DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Motory by měly být vyrovnanější, náskok Mercedesu fanoušky odrazuje

Šéf Red Bullu Christian Horner by rád omezil náskok Mercedesu, což podle něj fanoušci ocení, protože to automaticky povede k vyrovnanějšímu závodění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Motory by měly být vyrovnanější, náskok Mercedesu fanoušky odrazuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 105, poslední 07.03.2015 18:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 27 lidí) 05.03.2015 09:45
Limonády Že jim nevadila vlastní čtyřletá… »
» Kalty (Hlasovalo 24 lidí) 05.03.2015 08:46
Horner... je prostě jen další pokrytec. Myslíte… »
» zipp (Hlasovalo 22 lidí) 05.03.2015 08:26
Špatná paměť? Ten Horner je tak neskutečnej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zipp

    zipp

    81.19.3.XXX
    Špatná paměť? Ten Horner je tak neskutečnej alibista. Když oni dominovali 4 sezóny po sobě, tak žádný fanoušky neřešil, užíval si jeden titul za druhým. Jeden rok se propadnou a kolik už tu bylo článků, jak naříká, že je všechno nesportovní a špatné pro fanoušky?
    Kdyby raději mlčel, udělal by líp. Hornera jsem měl vždy asi nejoblíbenějšího z šéfů týmů, ale to, co předvádí poslední rok a letos, mě jen utvrzuje v tom, jak jsem se spletl

    + 22 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Ano, Horner to tehdy neřešil, protože to místo něj řešili všichni ostatní, kteří byli daleko za RB - proto byly každý rok přijaty dementní změny a omezení v oblastech, kde byl RB jasně nejlepší, aby se co nejvíc omezila jejich výhoda. To jen teď se žádná změna udělat nesmí, protože by to nebylo fér k mercedesu...

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    V každém období někdo více či méně dominoval.Ale když byla v F1 ještě v pořádku,tak ti co zaostávali mohli podnikat kroky,kterými mohli dominujícího dohnat.Dnes zůstanou viset na tom že nemají žetony na vývoj motoru.

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    ... Mňa to neodrádza. Už sa teším, ako dostanú malinovkári na frak.

    + 16 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    37.48.33.XXX
    Pán Horner má asi hodně špatnou dlouhodobou paměť! Aneb co odrazovalo fanoušky 4 roky předtím než začal dominovat Mercedes? Si Horner myslí, že průměrný Němčůr se zdviženým ukazováčkem a dominantním autem neodrazuje fanoušky?

    + 29 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      147.229.7.XXX
      Jestli nemáš špatnou paměť ty. 03 Auto, co vyhraje titul v posledním závodě se dá dost těžko označit za dominantní. Nehledě na to, že ani v jedniném roce nedosahoval RB tak obrovské dominance, jako měl loni Mercedes. 04

      + 25 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonymouse

        82.119.113.XXX
        koľko závodov z koľkých vyhral Fettel v sezóne? a to nie je dominancia? 12

        + 15 / − 22

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Podívej se např. na sezóny 2010 a 2012, pak se snaž více svou přezdívkou odlišit od přiblblých anonymů.

          + 23 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          147.229.7.XXX
          Přečti si to ještě jednou a pak mi pověz, jak moc dominantní byl RB třeba v letech 2010 a 2012. A když už za 4 roky považuješ rok 2011 nebo 2013, tak si spočítej, jestli vyhráli 16 z 19-ti závodů. A to neřeším to, že zbývající 3 vyhrál Ricci v podstatě omylem. 20

          + 20 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Opět vytržené z kontextu. Co se tu oháníš dvěma roky?
            Napíšu ti to jinak. Podívej se na 2013 a 2011. Mergl dominoval pouze jedinkrát 2014 a už jsi hysterický. Kde máš jistotu, že bude sbírat mistrovské tituly čtyři roky po sobě? Nakročeno možná mají, ale jistotu nemají ani oni sami.
            A účelové kecy Hornera jsme tu probírali už mockrát.
            Mně na něm vadí, že když byli v pozici loňského Mercedesu, tak žvanil o větší a lepší práci jeho týmu. Na diváky a atraktivitu si ani nevzpoměl. NAjednou, když nevyhrává, má tyto starosti?

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Opět čteš je části které se ti hodí? Jmenoval jsem KONKRÉTNĚ roky 2010,2011,2012 a 2013. To jsou 2 roky? Který rok jsem vytrhl z kontextu?
              Klidně ať Mercedes vyhraje další 3 tituly, proti tomu nic nemám. Pouze jsem konstatoval, že 4 sezony dominance RB neměl. A neměl ani jedinou podobně dominantní. Táááák strááášně jsem hysterický. 12

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Tak polopatě. RBR dominoval v letech 2011 a 2013 dost výrazně. O jejich titulu bylo rozhodnuto mnohem dříve, stejně jako loni u Merglu. A jestli chceš srovnávat počty vítězství a bagatelizovat "omyly" Ricciarda kvůli nimž Mergl nezískal všechna vítězství, tak jsi větší demagog než jsem si myslel. Je totiž úplně jedno (a píšu ti to už po několikáté) zda RBR vítězil pohodlně o 10 sec., nebo Mergl o 50 sec. Pořád šlo o dominanci. Zbytek pole na ně neměl a oni si dojížděli bez boje pro vítězství. A to ještě alespoň v případě Mercedesu spolu jejich piloti mohli bojovat. Nad tím by se měli Horner a jeho obhájci zamyslet, než začnou vypouštět populistické kecy.

                + 4 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Takže podle tebe to není rozdíl, jestli někdo vyhraje o sekundu a jiný o 50 sekund? Rád bych pochopil tvou logiku. RBR totiž dominoval výrazně, ale nikoliv tak výrazně, jako Mercedes. Když už si bereš do úst tu demagogii.

                  + 5 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Reaguji na článek kde se Horner pohoršuje nad neatraktivitou F1 z důvodu velkého rozdílu v pohonných jednotkách. Když byl velký rozdíl v aerodynamice, tak mu to nevadilo a žvanil o jejich lepší práci.
                    Vysvětlení: Když měl RBR o 0,5-1 sec. /kolo lepší auto stejně každý věděl, že zvítězí. Jak dopadaly závody v r.2013? Vettel si po startu vypracoval během 5-10 kol náskok 10 sec. se kterým dokroužil celý závod. Což ty s Mikem a Hornerem považujete za vrchol atraktivity. Zatímco loni měl Mergl náskok cca 1-1,5sec./kolo oba jeho piloti odjeli během 5-10 kol na rozdíl 15-20 sec a ten rozdíl navyšovali, protože spolu bojovali o vítězství. (Pokud jednomu z nich neselhala technika.) Což je dle vás tří nuda a zabíjí to závodění.
                    Mně se tedy mnohem víc líbila loňská sezóna, než zmíněné ročníky 2011 a především 2013. Dominance jednoho týmu oproti zbytku pole byla v těchto letech nezpochybnitelná. A točit se na tom o kolik je demagogické a hloupé v kontextu s tím. oč jde údajně Hornerovi.

                    + 4 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Oprava a omluva: V poslední větě mi chybí čárky.
                      "...A točit se na tom o kolik, je demagogické a hloupé. V kontextu s tím, oč jde Hornerovi."

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Nereaguješ na článek, ale na můj komentář. Tudíž by sis měl aspoň přečíst, co tvrdím. Nic z toho co jsi napsal se mého komentáře netýká. 20

                      + 4 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        V mém příspěvku z 9:25 mi vypadlo jedno slovo. Měl jsem napsat "Co se tu oháníš dvěma roky DOMINANCE." Tak to bylo myšleno. Snažím se porovnávat porovnatelné.
                        Reagoval jsem na článek a reakce na Kubyka002. Protože až na pár detailů s jeho příspěvkem souhlasím. Podstatou je, že Horner žvanil jinak před pár lety a jinak dnes. A to, že jsi vyselektoval podstatu problému jinam, je opět ukázka tvé šablony dle které vedeš diskuze.
                        Navíc, můj koment z 15:53 je pouze odpověď Jensovi.

                        + 3 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Reagoval jsem pouze na lež. Mohl říct: "OK, tak jsem si zapřeháněl, dominantní byly 2 sezony". Ale místo toho tady dál tvrdil, že i ty sezony kdy vyhrál v posledním závodě byly dominantní. Nechápu, proč ti vadí, že s TÍMTO nesouhlasím.

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Tak polopatě: Sám jsem napsal, že RB dominoval v roce 2011 a 2013 (ikdyž tam jen půlku sezony). Takže naprosto nechápu tvoji invektivu. Rok 2011 a 2013 NEJSOU 4 ROKY!!!!!!! JSOU TO DVA ROKY!!!!!!!!
                  Pokud ti nesedí srovnání počtu vítězství (netuším proč je nedůležité), klidně můžeš vzít v úvahu počet pole position, počet bodů, počet doublů, průměrný odstup v závodech, průměrný odstup v kvalifikacích, průměrnou pozici na startu, průměrnou pozici v cíli, počet kol ve vedení a asi by se dalo pokračovat dalšími. Takže podle tebe je demagogické měřit to podle 9-ti různých kritérií, která vždy vyjdou stejně. Ale protože se loni konkurenti neobírali o body tolik jako v roce 2011 tak je jediné nedemagogické kritérium, že získal titul o závod dřív? Hupssss slušný.....
                  12

                  + 5 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama