DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Alonso by s Ferrari mohl vyhrávat

Mistr světa z roku 1997, Jacques Villeneuve, se zamýšlí nad budoucností Fernanda Alonsa a docela dost kriticky se vyjadřuje k jeho přestupu k McLarenu před touto sezonou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve: Alonso by s Ferrari mohl vyhrávat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 27.04.2015 16:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 20 lidí) 26.04.2015 09:37
Alonsovi jde o další titul. Nemá zájem na tom,… »
» odin (Hlasovalo 17 lidí) 26.04.2015 08:17
Nevím, kolik titulů měl získat Ayrton, ani… »
» uzivatel001402 (Hlasovalo 17 lidí) 26.04.2015 09:09
Od Jacquesa Villeneuva jsou výroky na adresu … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Já to celkem pochopil. V každém případě se mi přístup McLarenu líbí a moc jim fandím, aby uspěli.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mr.B

                90.176.164.XXX
                A k čemu by jim to bylo, vědět, že v autě s předimenzovaným prostorem a nad-dimenzovaným chlazením motor funguje, když by ho pak dali do toho úzkýho prostoru a tam by to nefungovalo. Akorát by ztratili další sezónu.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Jendo

    89.173.188.XXX
    Veci na pravu mieru Alonso neodisiel z Ferrari ale Ferrari sa ho zbavilo
    byvali Lotusaci by nepostavili pre Alonsa auto pretoze s Alonsom sa nedalo spolupracovat.
    Preto stiahli naspat Raikkonena aby dali dokopy schopnu a osvedcenu partiu co dokazala s minimalnym rozpoctom slapat na krk aj RB v case najvacsej slavy

    + 33 / − 28

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cestmirek

    213.235.140.XXX
    Jacques Vydělává teď někdo víc na prohlášeních na adresu Alonsa víc než tenhle týpek?03

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • aefgfvrgvrtgbwserbgthbt

    46.135.2.XXX
    sdvgregergv Alonso se pomalu ale jistě stává jednou z největších hvězd, která v F1 nebyla po stránce talentu dostatečně mistrovskými tituly ohodnocena. Alonso zřejmě bude patřit mezi největší hvězdy, které F1 promrhala. Souhlasím s tím, že Alonso už další titul nikdy nezíská s Mclarenem by na to potřeboval 10 let.

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001680

      uzivatel001680

      193.165.236.XXX
      Když se podíváme na rok 2005, Kimi měl od 4. závodu sezony nejrychlejší vůz, jen díky technickým problémům nezískal titul. V roce 2006 měl Michael nejrychlejší vůz asi od léta, jestli si pamatuji. Kdyby mu nevyhořel motor v Japonsku, tak by získal titul on. Rok 2007, Alonso byl horší než Hamilton, který byl nováčkem. V posledním závodě roku 2010 nedokázal předjet Petrova...Rok 2012 a chyby soupeřů ho stály důležité body v Belgii a v Japonsku, jinak by titul získal. Takže za 2 tituly může být rád, plus mínus to odpovídá jeho schopnostem. 3 tituly má Ayrton a to je rozhodně lepší jezdec než on, podle mě je právě Ayrton největší hvězdou F1, která nebyla po stránce talentu odměněna ziskem více titulů, kdyby se to tehdy nestalo v Imole, tak mohl ještě zabojovat o titul v roce 1994, rok 1995 až 1997 měl Williams také výborný, vychází mi to na 7 titulů a to taková hvězda jako on mohla pokračovat i v 38 letech u vítězného týmu a i v dalších letech, klidně i po čtyřicítce...Mnoho dalších pilotů s velkým talentem přišlo o život, když měli před sebou perspektivu několika let ve formuli...Také mohli získat mnoho titulů. Fernando tituly získal, jeho kariéra tudíž nemůže být brána za promrhanou a v 34 letech má stále perspektivu několika let ve formuli 1. Mclaren má potenciál ztrátu smazat.

      + 14 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001680

        uzivatel001680

        193.165.236.XXX
        34 let mu bude dokonce až v létě, znám jen roky narození pilotů, sorry.

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Nevím, kolik titulů měl získat Ayrton, ani kolik jich má získat Fernando, aby to odpovídalo jejich schopnostem. Asi každý z diskutujících by dokázal přiřadit tituly jednotlivým pilotům dle jakýchsi doměnek, kterými se tu oháníš. A jsem si jistý, že každému z nás by vyšla úplně jiná čísla, dle sympatií k jednotlivým pilotům. Takovéto úvahy jsou dost hloupé.
        Jedna věc je ale jistá. Zatímco Alonso na dráze dělá minimum chyb, tak ve své "přestupové kariéře" kupí jednu fatální chybu na druhou. A to se o něm tvrdí, jaký je to obratný "politik".03

        + 17 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001680

          uzivatel001680

          193.165.236.XXX
          Jistě, že ano. Určitě by to dokázal každý, ale říct o někom kdo žije a je ještě relativně mladý, že je jeho kariéra je nenaplněná je prostě hloupé. Já udělal tohle se Sennou, ten si to zaslouží více než Alonso. Známkou skvělého pilota je i schopnost pracovat s týmem tak, aby společně vytvořili vítězné auto. To se třeba podařilo Schumacherovi s Ferrari. Jeho přestupová politika je špatná, ale kdyby se choval loajálně k Mclarenu v roce 2007 a k Ferrari v roce 2014, tak by odcházet nemusel. Jenže to je Fernando.

          + 13 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Hm. Tak trochu jsem nepochopil, oč ti původně šlo. Z následné diskuze jsem to vydedukoval a svým způsobem ti dávám za pravdu. I když moc nesouhlasím s některými tvými názory.
            Např. třeba Senna u McLarenu příliš práce na autě nepředváděl. Rozhodně ne více než Prost.
            A loialita Alonsa k McLarenu, potažmo k Ferrari? V čem bys ji viděl? Ron Dennis jasně řekl, že za problémy mohl Hamilton (a to byl Lewis jeho chráněnec). To si podle tebe měl Alonso nechat kálet na hlavu? Vždyť v té době byl úřadujícím mistrem světa a Hamilton nováčkem. Když problémy neřešil Dennis, vyřešil si je po svém Alonso. Sice ho nijak neobdivuji, ale plně ho chápu.
            A Ferrari 2014? Tam tlačil na tým, aby konečně postavili konkurenceschopné auto, případně chtěl finanční kompenzace. Jenže Ferrari se kritizovat nesmí, to poznal svého času i Prost.

            + 7 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.173.188.XXX
            Alonso neprestupuje, Alonsa vyhadzuju z teamov

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          01

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          213.216.61.XXX
          01 Trefný závěr. Máš samozřejmě pravdu. Ale zase to spolu souvisí. Právě proto, když jezdec dělá na trati málo chyb, tak musí hater hledat jinde, aby mohl naházet špínu. No kdybys nesnášel třeba Guttiereze nebo Ericssona, tak asi nebudeš vymýšlet rádoby konspirace, jací jsou to diktátoři v zákulisí, ale podíváš se na jejich chyby a výsledky na trati, které jsou taky průkaznější, že jo? 03

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        Viděl jsi vůbec sezonu 94? Uvědom si, že Hill měl v imole o 18 bodů víc než senna a schumacherovi potom na 3 závody zakázali start, dle mého názoru, jen z politických důvodů, takže si vůbec nejsem jistej, jestli by senna dokázal v 94 bojovat o titul do posledního závodu. V roce 95 byl benneton nepolapitelnej a nezměnil by na tom nic ani senna. V 96 měl williams dominantní auto, ale to by už sennovi bylo 38, nevím, jestli by dokázal porazit týmového kolegu. Senna je všeobecně značně přeceněnej a je to jen díky jeho nešťastnému skonu. Dokázal bojovat s prostem jen díky denisovi a jeho nekompromisnímu stylu závodění. Pokud si uvědomíš, co se stalo v suzuce v 90 roce a v jerezeu v 97, tak sennův manévr byl o1000% víc přes hranu než ten schumacherův ale potrestán byl jen ten, co nejezdil s mcl. Takže klidně můžeš říct, že senna má jeden titul, který si nezasloužil. Asi tak k nějakým co by kdyby...

        + 14 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          109.105.48.XXX
          Vůbec bych na to nereagoval, je jasné že je to jen kdyby atd...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001680

          uzivatel001680

          193.165.236.XXX
          Narodil se v roce 1960, v roce 1996 by mu bylo 36... Mám 22 let, sezonu 1994 jsem neviděl, ale Senna byl plus mínus o půl sekundy rychlejší, jak jsem vypozoroval ze záznamů a z wiki, jako Hill. V tom ročníku bylo 16 závodů, po třetím by to bylo o 30, ale rozdíl 4 bodů mezi prvním a druhým mu ještě dával jistou šanci. Srandovní je, že mluvíš o tom jestli by stačil Hillovi, ale asi si neuvědomuješ, že jsou oba ročníky 1960....12 Přeceňovaný možná je, ale protože jeho kariéra byla tragicky přervána, tak to nikdy nemůžeme zjistit, jsou to jen domněnky, stejně jako u jiných pilotů, kteří zemřeli nebo utrpěli zranění, které jim ukončilo kariéru. U takových pilotů bych chápal, kdyby ten borec psal o tom, jak je jejich kariéra nenaplněná tituly či vůbec vítězstvími a ne u Alonsa....Titul získá pilot, který v kombinaci s autem získá největší počet bodů, Alonso jim byl 2x a stále může přidat další.

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            82.117.159.XXX
            "Titul získá pilot, který v kombinaci s autem získá největší počet bodů"

            Jenom tak na okraj: kdyby tohle byla pravda, měl by zrovna ten Senna o titul míň 13

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            Při sennově stylu závodění se dá spíš říct, že měl štěstí, že se dožil tak vysokého věku.
            Já si to hned myslel, že si ho nikdy neviděl jezdit, protože bez toho "božského" kultu by se rozhodně ztratil mezi dalšími mistry světa. Já bych sennu nikdy neřadil ani mezi 5 nejlepších pilotů, natož jako úplně nejlepšího.
            A pokud ho chceš srovnávat s hillem, tak by ti mělo dojít i to, že pokud by se senna nezabil, tak je vůbec otázkou, jestli by seděl ve williamsu a jestli by jeho kolegou nebyl villeneuve. Navíc ten úvod roku 94 byl senna rychlejší, ale hlavně v kvaldě, v závodech předvedl spíš hromadu chyb. Na schumachera neměl, ten zavedl o dost jiný přístup k závodění a navíc dokázal dělat stejný prasárny jako senna...

            + 7 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama