň v textu skvěle znějících věcech? Tak to smekám :-D

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kimi89

    80.188.41.XXX
    Tankování Návrat tankování F1 sám o sobě nezachrání, ale od něčeho se odrazit musíme. Vrátí se jeden strategický prvek, takže rozhodně pozitivní zpráva...

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      ale trochu to zachrání krom strategie03
      Auta totiž nebudou tak těžké díky palivu,takže nebudou tolik trpět gumy a pojede se konečně rychle01

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        podle me nemate moc pravdu s tim opotrebenim.
        Denska auto vazi cca 700kg + 100kg paliva. Ikdyby jeli na jednu zastavku a meli tedy o 50kg paliva mene, tak je to nejakych 7% rozdilu v hmotnosti. To jednoduse nedela treba 30% vetsi a rychlejsi opotrebeni.
        Staci se podivat, kdy piloti zastavuji prvni stint na ojetych gumach a potom si berou treba na zaver stejne gumy ale nove. Ty vydrzi cca stejne, jako ty na startu.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          82.117.159.XXX
          Ten rozdíl bude záležet nejen na váze paliva, ale taky na předpisech. Kdyby nechali konstruktérům alespoň částečně volnou ruku, tak o 50 kg paliva znamená poloviční nádrž a hlavně spoustu ušetřenýho prostoru. Je to příležitost postavit kompaktnější auta, který v důsledku mohou být výrazně lehčí.

          Ale je to samozřejmě věc předpisů. Pokud dají do předpisů. že suchý auto bude vážit stejně jak dneska, tak ušetří opravdu jen těch 50kilo. Ale byla by to škoda.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            ja rozumim tomu, ze 65litru volneho prostoru a o 50kg lehci auto dava prostor inzenyrum auto velmi slusne zoptimalizovat. To mi nemusite porad vsichni predhazovat. Resim pouze a jen to opotrebeni pneu a jednoduse neverim tomu, ze kdyz je vuz o 7% tezsi, ze ma radove vetsi opotrebeni pneu a ze to zcela zmeni strategii co se gum tyce.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Čistě teoreticky to může změnit strategie i řádově. Pokud budou mít možnosti vybírat ze všech sad, tak budou moci i kalkulovat s množstvím benzínu + delší (kratší) výdrží pneu. Prostě se může stát, že někdo pojede na jeden pit (tvrdší pneu a více natankováno) a druhý pojede na 3 pitstopy s nejměkčími gumami a lehčím autem.
              Ale osobně si myslím, že stejně nakonec budou používány většinou, (nebo všemi týmy) na jednotlivých okruzích pouze dvě stejné tvrdosti gum. A tento výmysl jenom zbytečně zvětší logistické náklady Pirelli. V dobách poměrně přesných simulací, dokáží týmy velmi rychle zjistit, které sady budou pro ten, který okruh nejvýhodnější. A jsem přesvědčen, že to každému týmu vyjde stejně. Tak že opět, "šetřit se musí, ať to stojí, co to stojí." Být Pirelli, tak se jim na to vykašlu.

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • eliSKA-PUNKova

              78.98.24.XXX
              to auto bude lahsie mozno o 100 kg, co je cca 12 percent a to je dost vela ... 50-70 kg hmotnosti usetria na palive (podla strategie, ci 1 alebo 2 pitstopy) a zvysok znizenim minimalnej hmotnosti auta

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama