DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům

Podle bývalého prezidenta Ferrari, Lucy di Montezemola, současné vedení v Malajsii sklidilo jen výsledky práce jeho předchůdců. Práce na současném voze SF15-T totiž byly zahájeny na začátku minulého roku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 02.04.2015 14:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 14 lidí) 31.03.2015 12:10
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a… »
» Meky81 (Hlasovalo 10 lidí) 31.03.2015 10:45
S timhle s Montezemolem souhlasim na voze i na… »
» mi88ki (Hlasovalo 9 lidí) 31.03.2015 15:26
Montemoula Montemoula úspěšně zničil vítězný tým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

78.98.215.XXX
sice nemali teraz tech.problem(koliziu) ale riadne spackali strategiu

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.105.187.XXX
... súhlasím s Tebou...aj keď ...

... Ricciardo vtedy vyhral, len vtedy, keď pilotov Mercedesu postihol nejaký problém ...

... v Kanade Lewis nedokončil aobidvaja i s Rozbergom mali veľké problémy s brzdami...

... v Maďarsku Hamiltonovi začalo horieť auto už počas Q1...a štartoval z boxov ...

... v Belgicku Rozberg kolidoval s Hamiltonom a ten nedokončil ...

... Vettel ich v Sepangu porazil na trati bez ich evidentných problémov ...

... 03 ...

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.105.187.XXX
... Jenson ťažil len z technickej prevahy monopostu počas prvých 7-mich pretekov ročníka...kedy z prvých 7 pretekov 5x vyhral...

(pre zaujímavosť Vettel z prvých 7-mich pretekov dokončil iba 4 a i napriek tomu raz vyhral)...

... od 7.júna (VC Turecka) až do konca sezóny v novembri Jenson už nevyhral ani raz ...

(pre zaujímavosť Vettel vo zvyšku sezóny opäť 2x nedokončil preteky, ale 3x dokázal vyhrať)

... ešte snáď dodám, že počet vypadnutí počas sezóny : Jenson 1x Vettel 5x ...

... body 95 : 84 v prospech Jensona ...

... 03 ...

+ 7 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.157.160.XXX
Jj, znám. To stojí za to. Obzvlášť ty jeho analýzy zavěšení.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

147.229.208.XXX
Ne myslím kanál Petra Windsora na youtube. Analýzu robil Enrique Scalabroni, ktorý svojho času dizajnoval monoposty pre Ferrari.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.70.70.XXX
Po Velké ceně Itálie 2014 u Ferrari poznali, že jsou definitivně na dně a že pokud nenastane nějaká zásadní změna, tak se z toho už nevyhrabou. Tak ať mi tady nikdo neříká, jak už měli vyvinutý auťák na letošek. Stejně tak měli vyvinutý auťák předloni na loňský rok a takhle bychom mohli pokračovat do nekonečna ....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.157.160.XXX
myslíš ty Maďarovy opsané bláboly z cizích fór, které vydává za analýzu?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

147.229.208.XXX
Tak je pravda, že ešte nevyhral z horšieho ako 3. mieste na štarte, ale ukázal zopár pekných pretekov. Napr Singapore 2012 štartoval z pit lane a skončil 3. a mal veľa dobrý pretekov kde bol mimo top 10 a dotiahol to na krásne 2., 3. miesto v cieli. a to v Red Bulle jazdil s monopostami, ktroré mali zlú maximálku takže nechajme sa ešte prekvapiť čo ukáže túto sezónu.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.98.215.XXX
vettelova jazda v nicom nepripomina misa
vettel vyhrava len z prveho radu s tym ze vacsinu casu je na cistom vzduchu a velmi vynimocne(2x) z 3.miesta
ten chlap akonahle sa dostane do premavky tak je koniec

+ 5 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.98.215.XXX
riciardovi sa to podarilo v minulom roku 3x zatial co vettelovi na rovnakom aute ani raz

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Montemoula Montemoula úspěšně zničil vítězný tým, protože začal politikařit, když žárlil na jejich výsledky a že se ji každý spojuje s Todtem, Brawnem a Schumacherem. Všichni tři odešli na základě zásahu Montemouli do týmu, kdy bez vědomí ostatních, podepsal Kimiho, aby ukázal kdo je ve Ferrari pánem. Chvíli pak žil ze setrvačnosti zbytku původního týmu, než ho úplně rozložil. Jeho nesmyslná manažerská rozhodnutí, jako např. blokace stavby vlastního aero-tunelu, posouvala Ferrari postupně dále od špičky. Už loni jsem tady psal, že odchod Montemouli je první vlaštovkou na cestě vzhůru. Druhou byl odchod Alonsa. Sice je to špičkový top jezdec, ale bohužel není to člověk, pro kterého se někdo přetrhne, protože to není týmový hráč a určitě atmosféra uvnitř týmu nemohla být dobrá, zvláště když jako vždy uměl jen kritizovat.

Když se teď jasně potvrzuje, kdo byl ta žába na prameni, tak si Montemoula přivlastňuje dobrou práci jiných, aby tím popřel svojí vlastní neschopnost vést špičkový tým. Přitom jeho podíl na změnách byl především negativní, když na začátku loňského roku přitáhnul manažera, který byl pro neschopnost rovněž odejit, stejně jako on.03

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Aha, takže nebyli sami mezi prvními, bylo tam více týmů, které museli porazit. Tedy žádné štěstí. Navíc měl týmového kolegu, který mu nic nedal zadarmo, takže jsi tím tuplem řekl hovadinu. Příště si básničky o štěstí nechej pro svoji milou. 18

+ 13 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Alonso Když jsem viděl, jak Ferrari v Malajsii vyhrálo, zatímco McLaren chvíli zametalo pole, aby se po pár kolech odmlčelo úplně, měl jsem o rozhodnutí Fernanda taky zcela jasno. :D

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FanF1

85.237.230.XXX
S Vettelom a Malajziou to súvisí tak, že sa k tomu Jenson vyjadril. A vyjadril sa tak, že by radšej mal držať jazyk za zubami. Proste mali štastie s tými difúzormi, pretože u nich to fungovali a boli medzi prvými, kto s nimi prišiel, ostatní ich len napodobňovali a snažili sa ich zakomponovať do auta počas sezóny. V tom mal Jenson veľké šťastie pri zisku svojho titulu.

+ 8 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

147.229.208.XXX
Videl som technickú analýzu Ferrari a dosť zapracovali na ovládateľnosti. To bol podľa mňa dosť veľký problém lebo predtým to brali tak ako, že Alonsovi to vyhovuje tak nech sa Massa a Kimi prispôsobia. A je to teda aj poriadne vidieť na trati. Vettelova jazda pripomína Schumiho, je vidno, že auto pevne drží je predvídateľné a Vettel mu môže veriť a môže na to tlačiť. To isté aj Kimi. Z onboard záberov je jasne vidieť, že už s tým autom nebojuje ako minulý rok, a že už môže jazdiť s chladnou hlavou a jeho výkony sa začínajú podobať tým aké sme u neho boli zvyknutý z Lotusu. Práca Jamesa A. sa začína prejavovať.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

109.81.210.XXX
Ano Je jasné, že auto se nedá postavit za půl roku a už vůbec ne za tři měsíce (hlavně když potřebujete přepracovat pohonnou jednotku), každopádně mě tohle překvapilo hodně a musím přiznat, že jsem se mýlil ohledně nárůstu formy ferrari, ale pořád si myslím, že si to mercedes v klidu letos pohlídá. Jinak lidé zapomínají ferrari za poslední léta nebylo mimo naopak to bylo ono kdo jako jediný reálně s rb bojoval o titul. Loňský rok byl špatný, ale bylo to hodně dané tím, že se soustředili na letošek a jediné v čem vidím opravdový posun je jejich pohonná jednotka, kde určitě zaslouží obdiv a vypadá to, že na rozdíl od renaultu nekecali a začali investovat, shánět lidi a pracovat, že se to vyplatilo a já jim za to děkuji, protože vlastně vzali rb všechny argumenty. Jinak renaultu a rb také stále věřím a i přes ty řeči a špatnou formu si myslím, že ve španělsku/monaku budou zpět vepředu.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Po porovnaní časov zo závodu,... ...v Austrálii a Malajzii je zrejmé, že Ferrari strácalo omnoho menej nielen v kvalifikácii, ale aj závode a ja si myslím, že to ich úsilie ešte posilní a v Čine budú ešte omnoho lepší a to by bolo len na prospech F1. 01 Určite bude lepší výsledok Kimiho v kvalifikácii, preto aj v závode očakávam pódium a množstvo bodov. 01

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
A jak to souvisí s Vettelem a Malajsií? Měl snad Vettel nějaký vliv na konstrukci vozu, když byl v době jeho příchodu už skoro hotový? Navíc jsem si nevšiml, že by měl Button při souboji s Barrichellem nějaké štěstí nebo že by měli lepší auto než soupeři v závěru sezóny, kdy získal titul. A s dvojitými difuzory od počátku tehdy jezdily i jiné týmy, než pouze Brawn, takže tvému povyku o jakémsi štěstí moc nerozumím.

+ 22 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
enzo

enzo

89.177.132.XXX
V něčem má pravdu... ... a v něčem ne. Vývoj, jasně, tam nové vedení asi velké zásluhy nemá. Nemyslím si, že auto zázračně zrychlilo za dva týdny zásluhou nových lidí.
Ale třeba strategie. Tam Ferko v posledních letech dokázalo prokoučovat kde co. Taktéž pitstopy dokázali úspěšně podělávat. Teď je měli špičkové. Celkově to na mě působí dojmem, že "nová" Scuderia má nového ducha a šlape líp. Ale možná jim taky jen prostě všechno klaplo. Uvidíme, co dál.

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001402

uzivatel001402

85.70.70.XXX
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a tak přihřívá svou polivčičku a nemyslím, že má pravdu. Luca nedokáže strávit fakt, že vsadil na nesprávné lidi. Ze strany Lewise je to jen součást jeho psychologické hry na Vettela. Loni tyhle hrátky mimo dráhu zkoušel na Nica a naopak uškodily právě Lewisovi, teprve když se soustředil plně na vlastní závodění, tak mu to přineslo úspěch.

+ 14 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama