DISKUZE K ČLÁNKU Costa: Mercedes v Jerezu ze svého potenciálu odhalil velmi málo

Podle Alda Costy si dal Mercedes před letošní sezónou podstatně vyšší cíle než minulý rok, v testech se ale zaměřoval pouze na spolehlivost, nikoliv na výkonnost. Jak velký bude jeho náskok na konkurenci?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Costa: Mercedes v Jerezu ze svého potenciálu odhalil velmi málo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 11.02.2015 22:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 13 lidí) 11.02.2015 11:15
??? nejdůležitějších při testech je podle mě… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2015 13:38
všechny články které si postoval není ani slovo… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2015 13:41
ma pravdu, toto vyjadrenie som cital aj ja… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

zeto

89.102.65.XXX
Choré je, že si evidentně myslíš, že jsou v týmech úplně pitomí a neví, co a kdy mají testovat.12

+ 4 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

90.182.9.XXX
ok tak nic očividně každý řešíme něco jiného. v prvním článku eR napsal že konstruktéři vozů tvrdí že nejdůležitější na začátku sezóny je rychlost a já s tím nesouhlasil a nejednou jste to překroutili a už to prý netvrdí konstruktéři, ale jezdci, atd. neva to nemá cenu.

+ 4 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Až na to, že jediný, kdo píše blbosti, jsi ty. Jako bych tvrdil, že 2+3=7 a posílal bych tě si to najít. Když bych bys mi našel důkaz, tak bych se vymlouval a dále zesměšňoval tím, že nemáš pravdu. Jak vidíš, argumenty mu nedošly. Píše ti, že to četl také u dalších lidí. Když řekne jezdec, že důležitější je rychlost než spolehlivost, protože ta se snadněji získá, tak to pro mě znamená více, než nějaký diskutér tvrdící opak.

+ 8 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

90.182.9.XXX
jj napsat blbost a když dojdou argumenty tak napsat najdi si to sám ať vidíš že mám pravdu :)

+ 4 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
ma pravdu, toto vyjadrenie som cital aj ja viackrat od viacerych. okrem toho ze ma pravdu, je to aj dost logicke. nezneuzivaj ostatnych aby ti robili sluzky a hladali ti fakty na internete. sprav si to sam! tak sa najlepsie poucis.

+ 6 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

90.182.9.XXX
hrušky a jablka tu někdo míchá. na té citaci není nic špatného, je pravdivá, ale jakou má spojitost s tím, že prý údajně cílem konstruktéru při prvních testech je honit rychlost na úkor spolehlivosti?

+ 4 / − 22

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

90.182.9.XXX
všechny články které si postoval není ani slovo od konstruktérů, tam jen jezdci mají obavy o spolehlivost nebo o rychlost vozu. nikde tam ale není rozhovor s konstruktérem, který by tvrdil že cílem prvních testů je soustředit se na rychlost na úkor spolehlivosti!!!

chápu že přes zimu se udělá auto tak aby bylo rychlé a při testech se už pak ladí spolehlivost aby se ty agresivní a inovativní nápady na zrychlení auta nepodepsali negativně na spolehlivosti - a právě od toho ty testy jsou. čili podle mě jsi to pochopil opačně.

+ 6 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
např. [odkaz na stránku]

Citace: "je mnohem jednodušší udělat rychlé auto spolehlivým, než spolehlivé auto rychlým."

"Jistě, v konečném zúčtování jde vždy o základní návrh vozu, který rozhoduje o jeho rychlosti. S tímto konceptem pak můžete dále pracovat a vyvíjet jej. Jestliže nemáte v pořádku tento základní návrh a celý vůz je zkrátka pomalý, tak můžete být spolehliví, jak budete chtít, a stejně se nedostanete tam, kam byste potřebovali. Za ta léta už sem toto viděl skutečně mnohokrát."

Toto vám řekne naprosto každý konstruktér F1. Bez výjimky.

+ 11 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Snažíš se zpochybnit dobře známý fakt nebo neumíš hledat?
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku] atd.
UTFG!

+ 12 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

77.240.188.XXX
To platilo dříve, možná tak před dvaceti a více lety. Dnes je Formule 1 mnohem více o spolehlivosti (dříve se započítávalo cca 66/% závodů), rychlém vývoji (vozy zrychlí za rok o víc než 2 sekundy na kolo) a o aerodynamice. A právě aero je klíčové a v prvních testech většina týmů jezdila v konfiguraci která se oproti prvnímu závodu výrazně změní. Důvod je prostý, nechtějí ukázat své aero vychytávky.

+ 4 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

90.182.9.XXX
tak se dej odkaz na jediný článek kde by toto někdy řekl, jsem fakt zvědavej :)

+ 3 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Ve všech rozhovorech co jsem kdy četl s konstruktéry vozů F1 se psalo, že nejdůležitější u nového auta je, aby bylo rychlé. Na spolehlivosti se dá vždy velmi dobře a rychle zapracovat, ale u pomalého auta se rychlost hledá jen velmi složitě.

+ 16 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

90.182.9.XXX
??? nejdůležitějších při testech je podle mě zajistit za 1) spolehlivost a za 2) porozumět autu a umět ho nastavit pro různé podmínky.

sice v barceloně nemusí jet na absolutním limitu ale porozumí autu a to jim v austrálii umožní auto nastavit na max. a myslím že piloti si s tím poradí, nejsou ořezávátka aby si sedli na zadek když jim auto bude držet víc než čekali :)

+ 13 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.130.XXX
rychlost Já opravdu nechápu jak kdokoliv může něco odhaodvat po Jerezu? ano u Mercedesu je to jasné kvůli loňsku ale ostatní? to že Honda s McLarenem v Jerezu moc nejezdili neznamená, že toho neujedou víc a už vůbec ne jejich výkonnost

+ 12 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.130.XXX
Zajímavé a já myslel že dlouhé roky F1 sleduješ

+ 10 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Áno bolo to evidentné,... ...z počtu najazdených kilometrov, ale v Barcelóne by mal Mercedes otestovať aj rýchloť, aby obaja jazdci poznali rýchlostné limity auta, čo je len normálne. Zisťovať to až v kvalifikácii v Austrálii by bolo choré, to musí uznať každý, kto F1 hovie a dlhé roky ju sleduje. 11 18

+ 22 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama