DISKUZE K ČLÁNKU Letošním cílem Hondy zůstává pódium. Dosáhne ve Španělsku na body?
Honda věří, že se jí podaří vyladit spolehlivost a výkonnost své pohonné jednotky a že to ještě v letošní sezóně s McLarenem dotáhne na pódium.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Letošním cílem Hondy zůstává pódium. Dosáhne ve Španělsku na body?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
16:12 06.05.2015 194.160.178.XXX
Nie je to žart,... ...simulátor 4D má 3D zobrazenie, aby pretekár videl okolie trate v priestore, ako v skutočnosti a ostatné vnemy sú schované pod ďalším D, teda naklápanie preťaženie, ofukovanie a iné, ale nie v skutočnej sile, ale len s naznačením uvedeného ako pseudozážitok, ktorý len posilní sústredenie, že sa jedná o skutočný závod. Nakoniec si tak môže navoliť do obrazu aj súperove autá, aby mohol predbiehať a nacvičovať rôzne situácie. Je to niečo úžasné, nový simulátor Ferrari.
uzivatel000968
15:46 06.05.2015 90.64.92.XXX
... to s tým oblievaním bol samozrejme žart na tvoj 4D simulátor ...
... avšak s tým pripútaním to myslím vážne ...
... takže pripútaní sú ...
... ...
... avšak s tým pripútaním to myslím vážne ...
... takže pripútaní sú ...
... ...
Kapor
14:52 06.05.2015 80.87.214.XXX
Nie, majú len anatomickú sedačku,... ...a oblečenú kombinézu a je to len imitácia pohybov, vánku, lebo je to pseudoanalógia z trate a nikoho tam zásadne neoblievajú ani baby, lebo je už po Veľkej noci. Ale ak sa ti žiada Imré, tak ti sprchu vybavím !
uzivatel000968
13:25 06.05.2015 90.64.92.XXX
... asi Ťa sklamem, ale pripútaní sú ...
... aj keď pri tom 4D... kde ich aj ofukujú a oblievajú vodou by sa im tá prilba asi zišla ...
... ...
... aj keď pri tom 4D... kde ich aj ofukujú a oblievajú vodou by sa im tá prilba asi zišla ...
... ...
Kapor
15:26 05.05.2015 80.87.214.XXX
Áno, je to vlastne vídeoprojekcia,... ...a dokonca u solventných tímoch v 4D, kde jazdec vníma všetko, včetne náporu vzduchu aj preťaženia v zátačkách, ale nie tak intenzívne ako v skutočnom monoposte na trati, lebo nie je pripútaný, kde bežia dáta so závodu, ktorý absolvovali a on sám vie, kde to pokazil a kde snáď mal rezervu a snaží sa to preveriť, nájsť lepšiu stopu a dopracovať sa k lepšiemu výsledku, ktorý si uloží do svojej pamäte, abz to na rok zúžitkoval a môže sa k tomu dobre dopracovanému výsledku aj vrátiť tesne pred závodom, lebo sa to dá v simulátore uložiť do pamäte. Takto to robil vždy Sebastian u Red Bullu a robí to aj u Ferrari. Ide do detailov a všetci od dobrého strýka Machióneho až po Maurízia ho chvália. Preto ak chcú pokročiť v McLarene, dajú sa na simulátore praktizovať pokroky budúceho auta, v budúcej sezóne už pred závodom oproti tomu ako bolo auto pripravené tohoto roku. Igen, pochopil Imré !
uzivatel000968
13:03 05.05.2015 90.64.92.XXX
"výkon aj spoľahlivosť je potrebné premientnúť na simulátore oboma jazdcami"
... nejaké kino...nebo co ...
... nejaké kino...nebo co ...
Kapor
09:17 05.05.2015 194.160.178.XXX
No zatiaľ je to len o učení,... ...lebo tento rok je len zbieranie dát, so všetkých podujatí a ich vyhodnotenie výkonnosti, pričom výkon aj spoľahlivosť je potrebné premientnúť na simulátore oboma jazdcami a hľadať, kde bola rezerva a kde by sa čo dalo zlepšiť. Ak sa aj tento rok pódium nepodarí, bude výhrou, ak sa pohonná jednotka dostane na vrchol výkonu a bude zrovnateľne spoľahlivá s konkurenciou najlepších tímov F1 a rovnako tak aj šasi. To dáva dobrý základ do sezóny 2016, ktorá by už bola pravidelne s McLarenom na špici štartovného poľa.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek