DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů

Formule 1 se od roku 2017 chystá na velké změny v oblasti vozů. Bernie Ecclestone by chtěl prosadit také změnu formátu motorů, tomu se ale Mercedes brání. Neblokuje však všechny změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 16.04.2015 13:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 15.04.2015 22:45
Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 15.04.2015 11:41
Colin Kolles dnes vysli zaujimave vyhlasenia od… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 16.04.2015 07:07
Nic take sa neodohralo, len Allison si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    .......... Práve som pozeral futbal a tam sa navrhovalo, aby proti Barcelone UEFA povolila postaviť 14 hráčov, lebo jej útok je príliš dobrý. Potrestanie Mercedesu je rovnaká pakáreň.

    + 8 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.8.XXX
      Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka pakaren" bola, ked Mercedesu bolo v DTM dovolene "vyvijat dlhsie", aby sa "mohli dotiahnut"...03

      Takze kecy pana Laudu a Wollfa, ako su oni "skutocne za" rozumny posun v tejto veci, si mozu menovany strcit za klobuk.
      Samozrejme budu "co to pojde v ramci platnych pravidiel", hladat vyhodu len pre seba (ked to mam slusne povedat). Nemam im to za zle, len by nemuseli pustat tie svoje "reklamne slogany"...

      Presne to (vcera?) dnes Kolles (na co som upozornil nizsie) okrem ineho, vykotkodakal do eteru a len potvrdil to, co uz bolo davno povedane/aj myslene... Len akosi to Vam "striebromilcom" nepasuje do myslenia. Vy si radsej vyberiete tie PR (prazdne reci) cim krmia svet a este to budete stavat do polohy nejakej "uspory nakladov" apod. chobotin. Uplne najviac sa mi paci to poukazovanie "sam na seba" - co vsetko sme uz "povolili" ci "s cim sme suhlasili"... 18

      Vobec nejde o umele pribrzdovanie Medvedov, ide o "otvorenie moznosti" (aj pre prip. novych vyrobcov) ale to sa na Vas/ich podoba, ze budu hladat milon vyhovoriek, len abyich nedajboze niekto neporazil v kratsom case ako bolo naplanovane (patricne podporene fin. injekciou), lebo nas potom spravna rada a akcionari roznesu na kopytach.
      Trochu ste sa sice zlakli Ferrari, tak nejake zetoniky/moznosti si bude treba nechat "otvorene", preto sa meni jemne retorika.03

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Alfred

        78.41.168.XXX
        "Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka pakaren" bola, ked Mercedesu bolo v DTM dovolene "vyvijat dlhsie", aby sa "mohli dotiahnut".."

        No a to samý se odehrálo i v F1, kde se taky mělo původně homologovat již před sezonou....a teď, jestli chtějí, mohou všichni vyvíjet motor během celé sezony, (dokonce i Honda díky souhlasu Merglu) - to se ovšem nehodí do krámu mercedesobijcům jako jsi třeba ty, že jo, pane hrábě...

        + 8 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.8.XXX
          Nic take sa neodohralo, len Allison si prestudoval pravidlo o homologacii a zistil/prezradil, ze tam neni datum atd... Nemam strach aby sa im to nehodilo.

          Aj Honda diky souhlasu Merglu? Ked uz, tak "souhlasu vsetkych a aj Merglu".

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.8.XXX
            Oprava /dpolnenie: "nemam strach, ze sa im to nehodilo" - myslene - hodilo sa to aj Mercedesu!

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.41.168.XXX
            jde o to, že bez souhlasu Merglu mohli souhlasit všichni a bylo by to platný jako mrtvému zimník....reklamný slogane

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              Bez suhlasu kohokolvek zo zucastnenych, by to bolo platne ako....

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Alfred

                78.41.168.XXX
                Jenže ty v téhle diskuzi nekritizuješ všechny, ty kritizuješ Mercedes...... bez souhlasu Mercedesu by možná tvá kritika měla hlavu a patu, takhle ji nemá. I kdyby nikdy s ničím nesouhlasil, což není pravda ani zdaleka, tak na dodržování pravidel na kterých se IMHO podíleli všichni (tedy nejen Mergl) nevidím nic špatného, spíš bych to očekával od všech. Za reklamní slogan považuju nářky těch, kteří přechod na nová pravidla nezvládli a mají plnou hubu sportu a odchodů z F1...a přitom dojebabrali i to, co jim loni jakž takž fungovalo (triumvirát politických prostitutek Marko, Horner, Newey), nabo třeba Kolles, který se snad účelově vkládá do projektů, které mají jepičí život bez ohledu na to, jaká pravidla momentálně panují...

                + 5 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.80.165.XXX
                  Ano kritizujem Mercedes, akosi sa to v tejto teme zacalo Mercedesom.

                  S ostatkom suhlas. Ale ci je Kolles taky alebo onaky, je mne v podstate jedno. Ja s nim nijak nesympatizujem. V tom co prezradil to nehra ziadnu rolu.

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.129.XXX
    cena Nerozumím tomu. Měli mít 4 (páry) PJ a platili za ně (řekněme pro zjednodušení) 30 mega. Jeden pár navíc by je měl stát milion, takže se dá střelit, že výrobní náklady na jeden pár PJ je 1M.
    Takže při původních čtyřech pohonných jednotkách na auto zákazníci platili 4 mega výrobních nákladů, nějaký (pro mne neodhadnutelný) drobný za servis a zbývajících 25 mil je co? To přispívají výrobcům na vývoj? Ale to je hodně slušnej příspěvek...

    btw
    zákazníci Renaultu neprotestují. Ti už vědí, že ten pátej motor budou kupovat na každý pád 03

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      1x4=30+1=3112
      Většina ceny motorů nejspíše není motor sám, ale servis a gigantické kvantum lidí, kteří se starají o jeho provozuschopnost.
      Než se motor poprvé natočí, tak musí jít veškerá data do továrny, kde za počítači sedí tým techniků a ti vše zhodnocují a upravují mapování podle potřeby tratě a kontrolují zda jsou všechny díly dostatečně zahřáté. Jak se motor nahodí, tak tahle smečka techniků vyhodnocuje a upravuje mapování podle toho co se děje na trati. Atd atd.

      Jó, dneska už není ta doba, kdy se motor nachystal před jízdou a vše ostatní se ponechalo na osudu a citu pilota.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.166.XXX
    Colin Kolles dnes vysli zaujimave vyhlasenia od tohoto cloveka. A tyka sa to celkovo novych predrazenych motorov, Mercedesu (Wolffa) FIA, atd... Na toto by mal Toto "reagovat".03

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      78.41.168.XXX
      Proč by na předražené motory měl reagovat právě Wolf? Motory od Merglu jsou nejlevnější a kdyby za současnou koncepci loboval pouze Mercedes, tak se na nich dnes nejezdí... Tak jako tak po pouhých třech sezonách přece nikdo nebude potřebovat souhlas Mercedesu aby pravidla byly uvedena v obecný soulad všech dnes tak hysterizujících person - ovšem za předpokladu že Mercedes je opravdu jedinou za vše zodpovědnou příčinou současného stavu jak je předkládáno třeba Eclestonem, který vždy upřednostní show před sportem, nebo person typpu Kolles, který kam vejdou tak sto let tráva neroste.

      + 10 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Sorry, blbo som to napisal - tu "cenu motorov" Kolles sice tiez spominal, ale v inej "kapitole" (nie priamo v spojeni s Wolffom). 03

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Sunkael

    78.45.153.XXX
    5 Kusů Je zajímavé, že Mercedes přistoupil na pět kusů motorů během sezóny až poté, co to Hamiltonovi chcíplo v tréninku na Malaysii :)01

    + 18 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zvýšenie počtu nie je riešenie,... ...ale garancia výrobcu pohonných jednotiek, aby vydržali 20 závodov a potrebný počet motohodín vzhľadom na tréningy a kvalifikácie a každá pohonná jednotka navyše išla na triko výrobcu, ak poruchu nezavinil odberateľ neodbornou prevádzkou, alebo bola spôsobená chybou jazdca včas nezastaviť, ak mu systém signalizuje závadu. 01 To je riešenie problému, nie zvýšenie na 5 kusov, pričom by to išlo na triko odberateľa, čo je totálna hlúposť a zaťažilo by to najmä malé tímy. 02

    + 16 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      109.81.208.XXX
      Predstavujes si to spatne. Tohle neni prodej zbozi "klasickemu" zakaznikovi. Pokud by byli dodavatele motoru nuceni garantovat vydrz motoru x provoznich hodin pri urcitem vykonu tak mohou "garantovat", ze motor vydrzi klidne celou sezonu pokud pojede na 10% maximalniho vykonu.

      + 0 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Čo tvrdíš,... ...je hlúposť, lebo každá chyba tímu, t.j. zanedbanie diagnostiky, zlé nastavenie atď., alebo chyba jazdca sa dá zistiť z dát, ktoré sa všetky ukladajú z každého zívodu. Inak je to tak ako u bežného motora osobného automobilu, kde pri riadnej údržbe a povinných prehliadkach, výrobca garantuje predpísanú životnosť a cenu. 11

        + 14 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu