DISKUZE K ČLÁNKU Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali

Druhá největší světová automobilka - Volkswagen Group - provádí studii proveditelnosti ohledně potenciálního vstupu do Formule 1. A zprávu pro ni připravuje bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 09.12.2014 09:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 05.12.2014 22:03
Je to možná menší paradox než monopost F1 s… »
» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2014 10:53
jj, to je docela střízlivá úvaha. ale jde o to,… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2014 12:47
Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    zajímavé by bylo použít značku Bugatti, to by k F1 jistě přitáhlo dost diváků, i když tato značka není známá ve spojení s lidovým vozítkem.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Dle mého by do F1 šel pod značkou Audi...

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      a co by na tom ziskal volkswagen? bugatti predava jeden model aj ten je pre nich brutalne stratovy a vyrabaju ho cisto len ako imidzovku
      ak by prisli do f1 tak jedine s audi, s lamborghini alebo s porsche, ale najskor by to naozaj bolo to audi

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.97.XXX
      Německé lidové vozidla a f1? Dovolte mi abych se zasmál 18 18 18

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Honza

    213.220.204.XXX
    WRC Pokud by šel do F1 přímo VW, tak je myslím slušná šance pro Škodovku k návratu do WRC.

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      jj, to je docela střízlivá úvaha. ale jde o to, jakou ze svých značek bude chtít VW v F1 prezentovat.
      Audi je v DTM, Porsche a Lambo ve vytrvalostních a v plechovkách, VW v raly. Tak mě to vychází na Škodovku a nebo Seat 11

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i sedělo. VW má zatím plány ve WRC do roku 2016, ale myslím si, že bude ještě inimálně další dva roky pokračovat. Pokud v příštím roce budou rozhodnuti o účasti v F1, za dva roky budou mít postavený monopost a tak nějak kolem roku 2018 by VW nastoupil do F1. A do té doby určitě nebudou ve funkcích oba pánové, kteří mají vůči sobě averzi, VW utlumí aktivity ve WRC a na jeho místo by mohla nastoupit Škodovka.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Nie je pravda,... ...že VW usiloval o formát pohonných jednotiek, ktorý bol schválený pre r. 2014, lebo ak áno, tak by v F1 už tohoto roku bol. VW bol jednoznačne za 1,6 R4 Turbo + KERS, lebo dobre vedel, že to čo schválili ostatní je hlúposť a čoskoro sa na to príde. Táto koncepcia 1,6 V6 Turbo + ERS, ktorú schvália FIA, rádove predražila pohonné jednotky, čo sa nakoniec aj ukázalo a vo VW si dobre zrátali, že pokiaľ sa pravidlá nedajú do podoby, aby náklady boli jednak nižšie a prijateľné pre menšie tímy, potom iste do F1 vstúpia s plnou parádov. 01 Nie je totiž účelné vyrábať niečo, čo sa v komerčných autách neuplatní a s ekológiou to nemá nič spoločném, lebo za tie peniaze sa dá vyrobiť ďaleko úspornejšia verzia pohonnej jednotky, s rovnakým výkonom a nižšou sporebou a hlavne rádovo lacnejšie, čo platí aj o údržbe a opravách, čo je určujúcou položkou pre komerčné automobily, okrem spotreby a splnení emisnej normy EUro VI, ktoré by pohonné jednotky v F1 nikdy nesplnili. 02

    + 24 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.164.XXX
      Zapomenul jsi nám připomenout, že kluci vedle z vesnice už dávno takový motor vyvinuli.01

      + 12 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nielen vyvinili Mývale,... ...ale je homologovaný nielen pre autá, ale aj iné dopravné prostriedky a mohol si sa ísť naň pozrieť na výstavu vo Veľkej Británii, kde bol osadený do vrtulníka, ktorý má za sebou letové skúšky. 01 Takže tak chlapče !

        + 19 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Kapor zase perlí
      4válec nebyl v žádném ohledu úspornější variantou, naopak by způsobil řadu komplikací při konstrukci šasi. Zjisti si trochu fakta, než začneš zase kázat

      + 13 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nespôsobil,.. ...lebo dá sa uložiť aj šikmo. Je to všetko na tom, ako to uložíš v CADe v 3D. 11

        + 21 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          motor konstruktér F1 používá jako nosný prvek, 4válec nemá požadovanou torzní tuhost. Takže pokud by byl 4válec, tak by bylo nutno stavět jiným způsobem celé šasi

          + 9 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            80.87.214.XXX
            Ak je uložený šikmo, tak má,.. ...len ty si to ešte nikdy v CADe nekreslil a nepočítal metódov konečných prvkov, ako vidím *** ! 09
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 19 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Já jsem pro, bylo by to jistě oživení F1. V závodech by se pak mohly vyskytnout zajímavé situace jako třeba "Volkswagen díky vyšší maximálce předjíždí Ferrari" 12 Takové marketingové poselství by asi v Maranellu jen těžko rozdýchávali.

    + 26 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama