DISKUZE K ČLÁNKU Costa: Mercedes v Jerezu ze svého potenciálu odhalil velmi málo

Podle Alda Costy si dal Mercedes před letošní sezónou podstatně vyšší cíle než minulý rok, v testech se ale zaměřoval pouze na spolehlivost, nikoliv na výkonnost. Jak velký bude jeho náskok na konkurenci?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Costa: Mercedes v Jerezu ze svého potenciálu odhalil velmi málo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 11.02.2015 22:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 13 lidí) 11.02.2015 11:15
??? nejdůležitějších při testech je podle mě… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2015 13:38
všechny články které si postoval není ani slovo… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2015 13:41
ma pravdu, toto vyjadrenie som cital aj ja… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    90.176.130.XXX
    rychlost Já opravdu nechápu jak kdokoliv může něco odhaodvat po Jerezu? ano u Mercedesu je to jasné kvůli loňsku ale ostatní? to že Honda s McLarenem v Jerezu moc nejezdili neznamená, že toho neujedou víc a už vůbec ne jejich výkonnost

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno bolo to evidentné,... ...z počtu najazdených kilometrov, ale v Barcelóne by mal Mercedes otestovať aj rýchloť, aby obaja jazdci poznali rýchlostné limity auta, čo je len normálne. Zisťovať to až v kvalifikácii v Austrálii by bolo choré, to musí uznať každý, kto F1 hovie a dlhé roky ju sleduje. 11 18

    + 22 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      Zajímavé a já myslel že dlouhé roky F1 sleduješ

      + 10 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lord Mystic

      Lord Mystic

      90.182.9.XXX
      ??? nejdůležitějších při testech je podle mě zajistit za 1) spolehlivost a za 2) porozumět autu a umět ho nastavit pro různé podmínky.

      sice v barceloně nemusí jet na absolutním limitu ale porozumí autu a to jim v austrálii umožní auto nastavit na max. a myslím že piloti si s tím poradí, nejsou ořezávátka aby si sedli na zadek když jim auto bude držet víc než čekali :)

      + 13 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Ve všech rozhovorech co jsem kdy četl s konstruktéry vozů F1 se psalo, že nejdůležitější u nového auta je, aby bylo rychlé. Na spolehlivosti se dá vždy velmi dobře a rychle zapracovat, ale u pomalého auta se rychlost hledá jen velmi složitě.

        + 16 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lord Mystic

          Lord Mystic

          90.182.9.XXX
          tak se dej odkaz na jediný článek kde by toto někdy řekl, jsem fakt zvědavej :)

          + 3 / − 24

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jarda

            109.81.245.XXX
            Snažíš se zpochybnit dobře známý fakt nebo neumíš hledat?
            [odkaz na stránku]
            [odkaz na stránku]
            [odkaz na stránku] atd.
            UTFG!

            + 12 / − 19

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lord Mystic

              Lord Mystic

              90.182.9.XXX
              všechny články které si postoval není ani slovo od konstruktérů, tam jen jezdci mají obavy o spolehlivost nebo o rychlost vozu. nikde tam ale není rozhovor s konstruktérem, který by tvrdil že cílem prvních testů je soustředit se na rychlost na úkor spolehlivosti!!!

              chápu že přes zimu se udělá auto tak aby bylo rychlé a při testech se už pak ladí spolehlivost aby se ty agresivní a inovativní nápady na zrychlení auta nepodepsali negativně na spolehlivosti - a právě od toho ty testy jsou. čili podle mě jsi to pochopil opačně.

              + 6 / − 24

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001447

                uzivatel001447

                188.123.100.XXX
                ma pravdu, toto vyjadrenie som cital aj ja viackrat od viacerych. okrem toho ze ma pravdu, je to aj dost logicke. nezneuzivaj ostatnych aby ti robili sluzky a hladali ti fakty na internete. sprav si to sam! tak sa najlepsie poucis.

                + 6 / − 19

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Lord Mystic

                  Lord Mystic

                  90.182.9.XXX
                  jj napsat blbost a když dojdou argumenty tak napsat najdi si to sám ať vidíš že mám pravdu :)

                  + 4 / − 21

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jarda

                    109.81.245.XXX
                    Až na to, že jediný, kdo píše blbosti, jsi ty. Jako bych tvrdil, že 2+3=7 a posílal bych tě si to najít. Když bych bys mi našel důkaz, tak bych se vymlouval a dále zesměšňoval tím, že nemáš pravdu. Jak vidíš, argumenty mu nedošly. Píše ti, že to četl také u dalších lidí. Když řekne jezdec, že důležitější je rychlost než spolehlivost, protože ta se snadněji získá, tak to pro mě znamená více, než nějaký diskutér tvrdící opak.

                    + 8 / − 17

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Lord Mystic

                      Lord Mystic

                      90.182.9.XXX
                      ok tak nic očividně každý řešíme něco jiného. v prvním článku eR napsal že konstruktéři vozů tvrdí že nejdůležitější na začátku sezóny je rychlost a já s tím nesouhlasil a nejednou jste to překroutili a už to prý netvrdí konstruktéři, ale jezdci, atd. neva to nemá cenu.

                      + 4 / − 18

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            např. [odkaz na stránku]

            Citace: "je mnohem jednodušší udělat rychlé auto spolehlivým, než spolehlivé auto rychlým."

            "Jistě, v konečném zúčtování jde vždy o základní návrh vozu, který rozhoduje o jeho rychlosti. S tímto konceptem pak můžete dále pracovat a vyvíjet jej. Jestliže nemáte v pořádku tento základní návrh a celý vůz je zkrátka pomalý, tak můžete být spolehliví, jak budete chtít, a stejně se nedostanete tam, kam byste potřebovali. Za ta léta už sem toto viděl skutečně mnohokrát."

            Toto vám řekne naprosto každý konstruktér F1. Bez výjimky.

            + 11 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lord Mystic

              Lord Mystic

              90.182.9.XXX
              hrušky a jablka tu někdo míchá. na té citaci není nic špatného, je pravdivá, ale jakou má spojitost s tím, že prý údajně cílem konstruktéru při prvních testech je honit rychlost na úkor spolehlivosti?

              + 4 / − 22

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar

          77.240.188.XXX
          To platilo dříve, možná tak před dvaceti a více lety. Dnes je Formule 1 mnohem více o spolehlivosti (dříve se započítávalo cca 66/% závodů), rychlém vývoji (vozy zrychlí za rok o víc než 2 sekundy na kolo) a o aerodynamice. A právě aero je klíčové a v prvních testech většina týmů jezdila v konfiguraci která se oproti prvnímu závodu výrazně změní. Důvod je prostý, nechtějí ukázat své aero vychytávky.

          + 4 / − 19

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Choré je, že si evidentně myslíš, že jsou v týmech úplně pitomí a neví, co a kdy mají testovat.12

      + 4 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama