DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Formule 1 musí jít podle nevýkonného ředitele Mercedesu, Nikiho Laudy, za svým cílem: navýšit do roku 2017 výkon motorů minimálně na 1000 koní. V současné době jsou monoposty až příliš snadno ovladatelné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 22.01.2015 23:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 10 lidí) 22.01.2015 13:34
Dodnes nechápu, jak se do těch aut vešli! S… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 9 lidí) 22.01.2015 12:45
Pár kol dal, viz níže... Zase bych ho… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 8 lidí) 22.01.2015 13:05
Nemyslím si, že to bude úplně tak jednoduchý.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • uzivatel001465

            uzivatel001465

            178.255.168.XXX
            Jo souhlasím, i když ta poslední věta je taky hodně odvislá od toho, jak se v té době daný jedinec připravoval. Když se podíváš na Schumiho, tak ten vylezl a většinou nevypadal ani zpoceně. Zatímco třeba Hill býval i dost na šrot (taky byl starší...). S těma kačírkama máš bohužel pravdu.

            Asi se prostě shodneme na tom, že v každý době to žádná sranda nebyla a pořád jsou to prvotřídní piloti. Jinak by prostě neměli šanci se tam dostat a i to vydržet.

            + 2 / − 15

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Eracer

              62.168.11.XXX
              To určitě pořád se bude dát oddělit zrno od plev. Ale je to už jiné no, škoda těch okruhů ty by nám hlavně ukázaly kdo je dobrej a kdo ne. Ale nedá se nic dělat no :-)

              + 3 / − 19

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.252.XXX
            s kontrolou trakcie ziadne auto nieje monstrum :) :)

            + 1 / − 26

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Eracer

              62.168.11.XXX
              Tak si nějaké zkus a pak posuzuj. :-)))

              + 8 / − 19

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.252.XXX
                tak bavime sa tu snad o schopnostiach profesionalnych(resp. junioroch pripravujucich sa od "narodenia" na drahu profesionala) jazdcov a nie o beznych ludoch ako som ja a ty

                + 3 / − 21

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Aha, takže když to má kontrolu trakce, tak nezáleží na výkonu motoru (i kdyby měl 1200 koní), brzd či přetížení v zatáčkách? Anonym - plác, jako obvykle.

              + 8 / − 20

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • pidro

      88.100.206.XXX
      Ach jo...

      + 0 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Tou poslední větou Lauda celkem dost slušně znehodnotil F1. Ale je to jen dobře alespon to ukazuje ,že nynější F1 si můžou dovolit řídit i pindíci jako Verstappenové a podobní amatéři. Dříve by se takový malý smraďoch do F1 bál i jen nastoupit.

    + 9 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.90.174.XXX
    To už tady jednou bylo, že by to dokázala řídit i cvičená opice, a nedal ani kolo.11

    + 2 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001465

      uzivatel001465

      178.255.168.XXX
      Pár kol dal, viz níže... Zase bych ho nepodceňoval, je to trojnásobnej mistr světa 03.

      + 9 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.252.XXX
        dal ale akych? :)
        a to boli este auta s trakcnou kontrolou :)

        problem tychto starych jazdcov je ten ze oni dnesnu situaciu porovnavaju s tym ako oni zacinali, ale to sa da tazko porovnavat ked dnesni jazdci zacinaju v daleko nizsom veku a ich priprava je ovela systemovejsia, proste uz sa vie ako tych chlapcov pripravovat aby co najlepsi zvladali jazdu

        nedavno prost hovoril o tom ake to on mal tazke pri predsezonnych testoch ze ako mu trvalo kym si zvykon na pretazenia ,... aky bol vystaveny po testoch,... a ze dnes to uz nieje tak fyzicky narocne,...
        ale zabudol dodat ze jemu adaptacia na zaciatku sezony trvala preto tak dlho ze nebol kondicne pripraveny, o systematickej kondicnej priprave aku maju dnesni jazdci sa im v tych casoch ani len nesnivalo
        keby dnes mali jazdci len taku pripravu ako mal prost tak oni by mali na zaciatku riadne problemy kym by sa dostali do kondicie

        + 4 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          88.103.97.XXX
          On ale řekl tentokrát, že to dokáže řídit skoro každý, to je dost jiné tvrzení něž tehdy...

          + 3 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.252.XXX
            skoro kazdy
            no lenze dnesni juniori niesu "skoro kazdy", oni sa na to pripravuju pomaly skor ako vedia poriadne chodit :)
            proste sa neda porovnavat ake to mali pred 40-50 rokmi pri vstupe do f1 a ake to je dnes. pokrok v priprave je od tej doby obrovsky, to sa neda ani porovnavat

            a tiez je predcasne hodnotit ako to zvladne verstapen, kludne sa moze stat ze absolutne vybuchne. myslis ze potom lauda zoberie svoje slova spat? asi tazko

            + 2 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ligier

              Ligier

              88.103.97.XXX
              Nesmysl. Tehdy měli ti chlapi za sebou roky ježdění v mnohem víc náročných podmínkách, do F1 se až na vyjímky chodilo kol třicítky, vrchol byl třeba ke čtyřícítce, rozhodovala právě zkušenost a talent. Dnes tam daj dětského robota, jehož jediná přednost je absence strachu a pocit nesmrtelnosti z her na pc a spol... Rozhodně nemá takové zkušenosti jako tehdy. Ono by to děcko tehdy ani nepohnulo volantem a mělo bebínko od šaltrpáky. Dnes je to prostě sport pro děti a ne chlapy, ale lepší už to nebude.

              + 5 / − 12

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.252.XXX
                kedy sa chodilo do f1 okolo tridsiatky? urcite nie za laudovych cias
                [odkaz na stránku]

                3 RODRIGUEZ Ricardo 19y 06m 27d Italy 1961
                hned v prvej kvalifikacii skoncil druhy a porazil v rovnakom aute buduceho majstra z toho roku, myslis ze by sa dnes nieco take podarilo? vies si predstavit ze nejaky 19rocny novacik by naskocil v minulom roku do mercedesu a hned v prvej Q vyprasilu lujza? 18 si pozri ako skoncil grosjean ked naskocil v 2009 v polke sezony

                + 1 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ligier

                  Ligier

                  88.103.97.XXX
                  Jo čekal jsem jestli najdeš Rodrigueze nebo Fittipaldiho, podívej se kolik takových bylo...nemusím koukat do tabulek.

                  + 6 / − 11

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.252.XXX
                    nieje dolezite kolko ktorych bolo ale ze boli :)
                    vies si predstavit ze by minulu sezonu nejaky 19rocny novacik ktory naskoci uprostred sezony vyprasi vo svojej prvej Q lujza?
                    ja si to predstavit nedokazem, no a vidis v minulosti kedy mali byt auta neovladatelne monstra sa take nieco stalo 18

                    si spomen ako dopadol fisichela ked v polke sezony preskocil do ferrari a to bol uznavany jazdec nie top ale svoju kvalitu mal a aj tak nebol schopny zvladnut ine auto

                    + 0 / − 17

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      109.81.245.XXX
                      Není důležité, jestli to byl jeden ze sta nebo osm z deseti, jasně. Logika zůstala doma. Není divu, když se neumíš ani podepsat. 11

                      + 7 / − 10

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.139.XXX
                K tomu věku: koukal jsem se na průměrný věk a nebylo to tak extrémní. Verstappen je teda úlet, ale ten zbytek... zjednodušeně za každou dekádu zpátky si přidej rok průměrnýho věku ve startovním poli. Procházel jsem to shodou okolností právě někam do období Laudova debutu a +- to odpovídá. Průměrnej věk byl možná o 5 let vyšší.

                + 6 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Musíš brát v potaz to že , už mu je hodně let a má slušné panděro a navíc utrpěl velkou havárii a s narůstajícím věkem je to horší a horší, a navíc s tím lítal celkem slušně a HLAVNĚ řídil ještě vcelku silnou F1 žádnou hračku roku 2014. Lauda uměl a umí...

      + 9 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama