DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv
Lewis Hamilton srovnává svou dominanci s dominancí Sebastiana Vettela. Rozdíl je podle něj v tom, že má za svého týmového kolegu výborného jezdce, se kterým musí závodit. Věří ale, že by se stejným vozem porazil kohokoliv.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
09:56 20.03.2015 217.170.103.XXX
Víš pokud vybereš několik málo závodů kde byl náskok PODOBNÝ, pak to ještě neznamená, že se to dá srovnávat. Navíc přece nemůžeš brát zastávku v boxech, jako ztrátu 25-30s. To je naprostá hloupost. Může to být menší ztráta, ale i časová výhoda. Jinak by ty zastávky přece nedělali.
Mercedes byl nejrychlejší loni ve všech závodech. A nebýt jejich technických problémů a kolize ve Spa, neměl by žádný tým šanci ani na boj o druhé místo v jediném závodě. Jedině v Rakousku měl Williams rychlost aspoň na to, aby vytvořil na Mercedes nějaký tlak. V ostatních závodech to bylo jen o tom, za jak rychle jim zmizí z dohledu. U RB měli v nejlepší sezoně 13 vítězství a v těch zbývajících to nebylo většinou o technických problémech, ale konkurence byla prostě rychlejší.
Další věc je ta, že podle mne Mercedes v Austrálii jel závod v nějakém úsporném režimu motoru. Jinak si nedovedu vysvětlit, kam se jim poděla ta skoro 1s na kolo. Ono dát doslova všem ostatním kolo (podle rychlosti v kvalifikaci) by bylo i pro Mercedes kontraproduktivní.
S druhou půlkou tvého příspěvku určitě souhlasím.
Mercedes byl nejrychlejší loni ve všech závodech. A nebýt jejich technických problémů a kolize ve Spa, neměl by žádný tým šanci ani na boj o druhé místo v jediném závodě. Jedině v Rakousku měl Williams rychlost aspoň na to, aby vytvořil na Mercedes nějaký tlak. V ostatních závodech to bylo jen o tom, za jak rychle jim zmizí z dohledu. U RB měli v nejlepší sezoně 13 vítězství a v těch zbývajících to nebylo většinou o technických problémech, ale konkurence byla prostě rychlejší.
Další věc je ta, že podle mne Mercedes v Austrálii jel závod v nějakém úsporném režimu motoru. Jinak si nedovedu vysvětlit, kam se jim poděla ta skoro 1s na kolo. Ono dát doslova všem ostatním kolo (podle rychlosti v kvalifikaci) by bylo i pro Mercedes kontraproduktivní.
S druhou půlkou tvého příspěvku určitě souhlasím.
odin
09:30 19.03.2015 77.240.96.XXX
Promiň, nechtěl jsem ti vložit do úst něco jiného. Jen jsem si to asi nešťastně takto vyložil, když jsi to srovnával s dalšími příklady, kdy auta byla dělána opravdu na konkrétního pilota.
V diskuzích se s tebou a tobě podobnými většinou shoduji, možná právě pro tu věcnost. Tak že ve výsledku spolu příliš nediskutujeme (dám ti plusko a bývá to pro mne vyřizené )
Ještě k Alonsovi. Také si nemyslím, že měl špatné podmínky. Jenom bych řekl, že Hamilton přestal respektovat interní dohody a vedení týmu (Dennis) s tím nebyl ochoten nic dělat a tak se Alonso zařídil po svém. A vznikla válka. Tak jako mezi Sennou a Prostem. Jenže Alonso nebyl Prost. Nenechal se "vmanévrovat" do boje "jenom" proti Hamiltonovi, ale zacílil na odpovědné, kteří měli zajistit klid uvnitř týmu a kteří tohle nedělali, nebo dělat nechtěli. V tom vidím paraleru se situací u RedBullů. V postoji vedení týmu.
V diskuzích se s tebou a tobě podobnými většinou shoduji, možná právě pro tu věcnost. Tak že ve výsledku spolu příliš nediskutujeme (dám ti plusko a bývá to pro mne vyřizené )
Ještě k Alonsovi. Také si nemyslím, že měl špatné podmínky. Jenom bych řekl, že Hamilton přestal respektovat interní dohody a vedení týmu (Dennis) s tím nebyl ochoten nic dělat a tak se Alonso zařídil po svém. A vznikla válka. Tak jako mezi Sennou a Prostem. Jenže Alonso nebyl Prost. Nenechal se "vmanévrovat" do boje "jenom" proti Hamiltonovi, ale zacílil na odpovědné, kteří měli zajistit klid uvnitř týmu a kteří tohle nedělali, nebo dělat nechtěli. V tom vidím paraleru se situací u RedBullů. V postoji vedení týmu.
skejpa
08:48 19.03.2015 88.146.158.XXX
Já jsem nepsal, že to auto bylo dělané na Hamiltona. Psal jsem, že víc MOŽNÁ sedělo Hamiltonovi :) Nicméně mám rád takovéhle věcné diskuze, ikdyž občas nesouhlasím - viz Webber a Alonso protože Alonsovi by se nestalo, že by mu vzali křídlo a dali ho Hamiltonovi. Podle mě prostě Fernando tou dobou neměl špatné podmínky a stejně prohrál - podle mě to ale klidně mohlo být tím autem. Pravdu se nicméně asi nikdy nedozvíme :))
odin
08:22 19.03.2015 77.240.96.XXX
Pánové (Pikaso, skejpa), nerad se vám do toho míchám. Mám stejné názory jako vy dva a s oběma souhlasím tak na 90-95%. Ale neodpustím si poznámku tuším že ke skejpovi, který naznačuje, že v 2007 byl McL postaven "na míru" Hamiltonovi. Podle mne nemohl být. Oba, jak Alonso, tak Hamilton, byli nováčky v týmu, navíc auto musí začít stavět od poloviny předešlé sezóny a v tu dobu možná ani nevěděli, kdo v něm bude sedět.
Já porážku Alonsa přisuzuji odlišnému přístupu k oběma pilotům. V tomto roce byl pro tým Alonso vedle Hamiltona, jako Webber vedle Vettela. S jediným rozdílem. Alonso si to nenechal líbit. Ale nakonec odešel jak Webber, tak Alonso. Jinak souhlas.
A ještě k výroku Hamíka v tomto článku. Na to, že prohrál ve stejném autě s Buttonem (a není to tak dávno), má po prvním závodě nové sezóny obrovské sebevědomí, nebo si nic nepamatuje, když tvrdí, že ve stejném autě porazí kohokoliv.
Já porážku Alonsa přisuzuji odlišnému přístupu k oběma pilotům. V tomto roce byl pro tým Alonso vedle Hamiltona, jako Webber vedle Vettela. S jediným rozdílem. Alonso si to nenechal líbit. Ale nakonec odešel jak Webber, tak Alonso. Jinak souhlas.
A ještě k výroku Hamíka v tomto článku. Na to, že prohrál ve stejném autě s Buttonem (a není to tak dávno), má po prvním závodě nové sezóny obrovské sebevědomí, nebo si nic nepamatuje, když tvrdí, že ve stejném autě porazí kohokoliv.
Pikaso
23:50 18.03.2015 62.240.164.XXX
Tak jenom pro ukázku. Letošní první závod M a další v cíli rozdíl cca. 34 sekund, V roce 2013 GP Brazílie oba RBR, třetí FA ztráta jenom 18s, ale další v cíli 37s, GP USA 1. RBR,SV, druhý RG 6s, ale o jednu zastávku v boxech méně, tedy v USA cca. 25-30s třetí kupodivu MW a čtvrtý už má zase 27s ztrátu no a minimálně ve třetině sezony to bylo stejné. M taky nebude všude vyhrávat jako teď. Jednoduché by bylo nechat je vyvíjet auta všechny pořád a pak si nemusí nikdo na nic ztěžovat, to je totiž ten základ. O nesmyslnosti současných pravidel a vlastně jako věštec jsem psal už dávno. Tahle pravidla prostě F1 ničí a podíl pilota je čím dál tím menší. Nic to nemění na jejich umění a na možnosti si ho nějak porovnat, ale pro mě laika jenom subjektivně.
Pikaso
23:27 18.03.2015 62.240.164.XXX
Takřka bych mohl souhlasit. To o SV jsem psal abych trochu zmírnil negativní reakce, ale asi to nemělo účinek, který jsem čekal. Psát to zde je ošidné, protože, aby každý z nás napsal to co vše chce byl by to spam za spamem- Snažím se to psát jednoduše, ale i tak je to dlouhé. No a proto se vyjádřím pouze k férovosti souboje FA a LH. Nebudu řešit co jsem četl a slyšel, podle toho je můj názor zcela jasný a ten zní, že FA byl od Maďarska poškozován, ale to je jenom můj subjektivní názor. Takže jenom fakt. Vnitřní pravidla týmu o výjezdu do posledního kvalifikačního kola. Zcela jasně je porušil LH. Nesmyslná penalizace FA za přestupek, který ani pravidla neznají byl výsledek, který ovlivnil závod, jeho výsledek a v konečném důsledku i celkové pořadí. To, že bodů měli oba stejně jistě víš, ale jak by to bylo kdyby nebyl tento závod ovlivně a to se bavíme o jednom závodě. Ale kdydy, kdyby nehraju a jenom tím vysvětluji svůj názor a tvůj respektuji. Mimochodem v roce 2010 FA neměl úplnej šrot (jenom znovu neměl to nejlepší auto), tam mu jenom slavní stratégové od F prohráli sezonu v posledním závodě, ale o tom už jsem taky psal a dokonce jsem za to odsoudil i samotného FA, protože měl říct, ne jedu dál, mám dobrej pocit a před sebou volnou trať, ale loajalita k týmu........ a. No a o jeho kvalitách pak hovoří výsledek sezóny. FA 252 a FM 144 celkem 396 a lepší byl ne jenom RBR, ale i McL a to dost výrazně. A v neposlední řadě určitě výš, že auto se staví už dávno během předešlé sezóny, takže tohle auto bylo jenom těžko postaveno na míru FA. A dál i ze strany RBR bylo jasně vidět koho chtějí mít mistrem a ne jenom v této sezoně a podle mě jasné poškozování MW stálo za tím, že FA mohl bojovat až do konce sezony, protože kdyby u RBR nechali regulérní závody, byl by MS právě MW a to minimálně 2 závody před koncem sezóny. Ale to už je opět kdyby kdyby. Bohužel mám smůlu, že si toho zbytečně moc pamatuju. Jinak můj osobní názor je ten, že KR je lepší než SV, ale myslím, že právě ve F nám to ani neumožní uvidět, protože KR končí a SV je jejich budoucnost. To bude zase jenom stačit občas nedojet, nebo zase pomatlat pitstop atd. atd. Sorry všem za délku.
Pikaso
22:59 18.03.2015 62.240.164.XXX
Děkuji za příspěvek a jsem rád, že aspoň někdo ví o čem píše. Tak teď už jenom pro doplnění pro všechny co reagovali. O tlumičích jsem psal a všichni kdo se o F1 zajímají to vědí. No a pak dále už výše, v roce 2005 to asi o spolehlivosti moc nebylo. KR nedojel 3krát, FA 2krát a bodový rozdíl byl 21 bodů, tudíž ten jeden závod v neprospěch KR nehraje vůbec žádnou roli. I kdyby FA nedojel v jednom ze závodů, které vyhrál a KR by si tedy zákonitě o tu pozici polepšil, mohl by získat v té době maximálně o 2 body více, rozdíl by pak tedy nebyl 21 bodů, ale 9 a FA by byl stejně MS. Rok 2006 už jsi odpověděl za mě, ale jenom stručně MS 2krát nedojel FA 2krát nedojel. Navíc vymyšlená penalizace FA v uvedeném závodě. Svádět něco na jeden závod je navíc ubohé. A i kdyby to dopadlo vítězstvím MS, tak by pořád o 1 bod vyhrál titul MS FA. Ano R by prohrál s F a pak by jsi možná uznal, že R nebylo nejlepší auto ve startovním poli. No a za poslední. Ano GF v každém roce vyhrál jeden závod ten z roku 2006 zmiňovat nebudu o tom mám svůj zkreslený názor, protože jsem fanda FA, ale jenom podotknu, že týmový kolega MS skončil před GF a vyhrál závody dva. V roce 2005 sice JPM týmový kolega KR vyhrál sice taky jenom jeden závod, ale celkem v 9 závodech nebyl z různých důvodů klasifikován, tedy celkem o 3 více než GF a stejně ho ho porazil, sice o dva body, ale porazil. No a rozdíl mezi FA a GF komentovat nemusíme. No a na úplný konec. Aktivní tlumiče podle mě používaly i další týmy a hlavně i F, ale protože se jim nepodařilo je udělat tak dobré jako u R nebo si to mysleli, samy nakonec iniciovali jejich zrušení, dotazem jestli je to legální. Zákaz se tedy netýkal jenom R, ale i F. A mimochodem v Maďarsku FA trhnul MS po vnějšku takovým způsobem, že bylo opět kontrolováno auto R z podnětu F a ouha, dovažující tlumiče tam nebyly. Jenom pro názornost i na těchto stránkách najdeš články, které tento problém řeší. třeba na [odkaz na stránku]
ttt
19:07 18.03.2015 213.215.108.XXX
S tym bez vyhrad suhlasim
Ja napr. Alonsa uznavam ako pilota, mozno ho radim aj najvyssie (najkomplexnejsi), ale Ta jeho povaha je mi dost trnom v oku. Mam rad ked niekto vyhra titul fair nad square.
Hamovi som tiez titul moc neprial, ale uznavam, ze si ho naozaj vyjazdil na trati a majstrom sveta sa stal zasluzene. Nicmene stale si myslim, ze nejaka "facka ala Alonso v 2007" by sa mu este hodila (v tomto pripade teda s Rosbergom)
Ja napr. Alonsa uznavam ako pilota, mozno ho radim aj najvyssie (najkomplexnejsi), ale Ta jeho povaha je mi dost trnom v oku. Mam rad ked niekto vyhra titul fair nad square.
Hamovi som tiez titul moc neprial, ale uznavam, ze si ho naozaj vyjazdil na trati a majstrom sveta sa stal zasluzene. Nicmene stale si myslim, ze nejaka "facka ala Alonso v 2007" by sa mu este hodila (v tomto pripade teda s Rosbergom)
rock
18:35 18.03.2015 37.188.238.XXX
Byl bych troch skeptičtější ohledně terna ve Ferrari. OK, auto asi je lepší než loni ve srovnání s konkurencí, ale stejně o parník horší než Mercedes. A dal bych krk na to, že pro Alonza je zajímavý třetí titul a vůbec ne třetí místo v šampionátu. Přesně jak to řekl Kimi: když to není titul, tak už je jedno jestli 2. nebo 10.
A u McLarenu alespoň může živit naději, že Honda časem zprovozní motor, že okolo toho motoru dokáže tým postavit nějaké použitelné auto a že to -třeba- bude raketa.
Ferrari je kvalitní jistota, ale skoro jistě nějaký ten krůček za Mercedesem, a to i příští rok. McLaren může být velký průšvih, nebo třeba časem velký zásah..
A u McLarenu alespoň může živit naději, že Honda časem zprovozní motor, že okolo toho motoru dokáže tým postavit nějaké použitelné auto a že to -třeba- bude raketa.
Ferrari je kvalitní jistota, ale skoro jistě nějaký ten krůček za Mercedesem, a to i příští rok. McLaren může být velký průšvih, nebo třeba časem velký zásah..
sony
17:04 18.03.2015 188.120.209.XXX
je vidět že LH inteligence moc nepobral,SV v roce 2010 při posledním závodě měl nejmenší šanci proti W ,i A ,v roce 2012 to také na jednoznačný titul nevipadalo když se v posledním závodě otočil do protisměru,a samotný LH měl měl šanci na titul a jen svojí neschopností o něj přišel,a múže být rád že díky protekci začal jezdit ve špičkovém týmu,je otázkou kdyby postupoval jako všichni od slabších týmů jestli by se dostal takto daleko.
zlo
15:55 18.03.2015 90.199.245.XXX
Alonso LH byl vždy extrémně rychlý. Alonso, krom něj, drtil své týmové kolegy rozdílem třídy.
Alonsa bych rozhodně nepodceňoval. Hraje špinavé hry, to je mi na něm nesympatické. Na druhou stranu je extrémně komplexní jezdec a o dva tituly přišel velmi nešťastně. V roce 2010 mu ho sebrala katastrofální strategická chyba a špatné nastavení vozu (měl strašlivě krátké převody a kvůli omezovači nedokázal předjet Petrovův renault, kteŕy naopak na maximálce exceloval). V roce 2012 předváděl neskutečné výkony, ale dvakrát byl bez jakéhokoliv přičinění sestřelen ze závodu. Kdyby dojel alespoň v jednom z nich, titul by byl jeho.
Mimochodem v roce 2013 bych si dovolil tvrdit, že Vettelovi velmi, velmi ulehčila cestu za titulem změna konstrukce pneumatik v průběhu sezóny. To je jen poznámka k tomu, jak RB nyí tvrdí, že jim vždy házela FIA klacky pod nohy.
Alonsa bych rozhodně nepodceňoval. Hraje špinavé hry, to je mi na něm nesympatické. Na druhou stranu je extrémně komplexní jezdec a o dva tituly přišel velmi nešťastně. V roce 2010 mu ho sebrala katastrofální strategická chyba a špatné nastavení vozu (měl strašlivě krátké převody a kvůli omezovači nedokázal předjet Petrovův renault, kteŕy naopak na maximálce exceloval). V roce 2012 předváděl neskutečné výkony, ale dvakrát byl bez jakéhokoliv přičinění sestřelen ze závodu. Kdyby dojel alespoň v jednom z nich, titul by byl jeho.
Mimochodem v roce 2013 bych si dovolil tvrdit, že Vettelovi velmi, velmi ulehčila cestu za titulem změna konstrukce pneumatik v průběhu sezóny. To je jen poznámka k tomu, jak RB nyí tvrdí, že jim vždy házela FIA klacky pod nohy.
skejpa
15:53 18.03.2015 88.146.158.XXX
Souhlas. Ale je rozdíl kopat za sebe jako Senna nebo Hamilton, když kolega má stejné podmínky a pak jet jen na sebe jako v případě Ferrari za dob Schumachera a Alonsa, kdy se na týmového kolegu pohlíželo jako na jezdce č.2 - což už v dnešní době prostě nemůže fungovat a ve Ferrari to pochopili a Alonsovi se to pravděpodobně nelíbilo protože ho chtěli postavit do situace, kterou si zažil s Hamiltonem.
zlo
15:46 18.03.2015 90.199.245.XXX
Jenom poznámka k 2006 sezóně. Ferrari Renault předehnalo předevśím kvůli zákazu speciálních tlumičů, kolem kterých měl R postavené auto a díky nimž dokázal dostávat maximum z pnematik Michellin. Navíc nezapomínejme, když už zmiňujete Schumacherovo odstoupení v Suzuce, že Alonsovi předtím stějným způsobem selhal motor na Monze, kde jel na slibném třetím místě poté, co se prokousal polem po velmi sporné penalizaci v kvalifikaci. Navíc přišel kvůli špatně nasazenému kolu o téměř jasné vítězství v Maďarsku.
ttt
15:30 18.03.2015 213.215.108.XXX
No neviem, akeho tymoveho ducha mali napr. Schummacher alebo Senna? Obaja boli velikani, ale kazdy co chce byt najlepsi proste musi kopat za seba. Vet, Ham ci Alo nie su vynimky, kazdy si chce vydobit tu najlepsiu moznu poziciu. Nicmene nehovorim, ze Alo mnohym negativnym veciam nesiel naproti.
uzivatel001643
14:21 18.03.2015 93.159.254.XXX
Ale Alonso s Hamiltonem neprohrál. Na konci se zony měli stejný počet bodů a celkově byl Alonso před Hamiltonem za lepší umístění.
I když by měl tehdejšího nováčka porazit přesvědčivějším rozdílem, tak to porážka není.
I když by měl tehdejšího nováčka porazit přesvědčivějším rozdílem, tak to porážka není.
Xinho
13:42 18.03.2015 217.118.100.XXX
Hamilton je momentalne najelpsi jazdec v poli. Od prichodu do F1 bol "len" najrychlejsi...v sucasnosti ale dozrel a myslim, ze nikto nemoze namietat, ze po minulom roku je najlepsi. S vyrovnanym autom by vyhraval preteky, nehovorim samozrejme, ze vsetky. Kazdopadne patri medzi jazdcov, ktori vyhrali preteky aj so slabsim autom ako super...a hned niekolko
skejpa
13:28 18.03.2015 88.146.158.XXX
Ale Alonso tomu šel sám naproti. Když přišel o Briatoreho v Renaultu, šel do McL, kde proti Hamiltonovi prohrál. Neměl ten "one man show" servis a tak šel do Ferrari, které mělo naději na titul. Jenže nedařilo se. Do RBR jít nemohl. Mercedes mezitím začal sílit ale získal Hamiltona s Rosbergem, kteří jsou silní a Alonsa tudíž nepotřebují. Chtěl tedy mezistupeň, smlouvu na rok u McL s možnou opcí na delší dobu v případě že se bude dařit (co kdyby náhodou postavili vítězné auto...) a pak jít do Mercedesu až tam jednomu z těch dvou vyprší smlouva. Jenže McL se podařilo postavit plečku, ve Ferrari konečně zabrala restrukturalizace a zdravý rozum a neumožnili Fernandovi, po stanovení jeho podmínek, nic jiného než odchod. A tak je teď v patové situaci. McL má plečku, RBR ho na 99% chtít nebude protože maj vlastní líheň, u Mercedesu asi těžko budou měnit vítěznou sestavu, pokud to nebude skřípat a Renault už vypadl ze špičky.
Podle mě je to jen a jen jeho politikaření a nekonečné vynucování výhod na úkor kolegů, které zapříčinili jeho "smůlu".
Mě osobně to nevadí. Pilot pro mě má mít nejen talent na řízení (což on nesporně má) ale také charakter a týmového ducha a to u něj žalostně postrádám.
Podle mě je to jen a jen jeho politikaření a nekonečné vynucování výhod na úkor kolegů, které zapříčinili jeho "smůlu".
Mě osobně to nevadí. Pilot pro mě má mít nejen talent na řízení (což on nesporně má) ale také charakter a týmového ducha a to u něj žalostně postrádám.
skejpa
13:20 18.03.2015 88.146.158.XXX
Hamilton porazil Alonsa naprosto férově, to je dobré si říct nahlas. Jestli Alonsovi to auto zrovna nesedělo tak dobře jako Hamiltonovi a jestli se na to nebral zřetel, to už je věc jiná. Stejně tak Alonso porazil Raikkonena férově a že se auto 5 let dělalo na Fernanda, to už je taky věc jiná.
Dobré auto prostě je potřeba pro získání titulu.
Píšeš, že Vettela proháněl Alonso ale přitom vůbec nevíš, jak silné tou dobou Ferrari bylo. Mělo výbornou závodní rychlost. To tempu Mercedesu se takto nikdo ani náznakem nepřibližuje.
Nakonec píšeš, že Vettel taky něco umí, když porazil Raikkonena. Přitom kvaldu vyhrál o 0,03 myslím a v závodě měl Kimi lepší rychlost (ikdyž tedy měl 2x měkké myslím) a pak odstoupil.
Prostě pointa. Vždy hrozně závisí na autě a všichni z výše zmíněných by s vozem stavěným dle jejich představ byli při troše štěstí schopni vyhrát šampionát. A naopak, když jim dáte auto, které jejich stylu nesedí, viz. loni Vettel, Raikkonen nebo možná Alonso za dob Hamiltona apod. tak prostě maxima nikdy nedosáhnou.
Dobré auto prostě je potřeba pro získání titulu.
Píšeš, že Vettela proháněl Alonso ale přitom vůbec nevíš, jak silné tou dobou Ferrari bylo. Mělo výbornou závodní rychlost. To tempu Mercedesu se takto nikdo ani náznakem nepřibližuje.
Nakonec píšeš, že Vettel taky něco umí, když porazil Raikkonena. Přitom kvaldu vyhrál o 0,03 myslím a v závodě měl Kimi lepší rychlost (ikdyž tedy měl 2x měkké myslím) a pak odstoupil.
Prostě pointa. Vždy hrozně závisí na autě a všichni z výše zmíněných by s vozem stavěným dle jejich představ byli při troše štěstí schopni vyhrát šampionát. A naopak, když jim dáte auto, které jejich stylu nesedí, viz. loni Vettel, Raikkonen nebo možná Alonso za dob Hamiltona apod. tak prostě maxima nikdy nedosáhnou.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek