DISKUZE K ČLÁNKU Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí
U Red Bullu nepanuje příliš pozitivní atmosféra. Podle Daniela Ricciarda je vůz nekonzistentní a pomalý. Hlavním problémem je podle týmu motor Renault. Podle Adriana Neweyho se však na lepší časy neblýská.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
09:39 16.03.2015 95.102.39.XXXv minulosti = v8, to naozaj nema vyznam rozoberat kto dodaval software pre stare v8cky, to je uz minulost. bavime sa tu o terajsich motoroch a je proste fakt, ze renault mal obrovske problemy so motorovym softwarom a ten vyrazny pokrok medzi testami a zaciatkom minulej sezony bol do velkej miery zasluhou redbullu
-
odin
10:03 16.03.2015 77.240.96.XXXBuď se bavme o minulosti, jako celku a nerozlišujme která minulost je ta pravá, nebo se o minulosti nebavme vůbec. A mluvme o současnosti a o budoucnosti. Protože budoucnost je to, co nás zajímá. A v tom případě mám jeden podstatný dotaz. Proč RedBull nezvládl stejně precizně současný SW motoru Renaultu. Nevím nic o tom, že by jejich lidé byli z této práce odvoláni.
Mně vadí rétorika Hornera a Marka, že za všechny jejich problémy může pouze Renault. To není pravda!!!-
-
odin
11:18 16.03.2015 77.240.96.XXXAno. Minulost je včerejšek, dokonce i vteřina, která právě uplynula. Jak zpívá Jarek Nohavica, "tolik, kolik je mi teď, už mi nikdy nebude; vteřina za vteřinou ukrajují můj pecen chleba..."
A o minulosti se s tebou klidně bavit budu. Ale pak do té minulosti musím zahrnout vše co se událo. A nemohu si vybírat jen něco, co se mi zrovna hodí. A vše úzce souvisí s mým původním příspěvkem. Protože v dobách hojnosti a slávy se RedBull snažil "vyšachovat" Renault, "náhražkou" jménem Infiniti. Dokonce tam Vettela jmenovali řiditelem.
Apokud dnes má RB problémy s motorem, pak je třeba problémy řešit a ne vyřvávat do médií Markovsko-Hornerovskou propagandu. Já se Renaultu vůbec nedivím, že ztrácí zájem bavit se s těmito lidmi přes média. Nebo dokonce vůbec.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001398
12:15 15.03.2015 213.168.188.XXXTak já vám to pane Newey prozradím. Když jste byli 4 roky nahoře, tak to byl jen váš úspěch, ale teď je to jen jejich vina. Mimochodem ta vítězství byla z velké části zásluha právě motoru, map a skvěle odvedené práce Vetela. Oni nyní prostě ztratili marketingovou motivaci pro vás pracovat.
Btw je tu ještě někdo,kdo zastává názor, že foukání difuzoru je v rozporu s pravidly? Dle mého názoru je v autě pohyblivá součástka, která aktivně ovlivňuje aerodynamiku auta.Je to trochu off topic. Sorry -
-
Face
16:25 15.03.2015 37.188.231.XXXInfiniti nemá s Renaultem nic společného, je to součást Nissanu, něco jako má Toyota Lexus...
Mimochodem, když si vzpomeneme jak to bylo s přechodem na 8 válce a jejich zmrazením, tak zjistíme, že se historie opět opakuje. Tenkrát taky Renault zaostával a až dvě výjimky od FIA ho učinily konkurenceschopným...
-
-
-
erdedy
10:56 15.03.2015 178.41.36.XXXA zasa... sa ich nikto nespytal, "preco je STR vykonnostne tak blizko" pri nich...(?) Robil to auto snad tiez Newey?
Takze za mna - je cas pani. Je cas s tym skoncovat. Bud budete spolupracovat ako treba a s tym suvisi aj "postoj" v mediach, alebo hladajte ineho dodavatela, alebo si to "hodte"... Ked uz Helmut naznacuje "ci ma zmysel pokracovat" podla tychto pravidiel atdatd. Alebo si robte co chcete...
"Vyhravame aj prehravame spolocne!"
Este jedna moznost je, ze vo Viry uz maju tiez dost ich kvilenia a na to pr.ia.(?) Uz by bolo aj na case bud obnovit "ozajstny" tovarny team alebo ist do péčka. Tu druhu moznost samozrejme nechceme!-
-
-
Mike17
13:24 15.03.2015 93.99.87.XXXJá nikde nečetl, že by o sobě tvrdili, že vyrobili nejlepší šasi, nebo že udělali větší pokrok než STR. Není to poprvé, kdy se STR vyrovnalo RB.
Čtu, že motor Renault zaostává. A to potvrzují výsledky RB, STR i Lotusu. Pro mne tedy kritika oprávněná. -
-
-
-
-
Adi
10:51 15.03.2015 212.96.178.XXXVšeho moc škodí Red Bullíci ubulení! Už v době, kdy Red Bull získával jeden titul za druhým si Horner a Marko neustále stěžovali na Renault, na jejich malý výkon. To, že renaultí V8 měla plno jiných (a mnohdy velkých) výhod jako byly možnosti mapování, spotřeba, ovladatelnost, to nezmiňovali. Ano, minulý rok Mercedes postavil dominantní motor a letos ho ještě vylepšil. A ano, Renault svoji práci opět neprovedl dobře a znovu se ukazuje, že jim chybí tovární tým. Ale ruku na srdce, já být zástupce Renaultu, tak se na celej podělanej Red Bull už dávno vyseru!!! Roky poslouchat kvičení, nářky a urážky, to se asi nebude líbit nikomu... loni Renault udělal změny ve vedení F1 programu, snažili se udělat maximum, aby se Red Bull zvednul, zimní testy proběhli podstatně líp než loni a teď výbuch! Ve vztahu Red Bull Renault něco hodně smrdí! Přece není možný přivézt hůře ovladatelný a slabší motor než na testy! Je to snad příprava na odkup týmu Torro Rosso a oživení továrního týmu Renault? Nebo nás čeká odchod Renaultu z F1? Já říkám, rychle pryč od Red Bullu!
-
-
Arnoux
12:20 15.03.2015 217.66.164.XXXZdravím kluci.
Bohužel všechno co jste tady napsali je pravda a podle mně jde o jasný konec společného působení Redbullu a Renaultu v F1.
Tahle VC je sportovní tragedií pro oba a cesta ven asi není.Možná jedině v podobě zázraku od Ilmoru,ale bojím se,že to všechno už v autě bylo.
RB jen sklízí ovoce toho jak se chovali k Renaultu,když získávali tituly v MS.Nemohou tedy čekat nic víc než je ve smluvním vztahu a garantovaná výkonost tam určitě není.
Na jejich obranu je ale potřeba sportovně přiznat,že agregát je strašná sračka.Čekal jsem na zázrak od minulého roku,ale prostě se nekoná.
Když vidím jak jede Lotus s Mercedesem je to jasný a realita krutá.
Co má Newey dělat,když nemůže nastavit vysoký přítlak a dát dlouhý kvalty,protože se pak auto táhne jako smrad a má o 25km/h nižší topspeed než ostatní? A to nemluvě o akceleraci při výjezdech.Musí všude ubrat a pak nejde auto řídit.Začarovaný kruh a není cesty ven.Když jsem koukal na kvalifikaci,tak mám pocit,že Renaultům chybí snad 100koní.
Ale i tom je prostě Formule 1 a nezbývá než popřát soupeři.Je na neuvěřitelné úrovni.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek