DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"

Sportovního ředitele Mercedesu překvapila rychlost Ferrari a to, že je v Malajsii porazili. Jeho tým nyní musí zabrat ve vývoji, aby soupeřům dalo jasnou odpověď.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 01.04.2015 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Machus (Hlasovalo 14 lidí) 31.03.2015 08:29
Strategie Proč konečně nepřiznají, že zastávka… »
» Machus (Hlasovali 2 lidé) 01.04.2015 09:22
Souhlas, kdyby jel stejnou strategii jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Za nikým, ale to bys to musel vidět, že? 03 OK, nemehlo se zaseklo za safety carem - hned po restartu měl ztrátu 6 sekund. Do tří kol všechny tři před sebou předjel, takže jakýpak zásek? Nebo těmi koly chceš omluvit jeho neschopnost stáhnout Vettela ve zbytku závodu na čistém vzduchu? 18 02

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • badys

        46.13.68.XXX
        Když si odmyslím Ferrari , tak byla strategie dobrá , kontrolovala riziko gum a vedle k vítězství . Ale když porovnáme strategii s Ferrari , tak už tak dobrá není. U první sady měkkších nevyužili jejich životnost a u druhé sady gum životnost zkrátili , protože zastávkou uvízli v provozu. Rychlost Ferrari byla tady asi stejná jako u Mercedesu takže těžko říct , že Mercedes zvolil dobrou strategii...... A pro nás pro diváky by taky byla zajímavější strategie Mercedesu , kdyby do boxu během SC nezajížděl...Mně mrzí Mcl ten ani nedojel je to ostuda .

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • lejnach

        95.103.46.XXX
        ...plny suhlas 01 , to iste dookola vysvetlujem aj ja a ludia hladaju vsetko mozne i nemozne, len nechcu prijat skutocnost - realitu, ze Ferrari bolo v tejto VC jednoducho najlepsie a nedokazal to zmenit ani mercedes.
        Ako to bude pokracovat o tom mozeme polemizovat, ale to co bolo je realita, o tom "žádná"...

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          46.13.68.XXX
          Být v Mercedesu odvážní , tak měli u Rosberga použít stejnou strategii jako Ferrari. Možná by byl vyhrál - v horším případě by o moc hůře než jak skončil , nedopadl. Otázkou je , jak by to v případě úspěchu vzal Lewis???

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kozák

        62.77.89.XXX
        Vždyť se píše v článku, protože uvízli v provozu za pomalejšími jezdci a zničili si tam pneu. Musíš to čís celé, ne jen to co se ti hodí.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lojza

          109.81.245.XXX
          Ano, zasekli se na 3 kola v provozu, ztratili během nich 6 sekund. V cíli měli ztrátu 8,5s. Na jejich závod to mělo jistě ohromný dopad, když měli dalších 46 kol na čerstvém vzduchu a nestáhli lautr nic. Musíš také trochu přemýšlet, ne slepě vytrhávat z textu to, co se ti hodí.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kozák

            62.77.89.XXX
            Ještě si zapomněl na to, že tou zbytečnou zastávkou v boxech půstili hlavního soupěře bez boje před sebe. Kdyby musel Lewise předjet na trati byla by to jiná.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lojza

              78.157.160.XXX
              Myslíš tu zbytečnou zastávku, bez které by nedojeli do cíle? 04 Když někdo jede strategii o zastávku více, počítá s předjížděním na dráze. Zkrátka podcenili rychlost Ferrari. Kdyby kdyby kdyby si strč za klobouk. Kdyby Lewise s jeho bídnou degradací, kvůli které musel jet na tři zastávky, musel předjet na trati, tak by to udělal. Máš pravdu jen v tom, že by to byla trošku jiná. 03

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kozák

              62.77.89.XXX
              Viz vyjádření technického ředitele Ferrari Jamse Allisona:

              Myslím, že jsme v neděli byli o trošičku rychlejší. Ale pokud jste rychlejší jenom o jednu nebo dvě desetiny sekundy, což by asi odpovídalo naší situaci, tak je těžké předjet vůz před vámi a mimořádně těžké je pak za takových podmínek porazit dva vozy. Měli příležitost rozdělit strategii, aby před námi zůstal alespoň jeden z jejich vozů. Safety car nám dal příležitost dostat se před oba vozy relativně bezbolestně."

              11 11 11 11 11

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Machus

                Machus

                213.175.36.XXX
                Souhlas, kdyby jel stejnou strategii jako Vettel tak by se před něj nedostal a záleželo by nejspíš na to jak rychle provedou zastávky v boxem. Kdyby se Vettel držel za Hamiltonem, tak mu taky více degradují pneumatiky.
                Je to můj názor, tak si odpusťte uštěpačné komentáře, pořád ještě žijem v zemi kde názory můžeme sdělovat.
                Někdo souhlasí, někdo ne a tak to Lojzo prostě je.
                Dík

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Lojza

                  109.81.245.XXX
                  Kdyby, kdyby, kdyby.. 03 Jaké uštěpačné komentáře myslíš? Ten tvůj poslední a snahu omezit svobodu ostatních se slušně vyjadřovat? Nebo právo sdělovat názor máš jen ty a ti, co s tebou souhlasí? Ke zbytku se už raději nebudu vyjadřovat, stejně tak ke lidem, kteří reagují sami na své příspěvky bez nějakých protiargumentů na to, co bylo dříve řečeno.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama