DISKUZE K ČLÁNKU Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí

U Red Bullu nepanuje příliš pozitivní atmosféra. Podle Daniela Ricciarda je vůz nekonzistentní a pomalý. Hlavním problémem je podle týmu motor Renault. Podle Adriana Neweyho se však na lepší časy neblýská.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 16.03.2015 12:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 19 lidí) 15.03.2015 11:06
Newey Newey netuší důvod proč Renault neochotně … »
» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 15.03.2015 10:51
Všeho moc škodí Red Bullíci ubulení! Už v době,… »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 15.03.2015 11:18
Řešení pro Renault je vlastní tým. Red Bull… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • anonym

                  95.102.39.XXX
                  v minulosti = v8, to naozaj nema vyznam rozoberat kto dodaval software pre stare v8cky, to je uz minulost. bavime sa tu o terajsich motoroch a je proste fakt, ze renault mal obrovske problemy so motorovym softwarom a ten vyrazny pokrok medzi testami a zaciatkom minulej sezony bol do velkej miery zasluhou redbullu

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Buď se bavme o minulosti, jako celku a nerozlišujme která minulost je ta pravá, nebo se o minulosti nebavme vůbec. A mluvme o současnosti a o budoucnosti. Protože budoucnost je to, co nás zajímá. A v tom případě mám jeden podstatný dotaz. Proč RedBull nezvládl stejně precizně současný SW motoru Renaultu. Nevím nic o tom, že by jejich lidé byli z této práce odvoláni.
                    Mně vadí rétorika Hornera a Marka, že za všechny jejich problémy může pouze Renault. To není pravda!!!

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      95.102.39.XXX
                      tak hadam si na tolko inteligentny, ze dokazes rozlisit rozdiel medzi vecami tykajucimi sa v8 a vecami tykajucimi sa v6 04

                      co je pre teba sucastnost? dnes? a vcera je uz minulost o ktorej sa nebavime? :)

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Ano. Minulost je včerejšek, dokonce i vteřina, která právě uplynula. Jak zpívá Jarek Nohavica, "tolik, kolik je mi teď, už mi nikdy nebude; vteřina za vteřinou ukrajují můj pecen chleba..."
                        A o minulosti se s tebou klidně bavit budu. Ale pak do té minulosti musím zahrnout vše co se událo. A nemohu si vybírat jen něco, co se mi zrovna hodí. A vše úzce souvisí s mým původním příspěvkem. Protože v dobách hojnosti a slávy se RedBull snažil "vyšachovat" Renault, "náhražkou" jménem Infiniti. Dokonce tam Vettela jmenovali řiditelem.03 12
                        Apokud dnes má RB problémy s motorem, pak je třeba problémy řešit a ne vyřvávat do médií Markovsko-Hornerovskou propagandu. Já se Renaultu vůbec nedivím, že ztrácí zájem bavit se s těmito lidmi přes média. Nebo dokonce vůbec.14

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001398

      uzivatel001398

      213.168.188.XXX
      Tak já vám to pane Newey prozradím. Když jste byli 4 roky nahoře, tak to byl jen váš úspěch, ale teď je to jen jejich vina. Mimochodem ta vítězství byla z velké části zásluha právě motoru, map a skvěle odvedené práce Vetela. Oni nyní prostě ztratili marketingovou motivaci pro vás pracovat.
      Btw je tu ještě někdo,kdo zastává názor, že foukání difuzoru je v rozporu s pravidly? Dle mého názoru je v autě pohyblivá součástka, která aktivně ovlivňuje aerodynamiku auta.Je to trochu off topic. Sorry

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Zbytek komentovat nebudu, ale Infiniti je součást koncernu Renault, ne Red Bull. 12

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Face

        37.188.231.XXX
        Infiniti nemá s Renaultem nic společného, je to součást Nissanu, něco jako má Toyota Lexus...
        Mimochodem, když si vzpomeneme jak to bylo s přechodem na 8 válce a jejich zmrazením, tak zjistíme, že se historie opět opakuje. Tenkrát taky Renault zaostával a až dvě výjimky od FIA ho učinily konkurenceschopným...

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Dobře není přímo součást Renaultu, ale ten s Nissanem blízce spolupracuje poměrně dlouho. Tudíž to "Infiniti" je spíš přání Renaultu a ne RB, který s Infiniti nemá absolutně nic společného. 03

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.36.XXX
    A zasa... sa ich nikto nespytal, "preco je STR vykonnostne tak blizko" pri nich...(?)03 Robil to auto snad tiez Newey?

    Takze za mna - je cas pani. Je cas s tym skoncovat. Bud budete spolupracovat ako treba a s tym suvisi aj "postoj" v mediach, alebo hladajte ineho dodavatela, alebo si to "hodte"... Ked uz Helmut naznacuje "ci ma zmysel pokracovat" podla tychto pravidiel atdatd. Alebo si robte co chcete...
    "Vyhravame aj prehravame spolocne!"
    Este jedna moznost je, ze vo Viry uz maju tiez dost ich kvilenia a na to pr.ia.(?) Uz by bolo aj na case bud obnovit "ozajstny" tovarny team alebo ist do péčka. Tu druhu moznost samozrejme nechceme!03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Promiň, ono se STR nějak přiblížilo vozům s Mercedesem? 03
      Od Renaultu jsem slyšel, jak stáhli náskok Mercedesu na polovinu. Kde je to vidět? Třeba u Lotusu?
      Řekl bych, že důvod ke kritice by se najít dal ne? 03

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.36.XXX
        To ano, ale kde sa stala chyba? Jak to, ze B-ckovy team je naraz pomaly na urovni A-cka? Jak to, ze ak RB spolupracuje (na motore) na urovni tovarneho teamu sa to stalo a kde ich zodpovednost za tento problem?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Já nikde nečetl, že by o sobě tvrdili, že vyrobili nejlepší šasi, nebo že udělali větší pokrok než STR. Není to poprvé, kdy se STR vyrovnalo RB.
          Čtu, že motor Renault zaostává. A to potvrzují výsledky RB, STR i Lotusu. Pro mne tedy kritika oprávněná. 03

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Lotus jezdí s Mercedesem. Nebo mi zas něco uniklo?03 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              To ti neuniklo. Možná ti uniklo, že k němu přešel od Renaultu. 12
              A změnu si kupodivu pochvalují a na trati je rozdíl vidět. Samozřejmě to není jen o motoru. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Já jsem si celé vlákno znovu přečetl, ale až po odeslání příspěvku. A pochopil jsem, jak to bylo myšleno. Ale už bylo pozdě.12
                Před tím jsem to sledoval útržkovitě "naněkolikrát" a reagoval jen na konec vlákna.03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.36.XXX
            Kritika je opravnena, to bez debaty.

            Aj ja som myslel, ze v spolupraci s tovarnym RB to bude zmena skokova...03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Všeho moc škodí Red Bullíci ubulení! Už v době, kdy Red Bull získával jeden titul za druhým si Horner a Marko neustále stěžovali na Renault, na jejich malý výkon. To, že renaultí V8 měla plno jiných (a mnohdy velkých) výhod jako byly možnosti mapování, spotřeba, ovladatelnost, to nezmiňovali. Ano, minulý rok Mercedes postavil dominantní motor a letos ho ještě vylepšil. A ano, Renault svoji práci opět neprovedl dobře a znovu se ukazuje, že jim chybí tovární tým. Ale ruku na srdce, já být zástupce Renaultu, tak se na celej podělanej Red Bull už dávno vyseru!!! Roky poslouchat kvičení, nářky a urážky, to se asi nebude líbit nikomu... loni Renault udělal změny ve vedení F1 programu, snažili se udělat maximum, aby se Red Bull zvednul, zimní testy proběhli podstatně líp než loni a teď výbuch! Ve vztahu Red Bull Renault něco hodně smrdí! Přece není možný přivézt hůře ovladatelný a slabší motor než na testy! Je to snad příprava na odkup týmu Torro Rosso a oživení továrního týmu Renault? Nebo nás čeká odchod Renaultu z F1? Já říkám, rychle pryč od Red Bullu!

    + 16 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.36.XXX
      Predbehol si ma. Pod toto sa podpisujem.01 01 01

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Zdravím kluci.

        Bohužel všechno co jste tady napsali je pravda a podle mně jde o jasný konec společného působení Redbullu a Renaultu v F1.

        Tahle VC je sportovní tragedií pro oba a cesta ven asi není.Možná jedině v podobě zázraku od Ilmoru,ale bojím se,že to všechno už v autě bylo.

        RB jen sklízí ovoce toho jak se chovali k Renaultu,když získávali tituly v MS.Nemohou tedy čekat nic víc než je ve smluvním vztahu a garantovaná výkonost tam určitě není.

        Na jejich obranu je ale potřeba sportovně přiznat,že agregát je strašná sračka.Čekal jsem na zázrak od minulého roku,ale prostě se nekoná.
        Když vidím jak jede Lotus s Mercedesem je to jasný a realita krutá.

        Co má Newey dělat,když nemůže nastavit vysoký přítlak a dát dlouhý kvalty,protože se pak auto táhne jako smrad a má o 25km/h nižší topspeed než ostatní? A to nemluvě o akceleraci při výjezdech.Musí všude ubrat a pak nejde auto řídit.Začarovaný kruh a není cesty ven.Když jsem koukal na kvalifikaci,tak mám pocit,že Renaultům chybí snad 100koní.

        Ale i tom je prostě Formule 1 a nezbývá než popřát soupeři.Je na neuvěřitelné úrovni.

        + 10 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama