DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Alonso by s Ferrari mohl vyhrávat

Mistr světa z roku 1997, Jacques Villeneuve, se zamýšlí nad budoucností Fernanda Alonsa a docela dost kriticky se vyjadřuje k jeho přestupu k McLarenu před touto sezonou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve: Alonso by s Ferrari mohl vyhrávat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 27.04.2015 16:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 20 lidí) 26.04.2015 09:37
Alonsovi jde o další titul. Nemá zájem na tom,… »
» odin (Hlasovalo 17 lidí) 26.04.2015 08:17
Nevím, kolik titulů měl získat Ayrton, ani… »
» uzivatel001402 (Hlasovalo 17 lidí) 26.04.2015 09:09
Od Jacquesa Villeneuva jsou výroky na adresu … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Fernando aj keď je dobrý závodník,... ...tak so svojej pozície vždy len ryžovlal a za Montezemola, sa mu to aj darilo, lebo okrem pekných peňazí si obaja pretekári v sezóne 2013 prišli nielen najsilnejšie verzie Jeppu, ale aj k Ferrari FF a on ako závodník získal tým hodne, lebo ak by si to obaja s Felipem kupovali vysolili by za to veľké peniaze. 01 Takto to bolo v rámci image a reklamy. Najprv odišiel Felipe pričom nič nestratil, lebo vo Williamse sa cíti veľmi dobre a Fernando len získal, lebo v McLarene mu dali viac ako mal vo Ferrari a zacvakala to Honda. 11 Podľa mňa nie je nič stratené, lebo Honda sa v prvý rok dostane na plánovaný výkon a ďalšie roky bude pilovať spoľahlivosť a určite budú na rok závody v ktorých budú mať jazdci pódium. No v F1 sú aj iné silné tímy a ich jazdci, ktorí budú zdatným súperom a to v tíme Mercedes, Lewis a Nico a obaja jazdci Ferrari, Sebastian a KImi. Možno sa zadarí aj Williamsu, ale tieto tímy majú navrch a budú môcť do závodného športu ďaleko viac investovať, ako tento tím. 09 Ja to zas tak čierne v prvom roku nevidím a verím Honde, aj McLarenu, že na rok ich máme v F1 na špici štartovného poľa. 01

    + 19 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Pokud jde o Alonsa a jeho mistrovské ambice, tak je zbytečné mu jeho krok nějak vyčítat nebo snad tvrdit, že to byla chyba.

    Ano, Ferrari se letošní auto, stejně jako motor, opravdu velmi povedl a Alonso by s ním byl schopen bojovat o bedny i vítězství v závodech. Jenže na titul by to letos stejně nebylo a přinejlepším by skončil v Poháru jezdců na druhém místě a zopakoval tak výsledky z roku 2010 a 2012, stejně tak jako frustraci, kterou mu tyto sezóny musely přinést. A jaké bude rozložení sil v příští sezóně neví nikdo.

    Pokud chce Alonso titul, tak je naprosto lhostejné jestli letos skončí druhý nebo desátý, protože v obou případech se jedná o neúspěch. Alonso už byl v PJ tolikrát druhý, že další druhé místo pro něj nemá žádný význam. Honda už dříve avizovala, že rozpočet na F1 má de facto neomezený a o ambicích McLarenu na návrat do čela nelze pochybovat. I když jsou teď v mizerné formě a jde o nejhorší vstup nového motoru do šampionátu minimálně za několik desetiletí, tak to ještě neznamená, že ten projekt nepřinese za rok dva tituly jak pro Alonsa tak i pro McLaren.

    + 21 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnošt

      85.70.167.XXX
      1. Alonso z Ferrari neodešel, ale byl odešen. 2. Žádný tým, který se bude věnovat, místo vývoje, stavěním auta kolem Alonsa nebude vítězný. Až to McL pochopí, může vítězit, zatím ne.
      To však slyšet nechcete. "Nejlepší pilot všech dob", pamatujete si kdy naposledy zvítězil?

      + 15 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        188.92.14.XXX
        Tak a teď nám ještě prozraď, odkud máš ty zcela jistě kvalitně podložený informace :-)

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        213.216.61.XXX
        Arnošte Arnoše, zase ti tam něco hapruje, např:
        - když mluvíš o stavění auta, tak většina vývoje na letošním McLarenu byla udělána v době, kdy tam Alonso ještě nebyl.. to jen mimochodem. 03
        - pro koho byl tedy stavěn Renault 2005+2006? 03
        - podle tebe je to nejlepší pilot všech dob? Schíza? Vyhlašování jednoho nejlepšího je spíše blbost, každý jezdil v jiné éře, a navíc bych nesrovnával aktivní piloty s legendami.

        Tvůj problém je, že být z někoho zakomplexovaný neznamená být informovaný. 03

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Jinými slovy totéž, co jsem řekl já, takže dávám paleček.01

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Pokud by měla Honda na F1 neomezený rozpočet, proč tedy odcházeli před sezonou 2009? Podle mě, pokud nedotáhnou špičku do konce sezony a v další se jim to taky nepovede, tak Honda opět odejde, protože tohle je asi podobná reklama, jako si dělá renault...

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Provozovala vlastní tým několik let a nedokázala se titulu ani přiblížit. Takže když v roce 2008 přišla krize, tak to byla pro management Hondy dobrá záminka proč přestat utápět stovky milionů v F1. Jistě se ale nevrátili pro to, aby pokračovali tam kde přestali a jezdili kolem 8. - 9.místa v PK.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          ale braun s jejich károu dal titul a villeneuve pro ně taky pár sezon jezdil, aby věděl jak přemýšlí. Takže si myslím, že pokud by se trápili, tak jsou schopní odejít...

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            Schopni odejít jsou určitě, konec konců jako každá automobilka krom Ferrari, je to pro ně jen marketingový projekt. Ale odchod po jedné dvou tragických sezónách by jim udělal tak špatný jméno, že si jsem skoro jistý, že dokud aspoň nějaké úspěchy nezískají, tak neodejdou.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Alonsovi jde o další titul. Nemá zájem na tom, aby občas vyhrál. Sám se vyjádřil, že druhých míst v šampionátu má dost. On chce titul vyhrát a Ferrari u nebylo schopno dodat dostatečně kvalitní vůz. Mimo jiné i proto odešel k McLarenu. Sám říká, že pokud chce porazit Mercedes, nemůže jej kopírovat, ale dělat věci jinak. Pak je šance na to, aby vyhrál šampionát.

    + 20 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    85.70.70.XXX
    Od Jacquesa Villeneuva jsou výroky na adresu Alonso prázdná slova, fráze bez obsahu, jako by se jejich autor potřeboval za každou cenu zviditelnit. Fernando Alonso sám nejlépe ví, co má dělat. Určitě si je vědom, ke jsou slabá silná místa jeho rozhodnutí. K tomu nápovědu nepotřebuje. Můj názor je, že u Ferrari vyčerpal svoje možnosti a musel najít novou cestu jak z toho ven. I to je někdy důležitější než hledět k současné situaci týmu Ferrari, který je na tom momentálně sice o hodně líp než Honda, jenže není všem dnům konec. Honda začne dojíždět na stupně vítězů už letos, o tom jsem přesvědčen a pak se ukážou Villeneuvovy řeči jako pomíjivé a poplatné době svého vzniku. Sám Villeneuve by si měl udělat u sebe pořádek, uklidit před vlastním prahem, když si člověk vzpomene jak bývalého mistra světa zcela zastínil jeho nástupce u BMW Sauber Polák Robert Kubica. Villeneuvův odchod z F1 byl všechno, ale rozhodně ne slavný.

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.70.167.XXX
      Jen až budou stupně vítězů pro prvních 10.18

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mič

    90.180.29.XXX
    McLaren-Honda Škoda že to nenapsal dříve, protože teď se mu to kecá když je McLaren na chvostu. Ovšem já s ním nesouhlasím. Je brzo hodnotit jejich úspěch a rozhodně mi na to nestačí to, že dle jeho zkušenosti jsou pomalí a když si zvolej špatnou cestu tak se jí držej. Naopak si myslím že umějí být sakra rychlí a vytrvalí, Honda není žádné ořezávátko, ale je jasné že ne vždy všechno vyjde. Poznáme časem.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Hlavně si myslím, že problém není v Hondě jako spíš mcl. Pokud dokáže Honda dostat na stolici z motoru o 200 koní víc, než si může dovolit v chasis mcl, tak je asi chyba na jiné straně přijímače...
      Další věc je, že mcl je tým, který by měl bojovat o podia, ale i podle slov pilotů má jejich letošní auto nedostatek přítlaku a nedokážou povolit Hondě ukázat potenciál. Keci o tom, jak přítlak jednoduše přidají, jsou totálně mimo. Kdyby bylo tak jednoduché přítlak přidat, tak to udělají hned a nebudou čekat až na svatýho dyndy...

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Jedna věc je dostat výkon v sterilním prostředí na stolici, druhá v provozu, kdy na motor působí celá řada vlivů jako odstředivé síly, vzdušná vlhkost, prach a otřesy. Takže zase tak jednostranná vina to není, měly by úzce spolupracovat obě strany.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          tak jasně, ale mcl přistoupil ke konstrukci auta rovnou velice agresivně. Pokud by postavili konzervativnější auto, tak by mohli dělat větší pokroky a navíc by konkurenci neodhalili silnou stránku Hondy, takhle to můžou pořád vyzkoušet a dobré nápady okopírovat...

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Myslím si, že přístup McLarenu je zodpovědnější než třeba přístup RB. Ti tlačili na Renault aby dodal neodzkoušený motor a výsledky vidíme všichni.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • 1

              178.255.168.XXX
              Vyloženě si nepobral, jak sem to myslel. Pro Hondu je to první sezona s tímto motorem a mcl se rovnou pustí do extremně agresivní konstrukce, ve které by měl pravděpodobně problém fungovat odzkoušený motor, natož nová, nevyzkoušená konstrukce. A aniž by dokázali využít potenciál, co jim nabízí jednotka od Hondy, tak konkurenci prozradili, co by mělo být jejich silnou stránkou.
              Red bull je úplně jiný případ. Ti si zvykli na snadné vítězství a když teď mají máknout, tak hází špínu jeden na druhého. Tohle jim rozhodně vyšší výkon nepřinese. A pokud by byl motor renaultu tak špatný, proč je jim torro rosso najednou vyrovnaným soupeřem - navíc se dvěma nováčky v sestavě - když loni na ně ztráceli parník

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama