DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů

Formule 1 se od roku 2017 chystá na velké změny v oblasti vozů. Bernie Ecclestone by chtěl prosadit také změnu formátu motorů, tomu se ale Mercedes brání. Neblokuje však všechny změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 16.04.2015 13:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 15.04.2015 22:45
Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 15.04.2015 11:41
Colin Kolles dnes vysli zaujimave vyhlasenia od… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 16.04.2015 07:07
Nic take sa neodohralo, len Allison si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
Ano kritizujem Mercedes, akosi sa to v tejto teme zacalo Mercedesom.

S ostatkom suhlas. Ale ci je Kolles taky alebo onaky, je mne v podstate jedno. Ja s nim nijak nesympatizujem. V tom co prezradil to nehra ziadnu rolu.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Jenže ty v téhle diskuzi nekritizuješ všechny, ty kritizuješ Mercedes...... bez souhlasu Mercedesu by možná tvá kritika měla hlavu a patu, takhle ji nemá. I kdyby nikdy s ničím nesouhlasil, což není pravda ani zdaleka, tak na dodržování pravidel na kterých se IMHO podíleli všichni (tedy nejen Mergl) nevidím nic špatného, spíš bych to očekával od všech. Za reklamní slogan považuju nářky těch, kteří přechod na nová pravidla nezvládli a mají plnou hubu sportu a odchodů z F1...a přitom dojebabrali i to, co jim loni jakž takž fungovalo (triumvirát politických prostitutek Marko, Horner, Newey), nabo třeba Kolles, který se snad účelově vkládá do projektů, které mají jepičí život bez ohledu na to, jaká pravidla momentálně panují...

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
Bez suhlasu kohokolvek zo zucastnenych, by to bolo platne ako....

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.41.168.XXX
jde o to, že bez souhlasu Merglu mohli souhlasit všichni a bylo by to platný jako mrtvému zimník....reklamný slogane

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Čo tvrdíš,... ...je hlúposť, lebo každá chyba tímu, t.j. zanedbanie diagnostiky, zlé nastavenie atď., alebo chyba jazdca sa dá zistiť z dát, ktoré sa všetky ukladajú z každého zívodu. Inak je to tak ako u bežného motora osobného automobilu, kde pri riadnej údržbe a povinných prehliadkach, výrobca garantuje predpísanú životnosť a cenu. 11

+ 14 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.8.XXX
Oprava /dpolnenie: "nemam strach, ze sa im to nehodilo" - myslene - hodilo sa to aj Mercedesu!

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.8.XXX
Nic take sa neodohralo, len Allison si prestudoval pravidlo o homologacii a zistil/prezradil, ze tam neni datum atd... Nemam strach aby sa im to nehodilo.

Aj Honda diky souhlasu Merglu? Ked uz, tak "souhlasu vsetkych a aj Merglu".

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
"Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka pakaren" bola, ked Mercedesu bolo v DTM dovolene "vyvijat dlhsie", aby sa "mohli dotiahnut".."

No a to samý se odehrálo i v F1, kde se taky mělo původně homologovat již před sezonou....a teď, jestli chtějí, mohou všichni vyvíjet motor během celé sezony, (dokonce i Honda díky souhlasu Merglu) - to se ovšem nehodí do krámu mercedesobijcům jako jsi třeba ty, že jo, pane hrábě...

+ 8 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.8.XXX
Presne to ma tiez napadlo, ze "rovnaka pakaren" bola, ked Mercedesu bolo v DTM dovolene "vyvijat dlhsie", aby sa "mohli dotiahnut"...03

Takze kecy pana Laudu a Wollfa, ako su oni "skutocne za" rozumny posun v tejto veci, si mozu menovany strcit za klobuk.
Samozrejme budu "co to pojde v ramci platnych pravidiel", hladat vyhodu len pre seba (ked to mam slusne povedat). Nemam im to za zle, len by nemuseli pustat tie svoje "reklamne slogany"...

Presne to (vcera?) dnes Kolles (na co som upozornil nizsie) okrem ineho, vykotkodakal do eteru a len potvrdil to, co uz bolo davno povedane/aj myslene... Len akosi to Vam "striebromilcom" nepasuje do myslenia. Vy si radsej vyberiete tie PR (prazdne reci) cim krmia svet a este to budete stavat do polohy nejakej "uspory nakladov" apod. chobotin. Uplne najviac sa mi paci to poukazovanie "sam na seba" - co vsetko sme uz "povolili" ci "s cim sme suhlasili"... 18

Vobec nejde o umele pribrzdovanie Medvedov, ide o "otvorenie moznosti" (aj pre prip. novych vyrobcov) ale to sa na Vas/ich podoba, ze budu hladat milon vyhovoriek, len abyich nedajboze niekto neporazil v kratsom case ako bolo naplanovane (patricne podporene fin. injekciou), lebo nas potom spravna rada a akcionari roznesu na kopytach.
Trochu ste sa sice zlakli Ferrari, tak nejake zetoniky/moznosti si bude treba nechat "otvorene", preto sa meni jemne retorika.03

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
.......... Práve som pozeral futbal a tam sa navrhovalo, aby proti Barcelone UEFA povolila postaviť 14 hráčov, lebo jej útok je príliš dobrý. Potrestanie Mercedesu je rovnaká pakáreň.

+ 8 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

109.81.208.XXX
Predstavujes si to spatne. Tohle neni prodej zbozi "klasickemu" zakaznikovi. Pokud by byli dodavatele motoru nuceni garantovat vydrz motoru x provoznich hodin pri urcitem vykonu tak mohou "garantovat", ze motor vydrzi klidne celou sezonu pokud pojede na 10% maximalniho vykonu.

+ 0 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
1x4=30+1=3112
Většina ceny motorů nejspíše není motor sám, ale servis a gigantické kvantum lidí, kteří se starají o jeho provozuschopnost.
Než se motor poprvé natočí, tak musí jít veškerá data do továrny, kde za počítači sedí tým techniků a ti vše zhodnocují a upravují mapování podle potřeby tratě a kontrolují zda jsou všechny díly dostatečně zahřáté. Jak se motor nahodí, tak tahle smečka techniků vyhodnocuje a upravuje mapování podle toho co se děje na trati. Atd atd.

Jó, dneska už není ta doba, kdy se motor nachystal před jízdou a vše ostatní se ponechalo na osudu a citu pilota.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.129.XXX
cena Nerozumím tomu. Měli mít 4 (páry) PJ a platili za ně (řekněme pro zjednodušení) 30 mega. Jeden pár navíc by je měl stát milion, takže se dá střelit, že výrobní náklady na jeden pár PJ je 1M.
Takže při původních čtyřech pohonných jednotkách na auto zákazníci platili 4 mega výrobních nákladů, nějaký (pro mne neodhadnutelný) drobný za servis a zbývajících 25 mil je co? To přispívají výrobcům na vývoj? Ale to je hodně slušnej příspěvek...

btw
zákazníci Renaultu neprotestují. Ti už vědí, že ten pátej motor budou kupovat na každý pád 03

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
Sorry, blbo som to napisal - tu "cenu motorov" Kolles sice tiez spominal, ale v inej "kapitole" (nie priamo v spojeni s Wolffom). 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Proč by na předražené motory měl reagovat právě Wolf? Motory od Merglu jsou nejlevnější a kdyby za současnou koncepci loboval pouze Mercedes, tak se na nich dnes nejezdí... Tak jako tak po pouhých třech sezonách přece nikdo nebude potřebovat souhlas Mercedesu aby pravidla byly uvedena v obecný soulad všech dnes tak hysterizujících person - ovšem za předpokladu že Mercedes je opravdu jedinou za vše zodpovědnou příčinou současného stavu jak je předkládáno třeba Eclestonem, který vždy upřednostní show před sportem, nebo person typpu Kolles, který kam vejdou tak sto let tráva neroste.

+ 10 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.166.XXX
Colin Kolles dnes vysli zaujimave vyhlasenia od tohoto cloveka. A tyka sa to celkovo novych predrazenych motorov, Mercedesu (Wolffa) FIA, atd... Na toto by mal Toto "reagovat".03

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Sunkael

78.45.153.XXX
5 Kusů Je zajímavé, že Mercedes přistoupil na pět kusů motorů během sezóny až poté, co to Hamiltonovi chcíplo v tréninku na Malaysii :)01

+ 18 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Zvýšenie počtu nie je riešenie,... ...ale garancia výrobcu pohonných jednotiek, aby vydržali 20 závodov a potrebný počet motohodín vzhľadom na tréningy a kvalifikácie a každá pohonná jednotka navyše išla na triko výrobcu, ak poruchu nezavinil odberateľ neodbornou prevádzkou, alebo bola spôsobená chybou jazdca včas nezastaviť, ak mu systém signalizuje závadu. 01 To je riešenie problému, nie zvýšenie na 5 kusov, pričom by to išlo na triko odberateľa, čo je totálna hlúposť a zaťažilo by to najmä malé tímy. 02

+ 16 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama