DISKUZE K ČLÁNKU Fry vzpomíná na Räikkönena: Kimi simulátor ignoroval, ale Coultharda přesto ničil

Bývalý šéfinženýr McLarenu a Ferrari, Pat Fry, vzpomíná na společnou éru s Kimim Räikkönenem u McLarenu. Fin považoval simulátor za ztrátu času, svého pilně trénujícího týmového kolegu Davida Coultharda přesto vždy na dráze zničil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fry vzpomíná na Räikkönena: Kimi simulátor ignoroval, ale Coultharda přesto ničil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 07.04.2015 10:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 16 lidí) 03.04.2015 13:53
Snad se do toho Kimi pořádně obuje. Mám ho rád,… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 13 lidí) 03.04.2015 11:03
Zajímalo by mne a myslím si, že by nás bylo… »
» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 03.04.2015 14:26
Bude záležet na situaci. Pokud pojede každý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Kimi je King ! Má talent od boha ! 01

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    95.105.187.XXX
    Okrem prvého roku... ... ich spoločného pôsobenia, áno ...

    ... v tom prvom roku s Davidom ešte prehral na body v pomere 24 : 41 ...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.208.XXX
    Tak to dáva zmyseľ. Keď totiž simulátory začínali tak neboli moc realistické a preto bolo potrebné aby na nich jazdili závodní piloti a kalibrovali tieto simulátory a poskytovali spätnú väzbu. V takej dobe mohol David akurát tak pochytiť nejaký zlozvyk z toho simulátoru. Takže si nemyslím, že by to Kimimu prospelo. Hlavne ak Kimi sám mal pocit, že je to len strata času a hlúpa hra a necítil tam tu realistickosť tak to tak asi bolo.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    46.135.41.XXX
    Doufam ze se Fry vyjadri i o lonskem zniceni Kimiho Alonsem...

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Snad se do toho Kimi pořádně obuje. Mám ho rád, ale loni jsme měl pocit, jako kdyby už byl za zenitem. Doufám že se letos pochlapí a Ferrari mu prodlouží smlouvu. Tenhle člověk by mi příští rok v F1 moc chyběl.

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arnošt

    213.151.83.XXX
    Vyhovující auto Kimimu zřejkmě bude vyhovovat každé auto, kterí není postavené kolem Alíka.

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martys8

    80.188.119.XXX
    Simulátory?? Myslím si, že simulátory dnešní doby se dostaly do nesmyslné podoby. Je mi jasné, že testování na dráze je drahé a odhaduji ho na zátěž v řádech set tisíc EUR. Jenže moderní simulátory jsou velké technologické celky, které umí simulovat reálné podmínky a ty jsou už v řádech milionů EUR. Marně v tom hledám původní záměr snížit náklady .... nemluvě o nulové zábavě pro diváky atd. Kéž by se auta vrátila zpět na dráhu, měla závodní zvuk a závody byly opět závody - ne soutěž v šetření motoru, pneu, benzínu atd. 11

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.215.XXX
      a ty si z testovania nieco mal?
      ved v dobe neobmedzenych testov bola drviva vacsina tych testov za "zatvorenymi dverami"
      co z toho mali akoze divaci?

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Martys8

        46.135.60.XXX
        Já jsem ale hlavně psal o tom, že se chtělo na testech ušetřit a nakonec se peněz utratí násobně víc. A co se týče uzavřených testů - ano, nebylo to přístupné jako dnes, ale všechny tajné nebyly a když už se ty peníze utrácí, je škoda, že končí v technologiích, když by mohly zvětšit show o které se v poslední době píše.....

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jiri

        77.48.49.XXX
        Nebyla za zavřenými dveřmi, ne vše. Sám jsem se byl podívat příležitostně na testech Ferrari v Monze, sice to už je řádka let, ale na tribunách byli všichni zdarma, a pak jsem i (pravda že trošku drze) vlezl až do garáží Ferrari a prohlížel si monoposty pěkně zblízka za boxovou zídkou - už po testech.
        A ten zvuk tehdejších motorů byl nezapomenutelný, úplně něco jiného, než jen z reproduktorů.

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Zajímalo by mne a myslím si, že by nás bylo hodně - jak by to vypadalo, kdyby Kimi se Sebíkem přímo bojovali o pozici. Jak by se zachovali oni přímo na dráze a jak by se zachovalo Ferko? Osobně si myslím, že k tomu v následujících závodech určitě dojde a docela se na to těším.

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Podle mě je buď Ferrari rozdělí pit stopem nebo prostě budou bojovat na trati a brečet do rádia, že je ten před nima pomalejší :D

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.112.90.XXX
        Nebudou brečet, to dělá jen Alonso. :)

        + 16 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Arnošt

        213.151.83.XXX
        Proč by měli brečet? Vettel ví, že Kimi stejně žádné pokyny neposlechne a Kimi nikdy o nic takového nepožádá, to není jeho styl.

        + 13 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.215.XXX
          kimi uz dvojku robil a bolo to prave vo ferrari takze ked mu povedia pusti vettela tak posluchne

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            Bude záležet na situaci. Pokud pojede každý jinou strategii tak si určitě naschvály dělat nebudou. Pokud to bude boj o pozici na dráze, tak si rozhodně uhýbat nebudou :) To by muselo jít jednomu z nich o šampionát...

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    Asi ne Po začátku je myslím jasné kdo bude u ferrari jednička, pro kimiho bude úspěch pokud bude dojíždět hned jako druhý a né o dvě a více míst za ním.
    Jinak je zajímavé, že Pat Fry ještě neoznámil kam teď půjde, ale asi má ve smlouvě dlouho dobu po kterou po propuštění nesmí pracovat u jiného týmu?

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama