DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů
Formule 1 se od roku 2017 chystá na velké změny v oblasti vozů. Bernie Ecclestone by chtěl prosadit také změnu formátu motorů, tomu se ale Mercedes brání. Neblokuje však všechny změny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
erdedy
22:45 15.04.2015 178.41.8.XXXPresne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka pakaren" bola, ked Mercedesu bolo v DTM dovolene "vyvijat dlhsie", aby sa "mohli dotiahnut"...
Takze kecy pana Laudu a Wollfa, ako su oni "skutocne za" rozumny posun v tejto veci, si mozu menovany strcit za klobuk.
Samozrejme budu "co to pojde v ramci platnych pravidiel", hladat vyhodu len pre seba (ked to mam slusne povedat). Nemam im to za zle, len by nemuseli pustat tie svoje "reklamne slogany"...
Presne to (vcera?) dnes Kolles (na co som upozornil nizsie) okrem ineho, vykotkodakal do eteru a len potvrdil to, co uz bolo davno povedane/aj myslene... Len akosi to Vam "striebromilcom" nepasuje do myslenia. Vy si radsej vyberiete tie PR (prazdne reci) cim krmia svet a este to budete stavat do polohy nejakej "uspory nakladov" apod. chobotin. Uplne najviac sa mi paci to poukazovanie "sam na seba" - co vsetko sme uz "povolili" ci "s cim sme suhlasili"...
Vobec nejde o umele pribrzdovanie Medvedov, ide o "otvorenie moznosti" (aj pre prip. novych vyrobcov) ale to sa na Vas/ich podoba, ze budu hladat milon vyhovoriek, len abyich nedajboze niekto neporazil v kratsom case ako bolo naplanovane (patricne podporene fin. injekciou), lebo nas potom spravna rada a akcionari roznesu na kopytach.
Trochu ste sa sice zlakli Ferrari, tak nejake zetoniky/moznosti si bude treba nechat "otvorene", preto sa meni jemne retorika.-
Alfred
00:59 16.04.2015 78.41.168.XXX"Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka pakaren" bola, ked Mercedesu bolo v DTM dovolene "vyvijat dlhsie", aby sa "mohli dotiahnut".."
No a to samý se odehrálo i v F1, kde se taky mělo původně homologovat již před sezonou....a teď, jestli chtějí, mohou všichni vyvíjet motor během celé sezony, (dokonce i Honda díky souhlasu Merglu) - to se ovšem nehodí do krámu mercedesobijcům jako jsi třeba ty, že jo, pane hrábě...-
-
-
-
Alfred
11:53 16.04.2015 78.41.168.XXXJenže ty v téhle diskuzi nekritizuješ všechny, ty kritizuješ Mercedes...... bez souhlasu Mercedesu by možná tvá kritika měla hlavu a patu, takhle ji nemá. I kdyby nikdy s ničím nesouhlasil, což není pravda ani zdaleka, tak na dodržování pravidel na kterých se IMHO podíleli všichni (tedy nejen Mergl) nevidím nic špatného, spíš bych to očekával od všech. Za reklamní slogan považuju nářky těch, kteří přechod na nová pravidla nezvládli a mají plnou hubu sportu a odchodů z F1...a přitom dojebabrali i to, co jim loni jakž takž fungovalo (triumvirát politických prostitutek Marko, Horner, Newey), nabo třeba Kolles, který se snad účelově vkládá do projektů, které mají jepičí život bez ohledu na to, jaká pravidla momentálně panují...
-
-
-
-
-
-
rock
15:15 15.04.2015 37.188.129.XXXcena Nerozumím tomu. Měli mít 4 (páry) PJ a platili za ně (řekněme pro zjednodušení) 30 mega. Jeden pár navíc by je měl stát milion, takže se dá střelit, že výrobní náklady na jeden pár PJ je 1M.
Takže při původních čtyřech pohonných jednotkách na auto zákazníci platili 4 mega výrobních nákladů, nějaký (pro mne neodhadnutelný) drobný za servis a zbývajících 25 mil je co? To přispívají výrobcům na vývoj? Ale to je hodně slušnej příspěvek...
btw
zákazníci Renaultu neprotestují. Ti už vědí, že ten pátej motor budou kupovat na každý pád-
Ferda
16:31 15.04.2015 46.47.176.XXX1x4=30+1=31
Většina ceny motorů nejspíše není motor sám, ale servis a gigantické kvantum lidí, kteří se starají o jeho provozuschopnost.
Než se motor poprvé natočí, tak musí jít veškerá data do továrny, kde za počítači sedí tým techniků a ti vše zhodnocují a upravují mapování podle potřeby tratě a kontrolují zda jsou všechny díly dostatečně zahřáté. Jak se motor nahodí, tak tahle smečka techniků vyhodnocuje a upravuje mapování podle toho co se děje na trati. Atd atd.
Jó, dneska už není ta doba, kdy se motor nachystal před jízdou a vše ostatní se ponechalo na osudu a citu pilota.
-
-
-
Alfred
12:27 15.04.2015 78.41.168.XXXProč by na předražené motory měl reagovat právě Wolf? Motory od Merglu jsou nejlevnější a kdyby za současnou koncepci loboval pouze Mercedes, tak se na nich dnes nejezdí... Tak jako tak po pouhých třech sezonách přece nikdo nebude potřebovat souhlas Mercedesu aby pravidla byly uvedena v obecný soulad všech dnes tak hysterizujících person - ovšem za předpokladu že Mercedes je opravdu jedinou za vše zodpovědnou příčinou současného stavu jak je předkládáno třeba Eclestonem, který vždy upřednostní show před sportem, nebo person typpu Kolles, který kam vejdou tak sto let tráva neroste.
-
-
Kapor
11:00 15.04.2015 194.160.178.XXXZvýšenie počtu nie je riešenie,... ...ale garancia výrobcu pohonných jednotiek, aby vydržali 20 závodov a potrebný počet motohodín vzhľadom na tréningy a kvalifikácie a každá pohonná jednotka navyše išla na triko výrobcu, ak poruchu nezavinil odberateľ neodbornou prevádzkou, alebo bola spôsobená chybou jazdca včas nezastaviť, ak mu systém signalizuje závadu. To je riešenie problému, nie zvýšenie na 5 kusov, pričom by to išlo na triko odberateľa, čo je totálna hlúposť a zaťažilo by to najmä malé tímy.
-
Skull55
19:51 15.04.2015 109.81.208.XXXPredstavujes si to spatne. Tohle neni prodej zbozi "klasickemu" zakaznikovi. Pokud by byli dodavatele motoru nuceni garantovat vydrz motoru x provoznich hodin pri urcitem vykonu tak mohou "garantovat", ze motor vydrzi klidne celou sezonu pokud pojede na 10% maximalniho vykonu.-
Kapor
09:38 16.04.2015 80.87.214.XXXČo tvrdíš,... ...je hlúposť, lebo každá chyba tímu, t.j. zanedbanie diagnostiky, zlé nastavenie atď., alebo chyba jazdca sa dá zistiť z dát, ktoré sa všetky ukladajú z každého zívodu. Inak je to tak ako u bežného motora osobného automobilu, kde pri riadnej údržbe a povinných prehliadkach, výrobca garantuje predpísanú životnosť a cenu.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek