DISKUZE K ČLÁNKU Fry vzpomíná na Räikkönena: Kimi simulátor ignoroval, ale Coultharda přesto ničil
Bývalý šéfinženýr McLarenu a Ferrari, Pat Fry, vzpomíná na společnou éru s Kimim Räikkönenem u McLarenu. Fin považoval simulátor za ztrátu času, svého pilně trénujícího týmového kolegu Davida Coultharda přesto vždy na dráze zničil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Fry vzpomíná na Räikkönena: Kimi simulátor ignoroval, ale Coultharda přesto ničil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 13 lidí)
03.04.2015 11:03
Zajímalo by mne a myslím si, že by nás bylo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000968
22:35 03.04.2015 95.105.187.XXXOkrem prvého roku... ... ich spoločného pôsobenia, áno ...
... v tom prvom roku s Davidom ešte prehral na body v pomere 24 : 41 ... -
AAA
16:11 03.04.2015 147.229.208.XXXTak to dáva zmyseľ. Keď totiž simulátory začínali tak neboli moc realistické a preto bolo potrebné aby na nich jazdili závodní piloti a kalibrovali tieto simulátory a poskytovali spätnú väzbu. V takej dobe mohol David akurát tak pochytiť nejaký zlozvyk z toho simulátoru. Takže si nemyslím, že by to Kimimu prospelo. Hlavne ak Kimi sám mal pocit, že je to len strata času a hlúpa hra a necítil tam tu realistickosť tak to tak asi bolo. -
Martys8
11:55 03.04.2015 80.188.119.XXXSimulátory?? Myslím si, že simulátory dnešní doby se dostaly do nesmyslné podoby. Je mi jasné, že testování na dráze je drahé a odhaduji ho na zátěž v řádech set tisíc EUR. Jenže moderní simulátory jsou velké technologické celky, které umí simulovat reálné podmínky a ty jsou už v řádech milionů EUR. Marně v tom hledám původní záměr snížit náklady .... nemluvě o nulové zábavě pro diváky atd. Kéž by se auta vrátila zpět na dráhu, měla závodní zvuk a závody byly opět závody - ne soutěž v šetření motoru, pneu, benzínu atd.-
-
Martys8
14:17 03.04.2015 46.135.60.XXXJá jsem ale hlavně psal o tom, že se chtělo na testech ušetřit a nakonec se peněz utratí násobně víc. A co se týče uzavřených testů - ano, nebylo to přístupné jako dnes, ale všechny tajné nebyly a když už se ty peníze utrácí, je škoda, že končí v technologiích, když by mohly zvětšit show o které se v poslední době píše..... -
-
Jiri
15:57 03.04.2015 77.48.49.XXXNebyla za zavřenými dveřmi, ne vše. Sám jsem se byl podívat příležitostně na testech Ferrari v Monze, sice to už je řádka let, ale na tribunách byli všichni zdarma, a pak jsem i (pravda že trošku drze) vlezl až do garáží Ferrari a prohlížel si monoposty pěkně zblízka za boxovou zídkou - už po testech.
A ten zvuk tehdejších motorů byl nezapomenutelný, úplně něco jiného, než jen z reproduktorů.
-
-
-
uzivatel000635
11:03 03.04.2015 88.101.0.XXXZajímalo by mne a myslím si, že by nás bylo hodně - jak by to vypadalo, kdyby Kimi se Sebíkem přímo bojovali o pozici. Jak by se zachovali oni přímo na dráze a jak by se zachovalo Ferko? Osobně si myslím, že k tomu v následujících závodech určitě dojde a docela se na to těším. -
-
uzivatel000190
10:58 03.04.2015 109.81.210.XXXAsi ne Po začátku je myslím jasné kdo bude u ferrari jednička, pro kimiho bude úspěch pokud bude dojíždět hned jako druhý a né o dvě a více míst za ním.
Jinak je zajímavé, že Pat Fry ještě neoznámil kam teď půjde, ale asi má ve smlouvě dlouho dobu po kterou po propuštění nesmí pracovat u jiného týmu?
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek