DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Podle bývalého prezidenta Ferrari, Lucy di Montezemola, současné vedení v Malajsii sklidilo jen výsledky práce jeho předchůdců. Práce na současném voze SF15-T totiž byly zahájeny na začátku minulého roku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 14 lidí)
31.03.2015 12:10
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000968
17:35 31.03.2015 95.105.187.XXX
... súhlasím s Tebou...aj keď ...
... Ricciardo vtedy vyhral, len vtedy, keď pilotov Mercedesu postihol nejaký problém ...
... v Kanade Lewis nedokončil aobidvaja i s Rozbergom mali veľké problémy s brzdami...
... v Maďarsku Hamiltonovi začalo horieť auto už počas Q1...a štartoval z boxov ...
... v Belgicku Rozberg kolidoval s Hamiltonom a ten nedokončil ...
... Vettel ich v Sepangu porazil na trati bez ich evidentných problémov ...
... ...
... Ricciardo vtedy vyhral, len vtedy, keď pilotov Mercedesu postihol nejaký problém ...
... v Kanade Lewis nedokončil aobidvaja i s Rozbergom mali veľké problémy s brzdami...
... v Maďarsku Hamiltonovi začalo horieť auto už počas Q1...a štartoval z boxov ...
... v Belgicku Rozberg kolidoval s Hamiltonom a ten nedokončil ...
... Vettel ich v Sepangu porazil na trati bez ich evidentných problémov ...
... ...
uzivatel000968
17:18 31.03.2015 95.105.187.XXX
... Jenson ťažil len z technickej prevahy monopostu počas prvých 7-mich pretekov ročníka...kedy z prvých 7 pretekov 5x vyhral...
(pre zaujímavosť Vettel z prvých 7-mich pretekov dokončil iba 4 a i napriek tomu raz vyhral)...
... od 7.júna (VC Turecka) až do konca sezóny v novembri Jenson už nevyhral ani raz ...
(pre zaujímavosť Vettel vo zvyšku sezóny opäť 2x nedokončil preteky, ale 3x dokázal vyhrať)
... ešte snáď dodám, že počet vypadnutí počas sezóny : Jenson 1x Vettel 5x ...
... body 95 : 84 v prospech Jensona ...
... ...
(pre zaujímavosť Vettel z prvých 7-mich pretekov dokončil iba 4 a i napriek tomu raz vyhral)...
... od 7.júna (VC Turecka) až do konca sezóny v novembri Jenson už nevyhral ani raz ...
(pre zaujímavosť Vettel vo zvyšku sezóny opäť 2x nedokončil preteky, ale 3x dokázal vyhrať)
... ešte snáď dodám, že počet vypadnutí počas sezóny : Jenson 1x Vettel 5x ...
... body 95 : 84 v prospech Jensona ...
... ...
anonym
16:31 31.03.2015 85.70.70.XXX
Po Velké ceně Itálie 2014 u Ferrari poznali, že jsou definitivně na dně a že pokud nenastane nějaká zásadní změna, tak se z toho už nevyhrabou. Tak ať mi tady nikdo neříká, jak už měli vyvinutý auťák na letošek. Stejně tak měli vyvinutý auťák předloni na loňský rok a takhle bychom mohli pokračovat do nekonečna ....
AAA
16:13 31.03.2015 147.229.208.XXX
Tak je pravda, že ešte nevyhral z horšieho ako 3. mieste na štarte, ale ukázal zopár pekných pretekov. Napr Singapore 2012 štartoval z pit lane a skončil 3. a mal veľa dobrý pretekov kde bol mimo top 10 a dotiahol to na krásne 2., 3. miesto v cieli. a to v Red Bulle jazdil s monopostami, ktroré mali zlú maximálku takže nechajme sa ešte prekvapiť čo ukáže túto sezónu.
mi88ki
15:26 31.03.2015 165.72.200.XXX
Montemoula Montemoula úspěšně zničil vítězný tým, protože začal politikařit, když žárlil na jejich výsledky a že se ji každý spojuje s Todtem, Brawnem a Schumacherem. Všichni tři odešli na základě zásahu Montemouli do týmu, kdy bez vědomí ostatních, podepsal Kimiho, aby ukázal kdo je ve Ferrari pánem. Chvíli pak žil ze setrvačnosti zbytku původního týmu, než ho úplně rozložil. Jeho nesmyslná manažerská rozhodnutí, jako např. blokace stavby vlastního aero-tunelu, posouvala Ferrari postupně dále od špičky. Už loni jsem tady psal, že odchod Montemouli je první vlaštovkou na cestě vzhůru. Druhou byl odchod Alonsa. Sice je to špičkový top jezdec, ale bohužel není to člověk, pro kterého se někdo přetrhne, protože to není týmový hráč a určitě atmosféra uvnitř týmu nemohla být dobrá, zvláště když jako vždy uměl jen kritizovat.
Když se teď jasně potvrzuje, kdo byl ta žába na prameni, tak si Montemoula přivlastňuje dobrou práci jiných, aby tím popřel svojí vlastní neschopnost vést špičkový tým. Přitom jeho podíl na změnách byl především negativní, když na začátku loňského roku přitáhnul manažera, který byl pro neschopnost rovněž odejit, stejně jako on.
Když se teď jasně potvrzuje, kdo byl ta žába na prameni, tak si Montemoula přivlastňuje dobrou práci jiných, aby tím popřel svojí vlastní neschopnost vést špičkový tým. Přitom jeho podíl na změnách byl především negativní, když na začátku loňského roku přitáhnul manažera, který byl pro neschopnost rovněž odejit, stejně jako on.
Jens
15:16 31.03.2015 109.81.245.XXX
Aha, takže nebyli sami mezi prvními, bylo tam více týmů, které museli porazit. Tedy žádné štěstí. Navíc měl týmového kolegu, který mu nic nedal zadarmo, takže jsi tím tuplem řekl hovadinu. Příště si básničky o štěstí nechej pro svoji milou.
FanF1
14:43 31.03.2015 85.237.230.XXX
S Vettelom a Malajziou to súvisí tak, že sa k tomu Jenson vyjadril. A vyjadril sa tak, že by radšej mal držať jazyk za zubami. Proste mali štastie s tými difúzormi, pretože u nich to fungovali a boli medzi prvými, kto s nimi prišiel, ostatní ich len napodobňovali a snažili sa ich zakomponovať do auta počas sezóny. V tom mal Jenson veľké šťastie pri zisku svojho titulu.
AAA
14:26 31.03.2015 147.229.208.XXX
Videl som technickú analýzu Ferrari a dosť zapracovali na ovládateľnosti. To bol podľa mňa dosť veľký problém lebo predtým to brali tak ako, že Alonsovi to vyhovuje tak nech sa Massa a Kimi prispôsobia. A je to teda aj poriadne vidieť na trati. Vettelova jazda pripomína Schumiho, je vidno, že auto pevne drží je predvídateľné a Vettel mu môže veriť a môže na to tlačiť. To isté aj Kimi. Z onboard záberov je jasne vidieť, že už s tým autom nebojuje ako minulý rok, a že už môže jazdiť s chladnou hlavou a jeho výkony sa začínajú podobať tým aké sme u neho boli zvyknutý z Lotusu. Práca Jamesa A. sa začína prejavovať.
uzivatel000190
13:28 31.03.2015 109.81.210.XXX
Ano Je jasné, že auto se nedá postavit za půl roku a už vůbec ne za tři měsíce (hlavně když potřebujete přepracovat pohonnou jednotku), každopádně mě tohle překvapilo hodně a musím přiznat, že jsem se mýlil ohledně nárůstu formy ferrari, ale pořád si myslím, že si to mercedes v klidu letos pohlídá. Jinak lidé zapomínají ferrari za poslední léta nebylo mimo naopak to bylo ono kdo jako jediný reálně s rb bojoval o titul. Loňský rok byl špatný, ale bylo to hodně dané tím, že se soustředili na letošek a jediné v čem vidím opravdový posun je jejich pohonná jednotka, kde určitě zaslouží obdiv a vypadá to, že na rozdíl od renaultu nekecali a začali investovat, shánět lidi a pracovat, že se to vyplatilo a já jim za to děkuji, protože vlastně vzali rb všechny argumenty. Jinak renaultu a rb také stále věřím a i přes ty řeči a špatnou formu si myslím, že ve španělsku/monaku budou zpět vepředu.
Kapor
12:58 31.03.2015 80.87.214.XXX
Po porovnaní časov zo závodu,... ...v Austrálii a Malajzii je zrejmé, že Ferrari strácalo omnoho menej nielen v kvalifikácii, ale aj závode a ja si myslím, že to ich úsilie ešte posilní a v Čine budú ešte omnoho lepší a to by bolo len na prospech F1. Určite bude lepší výsledok Kimiho v kvalifikácii, preto aj v závode očakávam pódium a množstvo bodov.
Jens
12:39 31.03.2015 109.81.245.XXX
A jak to souvisí s Vettelem a Malajsií? Měl snad Vettel nějaký vliv na konstrukci vozu, když byl v době jeho příchodu už skoro hotový? Navíc jsem si nevšiml, že by měl Button při souboji s Barrichellem nějaké štěstí nebo že by měli lepší auto než soupeři v závěru sezóny, kdy získal titul. A s dvojitými difuzory od počátku tehdy jezdily i jiné týmy, než pouze Brawn, takže tvému povyku o jakémsi štěstí moc nerozumím.
enzo
12:20 31.03.2015 89.177.132.XXX
V něčem má pravdu... ... a v něčem ne. Vývoj, jasně, tam nové vedení asi velké zásluhy nemá. Nemyslím si, že auto zázračně zrychlilo za dva týdny zásluhou nových lidí.
Ale třeba strategie. Tam Ferko v posledních letech dokázalo prokoučovat kde co. Taktéž pitstopy dokázali úspěšně podělávat. Teď je měli špičkové. Celkově to na mě působí dojmem, že "nová" Scuderia má nového ducha a šlape líp. Ale možná jim taky jen prostě všechno klaplo. Uvidíme, co dál.
Ale třeba strategie. Tam Ferko v posledních letech dokázalo prokoučovat kde co. Taktéž pitstopy dokázali úspěšně podělávat. Teď je měli špičkové. Celkově to na mě působí dojmem, že "nová" Scuderia má nového ducha a šlape líp. Ale možná jim taky jen prostě všechno klaplo. Uvidíme, co dál.
uzivatel001402
12:10 31.03.2015 85.70.70.XXX
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a tak přihřívá svou polivčičku a nemyslím, že má pravdu. Luca nedokáže strávit fakt, že vsadil na nesprávné lidi. Ze strany Lewise je to jen součást jeho psychologické hry na Vettela. Loni tyhle hrátky mimo dráhu zkoušel na Nica a naopak uškodily právě Lewisovi, teprve když se soustředil plně na vlastní závodění, tak mu to přineslo úspěch.
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek