DISKUZE K ČLÁNKU Atmosférické V8 zároveň s V6 turbomotory? Ecclestone je pro

Formule 1 si nechává otevřená vrátka pro závodění se dvěma druhy motorů od roku 2017. Bernie Ecclestone si dokáže představit, že by některé týmy nastupovaly s V6 turbomotory a jiné s atmosférickými V8.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Atmosférické V8 zároveň s V6 turbomotory? Ecclestone je pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 25.10.2015 08:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 24.04.2015 09:34
Pokud bude mít někdo chuť zkusit být se starými… »
» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 24.04.2015 08:25
Blbost To je teda parádní blbost. V6 turbo… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2015 12:03
S V8 nemůžou nikdy na V6 turbo stačit. Museli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jo, máš pravdu, V8 na turba nestačí. Ale není potřeba zajistit stejný výkon. Vždyť Mclaren jezdil údajně s o 200k menším výkonem a V8 by tolik asi neztrácely. Kromě toho můžou mít například výhodu ve snazším chlazení (tudíž aerodynamicky lepším voze), nižší hmotnosti (nepotřebují tolik baterií) a podobně. Má to být mnohem levnější varianta, tak by byl nesmysl výkon úplně srovnávat. Jen by bylo potřeba to dorovnat tak, aby týmy měly šanci se dostat do závodu a bojovat o nějak ty body. To by neměl být velký technický problém. A nebyla by to ani žádná novinka. 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • TomTom

            193.41.42.XXX
            Ja myslim, ze naopak by to problem byl. Netrefili by nastaveni rozdilu V8 vs V6 a zase by se musely menit pravidla v ramci sezony, protoze tymy s V6 by rvali (nebo obracene).
            Ani ted nejsou vsichni schopni vyvinout auto/motor tak, aby nekteri nervali o srovnavani vykonu atd. a to maji stejna pravidla.
            Mel by se vykon V8 nastavit tak, aby mohli dojizdet na bodech nebo maj mit sanci na vitezstvi? Bude to fer, kdyz V8 bude stat desetinu proti V6? Co by tymy s V8 delaly, kdyby proste mohli nejlip dojet za bodama? Zase by se menily pravidla?
            A co kdyz V6 nasadi jenom dva tymy - budou se delit o podium a zbytku pole to bude jedno, protoze budou dojizdet od tretiho mista dal, za spoustu bodu, ale s podstatne mensimi naklady?

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Vždyť se nikdo nemusí trefovat na nějaký stanovený cíl. Mají staré motory, které jsou méně výkonné, ale zase dost na to, aby splnili 107%. Pokud by hrozilo, že se hromadně nebudou dostávat do závodů, není problém je nějak lehce zvýhodnit. Nemusí jim nikdo zaručovat body, nebo pódia. Bylo by to jejich riziko, jestli se jim vyplatí ušetřit na motorech a peníze vrazit do něčeho jiného. Pro týmy jako Marusia nebo Caterham by bylo lepší mít slabší motor, než nejezdit vůbec. Stejně byl zisk bodů Marusie celkem haluz. Tak proč jim nedopřát aspoň tu možnost jezdit. 03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • skejpa

                skejpa

                88.146.158.XXX
                Zapomínáš na to, že tehdy neměli omezený průtok paliva neměli omezení 100Kg paliva celkem na závod...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  To přece není problém pro tyto motory nechat. Ať klidně žerou víc než turba, i tak je výkonově nedoženou. 03

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • miro

                    188.192.199.XXX
                    a ja mat turbo, tak aj ja chcem viac paliva.. preco ja mam byt trestany, za to ze mam drahsi motor?? a presne toto by nastalo.. kazdy by lamentoval.. ja som vzdy vedel, ze bernie ma zmysel pre obchod a toto je len reklama, alebo nieco podobne, sma dobre vie, ze jeho navrh by nepresiel... preto taky navrh dal...11

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Proč by ti vadilo, že spotřebuješ míň paliva, když budeš mít i tak o hodně vyšší výkon a v závodě budeš mnohem rychlejší???
                      To je jako by dali v závodech cestovních vozů na výběr 2 varianty: Ferrari nebo Trabant. A ti s Ferrari by byli pohoršení, že jsou to nefér závody, protože mají vyšší spotřebu. 12

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama