DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Formule 1 musí jít podle nevýkonného ředitele Mercedesu, Nikiho Laudy, za svým cílem: navýšit do roku 2017 výkon motorů minimálně na 1000 koní. V současné době jsou monoposty až příliš snadno ovladatelné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 22.01.2015 23:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 10 lidí) 22.01.2015 13:34
Dodnes nechápu, jak se do těch aut vešli! S… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 9 lidí) 22.01.2015 12:45
Pár kol dal, viz níže... Zase bych ho… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 8 lidí) 22.01.2015 13:05
Nemyslím si, že to bude úplně tak jednoduchý.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        178.40.252.XXX
        jaguar mal v tom roku motor s priblizne s 800konmi cize o nic vyrazne viac ako maju dnes, krutiaci moment toho motora bol ale mensi ako maju dnesne motory a mal k dispozicii trakcnu kontrolu a aj tak robil hodiny a jeho vykon bol velmi slaby
        ved nie nadarmo mu potom vsetci predhadzovali ten jeho vyrok o cvicenej opici

        + 4 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • zlo

        90.199.244.XXX
        Vsadil bych boty, že Jaguar z roku 2002 měl nižší výkon, o kroutícím momentu se nebavím, než motory z roku 2014.

        + 2 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.252.XXX
          v tych rokoch mal jaguar motos s vykonom +-800koni a krutiaci moment asi tak 300-350nm
          dnes len spalovaci motor ma vacsi krutiaci moment a k tomu priratat 200Nm z ERS a to vsetko bez trakcnej kontroly

          + 2 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      A mluví o současné generaci vozů (2014/15) nebo o roku 2002?

      + 7 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.139.XXX
      Jenom abych připomněl zašlé časy, bylo jich tehdy nějakých 15-20.

      Lauda zajel ve Valencii okolo 1:30, v testech se tam tehdy jezdilo okolo 1:15.

      + 4 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001465

        uzivatel001465

        178.255.168.XXX
        I Mika Hakkinen byl při testu pro McLaren v roce 2007 o několik sekund pomalejší, než ostatní piloti... Když někdo naskočí do úplně novýho auta po tolika letech (a Niki ten odstup měl ještě mnohem delší), tak ať je to sebevětší borec, tak si myslím, že to prostě pro něj bude problém a nebude moct okamžitě podávat výkony, na který má/měl.

        + 7 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.252.XXX
          a mal hakkinen pred tym testom tiez reci o cvicenych opiciach?

          nikto by mu nevyhadzoval na oci jeho vykon keby predtym nemal silacke reci
          to je to o co ide, ak ma niekto silne reci a potom ked dostane sancu sa predviest a on pohori tak sa nemozno cudovat ze mu to kazdy da riadne vyzrat

          + 2 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.139.XXX
          Já taky nehodlám shazovat jeho výkon (navíc myslím, že v jeho silách bylo to ještě o pár sekund srazit). Po 15 letech to musel být hrozný šok.

          Ale stejně myslím, že se tehdy měl možná vyjádřit o něco opatrněji 03
          Proti tomu, jak to řekl teď, se moc namítat nedá. On tvrdí, že s tím normální člověk dokáže jet. Nikoliv že dokáže jet rychle nebo dokonce závodit.

          + 3 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001465

            uzivatel001465

            178.255.168.XXX
            Znáš Nikiho a jeho velkou kušnu :-). Aspoň se máme o čem bavit, ne? Bez něj by byla celá F1 o dost nudnější!

            + 3 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.252.XXX
            on praveze tvrdi ze dnesny juniori dokazu hned s tymito formulami jazdit na urovni starych mazakov

            + 1 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.139.XXX
              V čemž má ovšem pravdu...

              + 7 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.252.XXX
                nesranduj

                v 61-vom 19rocny ricardo rodrigez naskocil do rozbehnutej sezony a hned v prvej Q vyprasil buduceho majstra a to na rovnakom aute
                znamena to ze v tych rokoch bola f1 tak lahka ze aj absolutny novacik dokazal jazdit lepsie ako majster sveta? 18

                + 2 / − 11

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Přesně tak, bylo to mnohem náročnější než dnes. Tím smajlíkem hezky vystihuješ úroveň svých - není divu, že anonymních - komentářů.

                  + 6 / − 11

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.139.XXX
                  No ale to je zrovna to, o čem Lauda mluví.

                  Dnešní mladí můžou skočit do F1 a hned zkoušet jet naplno. Když to vyjde, budou za hvězdy, nic jim nebrání dostat se hned na úroveň starých psů. Když to nevyjde, nic zásadního se neděje, chyby se odpouští a když už ho zastaví až hrazení, tak se od nehod obvykle odchází po svých. Mladí nemají strach, nemají respekt... a pak dopadnou úplně zbytečně jak Bianchi.

                  Kdyby tímhle způsobem jezdili mladí před 30-40-50 lety, tak by se nedožili konce první sezóny. Těm úplně nejlepším to třeba i prošlo a přežili, jiní měli smůlu...
                  Rodriguez se zabil po defektu zavěšení, což byl u Lotusu obvyklý error. Ale kdo může říct, jestli by zkušenější jezdec na jeho místě nedokázal v té samé situaci rozpoznat nebezpečí dřív a zpomalit nebo jestli by alespoň nedoplachtil do nějakýho měkčího pangejtu?

                  + 8 / − 12

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.252.XXX
                    takze to ze 60tych rokoch novacik vyprasil buduceho majstra sveta dokazuje ze dnesne formule zvladne kazdy 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12

                    ako dokazes predvidat nahle znicenie zavesenia? po takej poruche je auto prakticky neovladatelne takze vela moznosti uz potom nieje

                    + 0 / − 18

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      37.188.139.XXX
                      ad 1.odst.:
                      Tady jsi prokázal tak špatné porozumění významu psaného textu, že na to prostě nedokážu odpovědět. Moje chyba... 19

                      + 6 / − 10

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • jirkas777

      83.136.206.XXX
      Lauda není blbec, natož posera, který se bojí nést kůži na trh, když mu o něco jde. Pěkně vás nachytal šťouralové.

      + 2 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    opět? Ještě si pamatuju na ty jeho hodiny v Jaguáru :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=GLLDWnJEUfQ

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama