DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Alonso je naší alternativou pro rok 2016 místo Hamiltona

Fernando Alonso je hlavním cílem Mercedesu pro sezónu 2016, pokud se nedokážou dohodnout na prodloužení spolupráce s Lewisem Hamiltonem. Za nejvážnějšího soupeře v nové sezóně považuje Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Alonso je naší alternativou pro rok 2016 místo Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 08.01.2015 14:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 15 lidí) 02.01.2015 12:18
O smlouvě Lewise může být rozhodnuto třeba i v… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 02.01.2015 13:02
Celkem zajímavá úvaha, ale příklad Bahrajnu je… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 02.01.2015 12:56
Podepisuji 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • a.

    95.103.216.XXX
    je jasne ze ide len o peniaze Ked sa aj nedohodnu, Mercedes vezme niekoho mladeho vedla Rosberga. S takymto autom si to mozu dovolit

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    No... Tady něco nehraje... nevím proč by tak pro nic za nic prozrazoval Toto, svoje plány, nepamatuju se, že by na začátku loňské sezóny řekl, někdo z vedení Ferrari, že pokud bude chtít Fernando odejít, tak se zaměříme na získání Vettela...
    Myslím, že Hamilton a management Mercedesu se na něčem nemůžou dohodnout, pravděpodobně na penězích... Mercedes musel Hama přeplatit před 3 roky aby šel do týmu plácajícího se někde ve středu pole a pochopitelně teď mu chtějí "gáži" snížit, nebo nechat stejnou...což naopak Hamilton chce po tom, co vyhrál šampionát právě přidat, protože si je vědom, že pokud se příští rok někdo Mercedesu více přiblíží a nebudou bojovat jen s Nicem mezi sebou, tak že on je ten který dokázat vytěžit víc a i po startu z boxů se dokázal probojovávat polem jako nůž máslem, a mnohokrát ukázal, že má prostě něco navíc, co dokáže udělat ten rozdíl....
    Vemte si třeba Bahrain. jen si představte, že by to nebyly 2 Mercedesy, ale Nico by jel v Alfě(která by byla totožná jako Mercedes, protože by jim čorli plány auta jak McLaren Ferrari v roce 2007)... Koho by jste chtěli v týmu více vy? Jezdce který vyhraje na pomalejších pneu, i když se sice brání občas, dalo by se říct až nečestně, nebo jezdce, který má díky DRS a rychlejším pneu výhodu větší než 1s na kolo, ale nekokáže to zužitkovat???
    Zde je podle mně kámen úrazu, Mercedes nechce Hama přeplácet, ale Ham si uvědomuje svoje kvality a nechce prodat svou "kůži"lacino, takže teď Toto přišel s vystrašením v podobě toho, že do médií řekl, svůj plán B :)

    Jinak kdyby už fakt neměli s Hamem prodloužit, tak bych raději sáhnul po Valterim než po Fernandovi, protože i když je Fernando lepší pilot, tak Valteri je taktéž velkolepý, ale hlavně by byl levnější a perspektivnější :)

    + 5 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      90.180.29.XXX
      A proc teda Mc nesáhl po Bottasovi? Nebo Ferrari? A vzali si take o dost drazsiho Vettela?

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Celkem zajímavá úvaha, ale příklad Bahrajnu je dost mimo. Jako bych argumentoval, že Lewis je neschopný pilot, když nedokázal předjet Nica v Monacu nebo Brazílii. 03

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mobil1

        46.135.41.XXX
        Tak zrovna Monako bych asi nezmiňoval, tam nedokáže předjíždět srovnatelně rychlé vozy asi nikdo, ale jinak souhlas.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.153.XXX
      "se dokázal probojovávat polem jako nůž máslem"

      a na ten biliard co predvadzal v nemecku si uz zabudol?

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        OK, neříkám, tam Kimiho(nebo Alíka?) a Buttona trefil, ale prostě z posledního místa na startu a možná ještě otřesený z kolize dokázal dojet na podiu?
        Stejně tak v Maďarsku, taky se prokousával ... sice taky udělal chybu hned v prvním kole a pořádnou a dost pomohla i Vettelova chyba, ale prostě většinu startovního pole pokud potřeboval předjet tak předjel, kromě párkrát týmového kolegy a občas Williamsů...

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        ano, ale Bahrain pokud vím, je naprosto ideální ideální k předjíždění, tuším, že tam bylo i nějvíce přejížděcích manévrů letos a minulé sezony, naproti tomu Monako je přesný opak...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Předpokládám, že to byla reakce na mne.
          Ano Monako je extrém. Ale Brazílie je také "ideální" k předjíždění (předjíždění tam byly mraky), podobně jako Bahrajn. Přesto s identickým vozem je předjetí nemožné, pokud někdo neudělá chybu.
          Prostě o schopnostech to nevypovídá naprosto vůbec. 03

          + 4 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.29.32.XXX
            opomijis jeden zasadni fakt a sice, ze v Brazilii meli oba stejne pneu, zatimco v Bahrajnu mel Nico cerstve supermekke a Lewis sjete softy. Osobne jsem presvedceny o tom, ze ve stejne situaci by Lewis Nica v pohode udelal.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Ano opomněl jsem část tohoto faktu. Oni totiž jeli vyměnit gumy současně (byl na trati SC), takže to s tou opotřebovaností nebylo tak žhavé. A proč jsem to opomněl? Protože mezi těmi směsmi v Bahrajnu nebyl velký rozdílv rychlosti, který se zase srovnal rychlejším opotřebením. Kdyby byl rozdíl v rychlosti, tak by si Lewis najel v prostředním stintu (když měli směsi opačné) velký náskok. A to se nestalo, najel za více jak 20 kol jen 4s.
              Co by bylo kdyby...., se můžeme jen domnívat.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • zeto

            89.102.65.XXX
            Možná tedy o schopnostech říká více to, kolikrát kdo v závodech předjel na trati týmového kolegu se stejným vozem.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Něco teoreticky může. Ale ani nemusí. Kdyby Lewis vyhrál 18x z PP závody způsobem start-cíl (bez toho aby někoho předjel) a v jednom (nebo i dvou nebo třech) ho Nico předjel, byl by Nico lepší pilot? 04
              O kvalitě mluví body. Ne počet předjetí. 03

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jake HorseRadisher

                Jake HorseRadisher

                85.207.90.XXX
                No něco pravdy v tom je, ale ještě bych to změnil... Protože počet bodů občas taky není přesný, by se potom dali říci, že jezdci z 60 let byli proti dnešním úplné nuly, protože měli jiný bodovací systém a spolehlivost aut byla taky občas katastrofální...
                Nejlepší měřítko je vždy týmový kolega, a nejlepší měřítko je počet vítězství, či pořadí v cíli závodů, pokud ani jeden neměl nějaké potíže s technikou v závodě nebo v kvaldě...

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ano s tím naprosto souhlasím. Samozřejmě je u bodů nutno zohlednit bodovací systémy a okolnosti, které nejsou chybou pilota. A z toho vyšel Lewis lépe. Jen jsem chtěl upozornit, že neschopnost předjetí v jednom závodě nic nedokazuje. 03

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • David

    90.180.29.XXX
    Alonso Alonso a Ham jsou prostě nejlepší piloti a proto vždy budou v hledáčku TOP týmů. Nejlepší by bylo kdyby týmy nedominovaly a byly by u sebe, pak bude soutěžit o titul více týmů a tito piloti budou ještě cennější, neb při vyrovnanosti monopostů se tito 2 piloti postaraj o rozdíl. V každém případě jsem celkem překvapen že Wolf to takhle do éteru pustil tak brzo, nejspíše Hamovi nenabídli moc peněz a tlačej na něho. Proč by to také nezkusili že, a proč by to také Ham měl hned brát 11

    + 27 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      109.107.201.XXX
      O smlouvě Lewise může být rozhodnuto třeba i v první půlce další sezóny. Myslím, že pan Wolf přímo a otevřeně odpověděl na otázku novináře. Zároveň je dobré říci, že také se může stát, že Fernando bude bojovat o titul, je možné, že jej třeba i vyhraje a tedy je jasné, že z vítězného týmu odcházet nebude chtít.
      A to, že Fernando a Lewis jsou nyní TOP piloti současnosti a to právě protože výkonností vyčnívají nad zbytek pole....to mohu jedině podepsat.

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama