DISKUZE K ČLÁNKU Návrh Ferrari na změnu motorů neprošel, Mercedes a Honda byli proti

1000 koňové motory by měly přijít, ale nejdříve v roce 2017. Vycházet by měly z aktuálních V6 turbo motorů. Ferrari v rámci jednání Strategické skupiny v Paříži navrhovalo V8 s turbem, Mercedes a Honda byly proti tomuto návrhu. Red Bull chtěl zase prosadit agresivnější vzezření monopostů už od roku 2016, i on ale narazil na odpor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Návrh Ferrari na změnu motorů neprošel, Mercedes a Honda byli proti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 10.02.2015 16:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 08.02.2015 16:36
konzistence říkám to už dlouho. pro F1 a její… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 2 lidé) 08.02.2015 16:57
preco nie kazdy rok nove motory, nove pneumatiky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Ja neviem,... ...v akom duchu sa to stretnutie strategickej skupiny uskutočnilo, ale mne sa tak zdá, ako keby na strategickú skupinu chodili nie prognostici vedy a pokroku zajtrajška, ale ľudia slepí, hluchí a chudobný duchom, ktorí nevedia rátať, lebo ak raz Bernie povedal, že nová pohonná jednotka má stáť 10 mil. dolárov, tak by sa to malo stať záväzné a nemôže to byť potom ani pôvodné riešenie a tiež nie V8 bi turbo. Musí to byť len kompromis toho čo tu máme ochudobnený o MGU-H, ktorý je tam úplne zbytočne, nakoľko Andy Cowell jasne povedal, že najväčší potenciál je v Turbomotore a ak sú dnes na 900 koňoch, tak sú zhruba v druhej polovici, lebo potenciál turbomotora je 1600 koní.01 Tento však za súčastného stavu nie je možné dostať na cestu, lebo nie je tomu ostatná časť auta prispôsobená. Ak bude v roku 2017 uvidíme, ale ja som pesimista, keď počuvam tých dráteníkov a ich návrhy, aké hlúposti teraz na stretnutí strategickej skupiny vypotili a veľmi sa usmievam, čo tam vlastne títo šašovia robia, ak tam mlátia slamu miesto toho, aby posúvali hranice F1 dopredu a fanúšikom sa to páčila F1 čoraz viac a viac ? 02

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    Je otázka času kdy Ferrari f1 přestane zajímat a přejde třeba do LMP1, které už dnes má větší sportovní hodnotu.F1 je jenom předražená cirkusová show s nenažranými mamažery.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.210.XXX
      ale ferrari ide prave o tu predrazenu show
      LMP1 im ani zdaleka neda taku medialnu hodnotu aku im da f1 a pritom nakladovo to zas taky rozdiel nieje ak by chceli aj v LMP1 vyhravat

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Ferrari by bez F1 sotva mohlo existovat. Navíc je to snad jediný tým, kterému se čistě jen účast v F1 vyplatí (Obdrží více peněz než do toho vloží)... Navíc mají výsostné postavení právo veta atd. atd...

      Ferrari opustí v F1 až ve chvíli, kdy nebude mít F1 na jejich premie... Do té doby budou nadávat, ale nic víc...

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        Spíš je to tak, že má ferrari v concordu, že se nesmí účastnit jiné serie jako tovární tým a za to má větší premie...

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Není. Ferrari z F1 neodejde. Na LMP1 není nic zajímavého.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zvire

    2.87.55.XXX
    ferr.... Je docela ubohy, jak firma ktera si hraje na supersport guru ( pritom jeji vozy jsou spise prumerna sportovni trida ) se snazi vratit F1 spatky jen proto , ze nezvlada udelat konkurenceschopnou pohonou jednotku .... za tohle ma nejvetsi financni bonusy v F1 ???? meli by se spagety stydet.

    + 15 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • svaja

      46.135.5.XXX
      Jestli Ferrari je průměr co je potom třeba Porsche? Jaguar? Lamborgini? Aston Martin? Nevím o nikom kdo netouží o Ferrari, ale jakožto průměrnou značku jsi ji můžete dovolit každý, nikdo nečeká fronty v pořadníku a jezdí jich u nás jak Škodovek.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.210.XXX
        nevies o nikom?
        tak napriklad ja keby som si chcel kupit super sport tak by nim urcite nebolo ferrari :)
        ferrari ma dnes uz kde kto, vobec to nieje ziadna znamka luxusu a vynimocnosti

        ferrari je len mytus, uz davno nema(ak vobec niekedy malo) ani najlepsie ani najrychlejsie ani najkrajsie auta ani nicim vynimocne, proste tuctovka pre mierne bohatych ludi

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • sst

          80.87.209.XXX
          odbornik ty si už v nejakom jazdil?! tuctovka?! ty musiš byť odborník!18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          46.135.5.XXX
          A co jsou teprve za tuctový auta německý trojky. A kazdej potom slinta a rekne ze jsou to kramy☺. K narozeninam jsem dostal jako darek jizdu ve Ferrari a neda se to popsat jake to bylo. Proste dusevni orgasmus a jak ta bestie rvala. Krasa

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    preco nie kazdy rok nove motory, nove pneumatiky a nove aero pravidla. a bernie bude mat co chce, kazdy rok vyhra niekto iny.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    37.48.34.XXX
    konzistence říkám to už dlouho. pro F1 a její další vývoj je velice důležitá konzistence a to především ve střednědobém výhledu ( řekněme 3 let ). aby si týmy mohli se svými dodavateli naplánovat nějaký smysluplný vývoj, je nutné mít základní parametry nastavené alespoň na tuto dobu a pravidla ujasněná a stabilní. v dlouhodobém výhledu je možné se bavit o úpravách, ale ne tak, že poté, co se někomu nepovede postavit konkrétní část auta, tak ihned začít iniciovat změnu pravidel pro ten daný komponent. to je cesta do pekel.
    uvolnění parametrů pro palivo je dobrý nápad, bude to "laciné" a může to pomoci prakticky okamžitě. nějaký obrázek "agresivnější" F1 bych taky chtěl vidět. jak si to kdo představuje...01

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel

    90.177.201.XXX
    neznáte někdo odkaz na ty návrhy agresivnějšího vzhledu?17

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    62.182.234.XXX
    Hmmmmmmm honda - odejdeme z F1 když budou jiné motory -- ještě nic nepředvedli a už by odcházeli tak jo....
    A když odejde Mercedes tím líp pro Ferari RB aspoň by renault a ferko dodávali více motorů jiným stájím a skončila by dominance Mercedesu :)

    + 7 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    66.249.81.XXX
    To říkam furt! To říkám pořád, nechte stávající motory, povolte vyšší průtok paliva, vyšší otáčky, dejte vyšší limit PJ za rok, a hlavně dát neomezený a nekonečný vývoj ERS, a bude 1ooo šemíků raz dva!

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      vyšší otáčky povolený mají, ale díky omezení na palivo nejsou schopni na těchto otáčkách motory provozovat...

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zlo

      176.27.229.XXX
      Pokud zvýší v roce 2017 průtok paliva tak při současném vývoji budou mít hodně přes 1000 koní. Pakliže Renault uvádí alespoň 850 a Mercedes přes 900hp, v roce 2017 by se ty motory zřejmě tisícovce blížily tak jako tak.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.210.XXX
        pri zachovani terajsieho prietoku sa cez 1000 tak lahko nedostanu
        160 koni je ERS a 840 benzinovych koni by znamenalo ucinnost 52% a to pre benzinak bude velmi tazke dosiahnut

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        85.93.124.XXX
        Ten vývoj se zpomaluje... Mercedes nikde výkon neuvádí a číslu Renaultu taky nemusíme věřit...

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama