DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Ricciardo je na stejné úrovni jako Vettel
Odborný poradce Red Bullu řadí Daniela Ricciarda na stejnou úroveň jako Sebastiana Vettela, který od nich po loňské sezóně odešel k Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Ricciardo je na stejné úrovni jako Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
06:14 28.04.2015 77.240.96.XXXCo Marko řeší? Nahradit jednoho pilota druhým, když oběma dá tým TOP auto se kterým oba vítězí, není žádný problém. Pak si lze myslet, že se jedná o rovnocennou náhradu.
Horší je to, když jeden z nich TOP auto nemá a tudíž o možnost vítězit přichází. Pak nastanou dohady, kdo je lepší a proč. Zda tým sehnal, či nesehnal rovnocennou náhradu atd.
V případě Vettela a Ricciarda bylo dobrá možnost jejich bezprostředního srovnání alespoň v jediné sezóně. A tady musím dát dr.Markovi za pravdu. Ricciardo je rovnocenná náhrada za Vettela, neb jej dokázal porážet i v závodech, kdy Seb neměl s autem problémy.
Velkou ztrátou, kterou RedBull nedokázal nahradit, je odchod Webbera a jeho nedoceněná práce na vývoji aut. I uctívaný Adrian Newey přiznal, že Webberova práce byla pro konstruktéry cennější, než Sebova. Jakmile RedBull přišel o pilota na jehož práci mohl kolega parazitovat, šla jejich výkonnost dolů. A jde dolů nadále. Loni ztratili šanci bojovat o titul, letos se propadají ještě níže.
Ano, je to způsobeno také nedostatečným výkonem pohonné jednotky. Ale což v dobách RedBullácké dominance měli nejsilnější motor v poli? Nikoliv. Jejich motor patřil i v té době k nejslabším. Přesto vítězili. Tak že příčina bude někde jinde.-
Mike17
11:10 29.04.2015 93.99.87.XXXAle ale. Já myslel že teorie o "zlatém šroubováku" je mýtus hodný naprostých tupců. A on ho měl Webber.
Jo já vím, tohle přesně si neřekl, omlouvám se.
Jak ti do té teorie zapadá to, že vždycky během sezony začal Mark ztrácet? Nemělo by to být naopak? Jestli jeho zpětná vazba byla pro RB cennější, mělo by z toho vyjít auto vhodnější pro něj. Ne?-
-
-
Mike17
13:15 29.04.2015 93.99.87.XXXAno, byl to on. Pokud jde o Schumachera, tak podle něj Schumiho přínos pro týmy z pohledu zpětné vazby byl mizivý, ale pokud jde o Webbera, je to jiné kafe. Nejspíš jim zařídil tituly. A podle něj motor za to nemůže, protože RB obviňuje a vydírá Renault neprávem.
Prostě nedocenili význam Webbera a Renault sám považuje svůj motor za špatný nějak omylem. -
odin
13:38 29.04.2015 77.240.96.XXXTo jsi překroutil. Psal jsem, že Vettel nemohl mít na vývoj letošního Ferrari téměř žádný podíl. A zdůvodnil jsem to. Auto se stavělo ještě když tam Seb nebyl. Navíc, že si ho Horner hlídal, aby dodržel "karanténu" a nepustil ho tam ani se seznámit s budoucími spolupracovníky.
Ale jedno tobě a Mikovi musím přiznat. Jste fakt mistři v podsouvání překroucených názorů druhým.-
Mike17
14:26 29.04.2015 93.99.87.XXXTakže tedy pilot má relevantní vliv až když je v týmu po nějaké době? Nechci ti nic podsouvat, jen to chci pochopit. Já jen, že Schumiho tituly také přišly v dobu, kdy už tam nějakou dobu byl. Tak měl Schumi na své vozy a tituly vliv, nebo ho neměl ani Webber? Musíš připustit jedno nebo druhé. Nemůžeš tvrdit, že Schumi na vozy vliv neměl a RB vděčí za své úspěchy Webberovu "šroubováku".-
-
Mike17
20:07 29.04.2015 93.99.87.XXXNa tom nic, proto jsem dal příklad Schumachera. A pak, že se mnou je řeč jak s desetiletou holkou!
Jestli ti to uniklo, tak Schumacher získal tituly v Benettonu až po 2 letech, u Ferrari až v 5-té sezoně. A pořád ses obouval do lidí, kteří zásluhy připisovali i jemu.
Prostě okecávej si to jak chceš. Buď musíš vycouvat z názoru o Schumacherovi, nebo o Webberovi. Přece si zakládáš na férovém přístupu. Buď může mít každý pilot vliv na konstrukci vozu, nebo nemůže. Nemůžeš tuto schopnost v rámci "férovosti" přisuzovat pouze Webberovi.-
odin
21:29 29.04.2015 77.240.96.XXXNepřisuzuji schopnost pouze Webberovi. Citoval jsem Neweyho a snažil se to i trochu vysvětlit. Ale kdo nechce chápat nepochopí.
Dnes jsem ti jasně napsal, že Webber auta nestavěl, tudíž neměl zázračný šroubovák. V minulosti jsem totéž tvrdil o Schumacherovi. Kde je rozpor? Co se mi tu pořád snažíš podsunout. Šlápl jsem ti na kuří oko, nebo poranil ego, či zpochybnil tvé božstvo?-
Mike17
09:26 30.04.2015 93.99.87.XXXCitoval jsi pouze 1 větu vytrženou z kontextu.
Ale celkem jasně jsi napsal, že Webber RB chyběl ve vývoji nového vozu. Viz citace:
"Velkou ztrátou, kterou RedBull nedokázal nahradit, je odchod Webbera a jeho nedoceněná práce na vývoji aut. I uctívaný Adrian Newey přiznal, že Webberova práce byla pro konstruktéry cennější, než Sebova. Jakmile RedBull přišel o pilota na jehož práci mohl kolega parazitovat, šla jejich výkonnost dolů. A jde dolů nadále."
Když někdo dával do souvislosti odchod Schumachera od Ferrari a Benettonu s poklesem jejich formy, nebo jeho příchod se vzestupem formy, mohl ses zbláznit a "zlatý šroubovák" byl hned na světě.
A sám děláš naprosto to samé u Webbera a navíc ti ani tvá teorie naprosto nesedí. Celý svět ví dobře, proč loni RB zaostal za Mercedesem a aerodynamika v tom hraje minimální roli. Na člověka hrozně pohoršujícího neférový přístup trochu úlet.-
odin
11:11 30.04.2015 77.240.96.XXXNapsal jsem "A píšu, že jim Webber chybí. Jistěže nejsem tak naivní, abych si myslel, že s Webberem by RedBull dál vítězil. Ale je to jeden článek vítězné mozajky, která se jim rozsypala. "
Opět použiji tvůj způsob diskutování a přidám: "je třeba číst vše a ne jenom si něco vybírat."-
Mike17
12:33 30.04.2015 93.99.87.XXXJá to četl celé a několikrát a pořád to zní jasně. Celé vyznění tvého příspěvku podtrhuje tvoje věta:
"Jakmile RedBull přišel o pilota na jehož práci mohl kolega parazitovat, šla jejich výkonnost dolů. A jde dolů nadále."
Je z toho naprosto patrné, jak jsi to myslel. A vůbec ti nevadí, že celý rozhovor s Neweym nijak Markovu roli na vývoji nevyzdvihuje a není z ní patrné, že by byla větší než "parazita" Vettela. S vyjímkou citlivosti na aerodynamické změny, což je jen část konstrukce vozu.
Nechme toho, prostě sis ve své zaujatosti proti RB naběhl na hrot vlastního meče. To se stává i v lepších rodinách. A je dost pravděpodobné, že si stejně naběhnu i já. No vlastně se to stalo nedávno u odstupu Ferrari.
Jen buď připraven u další diskuse ohledně "zlatého šroubováku", že budeš muset hodně vážit slova, abych ti Webbera neomlátil o hlavu.
-
-
-
-
-
-
-
seb.vettel.fans
15:28 29.04.2015 85.135.214.XXXTrochu ťa zacitujem
"Představa, že chod týmu, kde vše funguje a řídí přes počítače, díly vyrábí automatičtí roboti, drtivá část zpětných vazeb je přes telemetrie, tůzné aerotunely, měřáky tlaků, které přečtou jen odborníci, najednou změní k perfekcionalismu Vettelův deníček, je pro mne více než úsměvná.Jak jsem psal dříve, podobné nesmysly se psaly ve své době o Schumacherovi, až z toho vznikl všeobecný obraz jakéhosi Schumachera-všeuměla (manažera, konstruktéra, pilota, testmena, svačináře, desingnéra, mechanika i opraváře). V F1 to takto snad nikdy nefungovalo. Možná v dávných pionýrských dobách a to na tyto práce byli alespoň ve čtyřech-pěti." No, a teraz tu píšeš o nejakej zázračnej spätnej väzbe Webbera, ktorá podľa teba RB pri vývoji veľmi pomáhala-
odin
18:21 29.04.2015 77.240.96.XXXAj, tak to byla jiná diskuze. Každopádně za tímto citátem si stojím. A
o zázračné zpětné vazbě Webbera nikde nepíšu. Jen o názoru Neweye ohledně většího podílu Webbera při konstrukci aut, než Vettela. Možná jsem to špatně napsal, protože slovo "podíl" či "Webberova práce" (v původním komentu), není dostatečně vystihující. Jelikož Adrian řekl, že Webber byl citlivější ve vnímání vozu a tudíž byly jeho informace pro něho, jako konstruktéra cennější. Snad si to pamatuji správně, abych nebyl chycen za slovíčko.
Tak že žádný zázračný šroubovák, ani bůhvíjaká zpětná vazba. Jenom citlivější vnímání, možná schopnost lépe popsat chování auta, nebo problémy.
A píšu, že jim Webber chybí. Jistěže nejsem tak naivní, abych si myslel, že s Webberem by RedBull dál vítězil. Ale je to jeden článek vítězné mozajky, která se jim rozsypala.-
seb.vettel.fans
19:56 29.04.2015 85.135.208.XXXPrvý tvoj koment ale vyznel tak, že si naozaj myslíš, že keby tam bol Webber, tak by vyhrávali. Písal si, že práca Webbera im chýba najviac, a že jeho odchodom klesli a klesajú dole, nie, že je to ďalšia z vecí, pre ktoré tento rok strácajú. Teda, v tom komente to tak vyznelo.-
-
-
Mike17
09:17 30.04.2015 93.99.87.XXXAno, má snad po každém závodě komentář vyzdvihující Kimiho nad Vettela, ikdyž dostává nakládačku. Stejně jako nezapomene vyzdvihnout Alonsa nad Buttona (ikdyž nemají žádný relevantní závodní výsledek) a nikdy nezmíní jeho prohry v kvalifikaci. Prostě objektivita sama.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek