DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari chtělo velké změny v F1, na poslední chvíli se ale rozhodlo proti nim. Proč?

Komise F1 minulý týden projednávala návrh na revoluční změny vrcholné třídy motorsportu od roku 2016. Ferrari o ně původně usilovalo, na poslední chvíli ale změnilo názor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari chtělo velké změny v F1, na poslední chvíli se ale rozhodlo proti nim. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 25.02.2015 14:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No nič im neostalo,... ...ak väčšina tímov boli proti. Ak si to zanalyzujeme, tak je to úplne jasné, že Mercedes preto, lebo má na túto aj budúcu sezónu víťazné auto, McLaren, ktorý potrebuje dotiahnúť spoľahlivosť a výkonnosť pohonnej jednotky, Williams a Lotus preto, lebo majú na vrch s pohonnou jednotkou od Mercedesu nad ostatnými, ktorý používajú pohonné jednotky iných dodávateľov a Red Bull preto, lebo auto je vlastne evolúcia predošlého s vylepšenou pohonnou jednotkou, ktorý má šancu bojovať o 2. miesto a ďalšie a možno aj o prvé, ak Mercedes a jeho piloti zaváhajú. 02
    Inak koncept Ferrari bol zámerne navrhnutý tak, aby spĺňal všetky platné predpisy s výnimkou úpravy malého počtu parametrov, ktoré by tímy F1 mali zvládnuť, lebo počet fanúšikov stále klesá a ak sa na VC už v r. 2017 neojavia atraktívnejšie vozidlá F1, čo koncept Ferrari je, tak s F1 bude za dva roky amen ! 11 18 A to nechcem byť zlým prorokom.

    + 12 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.235.XXX
      Samozřejmě že jim zůstávala jiná možnost: mohli hlasovat pro změny a být přehlasováni. Na tom není nic špatného, mít jiný názor na věc než ostatní.

      Jinak bych teda souhlasil s prvním odstavcem možná až na Red Bull; jejich ambice jsou určitě vyšší než druhé místo, přitom v současné chvíli na nic lepšího nemají. A pokud si věří v konstrukci šasi a v aerodynamickém řešení, a současně mají horší motor, tak je pro ně každá změna pohonné jednotky naděje, že se náskok Mercedesu rozplyne a každá velká změna šasi a karoserie šance, že zvládnou návrh líp než ostatní.
      Postoj McLarenu si netroufnu hádat. Jen oni sami musí vědět, jestli na motoru stačí doladit pár drobností a z auta bude raketa, nebo jestli je celá pohonná jednotka fatální omyl a pak by bylo nejlíp začít s prázdným listem papíru bez ohledu na náklady. Ale to z testů zatím poznat neumím.

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.105.XXX
      prachy prachy a zase prachy

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama