DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv

Lewis Hamilton srovnává svou dominanci s dominancí Sebastiana Vettela. Rozdíl je podle něj v tom, že má za svého týmového kolegu výborného jezdce, se kterým musí závodit. Věří ale, že by se stejným vozem porazil kohokoliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 20.03.2015 09:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 19 lidí) 18.03.2015 12:14
se mi líbí jak všichni víte, kdo má jak dobrý… »
» Pikaso (Hlasovalo 17 lidí) 18.03.2015 09:11
Skoro souhlas Skoro se dá s tvrzením LH… »
» skejpa (Hlasovalo 15 lidí) 18.03.2015 13:28
Ale Alonso tomu šel sám naproti. Když přišel o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • skejpa

          skejpa

          89.103.83.XXX
          Nemuzu rict, ze tu situaci ohledne FA a MW vidim stejne ale respektuju tvuj nazor protoze to je alespon zalozeno na nejakych faktech narozdil od ruznych zdejsich fanatiku :-D

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Pánové (Pikaso, skejpa), nerad se vám do toho míchám. Mám stejné názory jako vy dva a s oběma souhlasím tak na 90-95%. Ale neodpustím si poznámku tuším že ke skejpovi, který naznačuje, že v 2007 byl McL postaven "na míru" Hamiltonovi. Podle mne nemohl být. Oba, jak Alonso, tak Hamilton, byli nováčky v týmu, navíc auto musí začít stavět od poloviny předešlé sezóny a v tu dobu možná ani nevěděli, kdo v něm bude sedět.
            Já porážku Alonsa přisuzuji odlišnému přístupu k oběma pilotům. V tomto roce byl pro tým Alonso vedle Hamiltona, jako Webber vedle Vettela. S jediným rozdílem. Alonso si to nenechal líbit. Ale nakonec odešel jak Webber, tak Alonso. Jinak souhlas.
            A ještě k výroku Hamíka v tomto článku. Na to, že prohrál ve stejném autě s Buttonem (a není to tak dávno), má po prvním závodě nové sezóny obrovské sebevědomí, nebo si nic nepamatuje, když tvrdí, že ve stejném autě porazí kohokoliv.03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • skejpa

              skejpa

              88.146.158.XXX
              Já jsem nepsal, že to auto bylo dělané na Hamiltona. Psal jsem, že víc MOŽNÁ sedělo Hamiltonovi :) Nicméně mám rád takovéhle věcné diskuze, ikdyž občas nesouhlasím - viz Webber a Alonso protože Alonsovi by se nestalo, že by mu vzali křídlo a dali ho Hamiltonovi. Podle mě prostě Fernando tou dobou neměl špatné podmínky a stejně prohrál - podle mě to ale klidně mohlo být tím autem. Pravdu se nicméně asi nikdy nedozvíme :))

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Promiň, nechtěl jsem ti vložit do úst něco jiného. Jen jsem si to asi nešťastně takto vyložil, když jsi to srovnával s dalšími příklady, kdy auta byla dělána opravdu na konkrétního pilota.
                V diskuzích se s tebou a tobě podobnými většinou shoduji, možná právě pro tu věcnost. Tak že ve výsledku spolu příliš nediskutujeme (dám ti plusko a bývá to pro mne vyřizené12 )
                Ještě k Alonsovi. Také si nemyslím, že měl špatné podmínky. Jenom bych řekl, že Hamilton přestal respektovat interní dohody a vedení týmu (Dennis) s tím nebyl ochoten nic dělat a tak se Alonso zařídil po svém. A vznikla válka. Tak jako mezi Sennou a Prostem. Jenže Alonso nebyl Prost. Nenechal se "vmanévrovat" do boje "jenom" proti Hamiltonovi, ale zacílil na odpovědné, kteří měli zajistit klid uvnitř týmu a kteří tohle nedělali, nebo dělat nechtěli. V tom vidím paraleru se situací u RedBullů. V postoji vedení týmu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Na tom něco je Protože Vettelovi stačilo mít na soupeře tak 15 sec náskok a šetřit auto, když se jeho kolega mrkosil až někde kolem 4. místa. Tak ten rozdíl výkonnosti nebyl tak viditelný. Na druhou stranu v kvalifikacích má Mercedes mnohem větší náskok, než měl tehdy RB.

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Ty kvalifikace v podání SV s RBR a jejich výsledek byl do značné míry ovlivněn systém DRD u M. V závodě pak byl vidět skutečný rozdíl.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        I v závodech má Mercedes mnohem větší náskok.

        + 8 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Tak jenom pro ukázku. Letošní první závod M a další v cíli rozdíl cca. 34 sekund, V roce 2013 GP Brazílie oba RBR, třetí FA ztráta jenom 18s, ale další v cíli 37s, GP USA 1. RBR,SV, druhý RG 6s, ale o jednu zastávku v boxech méně, tedy v USA cca. 25-30s třetí kupodivu MW a čtvrtý už má zase 27s ztrátu no a minimálně ve třetině sezony to bylo stejné. M taky nebude všude vyhrávat jako teď. Jednoduché by bylo nechat je vyvíjet auta všechny pořád a pak si nemusí nikdo na nic ztěžovat, to je totiž ten základ. O nesmyslnosti současných pravidel a vlastně jako věštec jsem psal už dávno. Tahle pravidla prostě F1 ničí a podíl pilota je čím dál tím menší. Nic to nemění na jejich umění a na možnosti si ho nějak porovnat, ale pro mě laika jenom subjektivně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            217.170.103.XXX
            Víš pokud vybereš několik málo závodů kde byl náskok PODOBNÝ, pak to ještě neznamená, že se to dá srovnávat. Navíc přece nemůžeš brát zastávku v boxech, jako ztrátu 25-30s. To je naprostá hloupost. Může to být menší ztráta, ale i časová výhoda. Jinak by ty zastávky přece nedělali. 03
            Mercedes byl nejrychlejší loni ve všech závodech. A nebýt jejich technických problémů a kolize ve Spa, neměl by žádný tým šanci ani na boj o druhé místo v jediném závodě. Jedině v Rakousku měl Williams rychlost aspoň na to, aby vytvořil na Mercedes nějaký tlak. V ostatních závodech to bylo jen o tom, za jak rychle jim zmizí z dohledu. U RB měli v nejlepší sezoně 13 vítězství a v těch zbývajících to nebylo většinou o technických problémech, ale konkurence byla prostě rychlejší.
            Další věc je ta, že podle mne Mercedes v Austrálii jel závod v nějakém úsporném režimu motoru. Jinak si nedovedu vysvětlit, kam se jim poděla ta skoro 1s na kolo. Ono dát doslova všem ostatním kolo (podle rychlosti v kvalifikaci) by bylo i pro Mercedes kontraproduktivní.
            S druhou půlkou tvého příspěvku určitě souhlasím. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    193.84.36.XXX
    Anketa Kolik komentářů typu: arogantní zmetek se tady objeví? :)

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.220.XXX
    Jestli má Lewis koule, tak ať se vykašle po tomto roce na Mercedes a jde pomoci tomu, kdo mu opravdu pomohl.

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Tohle je trochu mimo mísu v McLarenu si celkem vyžral svou daň za velkohubost takže ty tituly nyní co ho možná čekají v Mercedesu tak budou právem jeho. Samozřejmě fandím Nicovi ale po VC Austrálie mě trochu zklamal, myslel jsem že to bude silnější Nico.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.112.220.XXX
        Jasně, že si nyní právem užívá, za to se nezlobím a to mu neberu. Kdysi prohlásil, že by chtěl dosáhnout na 3 tituly jako jeho idol Senna, což se mu letos může splnit. A pokud tomu tak bude, může se s klidným srdcem vrátit a pomoci. Tedy jestli má koule

        + 4 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          192.211.52.XXX
          pomoci? Jak muze pilot pomoci tymu, ktery tolik roku tape a poradne nevi, co zmenit? Lewis neni zadny genialni designer apod. On je genialni pilot a ten auto stavet neumi. 03

          + 16 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            176.74.136.XXX
            Haha pomoci...jednak,presne jak, druhák,proč? Pořádnej pilot chce nej auto a vítězství ✌

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Pokud má sám za sebe říci v čem je LH jasně lepší než FA tak to jsou právě ta rozhodnutí. Jeho dochod do M každý považoval za bláznovství a všichni vidíme jak to bylo geniální. To co jako fanda zazlívám FA jsou právě ta rozhodnutí. V roce 2008 jsme psal, že má jít k RBR to byl můj názor a škoda, že to neudělal. Letošní nebo vlastně loňské rozhodnutí bylo taky na hraně a byl jsme spíše za to, aby zůstal u F, kam konečně přišli lidé, kteří mu mohli poskytnout auto na úrovni. Kecat zde od stolu je, ale hrozně jednoduché a já doufám, že Honda dokáže své problémy vyřešit co nejdřív a pak teprve uvidíme jaký skutečný potenciál má celé auto. No a velkohubé kecy jak tu někdo psal to podle mě rovněž jsou. Jak totiž může někdo vědět jaký potenciál má auto, když s ním dle mého názoru neměl ještě ani jednu jízdu v plné současné výkonosti. Pokud pojedu 80 km/h nemůžu přeci vědět jak se auto bude chovat ve 120 km/h.

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • marty

            217.30.64.XXX
            Ono to nebude tak jednoduche. Mne spis prijde, ze ma Alonso na rozhodnuti obrovskou smulu. Odchod do McLarenu nebyla nejspis uplne jeho volba, Ferrari ho vyhodilo a nebylo kam jinam jit a to jednoduse proto, ze v ostatnich tymech je plno, nemaji, jak ho zaplatit a nebo ho jednoduse nechteji, protoze maji svuj vlastni vychovny program, ktereho se drzi. Zatimco Lewisuv odchod k Mercedesu je ohromna vyhra a Vettel svym odchodem k Ferrari take nic neztratil, Alonso jde s kazdym rozhodnutim stale niz. A na lepsi casy se zatim neblyska. RB se bude drzet sveho vychovneho programu, u Mercedesu je plno (snad jedine, ze by selhala jednani s Hamiltonem o cemz pochybuji), Ferrari ho asi jen tak zpatky neprijme ani po pripadnem odchodu Raikkonena z F1 (radsi asi sahnou po Bottasovi), na Williams je moc drahy a do stredu pole nepujde. Muze jen doufat, ze problemy Hondy nejsou prilis dlouheho trvani.

            + 8 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • PC

            46.13.21.XXX
            Fernando ve své genialitě dělá velké chyby. Myslí si, že sází na jistotu - na tradiční a silné týmy. Zapomíná ale, že do takových týmů nalezou žrouti peněz, různí známí známých, různé žáby na prameni hájící si své fleky a postupně to jde s výkonností dolů. Trvá to sice léta, ale následná obnova výkonů také.
            -FA odešel a velmi poškodil McLaren, když ten byl na vrcholu. Odmítl se přizpůsobit a příjmout výzvu. Věřím, že by Lewise postupně dostal měl by titul 2007, možná i 2008.
            -Odmítl začínající RedBull - neviděl ohromné prostředky, nové nadšence a přetáhnuté zkušené lidi.
            -Přešel k zahnívajícímu Ferrari. Zde ale proběhly řádné čistky a znovuzrození až když padlo na dno. FA to znovu špatně odhadl a odešel v okamžiku, kdy se konečně začlo blýskat na lepší časy.
            -Nepřešel ani k Mercedesu v době MSCH. Opět neviděl začínající nadšence, zkušené konstruktéry a ohromné prostředky týmu.
            -Přešel zpět k legendárnímu McLarenu - ten je ale momentálně až na úplném dně a zatím se zdaleka neblýská na lepší časy.
            Podle mě FA buď skončí jako dobrý jezdec na špatných vozech a bez titulu, nebo mu pomůže k titulu už jen náhoda (třeba z mrtvých vstání McLarenu, zpětný přestup k Ferrari nebo prodej RedBullu a jeho přestup k němu apod...)
            Buď jde Fernando jen po penězích a nebo má opravdu špatný úsudek a poradce.....

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      Kalty

      165.72.200.XXX
      Ty si fakt úplně mimo ;) Co by tam asi tak dělal? Jak mu může pomoc?
      Od toho tam je JB a FA. Jsou dost zkušení a stejně si těmito porodními bolestmi musí projít...

      Jinak Lewis udělal jedno rozhodnutí, které dnes už nikdo nevidí. Šel do teamu, který byl až pátý v té sezóně, kdy byl McLaren třetí.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama